Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Evi 30-12-2021

Via een keukencentrum kreeg ik de naam van Bemmel & Kroon, die vertelde mij dat het een vertrouwd adres is.
Dus gebeld met Bemmel & Kroon en werd te woord gestaan met een medewerker die mij goed advies gaf.
Dinsdag besteld en de volgende dag bezorgd en de oude combi magnetron werd gelijk mee genomen.
Ook vriendelijke jongens die zorgden voor de aflevering.

Marijn 30-12-2021

De door mij gezochte wasmachine was op voorraad bij Bemmel&Kroon voor een bijzonder aantrekkelijke prijs. Deze winkel staat ook bij mij bekend wegens een prima, persoonlijke service. Daarom heb ik ook nu weer voor dit bedrijf gekozen. Bestellen via internet was eenvoudig door de duidelijke website, en later telefonisch contact met een deskundige verkoper over de wijze van aflevering was zeer verhelderend. En meest positieve punt: het aansluiten van de nieuwe machine was moeilijker dan verwacht, maar dat hebben de beide bezorgers prima opgelost. Vakwerk!

Janny 30-12-2021

Combimagnetron/ oven merk Etna gekocht Aantrekkelijke prijs en prachtig apparaat. Snelle levering en keurig verpakt. Tijd van bezorgen was duidelijk.

albert 30-12-2021

goede service ook op technische vragen een duidelijk antwoord, voor deze zaak gekozen omdat ze met je denken over technische vragen en natuurlijk de prijs is ook zeker gunstig.

Fs 30-12-2021

Eerst georiënteerd op de website van dit bedrijf. De webpagina is overzichtelijk. Aangezien wij bij voorkeur dit soort apparaten in de winkel kopen, hebben we eerst per telefoon contact gehad. Wij hebben ons product uiteindelijk besteld per telefoon.
Vanwege de Corona maatregelen is de winkel fysiek gesloten. Prima geholpen door de verkoopmedewerker.
Vlotte en correcte afwikkeling.
Product was voorradig en de volgende dag al thuis bezorgd.
Kortom: prima geregeld!

Leo 30-12-2021

De resultaten waren duidelijk op de site bij de aanschaf van een wasmachine, de levering was zeer snel en vakkundig met een duidelijke uitleg na plaatsing.

Vingerhoets 30-12-2021

In de winkel word je vriendelijk geholpen. Alles word goed uitgelegd. De inbouw vaatwasser is snel en netjes geleverd. Top!

Marcel 30-12-2021

Netjes optijd geleverd vriendelijke bezorgers koelkast zoals verwacht ziet er netjes uit

J .Perquin 30-12-2021

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege onze eerdere positieve ervaringen. Hebben er al diverse keren een elektrisch apparaat gekocht steeds naar volle tevredenheid. Ook deze keer zijn wij weer blij met onze keuze voor Bemmel en Kroon. Vriendelijk aan de telefoon en een hele vlotte levering en daarbij komt ook nog de goede prijs/kwaliteits verhouding.

Frits Dot 30-12-2021

Door de eindejaars-actie de scherpste aanbieding, Site is prima, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, apparaat, ( Etna Combi-oven ) is als omschreven, en voelt niet minder degelijk aan dan de Siemens waar hij voor in de plaats is gekomen.
Wat mij betreft is een "volgende dag levering" niet zo belangrijk, twee of drie dagen vind ik ook prima, en als je tijden gaat aangeven, moet je ze ook waarmaken, nu was het een half uurtje later, is helemaal geen probleem, maar daarom is het nu nét geen 10

Raymond 30-12-2021

Door de lange levertijd van de apparatuur (Siemens ) hebben ze me goed op de hoogte gehouden en meegedacht over oplossingen. Dus ik ben Prettig geholpen, scherp prijs gehad en denken mee. De chauffeurs waren erg vriendelijk en hebben de spullen netjes neergezet.

Marjolein 30-12-2021

Vakkundig geholpen door telefonische klantenservice van Bemmel & Kroon met maken van een keus uit diverse koelkasten. Werd een dag later al bezorgd door Dynalogic, zeer tijdige opgave van tijdsvak, je kan als klant live updates bekijken en wordt een half uur van tevoren nog per sms geïnformeerd. Bezorgers waren meer dan keurig ! Al met al zeer tevreden tevreden over het hele proces.

smw 30-12-2021

Duidelijke website. Mooie eindejaars kortingsakties. De gekozen wasmachine natuurlijk uit voorraad en leverbaar op ons gewenst moment. Prima op de hoogte gehouden van aflever moment. Zoals afgesproken netjes aangesloten met nodige eerste instructie en de oude machine mee retour genomen. Het is een mooie wasmachine met veel maar heldere mogelijkheden. Doet wat hij moet doen...... schoon wassen en lekker stil.

Ginio 30-12-2021

De website is heel duidelijk, kon makkelijk alle informatie vinden. Het bestellen zelf ging ook vlekkeloos, Bemmel & Kroon is zeer zeker een aanrader!

J.W. 30-12-2021

De prijs is concurrerend. De website is prima. De levering is keurig en binnen 24 uur.

ina ziengs 30-12-2021

de shop is gebruiksvriendelijk en makkelijk iets te bestellen.
erg goede aanbiedingen

Wout 29-12-2021

Voor de tweede keer wat besteld bij Bemmel&Kroon omdat eerste keer perfect was verlopen, deze keer een wasmachine.
Site is overzichtelijk, aantrekkelijke kerstkorting, bestellen gaat snel, levering was wederom prima op tijd en tegen kleine vergoeding alles op plek gezet, aangesloten en al het afval en oude machine meegenomen.
Dat alles binnen een half uur. Klasse!!!

Claire 29-12-2021

goed bereikbare winkel , grote collectie van alle keuken apparatuur. snel en deskundig advies. installatie wordt uitbesteed aan een prima bedrijf. zeer tevreden ! !

OF wasmachine 29-12-2021

Karin 29-12-2021

Voor de tweede keer bij Bemmel en Kroon besteld. Een klantgerichte en goed geprijsde winkel die altijd met je meedenkt. Realistische prijzen, mooie en kwalitatief goede producten en flexibel in het leveren van de producten.
Zeker een aanrader!

Aankoop gaskookplaat. 29-12-2021

Het bestelde product is met iets vertraging netjes geleverd. De communicatie i.v.m. de vertraging verliep klantvriendelijk. De voorgestelde nieuwe leverdatum werd tijdig gecommuniceerd. Het geleverde product voldoet precies volgens het getoonde op de website van Bemmel en Kroon.

Bert Onrust 29-12-2021

Online hebben ze de goedkoopste aanbieding. Prima telefonisch contact en mijn bestelling kunnen doen.
De dag erop al geleverd en goed op de hoogte gehouden wanneer het wordt geleverd.

fiechter 29-12-2021

zeer goede service en zeer snelle levering
dit bedrijf denkt met je mee
in 1 woord geweldig

Ed 29-12-2021

Snelle levering, en netjes op de eerste verdieping gebracht aangesloten en oude droger en wasmachine meegenomen. Top geregeld en dik tevreden.

J Dael 29-12-2021

Gemakkelijk online bestellen, duidelijk in prijzen en extra te kopen onderdelen.