Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Will. Heineman 10-10-2022

Vriendelijke verkoper.
Goede ontvangst.
Wist alles goed uit te leggen.
Dus de koop was gesloten
Daar houden wij van.

Rvkr 10-10-2022

Koelkast inventum KV600 besteld bij Bemmel &Kroon vanwege de (goedkoopste) prijs incl. de extra service na vergelijking. Hij staat inmiddels en ben er tevreden mee. Dat is het goede gedeelte. Wat écht niet goed ging, was de bezorging..!

Zou volg. dag op donderdag bezorgd worden tussen 08.00 -22.00 uur. Beroerd lang tijdstip trouwens. Maar ik kreeg ik die ochtend om 06.00 ,n mail dat door onvoorziene omstandigheden ? de bezorging niet door kon gaan.. nou ja..! Beetje laat afgemeld en ik had wel die nieuwe koelkast nodig..! Een koelbox bij buren geleend als tussenoplossing.
Toen mail ontvangen bezorging op záterdag tussen 14.00 en 17.00 uur.. dus totaal zo,n 3 dgn geen koelkast.!
Tjah toen de zaterdag....niks aan tussentijdse sms'jes of info ontvangen dat ze onderweg waren en inmiddels werd het ja hoor, 17.00 uur en nog géén Dynalogic bezorgers ... Dynalogic op zaterdag niet te bereiken. Bemmel &Kroon wel maar die kon niets betekenen.. wisten het ook niet... excuses voor het ongemak..!
Punt was dat ik om half 8 weg moest en nu totaal geen idee had hoe laat Dynalogic zou komen... en er ook nog steeds geen info of sms kwam vd bezorgers en er met niemand contact gelegd kon worden. Uiteindelijk waren ze er om 18,00 uur.

Maar al met al hele slechte ervaring met het bezorg-proces / de communicatie.

Bemmelenkroon 10-10-2022

Heb via bemmelenkroon een vaatwasser besteld had wat mijn postcode en tel nr verkeerd ingevuld dus contact opgenomen met de klantenservice werd vriendelijk te woord gestaan en alles werd goed ingevoerd,vandaag mijn vaat wasser gekregen is netjes op tijd afgeleverd n ziet er mooi uit de service was perfect rn levering was topsnel.

Robert 09-10-2022

Breed assortiment, goede site met handige zoek functies, uitgebreide informatie en scherpe prijzen. Verder een uitstekende communicatie en snelle bezorging. Deze word in mijn favorieten opgeslagen.

Ankie 09-10-2022

Alles verliep heel vlot! Offerte aangevraagd op avond en kreeg heel snel antwoord dezelfde avond nog. Ook dagen daarna via de mail accurate reacties. Levering dag na bestelling. Wij zijn blij met onze stoomoven. Nu nog alle mogelijkheden ontdekken! ;)

S. Ramcharan 09-10-2022

Levering en service zoals beloofd.
Bemmel & Kroon is de goedkoopste & kwalitatief de beste shop

CdB 09-10-2022

Niet geïnformeerd over verlate levertijd, hier hebben wij zelf voor moeten bellen. Op dag van bezorging werd de bezorgtijd 3 x verzet met vage reden, waardoor wij op zaterdagavond thuis moesten blijven voor de levering van een vriezer.
Product prima, prijs- kwaliteit prima, telefoniste netjes en correct, de bezorg mentaliteit is voor ons een reden niet meer bij Bemmel en van Kroon te bestellen een volgende keer.

Petra V. 09-10-2022

Mooie aanbieding en scherpe prijs voor de bestelde Siemens vaatwasser bij Bemmel en Kroon!
Ook ben ik zeer tevreden met de levering van de Siemens vaatwasser, door vriendelijke medewerkers.
Gisteren besteld en vandaag al geleverd en in mijn keuken gezet, tevens is mijn oude vaatwasser retour genomen.
Top service!

Gerard 09-10-2022

Vrijdag mijn Liebherr vriezer besteld en gekozen voor zondag levering. Gebruik gemaakt van de kortings actie van Bemmel&Kroon. Scheelde ruim €60 !
Kortom kwaliteit bedrijf met kwaliteit vriezer !

Melanie 09-10-2022

Onwijs tevreden met mijn bestelling. Gisteren in de winkel geweest en direct de inductiekookplaat aan kunnen schaffen die we wilde. Van tevoren hadden we op internet gekeken welke kookplaat de voorkeur had en op basis van ervaringen van mensen die deze kookplaat al hadden en er jaren tevreden over zijn, dezelfde kookplaat aangeschaft. In de winkel vriendelijk ontvangen en alles snel rond kunnen maken. Nadat we de winkel uitliepen al direct een bevestigingsmailtje ontvangen waar tevens direct een track en trace link stond. Ik kon dus vandaf het moment van aankoop al zien wanneer de kookplaat geleverd zou worden, wat heel fijn was. De link direct gecheckt en de levering zou de volgende ochtend al zijn. De volgende ochtend nogmaals de track en trace link gecheckt en er werd een duidelijke tijdsaanduiding aangegeven wanneer de bezorger hier zou zijn. Eerst was de tijdsaanduideling ander half uur, daarna werd het specifiek en stond hij binnen een kwartier op de stoep, super fijn! Daarna weer direct een mailtje ontvangen dat de bezorging was gelukt. Super service en onwijs snel proces! Dik tevreden!

