Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roger 03-05-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de prijs van het product het beste is.
Maar wat me het meeste verraste was dat toen ik het artikel bestelde me verteld werd dat de bezorging kosteloos is en ook nog op zondag bezorgd wordt.
Wat handig is als je met zijn tweeën moet werken.
Zij doen waar anderen reclame mee maken .
De service is tot 23:00 uur bereikbaar, geen wachttijden, duidelijk antwoord op mijn vragen.
En ik ben een behoorlijke criticus.
Alleen maar respect voor deze winkel, ik zal hier dus ook vaker wat bestellen in de toekomst.

Anoniem 03-05-2022

Mooi apparaat gekocht (wasmachine)
Snelle reactie op vragen mail. Ook perfect geholpen met een andere oplossingtoen bleek dat bestelde wasmachine weken levertijd zou hebben.

Samiye 03-05-2022

Vrij snelle reactie. Een plek waar u kwaliteitsproducten kunt kopen tegen de meest betaalbare prijs.

Patrick van Rooij 03-05-2022

Nette en snelle afhandeling zoals de levering.
Track&trace werk perfect op de minuut af, helemaal super.
Bedankt bemmelenkroon.nl

Jolanda 03-05-2022

in de winkel een aardige verkoper. goede machine voor deze prijs en netjes geplaatst.

Ingrid 03-05-2022

Snelle reactie op mijn mail, daarna op zaterdagavond 20.00 nog telefonisch contact, waar ik super vriendelijk te woord werd gestaan, en de koop is gesloten, en het product snel geleverd is.

Alles klopt ! 03-05-2022

Alles klopt bij B&K : de prijs, het eenvoudig bestellen, de opties en het correct afleveren

Fabienne 02-05-2022

Van een dag zonder wasmachine naar de volgende dag een nieuwe wasmachine.
Ik woon op de 2e etage en de wasmachine werd (zo leek het) zonder enige moeite naar boven getild en aangesloten.
Nu realiseer ik mij pas dat de big thirty eraan komt aangezien ik nu helemaal kan uitkijken naar het draaien van een wasje in mijn nieuwe Samsung wasmachine die dankzij de fijne & snelle service van B&K binnen een dag stond te draaien.

Kees Bruin 02-05-2022

Na goede ervaring met de aankoop van een oven hebben we weer voor Bemmel & Kroon gekozen voor een nieuwe wasmachine. De vorige was toe aan een 2e kostbare reparatie binnen 7 jaar. Nu gekozen voor de beste, een Miele, conform het advies. We hopen daar veel langer mee te doen. Goed advies. Snelle, complete en prettige bezorging en installatie. Goed bedrijf, goede koop!

lia 02-05-2022

super snelle levering krijgt een mail en kunt je bestelling geheel volgen.
de goedkoopste aanbieder van dit product, zeer goede beschrijving van het product op de site.

Vijay 02-05-2022

Voor goed advies, betrouwbaarheid en service is het aanrader om uw aanschaf te doen bij Bemmel & Kroon. Voor mij met stip de nummer 1 in witgoed. Heb op 18-04-2022 een wasautomaat aangeschaft bij Bemmel & Kroon in Leidschendam. De verkoper was deskundig en geduldig. Top bedrijf met top service.

RF 02-05-2022

Super goed geholpen. Flinke voorraad en snelle levering. Montage gedaan door vriendelijke monteur en keurig op de afgesproken tijd.

Bjorn 02-05-2022

We werden in de winkel snel en vakkundig geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd waarop we een passend advies kregen. Ook de service voor het plaatsen is prima georganiseerd. Na eerdere aankopen, hebben we ook nu niet geaarzeld om naar Bemmel & Kroon te gaan.

Kevvinn1993 02-05-2022

Vrijdag wasmachine kapot gegaan en zaterdagochtend langs Bemmel en kroon gegaan en een nieuwe uitgezocht.
Vandaag geleverd en gelijk geplaatst en aangesloten.
Tijdvak was duidelijk en goed.
Helemaal tevreden over de service die we gekregen hebben en over de wasmachine natuurlijk ook.

