Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Goede ervaring 13-02-2023

Eerste keer een apparaat gekocht bij deze winkel en netjes te woord gestaan en geholpen. Vriezer moest besteld worden omdat momenteel veel elektrische apparaten niet direct leverbaar zijn. (niet alleen hier trouwens)
De levering is daarna prima afgerond dus ze hebben er weer een tevreden klant bij.

Betty van den Brink 13-02-2023

Keurig op de door Bemmel en Kroon aangegeven tijd afgeleverd. Het betrof een diepvriezer. Om de diepvriesproducten op de juiste wijze over te kunnen hevelen is de oude vriezer een paar dagen later opgehaald. Hierbij is ook het verpakkingsmateriaal meegenomen. Super service.

Don 13-02-2023

Bemmel en Kroon had onze wasmachine nog als enige op voorraad en voor een goede prijs! De communicatie was duidelijk en de levering was volledig conform afspraak. We werden goed op de hoogte gehouden en de mannen hebben de wasmachine netjes getest voordat ze vertrokken. Goede ervaring!

Guy Sansen 13-02-2023

Zeer makkelijke en duidelijke site. Complete informatie en zeer gebruiksvriendelijk. Vlotte verwerking. Duidelijke communicatie. Ook naar levering toe via Track & Trace wordt alles netjes en correct gecommuniceerd. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

TT 13-02-2023

klantenservice gebeld en heelgoed geholpen, met deskundig advies. TOP .
klantenservice gebeld en heelgoed geholpen, met deskundig advies. TOP .
DH116957

Tessa Van Graas 13-02-2023

Een cooker cube gekocht en deze is super netjes gemonteerd. De monteur was erg vriendelijk en heeft alles erg netjes achtergelaten. Daarom een dikke 9 voor deze service!

Corine 12-02-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging was goed, personeel was zeer behulpzaam en kwamen zelfs op zondag bezorgen. Product ziet er goed uit en is gemakkelijk te installeren.

Jdv 12-02-2023

Een mooie koelvriescombinatie gekocht. Laten leveren en de levering verliep correct en netjes. Een mooie aanschaf waar we nog jaren plezier van hebben.

Martijn Nooij 12-02-2023

Onze oude wasmachine ging kapot en we hadden als gezin van 4 snel een nieuwe wasmachine nodig. Bemmel en Kroon zorgden voor een snelle levering tegen een heel goede prijs (goedkoper dan bij andere webwinkels). De levering ging goed en we zijn heel blij met de nieuwe wasmachine.

Léon 12-02-2023

Bemmel en Kroon doet wat het beloofd en ze zijn echt service gericht. Achteraf betalen en toch niets extra in rekening brengen.
En fijn dat je elke dag geleverd kan krijgen. En niet te vergeten als je gaat vergelijken zijn ze de goedkoopste in mijn geval. Super.

Edith Meijerink 11-02-2023

Bemmel & Kroon was bij mij niet bekend maar had reviews. 's Avonds laat de wasdroger besteld en betaald. De volgende dag keurig geïnstalleerd zoals toegezegd. Ik werd via e-mail goed op de hoogte gehouden. Ik ben super tevreden met Bemmel & Kroon en voor mij is het een nieuwe winkel waar ik zeker vaker ga bestellen. Een aanrader dus!

Yvonne 11-02-2023

Zeer scherpe prijs, supersnelle levering (binnen 24 uur bezorgd!). De gekochte wasdroger nog niet gebruikt maar als die niet bevalt ligt het niet aan Bemmel & Kroon. #BKI1169739

A. Ippel 11-02-2023

Zeer mooie Winkel
Goede uitleg en service door de verkoper
Tevens scherpe prijzen die concurrerend zijn met Internet.

Jaap van den Berg 11-02-2023

De goedkoopste die we vonden voor een Bosch inductiekookplaat. Netjes bezorgd. Duidelijke manier van bestellen.

