Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Richard 23-01-2021

Ondanks de coronatijd heeft Bemmel en Kroon de gekozen dubbele koelkast prima afgeleverd zoals afgesproken. Goede service.

Frank uit Breda 23-01-2021

Snelle levering. Wat ik besteld had was uitverkocht maar kreeg gratis upgrade naar duurdere model. Chauffeur was ook aardig en behulpzaam.

van Dorp 23-01-2021

Bemmel en Kroon maken alles waar wat ze beloven. Goeie prijs en de service en levering is perfect. Ook als iets niet in orde is wordt alles snel en naar volle tevredenheid opgelost. In 3 weken nu meerdere artikelen besteld en zou zeker weer voor deze firma kiezen.

Bart 23-01-2021

Voor een zeer scherpe prijs en gunstige levertijden is dit de beste plek om te zijn! De levering was goed geregeld en netjes binnen het tijdvak.

R.J. van den Berg 23-01-2021

De door ons bestelde vrieskast bleek niet meer leverbaar te zijn en daarover kregen wij snel een bericht.
Door 'Bemmel & Kroon' werd aangegeven dat wij een duurder apparaat met dezelfde kwaliteiten geleverd zouden krijgen en dit tegen dezelfde prijs als het bestelde apparaat.
Het is verder mogelijk om de afleverdatum vast te leggen, zelfs op zondag. Dit hebben wij natuurlijk ook gedaan en wij werden keurig, en op de aflever dag zelfs bijna ieder 15 minuten, op de hoogte gehouden wanneer de bezorger(s) bij ons voor de deur zouden staan. Dit klopte nagenoeg exact met de berichten die we kregen. (Het leek wel een spannende film).
Het is de eerste keer dat wij bij 'Bemmel & Kroon' iets besteld hebben en wij zullen iedereen die 'iets' nodig heeft adviseren om eerst op hun website te kijken. Wij gaan dat ZEKER altijd doen en wij weten zeker dat hun prijzen concurrerend zijn met alle andere bedrijven. Gewoon een BETROUWBAAR én KLANTGERICHT bedrijf met vriendelijke en keurige bezorgers, waardoor het cijfer '10' nog te laag is; een 10+ dus!

John 23-01-2021

Hadden goede eindejaars aanbieding. Geweldige service bij bestellen en vragen. Helaas werd bezorgtijd veel langer dan werd aangegeven en daar werd niet op eigen initiatief op gewezen.

F.G 23-01-2021

eenvoudig bestellen ( 485597 ) via website, en met duidelijke informatie v.w.b. het bestelde artikel. daarna goed op de hoogte gehouden wanneer de goederen worden geleverd, bij ons was dit binnen 24 uur. je kunt precies volgen waar de levering zich op elk moment bevind. oude wasmachine meegenomen zoals bij bestelling is aangegeven. alles keurig en op tijd geleverd, compliment, vooral in deze tijd met corona.

Bianca 23-01-2021

Super service! Je wordt heel de dag op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Marc 23-01-2021

Zeer goed bevallen !! Eerst netjes zeer netjes telefonisch geholpen, vervolgens snelle levering. Op de dag van levering netjes s’morgens sms met de geschatte leveringstijd en later de exacte tijd. De jongens van de bezorging erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom top winkel met zeer goede service, waar ik zeker terugkom.

J.L 23-01-2021

duidelijke site , vooraf ook telefonisch contact gehad prima te woord gestaan, heb deze afwasmachine besteld, wist van te voren dat het wat langer duurde, voordat hij aan gesloten werd ,i.v.b. drukte rond de feestdagen, hij is netjes geplaats, door extern bedrijf, is keurig en netjes gedaan. ben blij met de machine

De Lange 23-01-2021

De monteur heeft netjes volgens aankondiging vooraf gebeld dat hij onderweg was. Verder is de montage zeer netjes uitgevoerd en bij een noodzakelijk aanpassing is vakkundig uitleg gegeven waarom dit heeft te gebeuren. Een genot om dergelijk vakmensen over de vloer te hebben!

