Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wakker 06-08-2022

Goede prijzen, zeer snelle communicatie met het verkoopteam via email en binnen 24uur (op zaterdag!) geleverd. Van harte aanbevolen! BKI1112190

Top winkel met een top service! 06-08-2022

Prima (online) winkel die doet wat het beloofd. Vlotte verzending (24 uurs levering) van het op voorraad zijnde artikel. Goede kwaliteit voor een goede prijs! Zeer vriendelijke bezorger die je graag van dienst is.

vierling 06-08-2022

Een jaar geleden heb ik een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon Den Haag. Zeer tevreden bij het kopen/levering/plaatsen. Ik ben dus voor een was-droog machine daar weer naar toe gegaan. Uiterst vriendelijk geholpen. De verkoper gaf duidelijk uitleg. Ik heb de machine gekocht 4 augustus en 5 augustus is de machine geplaatst en aangesloten.

Celine 05-08-2022

Goede prijs. Fijne website en snelle levering je kunt zelf de datum kiezen en je wordt uitstekend geïnformeerd over de status. Ook bezorging heel goed geregeld. Kortom top !!!

Coen 05-08-2022

Mooie duidelijke website. Snelle telefonische verkoop en duidelijke offerte. Levering was erg snel.

Mario G 05-08-2022

Beste prijs voor product. Geen enkel bedrijf die betere prijs gaf, snelle en duidelijke website, bestelling is ook keurig op tijd en binnen bepaalde tijdvak geleverd. Handtekening wel vereist voor afgifte maar zo hoort het eigenlijk ook te zijn. Alles keurig; 10/10 dik verdiend!

Yvette 05-08-2022

Aankoop en plaatsingsproces verliep helemaal zoals het moet zijn: klantvriendelijk, snel en efficiënt: een 10!

Garrit 05-08-2022

Bemmel&Kroon is een mooie shop waar je lekker op kunt kijken wat je zoek.
Wij waren op zoek naar een nieuwe wasmachine , want de huidige AEG machine heeft het na 17 jaar begeven.We zijn geslaagd, en hebben gekozen voor de AE?L6FBN8600 een prachtige machine.
Prijs/Kwaliteit verhouding is goed .
Netjes afgeleverd door de bezorgdienst en op de plaats gezet en aangesloten.
Levering zeer snel vandaag besteld morgen in huis.
Oude AEG machine van 17 jaar mee genomen .
Een pluim voor de chauffeur/monteur , zeer vriendelijk,en behulpzaam.
Dit bedrijf is een aanrader.

Reinate Slijkhuis 05-08-2022

Als je van bedrijf houd die de producten scherp in de markt zet, EN snel levert… dan moet je bij Bemmel en Kroon zijn.
Met 1 belletje kun je je apparaat vaak de volgende dag al bezorgd krijgen. Super vriendelijk personeel. Als ik wat nodig heb, surf ik gelijk naar Bemmel en Kroon. Bij ons met stipt op nummer 1🎉

John 05-08-2022

aankomst prima met track and trace (bijna op de minuut) te volgen en correct door 2 aardige mannen geplaatst en alle verpakkingsmateriaal en oude diepvrieskoellcombi meegenomen

Gijsbert Ouwehand 05-08-2022

Na een nieuwe vrieskast en een koelvriesinbouw combinatie, heb ik dit keer weer gekozen voor Bemmel en Kroon voor een inbouw vaatwasser (BKL1109488). Het bestellen ging vlot, mede vanwege de duidelijke product informatie en specificaties. Ook dit keer werd het apparaat op zorgvuldige wijze geplaatst en het oude apparaat netjes weggehaald en meegenomen. De combinatie van duidelijke informatie, een deskundige en alerte klantendienst en de samenwerking met het installatiebedrijf zorgen ervoor dat ik niet eens meer op internet ga zoeken, maar direct naar de webwinkel van Bemmel en Kroon ga. Straks ook voor een nieuwe inbouw inductie plaat.

Ed 05-08-2022

Ik heb voor Bemmel en kroon gekozen om dat ze ruime keuze hebben en goede prijs en de levering is ook top vandaag besteld de volgende morgen in huis helemaal top netjes afgeleverd komen zeker weer terug
Gr .....

