Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

B post 15-10-2022

Geweldig, savonds besteld en de volgende dag binnen. Vriendelijke mensen. Top

Inge 15-10-2022

Ik was opzoek naar een nieuwe vaatwasser, Bemmel en Kroon was veruit de goedkoopste en konden al binnen 24uur leveren! Ik werd telefonisch snel te woord gestaan en vriendelijk en professioneel geholpen. Kortom, super tevreden en echt een aanrader!

W brander 15-10-2022

Duidelijk afspraken ,je wordt op de leverings dag op de hoogte gehouden over tijdstip van leveren

Henk 15-10-2022

Na eerder met een medewerker te hebben gesproken hier een wasdroger aageschaft. Makkelijk te bestellen via de site.Goede concurerende prijs. Snel geleverd. Alleen jammer dat de dag na mijn bestelling de prijs gedaald was. Hierover geen info ontvangen bij bestelling. Vergelijken van shops is aan te raden. Kijk dan ook op kieskeurig!

Martin Joh 15-10-2022

Nieuwe Miele vaatwasser bij Bemmel en Kroon gekocht. Eerst deskundige service on line en steeds op de hoogte gebracht hoe laat de vaatwasser bezorgd zou worden. Het plaatsen van de vaatwasser verliep uitstekend door vriendelijke medewerkers. De eerste wasbeurt was top!

F. Engelman-Bos 14-10-2022

Bemmel & Kroon.
Bij binnenkomst blij verrast door de prachtige winkel, zeer uitgebreid assortiment. Zelfs de inbouwkoelkast met een hoogte van 1.58 (een moeilijke hoogte) leverbaar.
Prachtige kookplaat, koelkast en vaatwasser gekocht.
Vriendelijk en kundig personeel.
Ook X van de technische dienst, die voor de inbouw zorgde is een prima, kundige en vrolijke man.
Kortom, als ik weer iets nodig heb ga ik absoluut naar Bemmel en Kroon.

Bob 14-10-2022

Levering AEG warmtepomp droger naar wens, tijdstip van levering liep iets uit maar prima op de hoogte gehouden. Kan nog niets zeggen over gebruiksgemak en prestaties droger.

Inge van Veen 14-10-2022

Goede service.
Keurige aflevering.
Precies op tijd en we werden op de hoogte gehouden. Keurige bezorgers.

Fred 14-10-2022

Eerst rustig rond kijken, verkoper zeer meedenkend, en goed advies gekregen, prima service

CRQ1127844 14-10-2022

ik vertrouw stevige van producten van shopping and dit is derde apparaat dat ik heb gekocht van die shopping.

Jan uut Daeventer 14-10-2022

Zo behoort het te gaan bij online bestellen, makkelijk werkende website, leveren volgens afspraak en redelijke prijs

Luciën 14-10-2022

Duidelijke website, geen verrassingen en uitstekende service. Levering volgens afspraak en keurig afgeleverd.

Frans wilms 14-10-2022

Klantvriendelijk goed geholpen en apparaat snel geleverd
Ik zou iedereen aanbevelen om producten bij jullie te kopen

John 14-10-2022

Beste prijs, vriendelijke bezorgers, goede informatie over levering, Prima. BKI1129758

Marijke 14-10-2022

Een nieuwe wasmachine zoeken, nadat je vorige wasmachine na 25 jaar trouwe dienst kuren begint te vertonen, was geen eenvoudige opgave.
Ik verdwaalde in de merken, mogelijkheden en onmogelijkheden, typenummers enz.
Een bezoekje aan Bemmel en Kroon bleek voor mij de oplossing.
Ik wist intussen aan welke eisen mijn nieuwe wasmachine in ieder geval moest voldoen en welke mogelijkheden ik niet belangrijk vond of absoluut niet wilde.
Een medewerker voerde deze gegevens in zijn computer in en ziedaar: ik wist welke wasmachine het moest worden.
Een fijne bijkomstigheid bleek, dat ik door deze supersnelle speurtocht nog net kon profiteren van een kortingsactie.
Bedankt.

Marlod 14-10-2022

Snelle service, prijs van de was/droog combinatie was prima vergelijken met andere aanbieders. Kort telefonisch contact met klantenservice ivm wat uitleg was ook goed. Apparaat was met 10 minuten afgeleverd en geïnstalleerd.

Jeroen 14-10-2022

Prettig contact en goed advies. Administratieve afhandeling perfect georganiseerd, en product de volgende dag in huis!

