Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ad 15-05-2021

Ik was voor al mijn keukenapparatuur (vernieuwing keuken) op zoek naar een voordelige, maar vooral ook betrouwbare leverancier. Na verschillende contacten met leveranciers heb ik uiteindelijk tot volle tevredenheid een prima overeenkomst kunnen afsluiten met de adviseur van Bemmel en Kroon. De levering verliep uitstekend: alle bestelde apparaten werden gelijktijdig geleverd, met duidelijke indicaties wanneer de levering zou plaatsvinden, tot zelfs binnen 30 minuten. Ook de levering werd zorgvuldig en met oog voor alle corona-maatregelen uitgevoerd.
Ik ben dus heel erg tevreden en kan Bemmel en Kroon dan ook aan anderen volmondig aanbevelen!

Siema 15-05-2021

Ik heb een vrieskast gekocht. Op deze site was die het goedkoopst. Binnen een paar seconden had ik mijn bestelling kunnen plaatsen. De volgende dag werd deze al bezorgd!

Marcel 15-05-2021

Goede machine voor mooie prijs
Siemens goede wasmachine
Via Bemmel en kroon

Paula 15-05-2021

Goede service en snel geleverd! Gisteren besteld en vandaag al in huis. Ook is je pakket goed te volgen en je hoeft dus niet heel de dag thuis te zijn. Pakket keurig netjes afgeleverd tot in de keuken.

irene 15-05-2021

Shop is duidelijk; en levert de volgende dag, Ook als je op Hemelvaart besteld; wordt op vrijdag bezorgd! Klasse!!
Bezorging ook goed geregeld. Ze nemen de oude machine mee.

Verwilligen 15-05-2021

Gisteren 14-5 een bestelling geplaatst voor een nieuwe Beko vaatwasser. Werd vandaag 15-5 keurig geleverd door een vriendelijke gozer! Je krijgt een mail en sms met de aflevertijd en een half uur voor de chauffeur er is een sms met de exacte tijd. Wij vonden dit heel erg prettig. Zeker de moeite waard om er nog eens te bestellen in de toekomst

Peter 15-05-2021

Mooie koelkast gekocht hier. Was al zeer scherp geprijst maar omdat ik een (1) andere aanbieder had gevonden met een net iets scherpere prijs, gingen ze toch nog onder de aangeboden prijs zitten. Zeer snel geregeld en de volgende dag al in huis. Top service!

Wimpie 15-05-2021

Maakt waar wat men belooft. Kortom mijn volgende aankoop zal zeker weer bij B&M plaats vinden!!!

Van Geel - 15-05-2021

TOP !! Bestelling telefonisch geplaatst van uit België (order DH981588) op 14/5 - 17u50. Dadelijk bevestiging via mail ontvangen en feilloos gratis aangeleverd op 15/5 om 11u03. Betaling bij aflevering, dus niet op voorhand. Dat is service ! En ook nog eens aan de laagste prijs voor het toestel.

Ruud 15-05-2021

Op internet al een voosrselectie gemaakt voor een Amerikaanse koelkast. Om wel een echte indruk te krijgen zijn we naar de winkel gegaan. Onze 6 jaar geleden geplaatste keuken ook aangekocht bij Bemmel en Kroon. Goede deskundige voorlichting gekregen waardoor we hebben gekozen voor deze LG koelkast. Levering was zoals beloofd snel en goed door vriendelijke en meedenkende medewerkers. (Toch een aardige klus zo een grote koelkast). De koelkast bevalt prima en zeker blij dat we voor deze hebben gekozen!!

Claudia 15-05-2021

Mooie prijs voor onze nieuwe was- drogercombinatie en de mannen die de levering deden waren zeer beleefd, voorzichtig bij het leveren en kundig bij het aansluiten. Zeer prettig!

JT 14-05-2021

Overzichtelijk, goede service (ook 's avonds telefonisch bereikbaar) en snelle levering

Martine Drenth 14-05-2021

Ik kon de bestelling de hele tijd tot de aflevering volgen, echt heel fijn? Bezorger was heel vriendelijk ondanks de lange werkdag.

Wim Janssen 14-05-2021

Goede service en best price. Nadat we een verkeerde vaatwasser geleverd kregen qua afmeting werden we blij verrast door de service. Gratis omruilen plus het verschil in hogere prijs delen.

