Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Droogtrommel 18-05-2021

Ik koop al een aantal jaren bij Bemmel en Kroon. Nooit geen problemen, altijd correct ook met aflevering.
Ook de prijs is vergelijkbaar met ander bekende zaken, toch hebben we kozen voor zekerheid met kwaliteit en de juiste prijs.
Persoonlijk heb ik duidelijk mijn keuze gemaakt, en dat is Bemmel en Kroon.

Jan 18-05-2021

Winkel-/website personeel heeft verstand van zaken en helpt op vriendelijke en professionele wijze de klant bij zijn aankoop. Hierbij valt op dat niet de duurste machine zo maar geadviseerd wordt maar de machine die het beste past bij de klant.

Bert Leenards 18-05-2021

Komen de service en tijd na. Vriendelijk personeel. Snelle levering, echt top. Zeker aan te bevelen.

René 18-05-2021

Al eerder een vaatwasser bij Bemmel & Kroon besteld over die levering waren wij heel tevreden.
Nu een nieuwe koelkast nodig deze maandag 17-05-2021 bij Bemmel & Kroon besteld en op dinsdag 18-05-2021 geleverd gekregen.
Ik noem dit een snelle en goede service.

Monique O. 18-05-2021

Zo super geholpen, ik had een verkeerde combioven besteld. Ben gelijk geholpen om bestelling om te zetten. Kreeg alle ruimte bij het uitzoeken. Reactie op vraag via mail...ook direct antwoordt. Volgende dag was de levering al. Ook de levering precies binnen de afgesproken tijd. Tot strak binen een half uur aangegeven.
Absolute aanrader in alle opzichten. Complimenten aan ...... bij het bestellen en de heren bij het afleveren.
Zeer zeker aan te bevelen. 👊

AH 18-05-2021

Levertijd was (veel) langer dan de website deed vermoedden. Gedurende het wachten op de levering goed op de hoogte gehouden van de status. Bij op voorraad komen van het product, direct geleverd. Levering was snel en vakkundig.

Filip 18-05-2021

Snelle offerte. Heel scherpe prijs. Correcte en snelle verwerking betaling via giro. Snelle en correcte levering.
Top !

Sandra de wijs 18-05-2021

Supersnelle levering, goede communicatie via mail. En top service kwa bezorgers wat het apparaat hebben afgeleverd en gemonteerd

Ruviano 18-05-2021

Prima service. Vriendelijke mede
werker. Aangeboden product ook zeer goed geprijsd, de speciale prijs scheelde 90e met de speciale prijs van de concurrent waar ik normaal gesproken altijd bestel. Dus de moeite waard om vaker te checken. Om 21.15 prijs opgevraagd en alles voor 22:00 geregeld en inderdaad de volgende dag geleverd. Dus binnen 13 uur na eerste contact een nieuwe vaatwasser ontvangen.

Bakkermaas 17-05-2021

Bemmel en Kroon ken ik al jaren als fysieke winkel in Den Haag waar ik vaak iets tot grote tevredenheid heb gekocht. Vandaar dat ik meteen voor deze winkel koos uit het rijtje van verkopende bedrijven. Er werd prima gecommuniceerd over mijn bestelling en over de levertijd. Ook werd ik op de dag van bezorging op de hoogte gehouden van de tijd door middel van email en sms. Alles prima geregeld.

Frans D. 17-05-2021

Eenvoudig te bestellen. Voor een zeer goede, lage, prijs. Op Hemelvaartsdag geleverd. Op de aangekondigde tijd. Op de tweede etage neergezet, geïnstalleerd en in werking gesteld. De oude machine naar de begane grond gesjouwd en meegenomen. En dat op advies van de Consumentenbond.

Jacqueline 17-05-2021

Ik ben in de winkel in Den Haag Ypenburg heel vriendelijk geholpen door een deskundige verkoper. Dat is heel prettig!!
De bezorgers belden 15 minuten van tevoren en hebben de apparaten keurig geplaatst en gecontroleerd of de apparaten werkten. Ik ben een zeer tevreden klant. Ga zo door Bemmel & Kroon!!!!

