Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

DH1060960 29-01-2022

Vriendelijk en professioneel personeel, die luisert naar je wensen en budget en geen andere dingen aansmeert

Henk 29-01-2022

Ging allemaal soepel van offerte tot aankoop en de bezorging.
Dus wat mij betreft een dikke dikke voldoende.

Daniek 29-01-2022

Vandaag wasdroger afgeleverd gekregen van Bemmel&Kroon. Keurige bezorging en op de afgesproken tijd en voor een super scherpe prijs op basis van hun garantie 'elders goedkoper gezien, meld het ons'! Bij dit bedrijf zullen we zeker nog eens een aankoop doen.

D.Noya 29-01-2022

Goede terugkoppeling, goede info alleen konden ze niet zeggen of er een snoer aan het apparaat geleverd zou worden. Ze hadden het voor mij kunnen informeren. Niet gedaan helaas.

R.Stienstra 29-01-2022

Ik heb nog nooit zo een goede service en goede behandeling gehad. Plaats in gesprek telefonisch met Bemmel en Kroon in Den Haag. Woon zelf in Amsterdam. Bestel 28-1-2022 17.55 uur via de telefoon een Beko wasmachine en Beko droogtrommel. Er wordt door een hele vriendelijke verkoper Bob van Groot een factuur voor mij gemaakt: 1060386 met order nummer: DH 1060386 en naar mij opgestuurd. Ik kon het geld gelijk overmaken en hij maakte gelijk een afspraak voor mij dat ik de spullen de volgende dag al geleverd en aangesloten kon krijgen. 29-1-2022 waren mijn apparaten al aangesloten. De bezorgers waren ook heel vriendelijk . Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en in deze tijd. Mijn dag kan niet meer stuk. Bedankt🙏🏼 Bob van Groot …👍🏼Zal zeker reclame voor jullie maken. Top service 10

erwin 29-01-2022

Zeer snelle en goede service gisteren avond BKI1061255 om 21:54 besteld en vandaag op zaterdag om half elf geleverd aangesloten en en al, oude wasmachine en afval gelijk weer mee genomen. Super snel allemaal.

Wim Aartsen 29-01-2022

Had nog aanvullende vragen bij aankoop, op alle vragen super snelle reactie en alles na tevredenheid opgelost en bestelling geplaatst, de dag na de bestelling keurig thuis bezorgd (kosteloos). Super verpakt en niets anders dan alles, bestelling en levering, als afgesproken geleverd. Kortom super.

Ronny 29-01-2022

hij was op het moment van bestellen 30 euro goedkoper als bij andere winkels

Dimitri 28-01-2022

Beter kan je het niet krijgen!!
Snel, Secuur en Scherp geprijsd!!

Astrid 28-01-2022

Mijn wasmachine en vaatwasser hadden beide al een tijd kuren. Na wat speurwerk kwam ik op een merk en type van beide uit. Na een belletje naar de winkel, bleek al gauw dat er een leveringsprobleem was. Ik ben goed geholpen en had meer vragen over de machines, die netjes beantwoord werden door een vriendelijke medewerker die ook de tijd nam.

Irma 28-01-2022

Bemmel en Kroon is mijn favoriete zaak als het gaat om het kopen van huishoudelijke apparaten. De afdeling verkoop geeft direct antwoord op mijn vragen en de prijs is goed. De service voor het afleveren van het bestelde apparaat is prima.

Lia 28-01-2022

deze winkel biedt kwaliteit voor een goede prijs. duidelijke omschrijving van de wasmachine/droger. Snelle levering en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de status van levering. Zeer vriendelijke bezorgers en goede service.

Koster Bert 28-01-2022

Goede site en makkelijk te navigeren.
Goede service en keurige aflevering. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
ordernummer BKI1056797

Marco van Dam 28-01-2022

Ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Bemmel &Kroon ,mooie koel/vries combinatie van Bosch gekocht.Goed geholpen in de winkel en netjes thuis bezorgd en op zijn plaats gezet,ook nog de voetjes afgesteld,kortom goede service,zeer tevreden.

Michiel Slotemaker 28-01-2022

Goed bereikbaar, goede service en verstand van zaken. Het is altijd een uitdaging of je het juiste type en /of maatvoering hebt uitgezocht. De verkoop afdeling loodst je uitstekend door het proces en ik heb nu twee keer een perfect passend inbouw product gekocht voor de vervanging van 12 jaar oude inbouw apparaten met een aparte maatvoering. En niet onbelangrijk, ze hanteren een scherpe prijs.