Hanna Kamerling 14-05-2021

In twee woorden; TOP SERVICE!
Via internet kwamen wij een wasmachine en droger tegen. Bij Bemmel & Kroon was de wasmachine het goedkoopste. Wij hebben aangegeven dat we graag de droger erbij wilden, maar deze was elders goedkoper. Wij hebben dit doorgestuurd en Bemmel & Kroon wilde met deze prijs meegaan. Om 22.00 uur ‘s avonds kregen we hier nog akkoord op. We werden keurig op de hoogte gehouden en ook het inplannen van de levering was super. De aflevering door het bezorgbedrijf was ook goed geregeld. Van te voren ontvingen we netjes een sms’je. Van begin tot eind top geregeld!

Richard 14-05-2021

Goede service en snelle levering. Ondanks het feit dat de levering één dag was vertraagd wegens een manco in het systeem, kwamen ze toch met een goede tussenoplossing waarbij wij het tijdstip van levering mochten kiezen.

Wijnand Dijkhuizen 14-05-2021

duidelijke site waarop alles goed te vinden, scherpe prijzen zonder concessies te doen aan de kwaliteit cq dienstverlening. Bezorging conform gemaakte afspraak door behulpzame medewerkers.

Mirjam 14-05-2021

Prettige site, duidelijk, telefonisch zeer goed geholpen, en ze hebben zich netjes aan de afspraken gehouden, ze zijn de goedkoopste met deze koelkast, wat ook heel prettig is. Bezorging was ook zeer netjes. Dus wij zijn zeer tevreden.

Frank A 14-05-2021

Online een inbouwkoelkast besteld aangezien de oude kuren vertoonde. Levertijd was vrij lang maar Bemmel & Kroon heeft mij snel en efficiënt een alternatief aangeboden. Het apparaat is vakkundig geïnstalleerd door de installatiepartner van Bemmel & Kroon, de firma AJ Tec. Zeer tevreden.

Jan 14-05-2021

Kwam in de winkel om een deel van de keuken te vervangen, maar met behoud van het blad aangezien het eiland met hetzelfde blad niet vervangen behoefde te worden. Nou, dat kan dus niet, Bemmel en Kroon levert alleen complete keukens, dus inclusief blad!. Arrogantie ten top!,, Met een goed budget kan je daar dus niet voor deelleveringen terecht. Jammer. Overigens, ik zou de keuken zelf plaatsen, dat was meegedeeld, dus de eventuele risico’s waren voor mij.

Vasilis 14-05-2021

I bought online a washmachine and a dryer from that shop and I am very happy. Good communication and fast delivery on my desired day.

Siem 14-05-2021

Snel, professioneel! Ik had de vaatwasser besteld maar omdat deze uitverkocht was heb ik een upgrade gekregen en hoefde er niets extra's voor te betalen. Service dus!

Erik Hoekman 14-05-2021

Ik heb heb inductie kookplaat van AEG bij Bemmel en Kroon besteld, er was een snelle, directe en uiterst correcte communicatie!
het exacte bestelde type was niet meer leverbaar, maar de duurdere opvolger van deze plaat gekregen voor de prijs van het bestelde type.
Hierover werdt ik keurig per mail vooraf geïnformeerd
Alle communicatie over de levering was zoals je dat wilt, ook Dynalogic, het bezorgbedrijf was uiterst vriendelijk en correct.
Chapeau, ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!

VAN den burg 14-05-2021

Zeer goede vakmensen
Aan raader voor je keuken spulen wij zijn er blij mee
Ook het installeren was top

Jim - Nootdorp 13-05-2021

We hebben nu voor de tweede keer in korte tijd een apparaat bij Bemmel&Kroon gekocht - dit keer een Siemens wasmachine. Het vorige apparaat was een Siemens vaatwasser. We vonden op internet ergens een scherpe prijs gevonden. Daar werd niet moeilijk over gedaan en Bemmel&Kroon ging daar onder zitten. Ook dit keer weer was Bemmel&Kroon het goedkoopste met de Siemens wasmachine die we kochten. Het verschil zat 'm in de lenteaanbieding. Toch weer 50 euro goedkoper. Het grote verschil zit 'm ook in de bezorgdienst Dynalogic. Daar hebben we ook goede ervaring mee: je weet precies hoe laat ze komen en de bezorgers zijn altijd vriendelijk en keurig. Bemmel&Kroon kunnen wij obv onze ervaringen echt aanbevelen qua prijsstelling en service én informatie (telefonisch).