Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marieke 17-01-2021

Via Bemmel en Kroon heb ik mijn nieuwe vaatwasser besteld en laten instaleren. Toen ik mijn nieuwe vaatwasser had geselecteerd heb ik specifiek gekeken naar de nishoogte. Hier werd aangegeven dat ik een hoge vaatwasser nodig had. Die zijn duurder dan lage vaatwassers. Ik heb de hoge aangeschaft. Direct na de aankoop kreeg ik een mail van Bemmel en Kroon dat het product niet meer leverbaar was en ik een nieuwe variant voor dezelfde prijs krijg. Op zich niet zo erg. Waar het niet dat dit wel echt een andere vaatwasser is. Ik kocht namelijk een Bosch variant van de silence lijn en heb nu een andere gekregen. Die niet zo stik werkt. Ik vind het geen heel groot probleem maar anderen kiezen wellicht heel specifiek op de stille variant en krijgen dan een niet stille vaatwasser. Mij is ook niet gevraagd of ik de nieuwe versie wel wilde. Ik moest zelf vragen welke ik dan zou krijgen en moest zelf de specificaties opzoeken. De vaatwasser werkt verder heel goed en daar ben ik blij mee. De installatie liet wel 2 weken op zich wachten. Dat stond niet vermeld op de site. Daar stond vandaag gekocht morgen in huis. Dat geldt dus alleen als je zonder installatie kiest. Een beetje vreemd dat dat er niet expliciet bij staat. Voor de instantie werd ik gebeld over de afmetingen van de oude vaatwasser. Toen werd nogmaals gevraagd of het echt de juiste maten waren. Dat was het zei ik. Eenmaal geïnstalleerd bleek dat de vaatwasser klep te groot was en tegen mijn verwarming aanliep. Dat kwam niet door het doorgeven van foute maten, de monteur zei dat de oude versie een kleine variant op blokjes was. Gek want mij was verteld dat juist de kleinere, goedkopere versie niet kon. De monteur zei dat de kleine variant op blokjes altijd een optie is. De monteur gaf aan dat hij hem weer kon demonteren, meenemen, een nieuwe kon instaleren. Waarschijnlijk wel pas over 2 weken en dat het mij 75 euro zou kosten. De oude vaatwasser was al weg en dan zou ik 2 weken zonder zitten en extra geld kwijt zijn voor niets. Ik vind dat heel klantonvriendelijk. Uiteraard kan Bemmel en Kroon er niets aan doen dat mijn verwarming in de weg zit. Toch verwacht ik wel een beetje behulpzaamheid. Aangezien ook ik dit niet had kunnen voorzien. De problemen werden nu helemaal naar mij geschoven. Ik heb aangegeven dat hij de vaatwasser kon laten zitten en nu werk ik met een vaatwasser die niet volledig open kan. Ik kan ermee leven maar het is wel een tegenvaller. Nogmaals de vaatwasser zelf werkt erg goed. De monteur was vriendelijk maar er werd niet meegedacht met de klant naar een fijne oplossing. Heel erg jammer!

Cees Jan 16-01-2021

Vaatwasser en combi-oven besteld, fijne website, zaterdag bezorging erg handig, levering was compleet en op tijd. Kortom alles vlekkeloos verlopen!

Uitstekende ervaring met Bemmel en Kroon 16-01-2021

Bemmel en Kroon kende ik nog niet maar het blijkt een prima winkel te zijn. Ondanks dat door de coronacrisis de levering van de bestelde oven wat langer duurde dan gedacht zijn we gedurende het proces per e-mail prima op de hoogte gehouden wanneer de levering wel zou plaatsvinden. De afspraak met de transporteur verliep vlot en de track & trace werkte perfect. Verder was de prijs van de oven (ATAG) nergens zo laag als bij Bemmel en Kroon. Al met al hebben wij de bestelling bij Bemmel en Kroon ervaren als zijnde uitstekend en zullen zeker nog vaker via de webhop bestellen.

bauke 16-01-2021

prima service, goed op de hoogte gehouden tijdens wachten op levertijd en op de dag van levering, apparaat werkt prima, aanrader.

