Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Paul Castelein 21-08-2021

Prima winkel, royale keuze en zeer kundig personeel! Hebben verstand van alle apparatuur die er staat, van wasmachines tot koelkasten en diepvriezers tot afzuigkappen en keukens. Zullen je nooit iets door de strot duwen en geven je alle ruimte om over een aankoop na te denken. Ook op het gebied van ontwerpen van keukens zijn ze zeer kundig en denken graag met je mee!! En het plaatsen van de keuken is ook geweldig, goede vakmensen die weten wat ze doen en zeer netjes werken.

De Kort-Kuijpers 21-08-2021

wij hebben van Bemmel & Kroon gekozen omdat zij ook de oude machine meenamen. zeer snelle levering en tot over de drempel geleverd. Vriendelijke bezorgers gaven goede uitleg over de droogtrommel.

Petra 21-08-2021

Bestelling plaatsen ging makkelijk. Overzichtelijke website.
Track en trace met de chauffeurs werkte goed, net voor aankomst belde ze.
Hebben oude wasmachine netjes weggehaald en nieuwe zorgvuldig geplaatst.

Rick 20-08-2021

Omdat de vrieskast niet op voorraad was, duurde het mijns inziens iets te lang eer de vrieskast geleverd werd. Aangegeven werd 2 a 3 werkdagen, het werden er 5. Maar verder prima. Levering door Dynalogic verliep heel goed. Keurig tijd aangegeven wanneer levering plaatsvond. Geen 8 maar een 7 vanwege de wat lange leveringstijd.

Marloes Hexspoor 20-08-2021

Sinds mijn nieuwe woning in 2009 heb ik tot nu toe al mijn huishoudelijke apparatuur inclusief witgoed bij Bemmel en Kroon gekocht. Goede prijs-kwaliteits verhouding. Snelle levering . Zeer tevreden.

T Roeper 20-08-2021

Goede service en communicatie. Duidelijke website met een goede uitleg. Apparatuur keurig afgeleverd

Cindy 20-08-2021

Ik was ontzettend verbaasd, dat mijn levering ( in mijn geval een wasmachine) de volgende dag al werd geleverd. Super. Ik heb gekregen wat ik besteld heb voor de beste prijs.

Annegien 20-08-2021

Deze firma eerst even gegoocheld ivm betrouwbaarheid maar zag er prima uit dus onze vriezer hier besteld. Prijs was dezelfde als elders dus ook geen belemmering we kregen er zelfs nog gratis extra service bij. Onze vriezer is vandaag keurig volgens afspraak geleverd en omdat we een half uur voor levering een berichtje kregen konden we tot die tijd de etenswaren in de vriezer houden zodat er niets kon ontdooien.
Wij zijn blij met de service.

Joop Voortman 20-08-2021

Prima service, besteld via de website en houden zich aan de afspraken zoals ook de aan de bezorgingen tijden.

Frank 20-08-2021

Snel en vakkundig geplaatst en uitgetest.
Klasse.alle oude machines retour mede, alsmede alle verpakkingen.

Slenders 20-08-2021

AEG droger aangeschaft, goede uitleg gehad, prima service en snelle levering. En netjes op zolder geplaatst door twee sterke mannen. Echt top!!

Arné 20-08-2021

Na al enkele malen wat besteld te hebben was het voor mij niet moeilijk waar ik deze keer mijn koelkast zou bestellen. Na goed advies is de bestelling geplaatst en inmiddels de levering voldaan. Wederom maakt bemmel en kroon waar wat anderen beloven.

B.J 20-08-2021

prima dienstverlening en de levering was stipt op tijd. Direct en duidelijk

Krzysztof 20-08-2021

Best prijs, snelle levering (om 22 gekocht, volgende dag rond 15 thuis). Vriendelijke bezorgers!

Jan 20-08-2021

allergoedkoopste, snelle reactie op vragen en prima service.
vriendelijke bezorgers

Shah 20-08-2021

I am really happy with my purchase. The washing machine was delivered on time and with great packaging. I got the machine with very competitive price. Thank you! (ON: BKI1008295)

H.uit het Broek 20-08-2021

Eerste telefonisch kontakt uiterst vriendelijk en behulpzaam, zeker met het geven van advies.
Bezorging voldoende voor informatie over tijdstip en op afgesproken tijdstipaanwezig. De medewerkers zeer korrekt en netjes.
Al met al kompliment.
En al er weer iets kapot is, nemen we weer kontakt met met Bemmer & Kroon.

Bart 20-08-2021

Goed assortiment tegen nette prijzen. Reageren zeer snel bij vragen per mail. Denken goed mee en komen met goede alternatieven als een product niet op voorraad is. Levering en installatie van apparatuur is ook netjes en volgens verwachting.

Peter 20-08-2021

Een prachtige, ruim opgezette winkel. Goed bereikbaar. Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

H.Rieter 20-08-2021

Goed advies.
Snelle levering.
Afspraken goed nagekomen
Correcte communicatie.
Voorbeeldige en vakkundige installatie

gerard rexwinkel 20-08-2021

goed en vriendelijk geholpen. goede uitleg. met kennis van zaken. van wasmachine en warmtepompdroger.

Peter 20-08-2021

Bij het aanschaffen van een Liebherr koelkast telefonisch contact gehad met de verkoopafdeling die mij vakkundig te woord stond
Meteen besteld en de volgende dag netjes afgeleverd

AD te IJlst 20-08-2021

Goede service van Bemmel en Kroon. Aanvankelijk zou de steamer oven binnen een week geplaatst worden maar dit liep anders omdat de steamer oven beschadigd was wilde Van Bemmel en Kroon deze niet leveren, keurig! Nieuwe is direct door hun besteld alleen was momenteel de levertijd vijf weken. In tussentijd is keurig contact gehouden en ook konden we eenvoudig navragen hoe het verliep met de bestelling en later ook plaatsing. We zijn zeer blij met de steamer oven maar ook met de totale service van Bemmel en Kroon, echt een aanrader om daar apparatuur te bestellen!

Albert 20-08-2021

Zeer snelle levering van de koelkast en goede communicatie van de transporteur keurig in het aangegeven tijdvak geleverd niets op aan te merken gewoon helemaal top!!!

Ewald Badloe 20-08-2021

Zeer correct en vriendelijk geholpen nadat ik op een deskundige en eerlijke manier ben geïnformeerd over een inbouw magnetron. De prijs was lager dan bij de concurrent en alles werd vlot afgehandeld. Binnen 2 dagen was mijn magnetron compleet geïnstalleerd en kon direct in gebruik worden genomen. Compliment voor de service en klantvriendelijkheid.