Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3673 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hanter 25-02-2023

Ik kocht bij Bemmel en Kroon een wasautomaat van Miele die nergens anders voor deze aantrekkelijke prijs te koop was. De site is overzichtelijk en onmiddellijk na de koop kreeg ik een bevestiging per email en niet lang daarna een email van de vervoerder. Dat was Dynalogic, die hield me op een voorbeeldige manier op de hoogte van de voortgang van het transport. Kon eventueel ook makkelijk andere bezorgtijd kiezen. De transporteurs waren met z'n tweeën, zo konden ze de zware wasmachine goed over de drempel krijgen.

Bas 25-02-2023

Bemmel & Kroon 👍 snelle reactie, top product volgens afspraak op tijd geleverd. Pro actief vragen om oude apparaat af te voeren. Keurige service van top bedrijf

Michelle 25-02-2023

BKI1172594

Zeer prettig en deskundig geholpen, snelle levering (alle dagen incl. Zondag zonder extra kosten voor weekend levering). Apparaat is netjes afgeleverd op de plek waar ik deze wou hebben.
Zal zeker weer kopen bij Bemmel en Kroon!

Roseboom 25-02-2023

Mooie koelkast van Bosch .zoals alles van Bosch goed is
Ben er blij mee
De bestelling werd vlot en netjes bezorgd

Marderos 25-02-2023

Snelle levering. Vriendelijke monteurs die alles goed hebben uitgelegd en opgeruimd

Suzanne 25-02-2023

Na wat onderzoek uitgekomen bij een ATAG oven. Door eerdere goede ervaringen een prijsopvraag gedaan bij Bemmel & Kroon, met binnen enkele minuten de offerte. Ook na een korte email met de opdracht voor aankoop binnen korte tijd een mailtje met de offerte en melding dat er extra levertijd op zou zitten wegens bevoorrading. Email met de betaallink werd ook snel verstuurd met een nette bevestiging van ontvangst. Een fijne verzending met updates en na zelf installeren kan ik eindelijk weer een oven gebruiken.
Al met al weer een super service, net al afgelopen jaren. Geen klachten snel contact en duidelijke updates. Ook telefonisch geven ze duidelijk advies en hebben ze weet van de producten die ze verkopen.

Irene 25-02-2023

Prima combimagnetron van inventum. Ziet er goed uit en duidelijke bediening. Erg blij mee.

AJ Breugelmans 25-02-2023

Bij Bemmel & Kroon een inductie kookplaat bestelt. Prijstechnisch was dit bedrijf de goedkoopste in deze Siemens kookplaat. Bestellen ging vanzelf. Bezorgdatum mocht ik zelf beslissen dus mooi op zaterdag. Kreeg een track en trace waarmee ik de vrachtwagen kon volgen. Appeltje eitje! Superblij met onze nieuwe kookplaat!

Arjen 25-02-2023

Ik koop altijd bij Bemmel & Kroon. Goede prijzen en no-nonsense communicatie. Zijn ook goed telefonisch bereikbaar indien nodig.

Michel 25-02-2023

Prima bedrijf. in de winkel geweest, goed geholpen en nieuwe wasmachine en droger aangeschaft, gewoon eerlijk tegen goede prijs en prima service. Aanrader dus…..

Bouke v/d Brink 24-02-2023

Telefonisch contact gehad met vragen over ons product en kreeg correct en duidelijk advies met korting waar ik elders nog niets van had vernomen. Daarna nog verkoop gebeld over levertijd en ook daar ‘to the point’. Fornuis inmiddels in goede kleur, type en zonder beschadigingen mogen ontvangen. We zijn er erg blij mee.

Jo 24-02-2023

BKI1172514:bij bemmelenenkroon een Mieke stofzuiger besteld met korting. Ik kreeg direct een update wanneer die geleverd zou worden. Dat was de andere dag al, kreeg een sms met de tijd van levering. Top service!

Osman Şahan 24-02-2023

Ik heb de juiste beslissing genomen door te kiezen voor de CRQ1172143 Bemmel Crown. erg goedkoop in vergelijking met marktprijzen. De producten zijn van zeer hoge kwaliteit. levering zeer snel.

Irene 24-02-2023

Ik heb geschreven dat het oude apparaat niet werd meegenomen en inderdaad komt er morgen iemand om het oude apparaat op te halen. Gelukkig. Tot nu toe alles verder in orde. Apparaat net uitgepakt. Bezorging verliep vlekkeloos

Wm weidema 24-02-2023

Zeer tevreden over de handelingen en de bezorging !
En de uitleg van het apparaat
Waardoor je keuze makkelijk word

Jeannet 24-02-2023

Ze zijn de goedkoopste en hebben de beste service. Ook een snelle levering.Ben blij met mijn Miele vaatwasser.

