Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Groot 14-05-2022

goede prijs en veel keus, zo kwamen we bij etna terecht een voor ons minder bekend merk maar met 5 jaar garantie
snel en correct geleverd dus erg tevreden

D.Limpens 14-05-2022

Vandaag 14 mei gebeld om een afspraak te maken. Onze keuken wordt uitgebouwd en daar moet een nieuwe keuken in. Deze is door de architect al ingetekend. Ik wilde gewoon een afspraak maken met een adviseur om de definitieve keuken in te tekenen.
Aan de telefoon werden mij vragen gesteld over wel of niet greeploos en welke kleur etcetera, want dat was bepalend voor de afspraak en voor het gesprek. Ik wil echter in een gesprek nog vrijheid hebben om mogelijk iets te veranderen. Het leek alsof als ik voor zwart kies alle zwarte materialen klaarliggen en ik dan niet meer naar wit kan. Want de 2.5uur waren alleen voor het intekenen. Bij zo`n grote uitgave als een keuken maak je soms op het laatst nog een andere keuze na keukens gezien te hebben bij het bedrijf.
Voor mij is dit een bijzondere gang van zaken die ik ook niet ken bij het uitzoeken van een eerdere keuken en op mij niet klantvriendelijk over komt. De dame aan de telefoon was overigens wel vriendelijk.
Ik heb hierdoor geen afspraak gemaakt. Het bedrijf werd mij aangeraden door een collega, maar ga nu naar een ander.

Winterkoningkjes 14-05-2022

Na op de gebruiksvriendelijke site een was machine en droger te hebben uitgezocht de ze id de vestiging Zoeterwoude-Rijndijk bekeken daarbij geholpen door vriendelijk personeel deze daar gelijk bestelt. Bezorging en plaatsing is gedaan door eveneens vriendelijk en deskundig personeel. Apparatuur is volledig naar wens.

Maarten 13-05-2022

Duidelijke shop, goede producten en een snelle correcte levering inclusief aansluiten van wasmachine en droger.

A van Dam 13-05-2022

Goed advies in de winkel mbt was en droogmachine en inbouw ijskast en magnetron. Goede en vlotte levering en installatie door vriendelijke mensen.

Toos en Johan van Winden 13-05-2022

Binnen een jaar waren we voor 3e aankoop bij Bemmel en Kroon in het Haagse Forepark.
De eerste keer super ontvangen en uitleg voor onze droger gekregen de we keer voor de koelkast wederom.
En deze week kwamen we voor een wasmachine, net als de andere aankopen van Bosch.

Ook nu weer netjes welkom geheten en uitleg van onze 1e keus gekregen.
Het was er een met veel mogelijkheden maar de goede man kwam, zag vermoedelijk het gezicht van mijn vrouw wat een ingewikkelde keuze, met een iets minder ingewikkelde, en dus ook goedkopere, uitvoering waarbij de verschillen goed uitgelegd werden.

De aankoop was snel rond net als de super nette bezorging eerst mail toen telefoon en daar stonden, ook zij voor de 3e keer, aan de deur.
Na dat ze alles aangesloten en de wasmachine opgestart hadden gaan we nu weer van schone was genieten.

EN DAAROM BEVELEN WIJ GRAAG BEMMEL EN KROON BIJ IEDER AAN.

Ineke 13-05-2022

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Hebben vandaag ons in januari bestelde gasfornuis binnengekregen (ordernummer ZTW1057145)
Superblij mee

Nikky 13-05-2022

Communicatie over de keuken apparatuur liep super vlot en dat per mail, vrijwel meteen antwoord op al je vragen! Goede korting gekregen, mijn eerste apparaat super snel geleverd, dit is optioneel en kosteloos, super fijn aangezien mijn keuken al klaar is. Mega service!

M.Vrolijk-Roos 13-05-2022

Gisteren besteld vandaag bezorgd. Heel correct en aardig. Gisteren nog een telefoontje gepleegd en naar het extra gratis artikel gevraagd en weer een zeer aardige en kundige telefoniste gesproken. Vandaag was het ontbrekende artikel er bij. Chapeau fantastisch. overtoom is er niets bij!!!

Marie-Louise van den Berg 13-05-2022

Voor de 4e keer gekozen voor Bemmel en Kroon bij de aankoop van huishoudelijke apparaten. Dat doe je alleen maar wanneer je uiterst tevreden bent over de afhandeling van de vorige aankopen. De enige reden om maar een 8 te geven, is het missen van de mogelijkheid om artikelen met elkaar te vergelijken op de website. Anders was het een 10 geworden.

Hans Suderee 12-05-2022

Na eerder bij 2 andere keukenspecialisten een ontwerp en offerte voor een nieuwe keuken te hebben aangevraagd, wilden mijn partner en ik tevens langs gaan bij Bemmel en Kroon, filiaal Forepark in Den Haag. Dit op advies van vrienden die goede ervaringen hebben met deze firma en om met deze derde optie een weloverwogen keuze te kunnen maken.