Jeannine, België 13-10-2022

Ik kocht na lang zoeken en vergelijken een Bosch compactoven bij Bemmel en Kroon, uiteraard omdat zij deze oven verkochten aan de beste prijs. Omdat de oven niet in voorraad was had ik een paar keren contact met de dienst verkoop en dit verliep correct, vriendelijk en professioneel.
Vandaag is de oven geleverd en ook dit is heel vlot verlopen, netjes, onbeschadigd.
Proficiat en dank u wel Bemmel en Kroon.

Fam. Dragt 13-10-2022

We zochten de opvolger voor de Miele Active medical stofzuiger van alweer 2005. Eerst Miele Nederland gebeld en we kwamen uit op de Miele COMPLETE C3 ALLERGY. Bij Bemmel & Kroon was deze het goedkoopste.
Volgende dag keurig geleverd en direct uitgetest. Groter formaat dan verwacht, maar stofzuiger doet prima waar zo'n ding voor gemaakt is.

In de aparte doos bleken niet onze bestelde extra stofzuigerzakken te zitten maar... een ontkalker voor wasmachine. Na telefonisch contact met Bemmel & Kroon werd dit direct en vriendelijk opgelost. Beetje humor en flexibiliteit aan beide kanten helpt.

Hulde voor snelle levering en aantrekkelijke prijs!

Rob Albert 13-10-2022

Na een heel gedoe met een bedrijf uit Lommel, dat ons ook nog veel geld gekost had was ik erg voorzichtig geworden met het opnieuw online bestellen van een combimagnetron. Na bij bemmelenkroon telefonisch geïnformeerd te hebben naar de beschikbaarheid, had ik er volledig vertrouwen in. Ik werd zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Meteen ook 1 besteld voor onze zoon. We werden met regelmaat op de hoogte gehouden, zelfs via sms van het aflevermoment. Super transactie zo op deze manier, top!

Wim 13-10-2022

Wasmachine keurig afgeleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Machine werkt uitstekend. Oude machine meegenomen.

Jolande 13-10-2022

Bestelling gedaan, betaald. Daarna direct telefoon gehad dat wasdroger niet op voorraad was en een week later bezorgd zou worden. Uiteindelijk werd hij op donderdag ipv van de door mij gekozen dinsdag bezorgd.
Veel negatieve reviews over Dynalogics, maar wat mij betreft prima mensen.

Wouter 13-10-2022

Dit lezen met de disclaimer: "first world problems" ajb.

Op de late zondagavond plots op zoek naar een vaatwasser - want oude kaduuk - kwam ik op internet op basis van mijn eisen uiteindelijk om 23:30 uit bij Bemmel en Kroon, gewoon ook omdat dezelfde machine elders* 130 euro duurder was. We moeten op de kleintjes letten tenslotte. Het bestelproces verloopt zonder hickup, de site schreeuwt "voor 22:00 besteld, dan morgen in huis", en natuurlijk snap ik dat ik dan minstens tot dinsdag moet wachten, soit, het zij zo.

Pas dinsdagochtend 8:00 uur lees ik de bestelbevestiging zorgvuldig (ik lijk wel een klant tenslotte) en wat schetst mijn verbazing - de vaatwasser moet nog besteld worden - huh). Ik doorliep alle stadia van frustratie: "wtf, hoe kan dat nou, heb ik zitten slapen, hoe leg ik dit de rest van de familie uit, ga de site opnieuw checken". En jawel, in hetzelfde opvallende "alles is okay"-groen van "[vinkje] Op voorraad" prijkt er luid en duidelijk boven mijn vaatwasser "[vinkje] Leverbaar op bestelling". Overigens nergens anders in het verkoopproces komt deze informatie nog verder te sprake, ik heb het proces nogmaals doorlopen uit frustratie.

Vervolgens voltrekt zich een klassiek staaltje cognitieve dissonantie uit de marketing "ja maar hey, dat heb ik niet gezien", nee, natuurlijk niet, elke andere site zal namelijk visueel een opvallend verschil maken tussen "direct leverbaar" en "leverbaar na bestelling wat je een arbitraire wachttijd kan gaan opleveren".

Goed, vandaag, donderdag dus, is het ding alsnog geleverd, net als dinsdag (toen ik het te laat zag) lekker voor thuis gebleven. Het hele proces verloopt verder prima, dus betaling = easy, levering van Dynalogic = duidelijk en je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Maar, het knaagt, dat ene zinnetje in die bestelmail had wat mij betreft in vet

HFle 13-10-2022

Snelle reactietijd bij vragen. Flexibele opstelling m.b.t. de prijs en snelle levering.

Cas 13-10-2022

Snel en direct geen gedoe verkoper weet waar hij over praat zeker voor evt. volgende aankoop in beeld !