Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wim 12-03-2022

De kookplaat werd de volgende dag bezorgd. Het zag er perfect uit. Ik heb hem nog niet geïnstalleerd. Ik heb al eerder apparaten bij Bemmel en Kroon gekocht en toen ik een probleem had met een vaatwasser werd er meteen kosteloos een monteur gestuurd.

Jodi 12-03-2022

Top service. Bij uitpakken een defect geconstateerd aan de ETNA KIV164RVS inductiekookplaat en meteen de dag erna ,via de bezorgdienst, aan huis omgeruild.

Geert 11-03-2022

Goede klantenservice.
Alles netjes geleverd.
Goede prijzen en mooie kwaliteitsproducten.

K. Peters 11-03-2022

Vlotte accurate verkoper met kennis van zaken.
Na goed advies alles verder prima per mail geregeld.
Inmiddels is de nieuwe inductie kookplaat perfect geïnstalleerd.

Zoe 11-03-2022

Mijn oude vaatwasser had het begeven, en uiteraard een nieuwe besteld bij bemmel en kroon! Nu werden we keurig gebeld dat hij nog later zou zijn eind april, en hadden ze een andere in dezelfde prijsklasse voor ons, en die zou vandaag bezorgd kunnen worden! Helemaal op tijd en wat een vriendelijke mensen! Op en top dus👍🏼 Zeer tevreden over deze zaak!

Paul 11-03-2022

Zeer goed geholpen en geadviseerd. 1000% dat ik hier vaker terugkom. Hierbij wil ik zeker vermelden dat we zeer goed en professioneel geholpen zijn door de bezorgers. Betaling deed het niet door storing bank en Omar regelde dat ik via een link kon betalen die ik via mail ontving. 10 is wel het minimale wat hij verdient. Echt top zoals je geholpen word.

Bemmel & Kroon ordernummer BKI1073427 11-03-2022

Snelle orderbevestiging en snelle levertijd. De bezorgers van Dynalogic waren uitermate correct, behulpzaam en vriendelijk

Erik Luiting 11-03-2022

Perfect en heel snel geholpen door medewerkers aan de telefoon van de website. Kennis aanwezig en objectief advies. Bezorgen was mogelijk wanneer wij dat wilden 7 dagen in de week. Top geregeld bedankt.

fran 11-03-2022

compliment ! ze beloven het en doen het. zelfs de beloofde aflevering tijd klopte pressies ! de bezorgers waren vriendelijk ! en zo werd het aanschaffen van een droger een prettige ervaring ! en ook iets goedkoper !

Broekhuizen 11-03-2022

De shop/winkel komt afspraken keurig na, zeer prettige en correcte uitleg omtrent producten, prijs kwaliteit ook goed.
Zouden ze bij keukenloods voorbeeld aan kunnen nemen

Eric 11-03-2022

Gesproken met een vriendelijke XXXX die na een vraag van mij de leverancier heeft gebeld om er zeker van te zijn dat ik het product geleverd kreeg naar mijn wens. Een dag terug besteld en zoals beloofd de volgende dag geleverd! Alle lof voor... Bemmel & Kroon.

Maurice Heerlen 10-03-2022

Ik zogt een miele onderdeel. Bij miele €185. Hier vond ik het zelfde originele onderdeel (dus geen Chinese namaak)
voor €126.50.Snele levering. Ik ben dik te vreden

John 10-03-2022

Een hele goede service, vriendelijk, ook de bezorgers waren erg netjes en beleefd, kortom een aanrader

Joëlla 10-03-2022

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen, omdat ze een aanbieding hadden op de droger die ik zocht. Vandaag besteld, betekent ook echt morgen in huis. De online winkel was super makkelijk en er stond goede en complete informatie. Bezorgdienst was ook top en snel geleverd op de plek die ik wilde. Ik kreeg ook nog wat tips mee. Ik zou zonder twijfel hier weer kopen.

Harry Visser 10-03-2022

zeer snelle en correcte levering! 's Avonds besteld en de volgende dag al geleverd1

Peter Busstra 10-03-2022

Gisteren gebeld voor advies over een snel te leveren wasmachine gevraagd. Het advies was duidelijk dus besteld. Vanmorgen om 11.30 werd hij geleverd en geïnstalleerd. Top vanmiddag draaid hij zijn eerste rondje.

Jan 10-03-2022

Zeer goede prijs, snelle levering, goede communicatie over het verloop.
PayPal toevoegen zou interessant zijn. Nu kan voor België enkel overschrijving.

Winnie 10-03-2022

Vaatwasser en fornuis gezocht via kieskeurig en vandaag geleverd. prima service gekocht via webshop.

Michael Vink 10-03-2022

De service is zeer goed.
De twee monteurs die het product hebben geïnstalleerd zijn vakmensen.
Ik zal zeker terugkomen bij Bemmel en Kroon.
De montage is super netjes uitgevoerd.

Cisca Nolet 10-03-2022

Wordt uitstekend geholpen in nov n droger gekocht en nu n wasmachine de volgende dag gebracht en geplaatst verpakking opgeruimd en de oude machines meegenomen. Helemaal top!

prima winkel 10-03-2022

Goede ervaring met Bemmel en Kroon, snelle levering als product op voorraad is, onderhandelen over prijs is mogelijk als je meerdere apparaten koopt. Ordernummer CRQ1062306

Jvg 09-03-2022

Uitgebreid assortiment en heel goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes voor onze keukenapparatuur.

Wirtz 09-03-2022

Zeer goede aflever service met tijdsindicatie. Direct reactie op mijn mail. snelle levering en goede prijs

M van Bilderbeek 09-03-2022

Fijne winkel wordt goed geholpen en komen hun afspraken na, ik wist helemaal niet dat deze winkel er zat,
We zijn op goed geluk naar binnen gegaan en geslaagd.

RB 09-03-2022

Snelle en correcte levering door klantvriendelijk personeel. Geleverde product werd op plek geïnstalleerd en uitleg gegeven hoe te gebruiken.
Levering binnen afgesproken tijdslot zoals ook bedrijf de dag was gecommuniceerd.