Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bles 20-03-2021

Communicatie en service waren uitstekend. Toen bleek dat het door ons bestelde model wasmachine niet leverbaar was, kregen we onmiddellijk en zonder hogere kosten een beter model aangeboden. Levering zelf ging soepel ondanks bezorging op de derde verdieping met ingewikkelde trap.

J kats 20-03-2021

Duidelijk website vandaag besteld en morgen in huis en de 2 bezorgers zijn vriendelijk en erg behulpzaam

Joeri 20-03-2021

Scherpe prijzen met een gemakkelijk online bestelproces en informatievoorziening is prima op orde. Vriendelijke ondersteuning bij telefonische vragen over de levering.

Inderfurth 20-03-2021

Snel op voorraad! Prima communicatie via mail. Verzorging precies volgens planning.

Gerard 20-03-2021

Scherpste prijs die ik kon vinden, snelle bezorging (vanaf volgende dag) gebeurd in afgesproken tijdvenster. Levering van opvolgmodel = dus nieuwere versie van wasmachine dan was besteld.

Johan 20-03-2021

Via de webshop een quooker kraan gekocht inclusief montage.
Op de website van Bemmel en Kroon een vaste prijs betaald voor de montage kosten.
Op de dag van monteren werden we verrast door de monteur om extra materiaal kosten te moeten betalen.
We konden geen kant op, stonden met de rug tegen de muur. Niet betalen zou geen montage betekenen.

Marianne 20-03-2021

Prima magnetron. Makkelijk in gebruik (ook voor ouderen). De informatie op de site komt overeen met de werkelijkheid.
Beloften worden nagekomen, ...............ouderwets goed!

Harma 19-03-2021

Vriendelijk te woord gestaan, vaatwasser die ik zou kopen was niet leverbaar, goed alternatief. Besteld en binnen 24 uur geleverd. Super goed. Zou dit bedrijf zeker aanraden voor aankoop van producten.

Reviewer 19-03-2021

Gekozen voor deze winkel via zoekmachine vanwege de laagste prijs en snelste levering. Bestelproces verliep soepel. Levering snel en op door mij gewenste dag door Dynalogic. Op de bezorgdag om 8:00 krijg je een bericht met een tijdvak van 4 uur waarin het product wordt geleverd, vervolgens een sms een half uur van tevoren en een telefoontje van de bezorger 15 min van tevoren of ik thuis was. Enige nadeel is dat je geen (betaalde) optie hebt om product een paar verdiepingen hoger te laten tillen door bezorgers, zonder meteen ook te moeten betalen voor de installatie. Maar dat is bij de meeste webshops zo.

Mattie 19-03-2021

Via kieskeurig. Nl kwam ik bij bemmel & kroon terecht.. Na het maken van een afspraak in de winkel, werden we netjes ontvangen en stond onze Bosch wasmachine netjes klaar en nam de verkoper alle tijd om deze uit te leggen en om deze Bosch wasmachine te vergelijken met andere.. Dus al met al super goede advies en eerlijk ook een eerlijk advies.. Al met al blij met advies en ontvangst

Edwin 19-03-2021

2 dagen geleden een wasmachine gekocht.Prima op tijd geleverd en geïnstalleerd.
Ordernummer BKI964591

Bert van Veen 19-03-2021

Gekozen wegens prijs, snelle reactie en levering.d
duidelijke communicatie over levering.

M. Janzen 19-03-2021

We kwamen om de kleur te bekijken van een roze(!) SMEG-koelkast. Ze hadden speciaal een kleine versie binnen gezet zodat we de kleur konden beoordelen. Direct betaald en binnen een week geplaatst. Ook dat verliep keurig. Oude koelkast afgevoerd. Zeer tevreden.

Besuijen 19-03-2021

Zeer snel en netjes volgens afspraak onze Amerikaanse koelkast geleverd en echt de volgende dag! Zeer goed de levering te volgen. Ik raad dit bedrijf aan.