Erwin 28-01-2022

Op een bekende vergelijkingssite had ik een aantal was-droogcombinaties gevonden die mij aanspraken. Uiteindelijk gekozen voor een exemplaar van Siemens (WD4HU540NL). Door te googelen zag ik dat deze machine voor een aantrekkelijke prijs werd aangeboden door Bemmel en Kroon. Ik kende het bedrijf niet maar ik las goede recensies en ik zag het Thuiswinkel Keurmerk. De aankoop gedaan, inclusief een extra service van EUR 19,95 voor aansluiten en meenemen oude machine.
De machine werd letterlijk de volgende dag geleverd door het Transportbedrijf Dynalogic. Ik werd via een Track & Trace link uitstekend op de hoogte gehouden wanneer ze bij mij zouden zijn. Ze hebben de machine naar de eerste verdieping gebracht en aangesloten. De oude machine hebben ze meegenomen om af te voeren. Vriendelijke, keurige medewerkers!
Al met al ben ik zeer te spreken over de snelheid en de levering. Een aanrader dus.

Martijn S, Voorburg 28-01-2022

We kopen al jaren onze apparatuur bij B&K en wij zijn altijd erg tevreden over de service. Deze keer hebben we online besteld. We hadden wat vragen over de verschillen tussen de wasmachines en die werden telefonisch duidelijk uitgelegd waardoor we een goede keus hebben kunnen maken. Wat ook prettig is dat alle machines die we bekeken hebben bij geen enkele andere webshop voordeliger waren. Vaak moet je daar ook nog extra betalen voor het bezorgen, bij B&K krijg je korting als je de apparatuur ophaalt. Dat hebben wij niet gedaan, de wasmachine is vandaag keurig netjes door twee heren (van een bezorg-bedrijf) op zijn plek gezet en aangesloten (daar betaal je wel wat voor maar dan tillen ze de machine wel naar de 2e verdieping).

Tanja 28-01-2022

Wat een fijne webwinkel: alles staat duidelijk aangegeven en de informatie was makkelijk te vinden. Mijn order was zo geplaatst, ik kreeg snel de bevestiging. Na een dag werd ik gebeld dat mijn bestelling niet leverbaar was en heb ik gratis een upgrade gekregen. Super service!

ingrid 28-01-2022

In augustus zeer fijn geholpen met de aanschaf van een combimagnetron in de winkel in Cruquius, deze keer gaf de koelkast de geest en ben ik vanzelfsprekend weer bij deze winkel gaan shoppen.
Deze keer erg prettig geholpen door XXX ondanks de corona restricties toch een zo snel mogelijke installatie(inbouw) geregeld en gisteren was het zover een nieuwe koelkast !
Dank voor de goede en vriendelijke service !
I.Schellingerhout

Roelie 28-01-2022

Vlotte service. Goed advies aan de telefoon. Prima service bij het afleveren. Zeer tevreden.

van Beek 27-01-2022

Mooie prijzen, vriendelijke klantenservice en bovenal een snelle levering met een dienst waar de track en trace ook daadwerkelijk klopte qua tijd! Ik ga hier vaker kopen.

Dennis Britsemmer 27-01-2022

Ik koop altijd bij Bemmel en Kroon.
Goede service en meestal de goedkoopste.

Ron 27-01-2022

Goede service mooi optijd bezorgd ,en een goede prijs wat wil je nog meer .
Aanrader !!!

Marcel Kooij 27-01-2022

Voor onze bestaande keuken hebben wij een Quooker besteld bij Bemmel&Kroon Cruquius. Plezierig gesprek en goede service. Altijd bereikbaar en waar heb je dat nog. Vandaag geinstalleerd door AJtec.
Zo tevreden dat wij inmiddels een nieuwe inductie kookplaat en elec oven hebben besteld om de eerste slag naar gasloos te maken.

Albert 27-01-2022

Had met spoed nieuwe vaatwasser nodig, op internet gezocht en kwam uit bij Bemmel&Kroon. Was goedkoopste van alle leveranciers en daarbij was deze direct leverbaar.
Werd prima op hoogte gehouden van tijdstip van aflevering en kon meteen de vaatwasser in gebruik nemen.
Alle afspraken perfect nagekomen