Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

J.S 07-08-2021

snelle levering telefonisch goed bereikbaar voor vragen.
Zijn duidelijk en correct in reageren.

Giannina 07-08-2021

Goede informatie, correcte medewerkers. Ik ben erg blij met mijn vrieskast en Deze werd snel geleverd.

Fam. ten Hoonte 07-08-2021

Order geplaatst en vooruit betaald. Keurige email van ontvangst en na opgave dat wij op een andere dag geleverd wilde hebben ivm vakantie is ook prima uitgevoerd. Pakket keurig en volledig afgeleverd. Kortom dikke pluim

Albert 07-08-2021

Gisteren op zoek naar een koelkast en kwamen bij bemmel en kroon uit en binnen een dag geleverd das is helemaal mooi.
Vanochtend rond 8 uur bericht hoe laat ze de koelkast kwamen brengen en stip op tijd plus je kon ze mooi volgen kwam de koelkast super blij mee

Hr. G.F.Spierenburgh 07-08-2021

B & K levert perfecte producten met een duidelijke financiële notering en een vlotte en correcte bezorging.
De koelkast die ik moest vervangen heeft 17 jaren zijn werk gedaan, ook een wasdroger schijnt het eeuwige leven te hebben

Cor Barning 07-08-2021

Via de site zonder enige bemiddeling tot keuze gekomen van een inbouw koelkast met mogelijkheid tot inbouw. Hierna werden we gelijk geïnformeerd voor een afspraak tot inbouw. Alles voortreffelijk verlopen. Keurig op tijd en prima afwikkeling. Het geheel is als klantvriendelijk ervaren.

Adriaan 06-08-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het werd aangeraden door Kieskeurig. Bovendien was de keuze van het artikel gauw gemaakt door de heldere en gebruiksvriendelijke omschrijving van het gekozen product. Verder was de financiele afwikkeling snel gemaakt en werd ik keurig op de hoogte gehouden over het transport met de koeriersdienst, van af het moment van bestellen tot de aflevering thuis. dit gebeurde stipt op de afgesproken tijdszone. prettig geshopt.

Marlies van Doorn 06-08-2021

Zeer snelle levering,goede tijdsaanduiding levering,vriendelijk personeel,harde werkers!
Perfect!!

Tonnie 06-08-2021

Voor de 1e keer bij het bedrijf besteld. Op de site makkelijk te vinden wat je zoekt. Alle afspraken nagekomen via mail en sms. Bezorging stipt op tijd! Vriendelijke bezorgers!

Juliette 06-08-2021

Van Bemmel en Kroon een gevestigd en betrouwbaar bedrijf. Bekend om de uitstekende service. Wij hadden een showmodel ( wasmachine) besteld tegen een goede prijs. Na de bestelling kregen we een bevestiging en werden we er extra op geattendeerd dat het om een showmodel ging. Mocht dit aan onze aandacht ontsnapt zijn dan konden we de koop ongedaan maken. Dit was zeker niet onze bedoeling: een dag later werd een prima uitziende en werkende wasmachine afgeleverd op de afgesproken tijd met zelfs 30 min van te voren een telefoontje van de bezorger. Top service!!

Dhr. De Boer 06-08-2021

Wat een service! Door mijn eigen fout kwam ik ‘s avonds erachter dat ik de verkeerde vaatwasser had besteld. Ik moest een met bedieningspaneel maar ik had zonder besteld. En de volgende dag zou hij geleverd worden. Ik belde met B&K rond 20 uur in de avond en een super aardige meneer hielp mij om de order nog aan te passen en zo kreeg ik keurig op de afgesproken tijd de vaatwasser! En heel blij met deze top service en klantvriendelijke meneer.
BKI1004404

Allanon 06-08-2021

Snelle levering en leuke prijsactie voor apparatuur. Nette levering aan de deur.

