Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Chantal 13-02-2021

Hele goede service, goede bereikbaarheid, snelle service. In de avond besteld de volgende dag binnen en je wordt steeds op de hoogte gehouden wanneer het pakket wordt geleverd.

Marc Schokker 13-02-2021

Ik koop al jaren mijn witgoed artikelen bij Bemmel & Kroon. Vroeger al toen ik nog in Den Haag woonde in de winkel en inmiddels vele jaren later nog steeds, maar dan online. Het assortiment is enorm, de prijzen scherp en de service top. Ik kan iedereen Bemmel & Kroon aanbevelen!

Hans 13-02-2021

Een goede prijs, mede door de actie die op dit moment loopt. Daarnaast snelle levering, een dag later, zoals op de website beloofd. Op de leverdag kreeg ik zowel per sms als op de website goede informatie over de levertijd. Het oude apparaat werd meegenomen en de nieuwe werd binnengezet zodat ik meteen met uitpakken en aansluiten kon beginnen.

GJ 13-02-2021

Snel en vakkundig geholpen. Ik kreeg tijdig een tijdvak door met de bezorging. De bezorgers waren aardig en behulpzaam.

Kramer 13-02-2021

bestellen eenvoudig en op afleverdag wordt je perfect op de hoogte gehouden

Bruin 13-02-2021

Bedrijf zelf is denk ik orima, maar de bezorgdienst waarmee ze samenwerken is zeer slecht. Bezorger was zeer onvriendelijk en uitermate star. Totaal niet flexibel. Vaatwasser moest van de bezorger perse via de voordeur naar binnen waar een schoenenkast in de weg staat en dus de vaatwasser niet doorheen past. 10 stappen oplopen via de achterdeur was op de een of andere manier geen optie en ik moest dus zelf de vaatwasser uit de hal naar buiten tillen en op de slee naar de achterdeur brengen terwijl dat met hun trollie een peuleschil geweest was en hooguit 2 minuten gekost had. Toen ik zei dat ik dat slechte service vond en ik ook al weken op de levering heb moeten wachten had de bezorger daar totaal geen boodschap aan en werd hij zelfs behoorlijk onvriendelijk.

Peteg72 13-02-2021

Alles ging snel, de courier was heel vriendelijk. Goede communicatie. De product is prima.

Fam. Polman 13-02-2021

Snelle reactie wanneer je advies wenst, scherpe deals, snelle bezorging en goede informatievoorziening

Maussie 13-02-2021

Zeer gebruiksvriendelijk en zeer snelle levering en alles voor een scherpe prijs.. Uitermate tevreden!!

JM Peels 13-02-2021

Alle lof voor de service van Bemmel & Kroon! Na levering van een vaatwasser bleek de deur scheef. 1 telefoontje ('s avonds om 19:30) en er was geregeld dat de vaatwasser de volgende dag omgeruild zou worden voor een nieuwe. Geen gezeur, geen geregel, geen wachttijd maar gewoon klantgerichte actie. Chapeau!

Yvb68 13-02-2021

Via de webshop een inductie kookplaat besteld. Onze vragen werden via de mail snel en goed beantwoord.
Prima zaken doen op afstand

Alfaboss 13-02-2021

Wij zochten een nieuwe vrieskast van Liebherr. Model dat wij wilden, was bij een aantal leveranciers niet (meer) op voorraad. Wel bij Bemmel & Kroon. Wij wonen in het zuidoosten van Nederland en Bemmel & Kroon heeft zijn vestigi8ngen in het westen van ons land. Gebeld met het Verkoopteam. Levering geen probleem, kunnen de volgende dag leveren. Inderdaad, binnen 24 uur geleverd. Klasse !

Margareta 13-02-2021

Duidelijke communicatie per mail en snelle levering. Wat fijn is dat je een sms krijgt met exacte tijd van de levering.

Wendy 13-02-2021

Na de bestelling direct een factuur ontvangen, zelf kiezen welke dag geleverd wordt, echt geweldig.
Helaas had de vervoerder niet de extra sevice verleend.
Na een telefoontje naar Bemmel en Kroon, heb ik meteen de kosten van de extra service terug gekregen. Top sevice dus!

Ron 13-02-2021

De webshop werkte prima, de prijs was zeer concurrerend. Maar de bezorging was een ramp door fa Dynalogic. Be orging duurde 8 dagen met een lawine aan mailtjes en berichten over tijdstip van bezorgen, die soms na uur al weer werden ingetrokken. Het is dat we toch thuis aan het werk waren anders waren we 4 dagen thuisgebleven ivm bezorging pakket. We hebben begrip voor weersomstandigheden en ook dat het een keer mis kan gaan, maar andere bezorgdiensten maken het niet zo bont.

12-02-2020 12-02-2021

Bestelling was snel geplaatst en product snel geleverd. De rest van de Nederlandse webshops voor witgoed had geen voorraad, producten zijn niet leverbaar of wachttijden van minimaal twee maanden. Bestellen bij Bemmel&Kroon was snel, informatie op de website duidelijk en communicatie was strak gecoordineerd. Zijn maar weinig webshops die vandaag de dag ook beloven wat ze verkopen, dus alles is strak op schema geleverd..

Jaap van Duijn 12-02-2021

Hele mooie aanbieding voor een zeer scherpe prijs met een zeer snelle en correcte levering. TOP!!!

Jaap van Duijn 12-02-2021

Jeroen 12-02-2021

Bemmel en Kroon is een nette winkel. Nu voor de tweede keer een nieuw inbouwapparaat besteld voor in de keuken. Deze boden zij aan tegen een zeer scherpe prijs. Het duurde even voordat hij geïnstalleerd kon worden. Daar is wat mailverkeer over geweest, maar iedere keer netjes beantwoord. Uiteindelijk is de inbouw koel-vriescombinatie toch eerder gekomen dan verwacht.
Voor een ander inbouwapparaat kijk ik zeker weer bij hun op de site.

Sandy 12-02-2021

Snelle service. Ik heb zelfs een opvolger van het bestelde product gekregen met meer mogelijkheden voor dezelfde prijs.

Badr 12-02-2021

De reden waarom ik een 10 geef is omdat ze (ondanks een paar keer wat gewijzigd te hebben) altijd het geduld zijn blijven houden en ze zijn servicegericht ondanks dat de aanschaf al was gedaan. Bemmel en Kroon, bedankt!

Rob 12-02-2021

Prima winkel, koelkast via internet gekocht, en heel belangrijk, plaatsen via Bemmel is super gelopen.
Volgende keer weet ik ze te vinden.

Renée 12-02-2021

Heldere informatie, supersnelle reactie van de klantenservice, laagste prijsgarantie ook echt waargemaakt. Fijne bezorgdienst. Produkt bleek niet meteen op voorraad, daarover werd helder gecommuniceerd. BKI940553

Marijke 12-02-2021

De winkel was geadviseerd door een monteur die voor de oude vaatwasser kwam. Laat op de avond besteld en de volgende dag keurig in huis. Goede levering, op de aangegeven tijd waren ze aanwezig.
Soepel en vlot!

Gino d'Angelo 12-02-2021

Wasmachine gekocht bij Bemmel&Kroon online ,goede service ,goede levering ,zeer tevreden ,kan alleen maar deze firma aanbevelen aan iedereen ,👍