Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Henk1315 12-06-2022

Nooit gehoord van Bemmel en Kroon, vandaar ook een aarzeling om daar iets voor enkele honderden Euro's te bestellen.
Ik heb toen telefonisch contact gezocht omtrent levertijd en voorraad. Kreeg zowaar een zeer vriendelijke dame aan de lijn. Ongelooflijk voor een webwinkel.
Daarbij werd het gekochte de dag erna (op zondag) geleverd.
Heel veel lof. Deze webwinkel staat in mijn adreboek. Wie eet.

Mieke 12-06-2022

ZTW1097390 Ik kon mijn bestelling heel erg goed volgen via een link. De tijd van levering klopte precies en de bezorger was fantastisch. Heeft nog mee gekeken naar eventuele schade, was vriendelijk en netjes. Echt een groot compliment.

Olaf 12-06-2022

Zowel telefonisch als per mail werd ik adequaat te woord gestaan. Het was geen probleem om offertes op te vragen voor meerdere producten. Afhalen gaat makkelijk en ze helpen je even de spullen in de auto tillen. Wat een leuk bedrijf!

Richard 11-06-2022

Super winkel,
koop snel en makkelijk afgehandeld en ook nog voor de laagste prijs van nederland.
en zoals beloofd binnen 24 uur na aankoop geleverd.
Top, super tevreden met het geleverde product

Edwin 11-06-2022

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze simpelweg het goedkoopste waren, maar ik heb er geen spijt van. bestellen ging makkelijk en snel op de duidelijke website. Kreeg meteen een duidelijke mail over de bestelling en de levertijd, die ook supersnel was. werd prima op de hoogte gehouden van mijn bestelling en het tijdvak waar in bezorgd werd. pakket (nieuwe inbouw combi oven) werd netjes geleverd. Al met al een prima ervaring waar menig websites nog een puntje aan kunnen zuigen.

YolandaVR 11-06-2022

Goede uitleg apparaten, mogelijkheid tot vergelijkbare machines en scherpe prijs. Informatie over levering correct.

Natascha 11-06-2022

Er is van alles mis gegaan met mijn bestelling van een nieuwe wasmachine, ook qua bezorging ging er van alles mis en heeft A** van Bemmel en Kroon mij ontzettend goed geholpen en ervoor gezorgd dat ik nu de juiste machine heb.

Ik ben super tevreden hoe alles afgehandeld is.
Ook de bezorging was de 2de keer ontzettend goed verlopen en ben ik heel blij met m'n nieuwe apparaat!!

Nes 11-06-2022

Alles is soepel verlopen, de levering was veel sneller dan verwacht en dat in deze tijden!

Johan 11-06-2022

Geweldig geholpen en een goede snelle levering . Bij iedereen aan te bevelen !

Ko 10-06-2022

Efficiënte website , prachtige winkel/showroom en zeer snelle levering van amerikaanse Samsung koelkast.

Samsung had echter alleen een franstalige handleiding ingesloten (?)

Dirk 10-06-2022

Goeie en snelle service
ZTW1098539 Hebben we gekozen tot nu toe erg blij mee

Rob 10-06-2022

Goed geholpen in de winkel, vriendelijke verkoper, elektrische fornuis was binnen paar dagen binnen, en nog nieuwe pannenset erbij gekregen, helemaal tevreden.

Paul 10-06-2022

Voor de 2e keer een witgoed apparatuur gekocht.
Eerste een vaatwasser waarbij de klantenservice mij er goed van dienst is geweest ivm met de huidige moeilijke levertijden .
Vandaag netjes volgens afspraak een nieuw kooktoestel binnen gekregen,
Zie bij Bemmel en kroon altijd de beste prijzen en levering tot nu toe super

Joffrey de Graaff 10-06-2022

Ze hebben er alles aan gedaan mijn gewenst product tijdig te kunnen leveren, top!

J.P. Schaap 10-06-2022

Wij hebben een Samsung combi magnetron oven gekocht samen met een vaatwasser van Bosch. We zijn echt super geholpen in de winkel. Kregen alle hulp en tips hoe alles op te meten om te kijken of alles zou passen. En het inbouwen gibg heel makkelijk. Ecnt een top winkel met heeeeeeeeeel veel keuze uit keuken apparatuur en ook hele mooie keukens. We komen hier graag terug

JK 10-06-2022

Zoals altijd top service en ondanks verkeerde keuze van mijzelf binnen 24u omgeruild voor het juiste

BKI1098460

JK 10-06-2022

Robin Bronkhorst 10-06-2022

Snelle beantwoording van telefonische vragen. Direct een gunstige prijs. Uiterst behulpzaam.

Marita 10-06-2022

Duurde erg lang, afgelopen woensdag nog gebeld en kreeg te horen week29 komt hij van de fabriek, wat schets mijn verbazing volgende dag een mail dat hij binnen was en geleverd kon worden . Toeval of toch vergeten, nu net afgeleverd en blij mee.

Maurice 10-06-2022

Heldere en duidelijke communicatie tijdens het bestellen. Ik ontving direct een schriftelijke offerte van de vaatwasser. Ik had flink rondgeshopt, maar bij Bemmel en Kroon bleek hij het goedkoopst. Een afleverdatum was makkelijk te plannen via een link en was strak op tijd. Al met al een zeer goede ervaring.

c.j.kuipers 10-06-2022

order.nr.DH1092373 ,
wij hadden een nieuwe inductiekookplaat nodig, dus gingen wij naar bemmel en kroon in den haag.
uitgelegd dat wij een verzonken plaat hadden in een granieten aanrecht + de maat kregen te horen dat het moeilijk was vanwegen dat er een rand graniet weggeslepen moest worden en dat het heel duur is. daar schrokken wij van en zeiden dat wij verder gingen kijken. bij nader vragen en bellen bleek dat zo te zijn. wwer naar de site van bemmel en kroon toen bleek dat hij in voorraad was en gebeld ze wisten er nog van, en direct besteld en de instalateur besteld.
nu hebben wij de nieuwe plaat er in alles prima verlopen.

Vaatwasser 10-06-2022

DH1092960 Heb een nieuwe inbouw vaatwasser gekocht en via Bemmel & Kroon laten monteren nu kan ik weer rustig slapen

Julian de Cloe 10-06-2022

De tracking werkte buitengewoon goed. Bezorger was super vriendelijk en behulpzaam. Niks op aan te merken!

Cornelis Basoski 10-06-2022

Geen enkel probleem om te leveren wat ik wilde: een koel-, vriescombinatie die al geruime tijd dienst had gedaan vervangen door een nieuw exemplaar. Gewoon, vanzelfsprekend geen enkel probleem. En nu staat ‘ie al op z’n plek. En ook nog een vaderdagprijsje! Ja! Ze spannen de kroon!

Simone 10-06-2022

Wasmachine besteld, die werkt naar behoren. Snel en goed geleverd. Zeer tevreden.