Jan van Zimmeren 05-08-2022

Gebruiks vriendelijke site , overzichtelijk, alles heel éénvoudig op te zoeken en te bestellen.
Heb geen twijfel gehad om hier iets te bestellen, inclusief de levering 👍👍👍

Jochem 05-08-2022

Gebeld over onduidelijkheid timig bezorging. Dit bleek exact te zijn zoals aangegeven op de site en duidelijk uitgelegd.

Monique 05-08-2022

Overzichtelijke website en aantrekkelijk geprijsd. Ik heb een wasmachine voor 22.00 uur besteld en de volgende dag geleverd. Je wordt netjes geïnformeerd over het tijdstip van levering zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn. Vriendelijke en behulpzame bezorgers. Ik ben super tevreden!

Hans 05-08-2022

Ik zocht voor in mijn keuken een koelkast van 158 cm hoog. Bij ongeveer elk bedrijf liep ik vast. B&K kon deze koelkast leveren en had hem ook in voorraad. B&K en het bedrijf dat namens B&K plaatst (AJ-tech) hebben onderling de plaatsing incl ombouw naar links draaiend en aanpassing kastdeurtjes besproken en ook perfect uitgevoerd. De koelkast is inmiddels gevuld.
Leuk voor B&K en -jammer voor mij is- dat mijn vaatwasser het begeven heeft :-( en ik komende dagen weer naar B&K moet

Jan 05-08-2022

Zowel bij aankoop als aflevering goed service. Vakkundig, snel en helder.
Prijs/kwaliteit goed in balans.

Snelle en duidelijke service. 05-08-2022

Duidelijke shop met meerdere vestigingen. Kwam er goed uit in overige reviews.

Jeroentje 05-08-2022

Had op dinsdag een kookplaat telefonisch besteld, donderdag opgehaald en zaterdag geplaatst. In de tussentijd was de prijs substantieel gezakt op de site van Bemmel en Kroon. Gegeven het forse verschil in een paar dagen tijd is Bemmel en Kroon mij heel goed tegemoet komen.

Stan 05-08-2022

Goedkoopste en zeer goede service. Binnen 15 min wasmachine & droger bezorgd en aangesloten op zolder.

Rob de Goede 04-08-2022

Wij kopen al jaren al onze apparatuur bij Bemmel en Kroon. Alle keuken apparatuur, wasdroger en wasmachine, koelkast enz. Deze week ging onze droger na 9 probleemloze jaren kapot. Onze wasmachine, welke het nog goed deed, was inmiddels 14 jaar geleden bij B&K gekocht. We zijn direct naar B&K gereden en hebben wederom een nieuwe droger en ook maar gelijk een nieuwe wasmachine gekocht. We werden zoals altijd weer vriendelijk te woord gestaan en met goede uitleg over de verschillende apparatuur. We kochten twee Bosch machines en deze zijn vandaag geleverd. Twee vriendelijke jongemannen wisselden de oude met de nieuwe apparatuur en namen ook alle verpakking mee. Wat een TOP service van B&K. De verkoper van B&K was overigens dezelfde van 14 jaar geleden. Daar hechten wij veel waarde aan!

Schaap Harmen JL 04-08-2022

Snelle levering alles precies volgens verwachting en toezeggingen. Goed verpakt geen beschadigingen. Top.

Marieke 04-08-2022

Woensdagavond besteld, donderdagmiddag al bezorgd. Scherpe prijs (100 euro goedkoper dan de concurrenten), bijzonder aardige bezorgers die de wasmachine verder brachten dan alleen de drempellevering waar ik voor had gekozen. Erg tevreden!

Volvut 04-08-2022

Breed productaanbod, goede productbeschrijving en beste prijs.
Online bestelling verliep vlekkeloos en de bestelde kookplaat werd snel geleverd en door een partnerbedrijf vakkundig geïnstalleerd.

Gert-Jan 04-08-2022

Goede informatievoorziening, product op tijd geleverd en een scherpe prijs.