Piet Werkhoven 06-08-2021

Laagste prijs, zeer snelle levering, zeer goede productomschrijving en betrouwbaar

Helemaal tevreden 06-08-2021

Er was een zomeractie bij Bemmel &Kroon; toch € 100,00 extra korting!. Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf. Reviews waren goed, dus ik bestelde een nieuwe Miele wasmachine, omdat de oude, na 17 jaar zonder gebreken het te hebben gedaan, kapot ging. Bestellen ging soepel en de bezorging verliep prima; ik werd realtime op de hoogte gehouden waar de vrachttruck zich bevond. Met zorg werd de wasmachine uitgeladen. Ik ben helemaal tevreden, vooral ook met de wasmachine, maar Miele heeft mij nog nooit teleurgesteld. Mijn derde inmiddels.

Ellen 06-08-2021

Snelle levering, goede/zeer punctuele communicatie over het tijdstip van levering en vriendelijke medewerkers.

Miep Philippo 06-08-2021

Wij gaan altijd naar Bemmel&deKroon fijne winkel worden altijd goed geholpen.
Wij kwamen al bij B&deK toen ze nog bij de kopermolen zaten

C. Backus 06-08-2021

Goede prijs. Goede reviews. Snelle levering. Voor maar 19,00 meer werd het apparaat geplaatst! Aardige lui. Waren zeer welwillend. Hebben ook de het tussenstuk geplaatst zonder bezwaar. Werkten zeer vlot. Alle rommel werd weer keurig meegenomen, zo ook het oude apparaat.

Ad 06-08-2021

Op site siemens nieuwe afwasmachine uitgezocht. Daarna verschillende aanbieders bekeken.
Telefonisch contact met vriendelijke mevrouw gehad of machine al de volgende dag leverbaar was. Geen probleem.
Machine volgende morgen keurig op tijd afgeleverd door vriendelijke en behulpzame chauffeur.
Al met al, kan niet beter

Arne 06-08-2021

Deze shop kon tegen de goedkoopste prijs en tevens de volgende dag de machine al leveren. Dat was belangrijk vanwege onze defecte oude machine! Machine is keurig op tijd geleverd en netjes aangesloten, oude machine en verpakkingsmateriaal is mee genomen door de vriendelijke bezorgers. Tevreden!

B. Goodett 06-08-2021

Goede en snelle service. Bezorging op tijd. Correcte en klantvriendelijke bezorgers. SMS kwartiertje voor de bezorging ontvangen.

Filip L 06-08-2021

Ik heb Bemmel & Kroon leren kennen omdat ik op zoek was naar apparaten voor een nieuwe keuken. De prijs en de snelle manier van werken stand mij heel erg aan. Ik bestelde de vaatwasser die ik zocht en vroeg de levering op een bepaalde dag te laten plaatsvinden. Dit toestel is vandaag, op de gevraagde dag, perfect afgeleverd en zou aan iedereen Bemmel & Kroon aanbevelen.

Mark 06-08-2021

Zelden zo fijn contact gehad van begin tot aan aflevering. En doen wat ze vertellen.

J & M. Heteren Gld 05-08-2021

Shop was ons onbekend. Afgegaan op reviews en voor artikelprijs. Op basis hiervan het artikel besteld
Het hele proces van bestellen tot leveren werd perfect uitgevoerd. Ook de bezorging werd keurig en netjes verzorgd.
Wij zijn super tevreden over dit bedrijf en raden het voor 100% aan.

Esther 05-08-2021

Om zeker te weten dat mijn gekozen vaatwasser op voorraad was heb ik gebeld met de klantenservice. Zij waren snel bereikbaar en konden de voorraad controleren en bevestigen dat als ik nu zou bestellen het laatste exemplaar kon worden verstuurd aan ons. Na bestellen van order BKI1002484 werd hij de volgende dag geleverd én namen ze de kapotte meteen mee. Fijne service en zeer vriendelijk!

Ron 05-08-2021

De prijs voor de oven was lager dan bij de concurrentie. Het was ook snel verzonden.