Arnoldus 23-01-2021

Ik vind de website van Bemmel en Kroon overzichtelijk en heb ontdekt dat zij een stuk voordeliger zijn dan de meeste andere aanbieders van vergelijkbare producten. Ik heb op 18-01-2021 een Inventum MN3018C combimagnetron bij hen besteld, die op tijd en correct werd afgeleverd. Dus heb ik in de toekomst weer iets nodig, kijk ik allereerst op de website van Bemmel en Kroon.

Karin 23-01-2021

We zagen een mooi gasfornuis hier, voor een goede prijs. Jammergenoeg was de levertijd erg Lang, toen ik belde was ER Alle tijd Om samen een andere uit te zoeken naar onze wensen. Dat vond ik erg fijn. Volgende dag were deze Al bezorgd.

SWY 22-01-2021

Na eerder een wasmachine bij Bemmelenkroon te hebben gekocht, heb ik nu een inbouw vaatwasser gekocht. Prima bezorgt en ik heb hem laten plaatsen. Dit ging ook allemaal via Bemmelenkroon. De installatie ging prima, echte vaklui. Kortom weer dik tevreden!

Bart 22-01-2021

Wij zochten naar een nieuwe wasautomaat en kwamen automatisch op de site van Bemmel en Kroon terecht, daarna was het zeer eenvoudig om aan te geven van hetgeen wij zochten t.w. een wasautomaat van 1600 toeren van het merk Miele, mooi meegenomen was de actie van extra € 100, == korting.
Hetgeen ons direct deed besluiten om de machine telefonisch te bestellen, met als extra service aansluiten e.d. alsmede oude artikel retour.
Kregen direct te horen dat de machine de volgende dag al zou worden afgeleverd. Aflevering vond plaats naar volle tevredenheid door Dynalogic, machine werd keurig op z'n plaats gezet en aangesloten , oude machine alsmede verpakkingsmateriaal nieuwe machine werd direct meegenomen.
M.a.w. direct na het kalibreren kon de nieuwe aankoop in gebruik worden genomen.
Hopelijk dat we met deze machine weer net zo veel plezier zullen ondervinden als de oude.

Mascha 22-01-2021

Afgelopen week bij jullie een wasdroger besteld en deze gisteren geleverd gekregen. Wij hebben bewust voor de optie van extra service gekozen, waarbij de wasdroger voor ons op de juiste plek zou worden gezet en zou worden aangesloten. Hier hebben wij €20 voor betaald. Anders zou de wasdroger tot aan de drempel worden geleverd, en aangezien ik hoogzwanger ben en alleen thuis was, kan ik de wasdroger uiteraard met geen mogelijkheid over de drempel tillen. De wasdroger is op zijn plek gezet door de heren die hem (met hun mondkapje over hun kin ipv neus/mond) leverden. Zij hebben enkel de stekker in het stopcontact gestoken en mij de gebruiksaanwijzing in mijn handen gedrukt. De wasdroger is niet aangesloten op de afvoer, daar wij maar 1 afvoerpijp hebben en die momenteel door de wasmachine in gebruik is. De heren hadden geen zogenaamd tussenstuk om dit wél voor ons mogelijk te maken (uiteraard had ik dit tussenstuk ter plekke willen afrekenen). Telefonisch met jullie klantenservice gesproken zojuist. Hier wordt ons glashard verteld dat wij zelf van te voren hadden moeten uitzoeken wat we nodig hadden om de droger goed aan te sluiten en dat de heren gedaan hebben wat ze moesten. Wij zijn absoluut niet te spreken over deze service en zéker niet voor €20! In deze tijden waarin wij geen fysieke winkel kunnen bezoeken om ons te laten informeren, hadden wij echt een stukje extra service en uitleg verwacht en geen klantenservice die ons verteld dat we het zelf maar hadden moeten uitzoeken. Zeer teleurgesteld in Bemmel en Kroon en de wijze waarop wij te woord zijn gestaan door de klantenservice.

Sukru 22-01-2021

Aankoop en maken van de afspraak bezorging plaatsing snel en goed kunnen doen. Bij het plaatsing heeft de monteur kleine foutjes gemaakt daarom geen 10.