Na eerst via de telefoon een prettig intake gesprek te hebben gevoerd met een medewerkster van Bemmel en Kroon waarbij onze wensen werden geïnventariseerd, kon een afspraak in de showroom voor de dag erop worden bevestigd.
Ons werd verzocht om een half uur voor aanvang van de afspraak aanwezig te zijn om ons alvast te oriënteren in de showroom.
De ontvangst ter plekke was uiterst plezierig en sympathiek en na enige tijd rondkijken nam een alleraardigste en deskundige medewerkster nogmaals onze wensen op en liet ons de mogelijkheden zien v.w.b. materiaal en kleurkeuze. Tot zover alles uiterst correct en professioneel.

Dan het gesprek; wij hadden foto's van onze huidige keuken meegenomen alsook een tekening op hoofdlijnen met de afmetingen. Dat van een aspirant koper geen ontwerp van een architect kan worden verwacht lijkt mij duidelijk, en het feit dat de schets van de keuken mogelijk enige centimeters kon afwijken was voor de twee eerste keuken experts geen obstakel om een interessante computerschets voor ons te maken en een prijsopgave te doen.
Zo niet bij de medewerker van Bemmel en Kroon bij wie wij uiteindelijk om de tafel gingen zitten teneinde onze nieuwe keuken te bespreken.

Vanaf het begin af aan verliep het gesprek al stroef en de weerzin van de medewerker om ons tegemoet te komen en van goed advies te dienen straalde er van af. Nagenoeg alles was de man onduidelijk of onmogelijk en hij gaf ons duidelijk de indruk dat de relatief kleine keuken die wij van plan zijn te kopen nu niet bepaald zijn interesse had. Gaande het gesprek liepen de spanning en de wederzijdse irritatie voelbaar op.
Toen na ongeveer 15 minuten, van de 2 uur tijd die doorgaans voor dit soort gesprekken wordt gereserveerd, ons werd geadviseerd om maar een timmerman in te huren (in plaats van een keuken te kopen bij Bemmel en Kroon i.e.) was de maat vol. Wij hebben onze jassen aangetrokken en zijn weggegaan. De mevrouw aan de receptiebalie met een verbaasde blik achterlatend.

Wat wij zagen in de showroom van Bemmel en Kroon waren prachtige keukens van hoge kwaliteit.
Even positief zijn wij over de service en deskundigheid van de medewerksters die ons te woord hebben gestaan.

Onze gesprekspartner aan tafel ontbreekt het daarentegen volledig aan empathie, klantvriendelijkheid en bovenal, manieren.

Wij bestellen volgende week onze keuken bij een van de concurrenten. Een bedrijf in Den Haag waar wij uiterst hoffelijk zijn geholpen en waar het gesprek niet vastloopt op onwil en een paar centimeter meer of minder. En niet te vergeten, een versmaden budget van €20.000

maartje 12-05-2022

De voordeligste winkel voor de aankoop van mijn Bosch steelstofzuiger en zoals een webwinkel behoort te zijn, snel, professioneel en stipt.

Jacob 12-05-2022

Al 2x een keuken gekocht via Bemmel & Kroon. Goede service en advies. Ook nu weer bij aanschaf inductie fornuis goed geholpen. Nette showroom met genoeg keus voor iedereen.

M&H 12-05-2022

prettig en vakkundig geholpen! De nieuwe vrieskast werd keurig geleverd binnen het aangegeven tijdsbestek. De mannen, plaatsten de vriezer netjes en zorgvuldig op de zolder. Koffie, nee geen tijd, met het zweet op hun voorhoofd op naar de volgende aflevering. Wij eten waar we de volgende aankoop moeten doen !

Reinier 12-05-2022

Bemmel en Kroon is een proactieve winkel met goede prijzen van al mijn keuken apparatuur . Hoewel de levering van mijn Bosch oven zeer lang op zich wachten (buiten de schuld van Bemmel) werd ik regelmatig geïnformeerd en de leveringen zelf was uiteindelijk zeer kundig en snel door de vervoerder.

ordernummer BKI1090292 d. ten hove 12-05-2022

Goede duidelijke site
Communicatie via telefoon goed
vlotte en nette levering

Martin 12-05-2022

Extra korting bij aanschaf was aantrekkelijk. Maar toen bleek het artikel opeens uitverkocht. Gebeld over de verwachte leverdatum, die klopte uiteindelijk niet. Maar uiteraard is er begrip voor het wereldwijde probleem van leverproblemen. Toen de oven er weer was, ging het snel, en kon ik eenvoudig de gewenste leverdatum invoeren. Belangrijk! Verder klopte alles keurig en goed te woord gestaan aan de telefoon. Heb daardoor vertrouwen gekregen. Vandaar een 8!