Cees Mulder 09-10-2022

Ruime keuze in wasmachines en goede zoekfuncties. Waar ik vooral blij door verrast werd was de mogelijkheid tot levering op zondag. Ik ontving een sms met daarin track and tracé en werd ook nog 5 minuten van tevoren gebeld. Vriendelijke en sterke jongens. Komt dus afspraken na die ze op de site beloven. Daarom van mij een 10 en een fooi.

Cor 09-10-2022

Vaatwasser gekocht op basis prijs en betrouwbaarheid bedrijf. Goede naam, prima uitleg. Zondermeer aanbevelenswaardig. Tip: voeg als bedrijf een duidelijk montagevoorschrift bij.

Ewald 09-10-2022

Vriendelijk en snelle klantenservice.
Correcte en supersnelle levering.
21.30 besteld en de volgende dag de nieuwe stoomoven om 14.00 in huis, super!
Bestel nr BKI1130724
Gr ewald

Marian 09-10-2022

Met een aanbieding een quooker gekocht bij Bemmel en Kroon. Bij het bestelproces ook de installatie bijgekocht. Alles naar volle tevredenheid geïnstalleerd met goede communicatie over plaatsing. Zeer tevreden!

Cor 09-10-2022

Een energie zuinige vriezer besteld bij Bemmel & Kroon en de volgende dag al geleverd. Wat een mooi energiezuinig toestel is dit en wat een snelle levering door Bemmel & Kroon! De volgende keer weer gelijk naar Bemmel & Kroon!

Wasmachine 09-10-2022

Prima website telefonisch zijn ze goed bereikbaar als winkel krijgen ze zeker een 10.
Alleen de aflevering via Dynalogic was minder . Het werd veel te snel gedaan afdekplaatjes transportbeveiling werden niet geplaatst antislip stickers werden niet gebruikt. Wasmachine werd niet waterpas gezet. Er werd snel een wasprogramma geselecteerd zonder verdere uitleg of controle waren de medewerkers weer weg . Zelf het het uitpakken van de wasmachine werd te snel en met grof geweld gedaan daardoor bleef er ook onnodig verpakkingsmateriaal achter. Het bezorgen krijgt van mij niet meer dan een vijf . Zal zeker niet meer iets bestellen dat gebruiksklaar geplaatst moet worden en via Dynalogic geleverd wordt.

Peter 08-10-2022

Nooit gedacht dat deze webwinkel het zo goed voor elkaar had. Duidelijke voorwaarden, heldere communicatie. Precies wat je als gebruiker verwacht. Dit is de 2 keer. Dat ik hier bestel. Exact dezelfde ervaring vandaag. Helaas geen 10 kunnen geven. De lokatie is beide keren niet doorgegeven zodat je in een tijdsbestek van 3 uur toch thuis moet zijn. Toch fijn als je een kwartier van tevoren toch iets zou horen. Daarnaast het plaatsen niet volgens de instructie van de fabrikant. Overigens goed gemotiveerde en aardige mannen beide keren die netjes te werk gaan. Daarom toch nog een 8

Nate 08-10-2022

Goede en snelle service! Nadat de koelkast op vrijdag weer op voorraad kwam, op zaterdag meteen geleverd! Top product en goede prijs.

Van Panhuis 08-10-2022

Bij het kopen van een combi magnetron was bij Bemmel&Kroon een ruime keuze. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. We werden goed geholpen door een verkoper die wist waar hij het over had en die ook rekening hield met ons budget. Zeker om terug te komen en bij andere aan te bevelen.

Rob 08-10-2022

De firma bemmel en kroon verdienen een 10 voor de de goede behandeling en snelheid van handelen. Alleen de bezorging gaat niet zoals we gewend zijn. Logistiek gaat het goed tot dat de chauffeur het pakket gewoon neerzet zonder aan te bellen in een wooncomplex. Krijg je een bericht dat het bij de buren is bezorgd terwijl we zelf thuis zijn, maar niet bij ons afgeleverd en ook niet bij de buren, het pakket stond gewoon op de begane grond bij de brievenbussen, iedereen die daar loopt had het kunnen meenemen. Een dikke onvoldoende voor deze chauffeur van dynalogic.

Bruno 08-10-2022

Zeer vlotte en correct levering vanuit Nederland naar België. Perfect op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Henriette 08-10-2022

Zeer tevreden over Bemmel en Kroon, zeer goede service tot 2300 uur savonds bereikbaar voor vragen en advies, direct online besteld en volgende dag al in huis, ook dit is zeer duidelijk je krijgt overal mail en bevestiging van, en ze houden je heel goed op de hoogte waar de bezorger is, echt ik vind dit een 10 waard dit soort service vind je niet snel meer.

Siebe 08-10-2022

Telefonisch een wasemkap besteld, werd gelijk gecheckt of die voorradig was, de bestelling werd gelijk in orde gemaakt en de volgende dag had ik de wasemkap al in huis. Zeer vriendelijk en accuraat geholpen.

Marcel 08-10-2022

Gisteren een nieuwe Bosch wasmachine bij dit bedrijf via de website aangekocht. Prima prijs en duidelijke voorwaarden. Zonder problemen afgeleverd; 3 trappen op zonder probleem en oude machine netjes mee terug. Tijdens transport perfect op de hoogte gehouden van moment van afleveren. Fijne zaak, kom hier zeker terug.

Hafid 08-10-2022

ordernummer BKI1127116
Goede telefonische service en offerte traject.
De bezorger gaf nauwgezet aan wanneer de inductiefornuis gebracht werd.
De inductiefornuis ziet er uit zoals op de website.
Nu nog wachten totdat de elektricien geweest voor de aansluiting.