Desiré 24-02-2023

Nadat ik op diverse sites de prijzen vergeleken had kwam ik bij deze winkel online uit. Bevestiging kwam vrij snel binnen en diezelfde dag nog een email met verzendbevestiging. De dag er op had ik het al ontvangen. Zeer tevreden over het product en de snelheid van verzending. Deze winkel kan ik zeker aanbevelen

Niels 24-02-2023

Goeie prijs, nette levering via dynalogic, afgeleverd op zolder, aangesloten, en de oude machine meegenomen. Allemaal in een kwartiertje afgerond. Ik zou hier zo weer bestellen.

Peter 24-02-2023

Zeer tevreden over B&K in Cruquius. Nieuw kookplaat en een afzuigkap gekocht. Niet te opdringerig maar toch vakkundig. De installatie verloopt via een ander bedrijf. Wij zijn er tevreden over. Alles werkt prima.

Vriendelijke groet Pieter en Helmy 24-02-2023

Goed geholpen in de winkel op cruquiusplaza.
Goede uitleg gekregen van de aardige verkopers snelle bezorging en nette bezorgers super blij.
Wij komen zeker terug naar deze winkel.

Jeroen 24-02-2023

Nu mijn 2de bestelling bij Bemmel en Kroon, prijs iets onder het gemiddelde, overzichtelijke site en zelf op zondag bezorgd (met reallife tijdsindicatie waardoor je niet de hele dag zit te wachten) erg prettig. Volgende aankoop wederom bij deze zaak

Cor 24-02-2023

Een bedrijf wat mee heeft gedacht in ons probleem en de artikelen die we hebben besteld netjes geleverd op tijd en tot aan de afgesproken plek.

John 23-02-2023

heel overzichtelijke shop, hoewel ik altijd een beetje sceptisch ben over, voor een bepaalde tijd bestellen volgende dag geleverd, nou Bemmel &Kroon maakt het waar, product 100% in orde bezorging goed geregeld, Top bedrijf

Henk ten Napel 23-02-2023

Wij hadden gekozen voor Bemmel en Kroon omdat zij ook alle apparatuur verkopen en ook AEG apparatuur konden leveren in de eerste helft van 2022.
Het ontwerpproces verliep redelijk soepel. Wij hadden een paar ongebruikelijke wensen maar daar leek aan voldaan te kunnen worden. Achteraf is er 1 ontwerpfout gemaakt die in onze ogen voorkomen had kunnen en moeten worden. Deze betreft een deurtje van de bovenkasten met de afzuigkap. Die sluit nu heel slecht en lelijk.
Eveneens achteraf; de afvoer van de afzuigkap. Die wordt door B&K niet in het ontwerpproces meegenomen, met als gevolg een redelijk knullige afvoer met onvoldoende afvoercapaciteit waardoor de afzuigkap extra veel lawaai maakt. Advies: zorg al bij het ontwerp van de keuken voor een correcte afvoer met voldoende capaciteit (doorsnede).

Een cijfer 9 voor de serviceafdeling die je altijd vlot aan de telefoon krijgt en meestal een snel en goed antwoord op de vragen heeft.

Dan ons grote probleem. B&K verzorgt niet zelf de installatie maar gebruikt daarvoor een onderaannemer; in ons geval Freund montage. Dit zijn vriendelijke mensen, maar ze werkten, in ieder geval in ons geval, haastig en slordig. Bijvoorbeeld in onze U vormige keuken (raam tussenin) zit een hoogteverschil van meer dan 2 cm tussen linker en rechter bovenkasten. In de eindfase was het ook zeer moeilijk met hen in contact te komen.

De keuken werd besteld in maart 2022, geinstalleerd op 22-24 juni en op 17 februari 2023 zijn de laatste werkzaamheden verricht waarna wij een beschadiging in het composiet aanrechtblad constateerden.

Wij zien dat we hieronder de winkel alleen maar kunnen aanbevelen. Daarom hierbij ons oordeel. Wij zouden deze winkel met deze montageconstructie zeker niet aanbevelen. Zoek een keukenbedrijf dat niet alleen de keuken verkoopt maar ook de verantwoordelijkheid voor de installatie neemt

Roger 23-02-2023

Helaas erg lang moeten wachten, terwijl op de site stond vandaag bestel is morgen geleverd.
Bestelling in November gedaan en afgelopen Maandag (20-02-2023) geleverd.
(wel zijn we telefonisch op de hoogte gebracht dat de bestelling op 7 februari zou binnenkomen en meteen geleverd zou kunnen worden)

Levering liep niet zo goed, je kon ook zondag laten leveren, Zondag aangevinkt en krijg je twee verschillende meldingen, van Bemmel en Kroon schreven ze dat de bestelling op zondag geleverd werd, terwijl DynaLogic Maandag aangaf.