E. Buurman 17-05-2021

Vierde keer al weer gekozen voor Bemmel & Kroon. Beste prijs, en daarbij (weer) zeer tevreden over de levering. Zondagavond stofzuiger besteld, maandag geleverd. Heel fijn op de hoogte gehouden via SMS hoe laat Dynalogic komt afleveren - klopt gewoon. Daar kun je op rekenen.

Albert van Bemmel 17-05-2021

Goede service, prima prijs en levering keurig op tijd! Ik ben overigens geen familie!!

BJP 17-05-2021

De webshop is gebruikersvriendelijk en kwam op bij Bemmel&Kroon vanwege de mooie Pinksteraanbieding ! Een 50euro korting op een siemens wasmachine. Positief verrast over de vlotte afhandeling, informatie verstrekking en aflevering. Alles vriendelijk,, klant gericht en met een glimlach. Zal zeker nog eens terugkomen als ik wat zoek. Vandaar een 10 !

Petra Loman 17-05-2021

Prima service. Artikel werd echt heel snel geleverd en keurig geplaatst. Een dikke 10 dus

Annie 17-05-2021

Zeer goed service en levering. Ben erg blij met mijn aankoop. Reageren ook snel op emails.

Wybren 17-05-2021

goede product info webshop, adequate beantwoording telefonische vraag, aflevering en installatie prima

Martin 16-05-2021

Goede prijzen (soms nog speciale kortingen), heel snelle levering en vriendelijk.

Tom 16-05-2021

Wasmachine kapot, zaterdag nieuwe besteld, zondag geleverd. Prima service met nauwkeurige levertijdindicatie. Netjes naar boven getild en aangesloten en de oude wasmachine meegenomen. Top!

Nan Hogendorp 16-05-2021

Super snel en vakkundig geholpen en een prima prijs bij aankoop van onze Ameicaanse Inventum koelvries combi.Zeer vriendelijke heer bij telefonisch contact omdat ik verschil tussen 2 amerikaanse koel vries combi’s wilde weten.goed advies gekregen kast besteld op zaterdag en Zondag 1/2 4 geleverd door 2 vriendelijke bezorgers. Super snel allemaal alle afval en oude kast mee terug Kortom this is the place voor aankoop,leverings snelheid en afhandeling. Een Absolute topper

Wouter 16-05-2021

Ik kende Bemmel en Kroon niet. De Site gaf me wel direct het vertrouwen. Diepvrieskast besteld. Was verrast dat deze de volgende dag al geleverd was door bezorger Dynalogic. De vrieskast moest de kelder in maar dit was geen enkel probleem voor de bezorgers en de oude vriezer van 38 jaar werd netjes meegenomen.

Jeroen 16-05-2021

Bij Bemmel en Kroon online een Beko vriezer aangeschaft. Communicatie en levering gingen precies zoals afgesproken. Correct, snel en helder!

E. van Essen 16-05-2021

Goede service bij levering espressomachine. Deze werd conform wat de website beloofde de volgende dag bezorgd. ‘s Morgens om 8.00 uur een mailtje waarin het tijdblok van bezorging werd vermeld. Bezorging vond ook keurig in dit tijdblok plaats. En dan ook nog € 10,00 Pinksterkorting! We gaan hier zeker nog vaker iets bestellen.

Gerard 16-05-2021

Na 27 jaar trouwe dienst begon mijn inbouwoven kuren te krijgen en daarom besloot ik een nieuwe aan te schaffen. Na wat te hebben rondgestruind op internet viel de keuze op een mooie Samsung, met goede beoordelingen van gebruikers. Bij Bemmel en Kroon was deze veruit het goedkoopst. Dus, daar besteld. Na enkele dagen werd hij bezorgd en heb ik hem ingebouwd. Alles prima. Ik kan dit bedrijf da ook, op basis van deze ervaring, alleen maar aanbevelen.