Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Pires 27-03-2021

Vriendelijk communicatie en geleverd op de afgesproken tijd . Gewoon top niets om op aantemerken

Helen en Piet 26-03-2021

Wij hebben inmiddels al meerdere producten bij ze gekocht en zijn zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Scherpe prijzen, snelle en goede service en uiterst keurige bezorgers. Echte aanrader!

Carolien 26-03-2021

Levering duurde langer dan verwacht. Daar is geen mail over gestuurd, heb zelf contact opgenomen.
Mensen van de klantenservice waren vriendelijk! Levering ging uiteindelijk heel goed!

Leo 26-03-2021

Ik geef zeker een 10 voor Bemmel en Kroon!
Nadat ik een bestelling geplaatst had in de avond kreeg ik al vrij snel een email terug van de verkoper dat ik de verkeerde vaatwasser besteld had.
Na een korte mail wisseling kwamen we eruit en is er een betere vaatwasser voorgesteld.
Levering ging snel en installatie door externe partij ook een 10!

Jan 26-03-2021

Gezocht een siemens vaatwasser en bij u gevonden. Omdat gekozen model niet meer voorradig was upgrade naar duurder model. Snelle levering door Dynalogic. Super tevreden.

Cock Heemskerk 26-03-2021

Combi oven keurig op de voorafgesproken tijd door twee nette heren tot in de keuken afgeleverd. De oude defecte combi oven hebben de heren mee terug genomen.

Gerda Wesdorp 26-03-2021

We hadden een afspraak en kregen ruim de gelegenheid om de vaatwassers te bekijken. Ik vond het wel jammer dat de verkoper weinig advies gaf over de verschillende vaatwassers, zoals de negatieve en positieve kanten. De levering was keurig op tijd en de prijs was laag in verhouding mey andere winkels

Ria 26-03-2021

Hele gebruiksvriendelijke site, de service is heel erg goed. Er werd direct gereageerd op mijn vragen.

Adrie 26-03-2021

Heel erg tevreden, snelle levering en een goede service tijdens bezorging bedankt.

Peter de Bourgraaf 26-03-2021

Keurige levering, geen stap teveel moeite. Persoonlijke benadering. Helaas moest ik gebruik van het retourrecht, wat geenszins lag aan wanprestatie. Door een samenloop van omstandigheden, onder andere akoestisch van aard, blijft de oude koelkast van hetzelfde merk dienst doen in een nieuw ingericht keukenblok. Bemmel en Kroon gaf kordaat opdracht om het retour uit te voeren. Waarvoor grote dank (order BKI961714)

Dave 26-03-2021

Ik was op zoek naar een wasdroger. Bij bemmel&kroon had men de beste aanbieding en dat kwam nog €50 kassa korting bovenop. Er wordt goed gecommuniceerd en vlot op vragen gereageerd (in mijn geval, binnen enkele minuten). De bezorging gaat ook vlot. Fijn te merken dat er zaken zijn die ook voor een scherpe prijs nog een fijne service kunnen verlenen.

Mark 26-03-2021

Snelle en goede service via telefoon toen ik wasmachine kocht. Volgende dag leverbaar en dat was ook zo. Perfect.

Piet 26-03-2021

Keurig geholpen en direct antwoord . Zeer nette mannen die het Gasfornuis en Koelkast naar boven brachten .

Peter 26-03-2021

Perfecte on time levering die jezelf kan kiezen en zeer goede prijs voor het product

Mevr. van Donselaar 26-03-2021

We zijn erg blij met de droger. Snelle levering, droogt snel en is gebruiksvriendelijk. Energiezuinig moeten wij nog ervaren. De bezorgers waren alleen geen visitekaartje. Bij binnenkomst gaven zij aan dat als er beschadigingen aan muren zouden ontstaan dit dan ons eigen risico zou zijn, maar dat het niet zou gebeuren. Lekker binnenkomer. Alles onder de modder voeten (terwijl het buiten droog was), muren onder de zwarte vegen en alles onder het water van de oude droger. Zonder tekst en uitleg (ik moest zelf vragen of de droger was aangesloten) vroegen zij alleen of we een goede beoordeling achter wilde laten, want dan zouden zij meer werk krijgen...

Sandy Peeters 25-03-2021

Een hele fijne winkel waar wij al onze huishoudelijke apparaten aanschaffen. Je wordt er prima geholpen ongeacht wat voor budget je besteed. Door Corona via de overzichtelijke webshop een droger aangeschaft normaal halen wij het apparaat zelf op. Nu gekozen voor bezorging. Binnen 24 uur geleverd. Je wordt prima op de hoogte gehouden over de bezorg tijd. Hiervoor hoef je niet de hele dag thuis te zijn. Je krijgt een tijdslot en blijft op de hoogte via de sms die je ontvangt. Half uur van te boren krijg je nog een bevestiging. Netjes op tijd. Keurige bezorgers. Product goed verpakt. Kan niet anders zeggen dan dat ik mijn volgende bestelling weer bij deze winkel zal gaan aanschaffen.
Product net zo goed als de winkel en de website.

Paul 25-03-2021

Hele goede, vriendelijke en snelle klantenservice. Snelle levering en alles goed geregeld.

Jannice 25-03-2021

Erg fijn contact aan de telefoon, behulpzame medewerkers. De bestelling werd de volgende dag al geleverd door een goed bedrijf, je kon precies zien hoelaat het product geleverd werd.

Vincent 25-03-2021

Geweldige service, een product wat nergens leverbaar was door aanvoerproblemen wordt door B&K gewoon binnen een dag geleverd! Complimenten

Es 25-03-2021

Deze webshop is gewoon top! Ze hebben mooie aanbiedingen en je hebt het product al de volgende dag in huis. Je wordt heel netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorger voor de deur staat, echt topservice!

dvs 25-03-2021

Een prima zaak. Service staat bij hen hoog in het vaandel. Ik heb een ETNA inductiekookplaat gekocht. Als die kookplaat net zo goed is als de service hoor je mij niet klagen.. Toppertje !!

Arie 25-03-2021

Netjes geholpen verkoperdacht met je mee en heeft ook aflevering keurig geregeld

Freek 25-03-2021

Ik heb na lang zoeken op internet bij Bemmel & Kroon onze nieuwe Siemens inbouw magnetron/oven HM836GNB6 besteld. Ik was heel blij dat ik tot 23:00 uur in de avond nog contact met de klantenservice kon krijgen. Een bijzonder vriendelijke heer heeft toen al mijn detail vragen over het product prima kunnen beantwoorden en bevestigde de zeer scherpe prijs. Ik heb direct de bestelling bij hem gedaan. De bezorging was al binnen enkele dagen. Solide verpakt. De oven is nu al in gebruik. Mooi modern apparaat met wifi.

Marcia 25-03-2021

Super service..je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd en de bezorgers zijn super vriendelijk !

Dezhwar 25-03-2021

prima de levering was op tijd en netjes .de prijs was ook goed .communicatie was ook goed.