Productnummer was: ZTW1088301

willem van den Broek 02-05-2022

verkoper in de winkel al opvallend: goed en verstand hebben van het artikel; correct; we hadden snel besloten. Ook het plaatsen van de vaatwasser: op de afgesproken tijd en keurig. Vakkundig en correct en alles netje s opruimen; we wisten eigenlijk niet wat ons overkwam; gewoon: geweldig goed

Kees 02-05-2022

Van Bemmel & Kroon is zeer goed bereikbaar en denkt vlot mee met jouw wensen. Vandaag een liebherr koelkast via hen laten installeren. Alles werd zeer stipt en zorgvuldig uitgevoerd. Top!

Sjoerd Van den Hoogen 02-05-2022

Heel klantgericht geholpen door deskundige medewerker. Goede adviezen gekregen. Aflevering en installatie van apparatuur is zeer professioneel eveneens door deskundige en vriendelijke medewerkers.

Herman Struijk 02-05-2022

Super goed geholpen door een medewerker! Had door een ongeluk in huis acuut een nieuwe vaatwasser nodig. Helaas niet onder garantie, maar de medewerker heeft me wel geholpen om binnen het budget een nieuwe te kiezen. De volgende dag geleverd.
Ben echt super tevreden over Bemmel&Kroon!
(order BKI1088082)

Rudi 02-05-2022

Prima website, uitgebreide keuze mogelijkheden. Mijn product was niet uit voorraad leverbaar, maar uiteindelijk heb ik toch voor deze shop gekozen omdat aangegeven werd wanneer het wel te leveren zou zijn.
Het product is netjes geleverd binnen de voorgestelde termijn, perfect volgens afspraak.

Rob 01-05-2022

Bij Bemmel&Kroon een AEG wasdroger besteld (ordernummer BKI1088170), die de volgende dag werd geleverd. Door een april kortingsbon hadden ze de laagste prijs, zelfs met de installatie service erbij aangevinkt. Bestellen was eenvoudig en ging snel, net als de levering en installatie. Ook de bijbehorende track en trace was nauwkeurig. Echt een goede ervaring.
(Maar het belangrijkste: mijn vrouw is happy met haar nieuwe wasdroger!)

Marcel M 01-05-2022

Goede omschrijving van product . En zeer goede bezorging dus je hoeft niet de hele tijd te wachten . Zal deze zeker aanbevelen . PS moet hem nog aansluiten dus kan nog niks vertellen over de werking.

Anmar Kalil 30-04-2022

Ik heb het gekocht omdat deze winkel goede prijzen heeft en snelle levering

Sjoerd Zeijl 30-04-2022

Word er helemaal blij van. Super geholpen aan de telefoon, met vragen, orderverwerking enzovoort. Razend snelle 24 uurs-leverering. Enorme hulp bij aflevering!! Gewoonn SUPER! Dankjewel Bemmel en Kroon!👍

Thyrone 30-04-2022

Helemaal super goeie service.
Super vriendelijk communicatief.
Alles erop en eraan
Dit is zowiezo een goeie aanrader.
Om Electronica te kopen.
Ja jullie hebben mijn dag weer hemels.
Gemaakt super bedankt nogmaals.
Heb zelfs de heren wat drinken aangeboden.

Amber 30-04-2022

Overzichtelijke webwinkel, met een aantrekkelijke korting op het door mij beoogde artikel. Hierdoor was hij aanzienlijk goedkoper dan elders.
Bestellen ging erg eenvoudig met levering op de door mij gewenste dag.
Direct een mail met de factuur en info over de levering. Op de bezorgdag- door dynalogic uitgevoerd- kreeg ik zeer accurate info over het tijdstip van bezorging , met live locatie van de bus. Vriendelijke bezorgers
Oude apparatuur mocht mee.