Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.J. 22-01-2021

Prima website, duidelijke beschrijving van het product. Na het bestellen en afrekenen, wat allemaal soepel verliep kwam er een vlotte bevestiging per mail met duidelijke voorwaarden, inclusief een nette factuur. Levering van het product is geheel volgens afspraak verlopen en werd keurig een half uurtje voor levering aangemeld. Ik zou beslist nogmaals gebruik maken van de diensten van Bemmel en Kroon. Top!

Bob 22-01-2021

Mooie prijs voor mijn droger, nergens goedkoper. Werd snel thuis bezorgd en voor een zacht prijsje op zolder gezet, aangesloten en werkend achter gelaten. Zou het zeker aanbevelen.

Hans 22-01-2021

Wasmachine en droger gekocht tegen een zeer concurrerende prijs.
Verkoop, bezorging snel en correct!

C. MOOIJER 22-01-2021

Prima webshop, 's avonds een offerte gehad inbouw koelkast en vriezer tegen een scherpe prijs de volgende dag om 13:00 geleverd. Goede communicatie email word snel beantwoord ook na zes uur 's avonds. Helemaal Top.

Amadeo Kuijpers 22-01-2021

Een grandioze service. De twee bezorgers hebben snel en efficiënt gewerkt. Koelkast uitgepakt, neergezet in de keuken en informatie wat betreft de ingebruikname duidelijk doorgegeven.

Mét de oude koelkast hebben zij ook al het pakmateriaal mee teruggenomen. Petje af voor de bezorgers en de behoedzaamheid waarmee ze gewerkt hebben.

Luc 22-01-2021

Een vlotte afhandeling van het aangekochte magnetron combinatie toestel, met uitgebreide nl. handleiding met recepten en een levering die op tijd was, een een vlotte besteller die het toestel geleverd heeft. Had al een soortgelijke toestel echt de moeite waard.

Walter 22-01-2021

Voor mijn nieuw appartment was ik op zoek naar een wasmachine en droger. door het vakkundig en duidelijk advies kwam ik uit op AEG en ik ben super tevreden mee. Niet alleen het product is top, ook de prijs- kwaliteitsverhouding.

Rik 21-01-2021

Goede service, duidelijke tijd van afleveren goederen. Prijs/kwaliteit prima!

V.Weller 21-01-2021

Deze winkel gekozen omdat het goed aangeschreven werd.
Was goed duidelijk en vriendelijk.
Jammer dat er niet werd geïnformeerd over de levertijd.
Moest ik zelf voor bellen.
Maar uiteindelijk viel de levertijd mee.

Mathijs 21-01-2021

Goede prijzen. Moet even wat langer wachten aan de telefoon, maar werd wel keurig geholpen.

Chantal 21-01-2021

Super fijn dat je tot 23u iemand telefonisch kan spreken. Verder was de bestelling en de bezorging helemaal naar wens!

Bert 21-01-2021

Wasmachine woensdag avond online besteld en zoals beloofd donderdag middag geleverd.
De bezorging werd uiterst correct verricht door Dynalogic.

Job van Woensel 21-01-2021

Sneller geleverd dan verwacht. Waar maak je dat nog mee in deze Coronatijd.

Oude magnetron keurig mee terug genomen.

M. van WdJ 21-01-2021

I.v.m. lockdown niet naar de winkel, maar online gekocht. Duidelijke site, goede prijs/ kwaliteit, snelle service en vriendelijk personeel. Oude droger werd meegenomen ondanks dat deze niet aan de straat stond, of dit stond niet duidelijk vermeld of ik heb het niet goed gelezen.

F.J.Goudriaan 21-01-2021

Een Perfecte online shop, wij zijn al eens eerder bij Bemmel en Kroon geweest in Vijfhuizen en daar ook heel goed geholpen, nu via de online shop besteld en alles heel goed en snel geleverd, wij zijn in ieder geval tevreden.

Anita Westphal 21-01-2021

Bij het telefonisch contact gelijk goed geholpen door Theo om een andere variant te zoeken van hetzelfde merk omdat mijn eerste keuze pas over een maand geleverd kon worden. De vriezer werd gelijk de volgende dag al geleverd, top.

huub 21-01-2021

Goede prijs voor de AEG wasmachine, binnen de gewenste tijd geleverd, goed geinstalleerd en alles naar wens. De eerste was
`loopt `reeds, lekker stille automaat.

Nora 21-01-2021

Heb via "Kieskeurig" eenvoudig een keuze kunnen maken en werd ook uw winkel door hen aanbevolen. Hoewel ik helemaal niet van het "digitale" ben, werd de koop geruisloos gesloten. De afhandeling zoals factuur, bezorging en aansluiting zijn snel en correct verlopen. Helemaal blij met de aankoop kan ik nu weer mijn wasjes draaien.

Chris 21-01-2021

Prima magnetron! de vorige van Siemens ging ook 12 jaar mee, en werd ook elke dag gebruikt! Type CM58AGS0

Verheyen 21-01-2021

Gewoon weer goed. Scherpe prijs, en goed geleverd. De wijze van inplannen van de levering is ook prettig.

L. Scjutte 21-01-2021

Wij hadden via de consumentenbond een wasmachine uitgezocht en daarnaar gekeken naar de goedkoopste leverancier. Dit was Bemmel en Kroon. Via klantenservice van voornoemde leverancier was het mogelijk dat de machine de volgende dag geleverd kon worden (zondag). Op zondag werd de machine keurig netjes afgeleverd en geplaatst op de plaats die afgesproken was. De oude machine zou meegenomen worden, dit was echter niet mogelijk volgens de personen die de machine gebracht hadden. Dit in verband met eventuele beschadigingen van de andere nieuwere machines die nog in de auto (vol) stonden. Paar dagen later werd de machine alsnog door de vervoerder opgehaald.

Toby F 21-01-2021

Service vanuit Bemmel en Kroon was top!
Echter liet de levering via Dynalogic te wensen over. De geleverde warmtepompdroger werkt overigens prima!

Judith 21-01-2021

Bij de bestelling was ik vergeten mijn huisnummer te vermeldden, binnen 5 minuten werd ik al gebeld met deze vraag.
Erg netjes!

R 21-01-2021

Goed geprijsde wasmachine en wastoren aangeschaft. Klantenservice een aantal malen gebeld en die waren perfect bereikbaar. Na plaatsen bestelling vrijwel direct een bevestiging, factuur en verdere info. De volgende dag kwam de bezorgdienst keurig op tijd en ik kon continue zien hoe laat ze arriveerden, tot op het uur. Dus niet een hele dag thuis wachten voor niks maar gewoon een exact tijdstip waarop ze zouden komen. Erg fijn deze webshop!!

Annelies 21-01-2021

Iemand raadde mij Bemmel en Kroon aan om een vaatwasser te bestellen als meest betrouwbaar in de omgeving. Dit is ook zo gebleken. Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen en ook over het installatiebedrijf die de vaatwasser hebben geplaatst ben ik zeer tevreden. Vriendelijk, komen afspraken na.