Lisa van Eerden-Hartmann 22-01-2021

Deskundig, vriendelijk, meedenkend, perfecte Kwaliteit en goede prijs. Service uitstekend ook als je telefonische informatie wilt altijd welkom.

Karina 22-01-2021

Er werd bij mij thuis een nieuwe keuken geplaatst via de woningbouwvereniging, ik moest nog een nieuwe wasemkap. Normaal gesproken zou ik die in de winkel kopen maar nu door de corona kan dat alleen online. Jeetje wat een keuze, ik weet nu inmiddels elk merk en type wel maar ik vond het toch wel wat om er zomaar 1 te bestellen. Ik had er een op het oog en na wat speuren kwam ik op de site van Bemmel en Kroon terecht, bij hun was deze ook nog voordeliger geprijst. Ik wou met koolstoffilter en wist niet welke erbij hoorde dus belde ik gister om het te vragen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, er werd uitgelegd dat ik ook nog een ander filter erbij kon bestellen omdat ik anders een geel plafond zou krijgen door de kookdampen. Daar was ik niet van op de hoogte, blij dat ik gebeld had. De jongen die ik aan de telefoon had heeft mij goed advies gegeven over mijn keuze en maakte telefonisch mijn bestelling in orde. Via de mail werd de order bevestigd en vandaag werd het keurig bezorgd. Ik kan nog niets over de wasemkap zelf melden maar ik heb deze aankoop op deze manier als zeer prettig ervaren.
ordernummer BKI945218

Prima informatie 22-01-2021

Wij zijn zeer tevreden met de klantvriendelijke hulp bij het kiezen van onze nieuwe inbouwapparatuur. In deze tijd is het lastig daar je alleen op afstand kunt kiezen, maar de verkoper heeft ons telefonisch goede informatie kunnen geven. In een bestaande keuken apparatuur vervangen is toch niet makkelijk. Vandaag is alles geleverd en geplaatst, zijn wij heel blij mee.

Pieter Wouters 22-01-2021

Was verbaasd over de vlotte en vriendelijke afhandeling. Donderdag namiddag gebeld en een vriezer besteld. Vrijdagmorgen nog gebeld om extra info. Adequaat en correct beantwoord. Vrijdagmiddag al thuisbezorgd door 2 vlotte jonge mensen die ook de verpakkingstroep mee terug namen. Diezelfde middag informeerde men of alles goed verlopen was. Kortom, KLASSE !

Wilma 22-01-2021

Voor ons de eerste keer om online een wasmachine te bestellen. In een winkel zeepbakjes open/dicht doen, deuren open/dicht..... leuk om te doen,
ach, nu veel reviews gelezen, was ook prima👍
Al snel kwam de Bosch WAN28276NL in beeld, daarna, door de scherpe prijs, Bemmel&Kroon.
We wonen in het zuiden en hadden eerlijk gezegd nog nooit van Bemmel&Kroon gehoord.
Reviews over Bemmel&Kroon waren er volop, en jeetje.... volop positiviteit 😁✔️
Nog gebeld over onze oude wasmachine, of die meegenomen kon worden, was geen enkel probleem.
Bestelling geplaatst👍
Vanaf dat moment een fijne update wanneer we onze bestelling konden verwachten.
Vriendelijke bezorgers.
De wasmachine staat inmiddels op zijn plek, draait nu het eerste wasje en is stil.....heel stil, ben er nu al blij mee.😁

A.J. 22-01-2021

Prima website, duidelijke beschrijving van het product. Na het bestellen en afrekenen, wat allemaal soepel verliep kwam er een vlotte bevestiging per mail met duidelijke voorwaarden, inclusief een nette factuur. Levering van het product is geheel volgens afspraak verlopen en werd keurig een half uurtje voor levering aangemeld. Ik zou beslist nogmaals gebruik maken van de diensten van Bemmel en Kroon. Top!

Bob 22-01-2021

Mooie prijs voor mijn droger, nergens goedkoper. Werd snel thuis bezorgd en voor een zacht prijsje op zolder gezet, aangesloten en werkend achter gelaten. Zou het zeker aanbevelen.

Hans 22-01-2021

Wasmachine en droger gekocht tegen een zeer concurrerende prijs.
Verkoop, bezorging snel en correct!