Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Krouwel 16-01-2022

Online bestellen is eenvoudig. Na bestelling word je snel op de hoogte gebracht van de voortgang van de bestelling. In ons geval was het product niet voorradig en moesten we even wachten. We werden daarover geïnformeerd op een duidelijke wijze.
Een andere firma heeft de door ons bestelde koelkast geplaatst. Bemmel &Kroon blijven ook dan betrokken en informeren of alles naar wens verloopt.

Karlijn 15-01-2022

Duidelijke en goed vindbare website. Telefonisch snelle en duidelijke informatie. Super snelle levering en keurige bezorgers!
Koel/vries inbouw besteld.

Jarco M. 15-01-2022

Ik zou deze winkel iedereen aanraden omdat: 1:de prijzen erg scherp zijn
2: ontzettend snelle levering.
3: producten van hoge kwaliteit.
Heb zelf een Bosch stofzuiger gekocht voldoet aan alle beschreven specificaties.
Ben ook erg tevreden met jullie site

Dennis 15-01-2022

Duidelijke webshop. Heldere prijs berekening met een duidelijke opbouw. Kunnen veel webshops nog iets van leren.

Na aankoop duidelijke e-mails met informatie die ook klopt. Je kan zelf je leverdatum kiezen en die komen ze ook keurig na. Bezorgers zijn aardige mensen die ook weten wat je hebt afgenomen als extra diensten (plaatsen, meenemen oude apparaten, etc.)

Absoluut een aanrader dit bedrijf. Tweede aankoop hier en de volgende komt er vast snel aan.

Dick rietdijk 15-01-2022

Geweldige winkel super service en vriendelijk personeel klantvriendelijk en duidelijk uitleg

Melanie 15-01-2022

Wij hadden een wasmachine besteld die helaas niet leverbaar was. Dit werd direct actief opgepakt, met aanbod om mee te kijken naar alternatieven. Ze dachten mee binnen onze wensen en reageerden ontzettend snel. Waardoor we op een prima alternatief uitkamen en deze ook nog eens de dag erna geleverd werd. Wat een service!!! Echt top!
Ook de levering verliep prima, zeer klantvriendelijk en goed geinformeerd over de tijd van afleveren. Dank!!

Martijn 15-01-2022

Weer een zeer tevreden klant. Gemak, goede service en snelle levering. En dat alles voor een scherpe prijs!

fleur 15-01-2022

Wow wat n service! Wij hadden zelf verkeerd product besteld, maar konden deze zonder problemen wijzigen en toen de jongens langskwamen om te plaatsen was echt niets hen teveel, en het was n zeer pittige klus. Super bedankt en ik raad jullie aan iedereen aan. Ga zo door!

Fleur
Ordernr BKI1054559

B Janssen 15-01-2022

Uitstekend verzorgde zaak, worden altijd goed geholpen. Deze keer door de lockdown, via internet bestelt , een nieuwe wasmachine van Miele.Had liever in de winkel rond gelopen met advies enz. Maar via internet ging het ook prima. Bezorging en levering en afhandeling is prima.

Danielle koetsier 15-01-2022

Vrijdagavond nieuwe wasmachine besteld, zaterdag om 12:15 bezorgd! Top service en snel. Aangenaam verrast 😀

A van Dijk 15-01-2022

Wat ik prettig vond, was de snelle en duidelijke klantenservice bij bestelling. Ik zag dat ze zelfs tot ‘s avonds laat bereikbaar zijn. Prettig als je ook in de avond juist geholpen wilt worden. De communicatie over levering en planning was op
orde. De levering was erg vlot en de montage en het mee nemen van de oude wasmachine verliep zoals het hoort. Ik was niet bekend met deze winkel, maar zou deze zeker aanbevelen. Vlot, vriendelijk, goed.

Kirby 15-01-2022

Fijn dat er een precieze tijdsindicatie is. Makkelijk te bestellen via de site. Aardige heren die mijn wasmachine kwamen brengen/aansluiten en hielpen ook om droger eraf en weer erop te zetten. Nemen oude wasmachine en de verpakking van nieuwe wasmachine mee voor klein bedrag extra. Geleverd op 2e verdieping. Fijne winkel, fijne ervaring.

Ron 15-01-2022

Een mooie site. Duidelijke communicatie en een snelle levering. Bedankt

Erwin 14-01-2022

Nette winkel, mooie producten, goede service en snelle levering.
Ik had er al mijn wasmachine en droger gekocht en nu een combi magnetron en kookplaat. Mooi snel geleverd voor een super prijs

P Kennis 14-01-2022

Prima + overzichtelijke webshop. Had daarnaast nog enkele aanvullende vragen geseld middes mail die naar tevredenheid werden beantwoord. Aflevering conform afspraak.

Manuela van Leijsen 14-01-2022

Snelle levering, jammer dat je volledig vooruit moet betalen omdat je anders niet wordt ingepland voor montage .
Installatie bedrijf was super!! Goede kundige vriendelijke monteur

DL 14-01-2022

Heel behulpzaam en efficiënt in handelen. Zeker een onderneming met een hart voor de klant! Mijn nieuwe LG wasmachine binnen 24 uur met een goede service thuis ontvangen. Ik beveel zeker Bemmel en Kroon aan!

Maria 14-01-2022

Vriendelijke en goede informatie telefonisch ontvangen van een verkoper winkel Cruquius betreft aankoop Inventum IMC6132F combimagnetron. Deze voldoet prima; prijs kwaliteit is top!

Ramses 14-01-2022

snel en correct! De machine moest besteld worden. Dit zou een week duren. 2 dagen later was de machine er al! Helemaal top!

F Th Brussee 14-01-2022

alles makkelijk te vinden in web shop / snelle service met inbouwen van apparatuur

ML 14-01-2022

Heel tevreden over deze winkel. Duidelijke site waarop je alle informatie vindt de je nodig hebt. Na de bestelling ook duidelijke informatie over levering. Op de dag van levering prima track and trace en vriendelijke bezorgers!

R de Haan 14-01-2022

Had een bepaalde type vaatwasser ruim voor me nieuwe keuken besteld. Maar ivm de k.t corona en grondstof problemen kwam deze maar niet. Meerdere male contact met Bemmel en kroon hierover gehad, uiteindelijk na top advies en meedenken in oplossingen is me vaatwasser binnen 2 dagen geleverd. Wellicht een iets ander type maar zeker gelijkwaardig. Bij deze super geregeld en erg vriendelijk…
Nu nog wachten op me combimagnetron 😬👍🏻👍🏻👍🏻

peter 13-01-2022

Lage prijs, snelle levering, vriendelijke bezorgers die de droger uitpakten, testen, de oude droger en verpakkingsmateriaal weer mee terug namen, ik kan er geen verkeerd woord over zeggen.

Snel en betrouwbaar 13-01-2022

Goed geholpen en bovendien de laagste prijs. Kookplaat wel online gekocht bij de webshop, maar wel eerst in de winkel wezen kijken hoe deze er echt uit ziet.

Bram 13-01-2022

Ik zocht een bepaald model inductie kookplaat ter vervanging van een oude. Binnen no time gevonden en besteld bij Bemmel & Kroon.
Na het afrekenen werd ik mooi op de hoogte gehouden van de bezorging.
En die kwam tot op 3 minuten van de toegezegde tijd. Nog nooit zoiets nauwkeurigs meegemaakt en dat in een tijd dat door Corona alles anders is.
Erg tevreden dus.