Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

De Bruin 11-06-2021

Van harte kan ik Bemmel en Kroon aanbevelen! De medewerkers reageren zeer snel, zijn heel vriendelijk en helpen je goed.

Dennis 10-06-2021

Op maandag 7 juni 2021 op de website van bemmel en kroon een Siemens wasmachine besteld, omdat daar de prijs het laagst was en omdat de bezorgdienst (tegen betaling) de machine naar zolder kan brengen en het oude apparaat kan weghalen. De levering ging perfect, aardige mannen.

Sander 10-06-2021

Soepel verlopen bestelling en levering van een nieuwe wasdroger. Vriendelijke bezorger en realistische track trace.

Frans 10-06-2021

Koel-vriescombinatie gekocht bij Bemmel&Kroon.
De levering in Groningen geschiedde binnen 24 uur en dankzij de zeer accurate track&trace-informatie was aan het begin van de dag al duidelijk in welk tijdvak de bezorging ging plaatsvinden.
Buitengewoon attent van Bemmel&Kroon is dat zij op hun website aandacht vestigden op de aantrekkelijke cashback-actie van de fabrikant van de koelvriezer Geen enkele andere webwinkel heeft die moeite genomen.
Dikke pluim!!

Ger Rottink (NL) 10-06-2021

Fantastische snelle en correcte services en overzichtelijke website. De prijs concurreert met de “grote jongens” zoals Bol.com, Amazon en anderen. Het kan dus wel. Niets aan of op te merken, waardoor ik zeker een volgende keer eerst bij Bemmel & Kroon ga kijken.

Dennis 10-06-2021

Ester 10-06-2021

Gisteren een wasdroger besteld! Dat ging heel makkelijk. Bovendien de beste prijs en een fijne service. Vandaag geleverd en op zijn plaats gezet door 2 vriendelijke transporteurs, super!!!

Gerrit 10-06-2021

Waar maken van verwachtingen! Snel geleverd en netjes geïnstalleerd.
Oude machine netjes afgevoerd.

Henk Boting 10-06-2021

Prima service. Goede en adequate informatie. Snelle levering en installatie.

Sjoerd van der Molen 10-06-2021

Helder en overzichtelijk. Ze denken mee met je en geven goed advies voor alternatieven indien bepaalde type niet leverbaar is. Levering was helder qua communicatie wanneer de goederen geleverd werden.

Frank 10-06-2021

Mijn ervaring met Bemmel en Kroon is erg positief. Naast het feit dat ze bij mijn product de laagste prijs hadden, ben ik ook erg tevreden over de service. Omdat het door mij bestelde model vaatwasser niet meer leverbaar bleek, hebben ze zonder extra kosten direct een (nog beter) alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Goede oplossing en erg klantgericht!

Hans Mouthaan 10-06-2021

Aanschaf Inductie kookplaat prima maar daarna een technische vraag beantwoorden via mail of telefoon word het heel erg stil.
Ik ben er via internet uitgekomen maar Bemmel&Kroon kan bij hokje service nog wat opsteken.
De vraag was, Aansluiten op twee fasen of drie, het maakt veel uit, ook achter de keukenkastjes.
Met drie fasen 400 volt is er volledig vermogen 11KW bij twee fasen 230V gaat die (automatisch terug regelen naar 7,2 KW max).
Staat nergens vermeldt.
Schrijf maar op voor de volgende klant, over de winkel zeker geen klachten, nee op een vraag is ook een antwoord.

Jose van Grinsven 10-06-2021

Omdat ik in het verleden bij het kopen van mijn vaatwasser bij Bemmel en Kroon goede ervaringen had heb ik nu ook mijn wasmachine hier gekocht. Wederom prima service, zowel communicatief als bij het afleveren en aansluiten. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

SP 10-06-2021

Duidelijke website, vriendelijke klantenservice, goeie prijs, snelle levering en installatie. Ik ben zeer tevreden!

Ferrie 10-06-2021

Vriendelijk en snel geregeld. Onze “oude” koelvriescombinatie was nog geen 5 jaar oud. Bemmel en Kroon kwamen ons tegemoet. Installatie verliep perfect, monteur wist van wanten en was zeer zorgvuldig. Wij blijven klant👍🏼

Boris 10-06-2021

Gisteren een oven besteld bij deze winkel. Ik had om eerlijk te zijn een oven besteld bij een andere webwinkel maar totaal misgelopen, wel leveren, niet leveren en geen service.
Even Bemmel en Kroon gebeld en heel goed te woord gestaan. Of ik het gasfornuis alvast wilde reserveren want ze gingen hard. Dus, gereserveerd, betaald en de volgende dag netjes geleverd. Chauffeur belde me 10 minuten van tevoren op.
Ouderwets goeie service die een enorme webwinkel blijkbaar niet kan leveren.
Dank je Bemmel en Kroon!

Sander 09-06-2021

Mooie producten, grote sortering en betaalbare prijzen. Snelle levering en fijn personeel die nergens te beroerd voor zijn. Geven goede raad en uitleg. Al meerdere malen witgoed gekocht en iedere keer tevreden. Tot de volgende keer!

Pijl van der 09-06-2021

Super nette attente bezorgers. Hartelijk dank.
De machine ziet er pico bello uit. Ga er direct mee wassen.
Goede en snelle levering

Ferry 09-06-2021

Het klopt 21.55 uur bested en de volgende dag geleverd, perfect. En de prijs was ook gelijk aan andere aanbieders.

Tonnie 09-06-2021

De vrieskist die ik gekocht heb koste overal zowat even veel. Bij Bemmel en Kroon echter kreeg 50 euro korting door de ek voetbal actie. 👍🏼 Zo leuk!!
Attent ook! Hierdoor zal ik een volgende aankoop bij hen zeker overwegen. Zij gunnen mij wat en dat werkt zeker wederzijds.

Jolanda Posthuma 09-06-2021

Het is een super winkel ik heb online gekocht en kon een datum invullen wanneer ik mijn inductie fornuis kon laten brengen track en tracé was ook goed je kon de auto hellemaal volgen

Vaatwasser 09-06-2021

Goede en snelle service komen hun afspraken na echt helemaal top niks op aan te merken en zou zeggen ga zo door groeten van een tevreden klant

Gustaaf 09-06-2021

Prima dienstverlening. Ik had op internet een vaatwasmachine gevonden die goedkoper was dan zij voorstelden. Zij boden mij daarop een korting aan. Helaas bleek het apparaat pas heel laat leverbaar. Zij boden aan om een alternatief te vinden. Nadat ik nogmaals iets op internet vond, boden zij mij dit goedkoper aan. Na bestelling werd alles keurig direct geleverd. Ik kreeg ook een SMS dat zij eraan kwamen. Zoals afgesproken werd ook het oude apparaat meegenomen.

Kim 09-06-2021

Mooie winkel (Forepark) en ruim assortiment. Deskundige en vriendelijke medewerkers die meedenken en goed advies geven. Bezorging, montage (via firma Ajtec) en meenemen oude apparaten waren allemaal goed geregeld. Duidelijke mails over de bezorging en uitleg over evt. meerwerk e.d.

bemmel en kroon 09-06-2021

super goed advies ze leggen goed uit waar je op moet letten bij de aankoop
geven goed advies

mijn inbouw koelvies cobinatie paste perfect