Roy 16-01-2021

De site is prima in orde, alles is duidelijk aangegeven en ze komen hun afspraken na. Zelfs het tijdstip van leveren klopt. Ik woon op de 4e etage zonder lift. was een flinke opdracht voor de bezorgers, maar ze hebben dit perfect gedaan en het waren vriendelijke gasten. Ik raad het iedereen positief aan.

Danielle 16-01-2021

Levertijd die op site werd genoemd klopte niet. Vriezer zou op voorraad zijn maar was niet het geval. Uiteindelijk zelf achteraan gegaan en kreeg bij reactie wel levertijd maar geen excuus voor vertraging.

Bert 16-01-2021

Al lang niets meer besteld bij Bemmel & Kroon. Onterecht, bleek nu maar weer eens. Na uitpluizen van internet bleek Bemmel & Kroon de gewenste wasmachine goedkoop aan te bieden. De levering verliep zeer voorspoedig, ondanks de wat nauwe hal waar de machine doorheen moet. Netjes geplaatst, gecontroleerd op werking, voordat de bezorgers weggingen. De levering was erg snel na bestelling, we werden nauwkeurig op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Wij kunnen niet anders dan dit uitstekend noemen.

Winfried 16-01-2021

Bijna al mijn huishoudelijke apparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. Ze leveren snel aan huis, nemen het oude/defecte apparaat mee retour en bovenop dat ze veruit goedkoper zijn dan menig concurrent leveren ze ook nog een gratis de eerst volgende werkdag. Buiten de wegwinkel die ze hebben, zijn er ook echte vestigingen waar je met vragen terecht kan. Je krijgt er goed advies zodat je krijgt wat je ook echt wilt hebben. Top service van een firma die ik ook iedereen zal aanbevelen.

S. Hoekstra 16-01-2021

Op black friday hebben we bij Bemmel en Kroon een inductie fornuis de Bosch HLS59D350 en een interne afzuigkap Pelgrim SLK635RVS voor een heel mooie prijs. De afzuigkap was niet op voorraad, maar binnen een week kreeg ik een mail dat alles binnen was. Maar omdat onze elektrische aansluiting nog 5 weken op zich liet wachten hebben we in overleg de aflevering uitgesteld. Nadat alles thuis gereed was is de apparatuur keurig geleverd, we werden op de hoogte gehouden hoe laat er geleverd werd.

Nico 16-01-2021

Snel alles geregeld wasmachine kon al volgende dag geregeld alleen kon ik dan zelf niet dus kon het de dag erna wel. Netjes 2 trappen op en aangesloten. Wij zijn blij 😀
CRQ942669

Jeannette 16-01-2021

Mijn oude wasmachine was stuk. En ik Zocht op internet een nieuwe.
Ik geef de voorkeur aan Miele en een rechtsdraaiende deur. Dat Kun je bij van Bemmel&Kroon makkelijk vinden op de site. Ik heb ook nog even gebeld met een medewerker voor wat aanvullende informatie. Wachttijd telefoon was kort, en de medewerker heel vriendelijk en had goede kennis van zaken. Heel fijn om zo geholpen te worden. De volgende dag had ik mijn nieuwe wasmachine in huis en ze namen de oude weer mee terug. Heel prettig allemaal. En alle informatie die ik ontvangen heb in mijn email was heel duidelijk. Ook over de levering tijden. Alles is prima gegaan.
Mijn order nr is BK1943016

Baarle 16-01-2021

Uitstekende service. Geweldige behulpzame helpdesk die ook vriendelijk blijft en helpt als je zelf een fout hebt gemaakt. Supersnelle levering met goede tijdsindicatie van de levering. Ook niets dan lof voor de medewerkers van de koeriersdienst, eveneens behulpzaam bij het wegzetten op de juiste plek. Kortom alle lof voor alle betrokkenen. Een bedrijf om aan te bevelen. Ordernummer: BK1943002

Corrie 16-01-2021

Een fijne winkel , voordelig en vriendelijke klantenservice .
Snelle en nette levering , ik heb mijn vaatwasser op vrijdag besteld en hij is zaterdag netjes geleverd.
Als u iets nodig heb kijk dan eerst bij Bemmel&Kroon dat kunt u veel geld besparen , een aanrader !

Evy 16-01-2021

Gister telefonisch advies gevraagd over aanschaf van een vaatwasser, mijn vragen werden goed uitgelegd en ben fijn geholpen met kiezen van de vaatwasser. Vandaag is hij geleverd en hij draait.

