Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Andre, Naarden 15-10-2021

Bestelling geplaatst, perfect geholpen en extra mooie aanbieding gekregen. 1 week voor levering bleek 1 van de 5 apparaten te laat geleverd te zullen worden. na contact met Bemmel en Kroon bleek het geen probleem dit apparaat te annuleren zodat ik eenzelfde type ergens anders kon bestellen en zo op tijd mijn apparaten zou hebben. Daar deed men absoluut niet moeilijk over; hulde!
Levering verliep ook perfect. Erg blij met B&K en met mijn apparaten!

Lilian Steendijk 15-10-2021

We hadden heel snel een Siemens inbouw vriezer nodig en Bemmel en Kroon had precies de juiste! Direct leverbaar en zoals beloofd de volgende dag bezorgd, zodat de keuken monteur hem direct kon plaatsen! Hulde!

Dirk K. 15-10-2021

Solide webshop.Ze doen wat ze zeggen.Snelle levering met vriendelijke deskundige chauffeurs.

Sylvia 15-10-2021

Snelle service, goed bereikbaar, vriendelijke bezorger!! Zeer zeker één aanrader!

Rob Busser 15-10-2021

Gemakkelijk keuze- en bestelproces. Goede prijs. Duidelijk communicatie over leveringstijd stip. Nette bezorgers.
Jammer dat de baas hen geen laadklep gunde. Anders was het een 10 geweest.

M. Dogan 15-10-2021

Bemmel en kroon was in mijn geval goedkoper, de site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De communicatie via de mail verliep vlekkeloos. Levering van mijn nieuwe wasmachine gebeurde gelijk de volgende dag. Top verkoper!

Jan Schipper 15-10-2021

Na een vraag voor een offerte kreeg ik zelf in het weekend snel antwoord en een nette prijs aangeboden voor een inductiekookplaat. Na 2 weken op afspraak bezorgd.
Alles prima afgeregeld, zeker een aanrader dit bedrijf.

Maurice 15-10-2021

Omdat onze vaatwasser na 10 jaar gebruik aan vervanging toe was hebben wij, gelet op eerdere positieve ervaringen, wederom gekozen voor Bemmel & Kroon. Dit maal hebben wij, omdat het een inbouwvaatwasser betrof, tevens gekozen voor de installatieservice. Wederom is alles perfect geregeld, inclusief de vakkundige plaatsing van een en ander. Dus wat ons betreft graag tot een volgende keer!

Hans 14-10-2021

Ik kan alleen iets zeggen over de koop en levering. De prijs was scherp en de levering stipt. Ik had op zondagavond besteld en verwachtte niet dat hij er op maandag al zou zijn. Dynalogic is een prettige bezorgdienst met kleine tijdvensters en een berichtje vlak voor ze komen. Dat scheelt thuis wachten

Piet 14-10-2021

Super snelle levering van ordernummer BKI1024310 en alles snel en gemakkelijk online besteld tegen een super prijs, en ook de bezorging was top, zou iedereen het aanbevelen om daar te kopen.

Bax 14-10-2021

Ik heb gekozen voor Bemmel en Kroon, omdat jullie vanaf begin af aan veel service Gaven aan de telefoon Ik had veel vragen en ik heb meerdere malen teruggebeld en niks was teveel.
Uiteindelijk na een week had ik mijn keuze gemaakt bleek hij later niet op voorraad te zijn en kreeg ik een andere mooie waar ik heel blij mee ben dankjewel voor jullie service.

Hans 14-10-2021

Betreft orderno. Bki1023611 die vandaag is afgeleverd. Wat een goede service ! Zowel de verkopers waren op to date, maar alles klopte. De aflevertermijn, het telefoontje vooraf, vriendelijke bezorgers. Nergens te beroerd voor.

Wat een verschil met andere leverancier die niet verder dan eerste drempel van het flatgebouw wilde bezorgen .

Een klant 14-10-2021

Bestelling is geplaatst en een gedeelte van de order is geannuleerd omdat een product niet leverbaar was.

Wacht inmiddels ruim 2.5 week op restitutie van mijn geld en helaas tot heden niet ontvangen.

Klantenservice medewerker beloofd we gaan het regelen, contact opnemen met administratie of finance maar tot heden niets ontvangen

Willy Auwema 14-10-2021

Ik kan niet anders zeggen dan: Wat een fantastische service, voor de 2e keer bij jullie besteld en het was weer geweldig. Product wat besteld was, kon helaas niet geleverd worden hiervoor een prima vervangend artikel geleverd. Levering op afgesproken tijdstip. Nogmaals mijn complimenten.

Arie 14-10-2021

Prima website en op onze amerikaanse koelkast ook nog 50 euro korting t.o.v. anderen!
De bezorgdienst stuurt keurig mail en sms berichten, zodat je weet dat ze er aan komen.

Enige minpunt: de drempelbezorging (zelf voor gekozen) nemen ze wel heel letterlijk, 1 cm over de drempel, hele gang geblokkeerd. Ik verwacht geen installatie of uitpakken maar op mijn vraag of ze met de steekwagen een paar meter willen doorrijden en het pakket in de keuken willen neerzetten, werd helaas negatief geantwoord. Puntje er af daarom.

J. Espoir 14-10-2021

Goede service bij het aanbieden van een alternatief. Prijs was zeer aantrekkelijk.

Jolanda 14-10-2021

Geweldige service, blij met het apparaat, de oude werd mee teruggenomen en de nieuwe bij mij op en hoge kssst gezet. Super aardige bezorger En ze waren makkelijk telefonisch te bereiken!

Lage prijs en prima levering 14-10-2021

Een uitstekende website en de beste (lage) prijs. Je mag zelf aangeven wat de te leveren dag wordt die ook conform afspraak wordt uitgevoerd. Je wordt 's ochtends per email en sms ingelicht op welk tijdstip ze langs komen.

aad Harfterkamp 14-10-2021

Zeer tevreden goede service en de Siemens volautomatisch is binnen 2 dagen na bestelling gebracht beveel dit bedrijf zeker aan

Kemp 14-10-2021

Leuke ontvangst in winkel, goede uitleg over de vaatwasser en snelle levering
De plaatsing van de vaatwasser ging prima mede door de goede installateur. Kortom erg tevreden

Barbara 14-10-2021

Er was een onduidelijkheid gekomen (puur door taalverschil vlaams-nederlands) maar klantendienst was zeer goed bereikbaar en antwoordde snel en met geduld.
Levering ook zeer correct, tijdig laten weten wanneer ze zou plaatsvinden en was correct op tijd.

Sebastian Scherer 14-10-2021

Top service, goed telefonisch contact van tevoren en snelle afhandeling (ordernummer BKI1019763).
Inbouw via extern bedrijf, perfect gedaan.
Bedankt allemaal!

Jan Feenstra 14-10-2021

Voor de derde maal apparatuur bij B&K gekocht. De aangeboden kookplaat was niet meer beschikbaar, dus kreeg ik een opvolgend type voor dezelfde prijs. Daarvan werd ik in een aparte mail keurig op de hoogte gesteld. Levering stipt op tijd. Van de inbouwservice hoefde ik deze keer geen gebruik te maken, maar een laatst gekochte vaatwasser is door een deskundige monteur prima ingebouwd, als je het zelf niet aandurft kun je het prima aan de winkel overlaten.

A.William 14-10-2021

Ik ben prima en klantvriendelijk geholpen door de heer Bob van deze zaak. Ik heb zes apparaten hier gekocht en ze zijn op de afgesproken dag goed afgeleverd. ik beveel deze zaak aan.