Fam. Bot 11-02-2023

Bemmel en Kroon: Uitstekend en betrouwbare leverancier voor oa witgoed. We hebben een koel/vriezer van Liebherr gekocht voor in de garage, koude plek en kregen advies er een te kiezen die geschikt is voor koude ruimten. Tevens aangegeven dat we gebruik wilden maken met de verlopen kortingsaktie, dat was geen enkel probleem, scheelde ook weer € 100. Levering ook volgens afspraak en goed te volgen via de Track & Trace code. B&K een aanrader dus

RolandvB 11-02-2023

Heb Bemmel &Kroon gevonden via internet .De prijs was bij Bemmel &Kroon de laagste en heb voor aankoop nog even met de online support gebeld omdat niet duidelijk was of ik bij sommige programma,s de temperatuur kon wijzigen naar koud .Hoefde niet lang te wachten en werd snel en vriendelijk geholpen. De Wasmachine werd snel bezorgd en het is erg fijn dat ze je laten weten hoelaat ze het komen afleveren .Hoeft dus niet daarvoor heel de dag thuis te blijven zitten .Had gekozen voor plaatsen aansluiten en oude machine meenemen en is allemaal keurig en snel gedaan en de kleine meerprijs echt waard .Heb op termijn een nieuwe koelkast nodig en zal eerst bij Bemmel & Kroon kijken wat het aanbod is .Ik zeg een aanrader !

A. Mulder 11-02-2023

Gemakkelijk bestellen, direct bevestigd, snelle levering. Perfect geregeld!

Gerf 11-02-2023

Ik heb meerdere webshops bezocht en deze vind ik duidelijk omtrent de omschrijving van het product . Ik van tevoren gevraagd wat de leveringstijd zou zijn , en dat kwam goed overeen. Wij zijn erg tevreden met onze Bosch warmtepompdroger. Voor kwaliteit en gemak koop ik gewoon bij Bemmel & Kroon.

jos 11-02-2023

Tevreden over de snelle levering, maar verder worden de afspraken over meenemen van de oude apparatuur helaas niet nagekomen terwijl daar m.i. wel voor betaald werd (levering en afvoer oude apparatuur)
Drie keer zouden ze het meenemen, eenmaal geannuleerd door de ingeschakelde vervoerder zonder kennisgeving en kwamen ze dus op afgesproken tijd niet opdagen, tweemaal wel ter plekke maar hebben ze het niet meegenomen omdat ze de hulpmiddelen niet bij zich hadden. Derhalve staat de oude wasmachine nog steeds hier.

S 10-02-2023

Van Bemmel en Kroon hebben wij 28.12.2022 Liebherr FNe 5227 plus vriezer voor €900 gekocht. 30.12.2022 begonnen wij hem te gebruiken en 06.02.2023 stopte hij met het werken.Deze vriezer is nog 40 dag oud maar kapot. Er scheen de foutcode BT041. Het is een sensor storing. Wij hebben met de service van Liebherr/ Buram en Bemmel en Kroon contact opgenomen. Ze zeiden dat wij de vriezer 48 uur van de stroom moesten halen en de vriezer lieten verwarmen. Ze zeiden dat ze geen andere oplossing hebben. Als wij niet thuis waren, zouden alle onze eten verrotten. Wij proberen deze kapotte vriezer van Liebherr retouren maar Bemmel en Kroon en Liebherr geven geen reactie. Bemmel en Kroon valt ons tegen. Ze hebben een slogan dat ze goede service en garantie hebben maar wij kunnen niemand bereiken. ze zeggen dat wij deze kapotte product moet bewaren. Onze €900 is kwijt en als deze vriezer weer kapot gaat wanneer wij niet thuis zijn, gaan alle onze eten verrotten en ons extra geld ook kwijt. Kies een andere merk en verkoper als je jouw geld niet kwijt wil zijn.

Marco 10-02-2023

Duidelijk , overzichtelijk en goede service. Gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen.

Simon 10-02-2023

Nadat ik twee jaar geleden veel gezeik had met een ijskast die ze zo voor de deur zetten terwijl deze 1etage omhoog moest ging het dit keer wel goed

AJ.M. Warburg 09-02-2023

Heb hier gekocht omdat, de website was overzichtelijk en duidelijk. De prijzen zijn redelijk ten opzichte van andere winkels. Telefonisch snel bereikbaar en ruime openingstijden. Afspraken zijn netjes nagekomen. Garantie geen ervaring mee. Volgende aankoop doen ze weer mee.

Sylvia 09-02-2023

Online op zaterdag besteld en zelfs op zondagochtend al keurig netjes geleverd! Top!

Timon 09-02-2023

Supersnelle reacties op al mijn vragen per mail, zelfs savonds en zelfs op zondag. Echt top! Prijs was veruit het best in vergelijking met andere zaken. Wellicht was het toeval, maar de producten die elders op bestelling verkrijgbaar waren (enkele maanden levertijd) waren hier op voorraad. Vervolgens was het binnen 2 dagen geleverd op het door mijzelf gekozen moment. Kortom: ik ben erg tevreden!