Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

KWI Bus 23-08-2021

Na telefonisch contact i.v.m. extra check over de levertijd, bestelling geplaatst en betaald. Een paar updates ontvangen over de exacte tijd van de aflevering van de vaatwasser. De vaatwasser werd op de aangegeven tijd afgeleverd.

Mw. Sibels 23-08-2021

Deze organisatie heeft een goed systeem die betrouwbaar is. Het plaatsen van de bestelling ging soepel, de communicatie na het plaatsen van de bestelling was netjes en duidelijk en ze maken gebruik van een goede bezorgdienst die echt ook nakomen wat ze aangeven. Gisteren besteld, vandaag bezorgd. Zonder problemen, met vriendelijkheid en zonder gehaast. Een aanrader!

Patrick Blijleven 23-08-2021

Onze wasmachine hier gekocht omdat hij de volgende dag geleverd kon worden tegen de laagste prijs. We zijn telkens goed op de hoogte gebracht van het aflevermoment. Binnen een kwartier de oude machine naar beneden gedragen en de nieuwe geïnstalleerd. Top!

Thomas Bakkwe 23-08-2021

Het was een zeer duidelijke en overzichtelijke site van Bemmel en Kroon en zij zorgen voor een nette next day delivery zelfs op zondag!
De keuze om bij Bemmel en Kroon te bestellen was voor ons dan een logische keus.

Prima Service 23-08-2021

Prima service en keurige aflevering op afgesproken tijdstip met melding en allemaal voor een correcte prijs.

Ronald 23-08-2021

Vaatwasser ging kapot op zondagavond. Alle leveranciers konden op z'n vroegst dinsdag een nieuwe leveren. Zo kwamen wij bij Bemmel&Kroon terecht: ook bij zondag besteld de volgende dag geleverd.
We hebben de vaatwasser zelfs nog in de ochtend ontvangen (levertijd dus 12 uur).
Prima Tra&Trace systeem plus SMS met exacte aankomsttijd een half uur vantevoren.
Wij zijn geheel tevreden

GK 23-08-2021

koelkasten kun je overal (online) kopen. Wij hebben de koelkast bij Bemmel & Kroon gekocht omdat de informatie op de website duidelijk was, snelle en goede communicatie en direct geleverd kon worden. De koelkast is ruim, overzichtelijke indeling, handige laden en mooie vormgeving. Energielabel E.

Ellen 22-08-2021

Fijne en duidelijke site. Ze hebben best veel. Uiteindelijk 3 apparaten gekocht. Een beetje jammer dat ik geen korting kon krijgen. En nu blijkt dat 4 dagen na levering de kookplaat € 35,00 minder kost.

Boone Patrick 22-08-2021

Het is niet de eerste keer dat wij een toestel bestellen bij Bemmel & Kroon en het zal zeker niet de laatste keer zijn ! Tijdens de corona crisis werden wij hier , in Belgie , aangespoord om lokaal te kopen en/of via internet bij de plaatselijke handelaar te bestellen , oke , wat blijkt dan ? Dat ik hetzelfde toestel voor de helft van de prijs kan bestellen bij Bemmel & Kroon , kan laten leveren zonder leveringskosten (wat bij de handelaar hier om de hoek niet kan !) en daarbovenop een leveringsdatum en uur krijg die tot op de minuut opgevolgd is en nog klopt ook , zonder extra te moeten betalen omdat het te druk is of zonder schrik te hebben dat uw bestelling verloren gaat ! DIKKE DUIM ! bij defect of fabrieksfout kan ik dan nog eens rekenen op een hersteller van het merk en dit dan in Belgie en hoef niet het toestel terug te sturen naar Nederland ! Belgie is nog ver , ver , ver af vanwaar Nederland (en in dit geval Bemmel & Kroon) staat aangaande internet verkoop , Een echte aanrader voor al mijn vrienden en kennissen !

Richard 22-08-2021

Had een type wasmachine besteld, echter niet leverbaar. Heb vervolgens een upgrade type ontvangen voor dezelfde prijs. Op zondag kosteloos geleverd. Top service!

voor den Dag 22-08-2021

Verkeerde maat vaatwasser besteld (eigen schuld) gebeld, kon tegen redelijke vergoeding ruilen voor de juiste maat.
Bedankt Marco Rietveld

Mehmet ilhan 22-08-2021

Goede email en communicatie.
Heb niet kunnen vinden om een account aan te maken bij Bemmel & Kroon
Wert met DynaTrace. Service hiervan mag wel beter.

Roel 22-08-2021

Mooie nieuwe Siemens inbouwvaatwasser met bestelnr BK1999529 geleverd gekregen.

Apparaat doet het prima. Inbouw was adequaat en vriendelijk.

Klantenservice is in de avond ook nog prima te bereiken. Dat is fijn.

Harold 22-08-2021

Zeer correcte en nette onderneming. Chauffeurs idem. Alles wordt goed gecommuniceerd.

Jander 22-08-2021

De oude vaatwasser hield er mee op dus kijken voor een nieuw model.
Ik kwam op de site van Bemmel en Kroon die een zomeractie hadden.
Kreeg snel een offerte van een Siemens vaatwasser met een zeer aantrekkelijke prijs.
De koop was snel geregeld en de volgende dag werd de vaatwasser op de afgesproken tijd bezorgd.
Kortom,het was zeer prettig zaken doen met Bemmel en Kroon.
IAanrader!

Sanaa 21-08-2021

Van Bemmel en Kroon biedt de laagste prijs en dat klopt. Zij boden de koelkast voor de meest gunstige prijs.
De levering was meteen de volgende dag. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en de levering. De levering was keurig op tijd.
Ik beveel Van Bemmel en Kroon aan. Ze hebben er een vaste klant bij.

Paul de Jong 21-08-2021

Wat doe je als op vrijdag middag om 15:00 uur je koelvriescombinatie vol met boodschappen het begeeft, je gaat naar Bemmel en Kroon die het zelfde formaat koelvriescombinatie uit voorraad kon leveren.

Suzan 21-08-2021

Op zondagavond besteld en zelfs op dat moment was er iemand van de klantenservice bereikbaar. Snelle levering op zelf gekozen datum en keurige installatie via installatiebedrijf waarmee prima afspraak te maken is.
(Ordernr BKI1005358)

Erik 21-08-2021

Duidelijke webshop, scherpe prijs, super snelle levering en duidelijke communicatie.

Sofie de Herckenrode 21-08-2021

Het was zeer snel klaar en het werkte onmiddellijk. Waren zeer vriendelijke mensen!

marc v.d.bos 21-08-2021

ik was op zoek naar een inbouw wasmachine,op internet ingetikt wat ik zocht,bij grote aanbieders wel te leveren,maar met levertijd en nu bij bemmel en kroon 2x op voorraad en dag daarna kurig geleverd en nog 30 euro goedkoper.

Joyce 21-08-2021

Goed geholpen om een juiste keuze wasmachine te maken. Ook de bezorging naar de 2e verdieping met een wenteltrap ging vlekkeloos.

bouw 21-08-2021

goede bediening, meedenken over het product en met oplossingen aankomen dragen.

Mike 21-08-2021

Prima service. Van tevoren gemakkelijk een datum inplannen om te bezorgen. Wasmachine en droger netjes waterpas gezet door de bezorgers en geïnstalleerd, gingen pas weg als alles akkoord was. Oude weer mee retour. Top geregeld.

anoniem 21-08-2021

Bemmel en Kroon heeft de bestelling goed opgenomen en Dynalogic medewerkers die hebben heel goed bezorgd voor mijn deur,
een pluim ervoor ga zo door.