Ellen 19-03-2021

Al jaren koop ik al mijn apparaten / witgoed bij Bemmel & Kroon. Voor de aanschaf van een nieuwe oven/magnetron kon ik dit keer niet langs de winkel maar moest alles online geregeld worden. Via een zoektocht op internet kwam ik bij een tal van andere bedrijven terecht die het apparaat verkochten maar uiteindelijk toch weer voor Bemmel & Kroon gekozen. De prijs is altijd concurrerend, de klant is echt koning, medewerkers zijn ook telefonisch heel vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is de levertijd altijd scherp. Binnen een paar dagen heb je het gewenste artikel in huis. Dit vertrouwen heb je als klant nodig in een bedrijf. Ik kan Bemmel & Kroon aan iedereen aanraden.

Iris 19-03-2021

Snelle levering. Erg vriendelijke bezorgers die mijn nieuwe vriezer zonder kleerscheuren in de kelder hebben gekregen:)

Roy Stuivenberg 19-03-2021

Fijn bedrijf en uiteraard als Nederlander gek op zo weinig mogelijk betalen aan het goede adres!! Mijn bestelling van de Etna inductieplaat met ordernummer BKI955079 werd keurig netjes en op tijd geleverd door hun koeriersbedrijf Dynalogic . Kortom een echte aanrader!!

john k 19-03-2021

In het verleden al bij jullie gekocht was toen al zeer tevreden vandaar ik nu ook bij jullie heb gekeken voor mijn zoon en voor hem ook ben geslaagd voor een gasvornuis en droger en ben ook zeer tevreden over de levering daar van. levering zoals afgesproken.kan niet meer zeggen als zo doorgaan super zaak.

Betsie 19-03-2021

ik vind het een hele goede winkel ze hebben ook heel veel keus en goede aanbiedingen en zijn ook nog eens goedkoper als bij een ander is toch ook mooi mee genomen.
ook de bezorgers zijn heel vriendelijk en behulpzaam
ik heb inmiddels al een paar keer bij hun besteld en zal dat de volgende keer zeker weer doen.
ik beveel deze winkel zeker aan

Anne 19-03-2021

Prima uitleg over de te bestellen apparaten. Geen onduidelijkheid over de order en zeer goed te bereiken bij vragen over de bestelling. Alles is volgens afspraak geleverd. Heel tevreden over de gang van zaken.

Sven 19-03-2021

Bestelling ging vlekkeloos, daarna kon ik netjes zelf de leverdag kiezen. De avond voor levering kreeg ik een mail met een tijdsindicatie die ook accuraat was. Levering was ook perfect, wachmaschine is netjes geïnstalleerd en zelfs getest.

Bram Van Der Pligt 19-03-2021

Geweldige winkel! Donderdagavond besteld en vrijdagmorgen geleverd!
En zelfs mondeling advies gehad over de keuzes die ik had geselecteerd. Nog nooit meegemaakt dit. Ze zijn zelf sneller dan Bol en staan je mondeling te woord! 👍 dikke 10

Reinoud 19-03-2021

Heeft goed geholpen om een afzuigkap uit te zoeken die mijn bestaande moest vervangen. Fijn ook dat ik direct een (betaalbare) installateur erbij kan boeken. Afzuigkap bevalt overigens prima.

Marja 19-03-2021

goede telefonische bereikbaarheid, deskundig en behulpzaam personeel, adequaat advies m.b.t. keuze voor alternatief en betaalbaar product, als oorspronkelijke keuze niet meer leverbaar blijkt.
Snelle levering.

IlonaK 18-03-2021

We hebben een kokendwaterkraan van Grohe besteld bij Bemmel en Kroon. Bemmel en Kroon verkoopt producten voor een goede prijs. Na het bestellen van de kraan via de webshop verliep alles verder soepel. Duidelijke communicatie en een snelle levering. Zondagavond 23 uur besteld, dinsdagochtend was de bestelling al binnen. Alles was netjes verpakt. We zijn heel blij met onze aankoop.