Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem Luuk Nijdam 23-09-2022

Maandagochtend 19 september bij Bemmel&Kroon binnengelopen om een door mij uitgekozen wasmachine WEH875WPS van Miele te kopen. Deze machine bleek een levertijd van 2 maanden te hebben. Verkoper XXX stelde een alternatief voor: Miele wasmachine WEI875WPS die op voorraad was, deze machine was duurder maar werd mij aangeboden voor een goede prijs.

De wasmachine is gisteren (22 sept) afgeleverd, naar boven gebracht, aangesloten en de oude Miele is meegenomen. Perfecte service en afstemming met VBK Logistiek in opdracht van B&K.

Ik koop/kocht al mijn huishoudelijke apparaten bij Bemmel&Kroon Cruquius vanwege de uitgebreide keuze, vriendelijkheid en behandeling van de medewerkers.

E.G Koster 23-09-2022

Deze inventie vrieskast keurig in goede staat zonder beschadigingen bij ons afgeleverd top

Bob 23-09-2022

Duidelijk afspraken met een goede service. Nette monteur en snel en netjes de vaatwasser geinstalleerd.

Jan van de Pol 23-09-2022

Gewoon super, alles naar behoren, een bedrijf wat de afspraken na komt, goede prijs, geen gezeur, super.

Tom Rinkes 23-09-2022

Goede prijs, dag later bezorgd, alles zoals verwacht en afgesproken. De gekochte koelkast is mooi en groot. verpakking mocht beter maar geen beschadigingen

Petra 22-09-2022

Goed geholpen vriendelijk personeel en ze hadden meteen wat wij zoeken een AEG wasmaschiene
Ook de mensen die hem gebracht hebben waren vriendelijk
Top bedrijf hadden eerder wat gekocht bij Bemmel en kroon ze hebben echt alles op voorraad

GvL 22-09-2022

Correcte informatie over te kopen apparatuur nodigt uit tot zaken doen met Bemmel en Kroon. Het kopen van een koelvriescombinatie is inclusief bezorgen naar volle tevredenheid verlopen.
Ga zo door.

hftewinkel 22-09-2022

Vandaag is onze wasmachine afgeleverd
Imperfecte aflevering door leverancier.
Personeel erg behulpzaam.
Daar mijn dank.

Daniel van lit 22-09-2022

Ik wilde een specifieke inductie kookplaat en overal was deze of uitverkocht of ik moest wachten tot 2023. Bij Bemmelen en kroon had ik de volgende dag al de kookplaat binnen. Geen valse informatie op uit website maar eerlijkheid.

Fien38 22-09-2022

De webshop is duidelijk en praktisch.
Makkelijk en snel besteld en snel geleverd.

Willem56 22-09-2022

Alles is on-line gegaan met wat telefonisch overleg.
Alles wat is geoffreerd en besproken is tot in de puntjes uitgevoerd.
De kontakten waren vriendelijk en correct.
Een 10 geef ik nooit, want er is altijd ruimte voor verbetering:

CoZy 22-09-2022

Net als eerder: keurige levering, precies op tijd. Vriendelijke bezorgers. B&K is onze "standaard" leverancier.

Ordernummer CRQ1120295 22-09-2022

Bemmel en kroon is een heel goed bedrijf om zaken mee te doen. Alles tip top geregeld. Ook het transportbedrijf dat de zaken brengt verdient een 10

Kathleen Derks 22-09-2022

Goed advies gekregen…goed overleg en meedenken..Snelle levering en prima plaatsing..

Jan Dirk Chabot 22-09-2022

Heel erg goed geholpen bij de aanschaf online bij Bemmel-kroon. De website was overzichtelijk en hielp me om met een mooie aanbieding en een mooi voorstel voor extra garantieduur tot aanschaf over te gaan. De vaatwasser was helaas niet voorradig. Echter ruim voor de geplande levertijd kreeg ik een telefoontje van de installateur dat hij binnen was en dat we een afspraak konden maken. De installateur was heel vriendelijk belde netjes vooraf en kwam op de geplande tijd binnen. De installatie deed hij transparant (gaf uitleg over plaatsing en apparaat). Een super fijne ervaring waarmee we de tijd met onze oude vaatwasser (waar we veel problemen mee hebben gehad) snel vergeten. Dank!