MichelVS 16-01-2021

de site is heel duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. Voor hetgene dat ik nodig had, had men hier de scherpste prijs. De betaling was voor mij iets onduidelijk, maar belde dan naar de klantendienst (heel lang bereikbaar) en hij informeerde me super goed en duidelijk en maakte dat de levering de dag erna al bezorgd werd. Pinnen deed ik zonder meerkost bij de levering. In de toekomst zal men ook via de site kunnen pinnen. Communicatie is ook heel goed en duidelijk. DUS om het kort te zeggen, heel tevreden over alle aspecten en zal de eerste site zijn dat ik zal bekijken. Zelfs gratis bestelling naar België en levering de dag (14uren) nadat ik het bestelde

Taal 16-01-2021

Super service, goed geholpen vanuit de zaak. Vriendelijke chauffeurs die het bestelde op plek zetten. Ook fijn om te kunnen volgen hoe laat hrt bestelde wordt geleverd. Een echte aanrader.

Mirjam 16-01-2021

Helaas was onxe vfiezer niet op voorraad. Lang gewacht toch gekregen. Goeie service van de bezorg jongens.
Bedankt.

Kees 16-01-2021

Website is duidelijk en de keus is groot. Prijs was een van de laagste die ik kon vinden.
Overweging om te kopen bij Bemmel en Kroon is dat de giganten Coolblue en Bol.com anders een monopolie krijgen.
Levering duurde wel wat langer omdat Miele geen voorraad had

Jolanda&Carel 16-01-2021

Prima webshop. Gloed duidelijk en overzichtelijk.
Gekozen voor Bemmel&Kroon via kieskeurig.nl en vanwege de aanbieding voor deze site gegaan en dus voor dit product.
Jaren geleden ook via Bemmel&Kroon een huishoudelijk product besteld. Ook tevreden!

Bezorging was opzich oke. Dynalogic was in dit geval de bezorger. Wel wat op en aanmerkingen:
Afgesproken was smsje, en telefoon vlak voor aanvang. Alles moest klaar staan.

Smsje prima gelukt. Alleen geen telefoontje voorafgaand. Commentaar was dat zij aangaven dat ze te volgen zijn. Nou hebben wij niet de hele dag de tijd om alles te volgen. We hadden het oude product klaar staan. Bezorger was gepikeerd over het feit dat deze niet buiten stond. Als ze dat hadden gewild zou dat duidelijk vermeld moeten worden. Maar we zouden dan oude product op de galerij moeten zetten. Als we dit zouden doen kon niemand er meer langs. Niet zo handig dus.
Verder hadden we gedacht dat de verpakking mee genomen zou worden. Dit was niet het geval(Maar kleine moeite om het zelf te doen.)
De toon van de ene bezorger was niet erg aardig.

Edwin de Graaff 16-01-2021

Duidelijke omschrijving op de website, beste prijs en top geleverd de volgende dag (zondag). Heel tevreden!

Boekee 16-01-2021

Online mijn wasmachine gekocht. Service uitgesproken perfect. Ben zeer tevreden wat klantgerichtheid betreft. Zou er zo weer een aankoop doen.

Peter 16-01-2021

Ordernr BKI94265 Telefonisch contact opgenomen. Niet net als bij zoveel bedrijven eindeloos in de wachtrij, maar meteen contact. Zakelijke en goede informatie, prijs conform. Bestelling geplaats (koel-vries combinatie). Belofte was bezorging daags erna. En daags erna stond de auto van Dynalogic inderdaad voor de deur. Ook een uitstekende bezorgdienst met vriendelijke mensen overigens. Alles perfect wat mij betreft.

Saïd 16-01-2021

Medewerkers zijn behulpzaam en denken met je mee. We hadden eind van de middag een bestelling geplaatst en werd keurig de volgende ochtend bezorgt.

De Roode 16-01-2021

Goeie winkel ,die toch heel veel moeite doet om je bestelling toch snel te bezorgen.ben er echt blij mee.👍👍

Corine 15-01-2021

Heel goede service, zeer snelle levering en een correcte afhandeling. Het was voor mij de eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij deze firma. Dat blijf ik in de toekomst na deze zeer goede ervaring zeker doen.