Neusje 12-05-2022

Wij hebben een wasmachine gekocht, waarvan stond vermeld dat deze leverbaar was. Helaas was dat niet zo. Er werd wel gelijk gebeld dat we er op moesten wachten. Na een paar weken zelf gebeld hoe ver ze waren en ze hadden 'goed nieuws' de verwachte levertijd was na nog drie weken wachten. Er werd wel aangeboden om naar een alternatief te zoeken. Dit hebben wij later zelf gedaan, die wasmachine was er wel in 1 dag. Plussen en minnen dus.

Nick Appelman 12-05-2022

Ik heb een combinatie van Bosch wasmachine en droger gekocht. Had vooraf even gebeld naar de lokale zaak in de Cruquius waarnaar ik via de website netjes ben geholpen aan mijn producten. Wilde eerst voor een andere combi (iets verouderde versies) set gaan, maar ben door duidelijke uitleg op een geavanceerdere set gewezen en heb deze uiteindelijk ook gekocht.

Binnen een half uur was alles geregeld en kreeg ik netjes de offerte doorgestuurd, welke ik direct betaald heb. Na de betaling ben ik nog even terug gegaan naar de website om mijzelf wat meer in te lezen over de specificaties en toen kwam ik er achter dat ik niet de volledige combikorting had gekregen zoals eerder duidelijk vermeld stond op de website. Nadat ik de zaak in de Cruquius opnieuw contacteerde heeft de desbetreffende collega mij direct een credit gestuurd. Deze credit was na 24u alweer terug gestort op mijn rekening.

De levering met de bezorgservice ging wat minder vlekkeloos door pech met de bezorgauto (onmacht). In de tussentijd ben ik meermaals op de hoogte gehouden door de desbetreffende collega van Bemmel & Kroon. Uiteindelijk zijn deze ochtend, 09-05 jl, mijn spullen netjes boven bezorgd en aangesloten. Bezorgers kwamen mooi op tijd en heb alles met hen naar boven getild.

Al met al mijn complimenten voor;

- advies op maat: ik kwam zelf voor een andere wasmachine & droger, maar ben met duidelijke uitleg geadviseerd op iets wat beter bij mij past als consument
- goede prijs/kwaliteitverhouding: Aan de hand van mijn vereisten zijn er bepaalde producten geadviseerd en deze doen het allebei uitstekend. Gezien de gemaakte investering, ben ik meer dan tevreden over de kwaliteit en de prijs die ik ervoor betaald heb.
- Goede connecties met eigen (uitbesteedde) bezorgdienst Dynalogic: Telefonisch snel gehandeld van Bemmel & Kroon medewerker door meermaals direct met Dynalogic te checken wanneer mijn goederen geleverd worden.
- Bonus voor Dynalogic heren: Spullen zijn netjes afgeleverd alsook geïnstalleerd.
- Aftersales service: dit punt vind ikzelf misschien nog wel het belangrijkste van allemaal, omdat een bedrijf hiermee echt kan laten zien of datgene wat zij zeggen te zijn/kunnen betekenen ook daadwerkelijk zo is. Ik kan niet anders zeggen dan dat Bemmel & Kroon aan de verwachtingen heeft voldaan.

Al met al een uitstekende service en ik zal om bovengenoemde redenen zeker in de toekomst terugkomen.

Theo van Luijk 12-05-2022

Prima site om spullern te bestellen en bij het stellen van een vraag direct antwoord. Dat noem ik nog eens service.

HJ 11-05-2022

Wij zijn heel netjes en uitgebreid geholpen bij het kopen van een nieuwe inbouw koelkast en vaatwasser bij het filiaal in Cruquius. Zowel in de winkel, per mail als via de telefoon kregen we uitgebreide hulp en advies.
Uiteindelijk zijn beide apparaten ook netjes en goed via Bemmel en Kroon geleverd en geïnstalleerd.
Bovendien hebben ze echt de laagste prijs.

Zee Zeer zeker 11-05-2022

De bestelling kwam net zo snel als het knipperen van je ogen, nette levering en attente, vrolijke bezorgdienst
Zeer zeker een aanrader dit bedrijf

john 11-05-2022

gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website, duidelijkheid om juiste keuze te maken.
Tevens efficiënte aflevering en duidelijk wanneer deze kwam, je hoeft niet de hele dag thuis te wezen en een telefoontje dat de levering er over een half uur aankwam, zeer klantvriendelijk.

Martine 11-05-2022

Na grondige prijs en vergelijk kwam Bemmel en Kroon als goedkoopste uit de bus. Tijdens het bestellen ging er iets fout bij de betaling (ik had het kastje van de bank niet bij de hand). Een uur later werd ik namens Bemmel en Kroon gebeld door een zeer vriendelijke dame die mij vroeg wat er fout was gegaan. Hierna heeft ze mij de factuur en een link voor de Ideal betaling gestuurd zodat de levering kon door gaan zoals beloofd. Gisteren besteld en vandaag staat mijn nieuwe kookplaat.

Soekram 11-05-2022

Ik ben zo goed geholpen wat ik wilde en ik had hem volgende dag al thuis netjes ontvangen voortaan weet ik waar ik kan komen voor wat je nodig hebt.
Vriendelijk dank