Rob Verhage 21-09-2022

Via internet onze order BKI1125260 op een soepele manier kunnen regelen, waarbij de mogelijke keuzes duidelijk genoeg voor ons waren. Verder was de vervolgfase een duidelijk verhaal, van dan gaan we dat doen en dan dat. Heerlijk duidelijk.

Rein 21-09-2022

Kom al jaren bij Bemmel en Kroon. Echt goede service en ruime keus tegen ook nog eens heel scherpe prijzen! Deze keer had ik een nieuwe keukenkraan nodig inclusief installatie. Alles wordt super netjes en schoon opgeleverd.
Als er eens wat is dan is de nazorg ook heel goed weet ik uit ervaring. Kortom heel tevreden.

Jan Tersteeg 21-09-2022

Zeer snelle reactie en snelle levering. Duidelijk aangegeven wanneer de levering zou plaats vinden. Keurig afgeleverd en oude apparatuur meegenomen (wel extra op te geven tegen extra betaling).

Willem 21-09-2022

Een koelkast besteld die de volgende dag geleverd zou worden volgens de omschrijving. De volgende dag kwam er een bericht dat er iets mis was gegaan. Toen twee dagen niets meer gehoord. Ik ben gaan bellen: 'Hij wordt morgen geleverd meneer en ja we brengen hem boven achter uw eigen voordeur en nemen de oude mee!' De volgende dag stond er een chagrijnige gast voor de deur in zijn eentje! Dus ik zeg dat ie hem dan maar weer mee moest nemen. Twee dagen later na bel contact en vol beloftes staat er weer iemand alleen voor de deur. Na een hoop gebakkelei komt er ineens nog iemand te voorschijn. Met veel tegenzin allemaal hebben ze toen de koelkast naar boven gebracht. Wat een club. Heel treurig.

Jan 21-09-2022

Diverse apparatuur op voorraad, ondanks de schaarste op dit moment. Prijsstelling is scherp! Bestellen van onze Siemens wasmachine ging supersnel en eenvoudig via de website (op een smartphone!). Levering en de tussentijdse status ervan is heel goed geregeld! Tijdens aflevering was er onduidelijkheid bij de vervoeder over het gratis meenemen van de oude wasmachine. Telefonisch contact gezocht met klantenservice, binnen een minuut iemand aan de lijn en er werd direct meegedacht voor een oplossing. Van begin tot eind zeer aanbevelenswaardig!

Top winkel 21-09-2022

Een afzuigkap van Beko besteld. Het product was niet op voorraad, dat gaven ze ook direkt aan in de mail. Ook de vervolgstappen, wanneer hij binnen zou zijn en wanneer hij verzonden zou worden. Ik kreeg snel al een mailtje dat de afzuigkap binnen was, en kon zelf een datum kiezen wanneer ze hem konden bezorgen. Ook dat ging perfect. Netjes een mail van te voren met de bezorgtijd en de chauffeur was ook op tijd. Ik zeg top!

Marja 21-09-2022

Een hele fijne winkel waar je goed geholpen word. Snelle bezorging en alles werd netjes uitgepakt en neergezet. Heel tevreden over.

Ton 21-09-2022

Zeer vriendelijke verkoper, kundig, en het artikel snel leverbaar, aanrader voor voor vervolg

Anita 21-09-2022

De man die ons geholpen heeft bij Bemmel en Kroon was kundig en heeft ons goed geholpen om de juiste keuze te maken. De externe bezorgdienst was jammer genoeg slecht. Doordat men geen Nederlands sprak werd onze vraag niet beantwoord. De vriezer werd letterlijk over de drempel geleverd en men vertrok zonder verder een woord. Jammer.

Ray 21-09-2022

Zeer tevreden over de service. rond 21:30 contact gehad met de verkoopafdeling en diverse vragen kunnen stellen over het product. Om 22.00 uur de bestelling geplaats en binnen een paar minuten ontving ik een email waarop ik mijn bezorgmoment kon kiezen. Op dat tijdstip had ik nog de optie om voor de volgende dag te kiezen. Weer 2 minuten later ontving ik de Track&Trace nformatie. De kookplaat is netjes de volgende dag ontvangen. Deze service had ik elders nog niet meegemaakt. Voortaan bij de laagste of gelijke prijs is dit mijn GO-TO winkel voor huishoudelijke apparatuur.