Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tonny 23-04-2022

Duidelijke webshop, wanneer je een raag stelt per mail krijg je zeer snel reactie.
Erg prettig.

Annemarie de Jong 23-04-2022

De verkoper is niet echt vriendelijk( een grote man) weet helaas zijn naam niet meer, heb daarna nog een x moeten bellen ivm de aansluiting van de wasmachine, kreeg dezelfde verkoper aan de telefoon, die was alles behalve behulpzaam, eerder kortaf, en had zoiets van: zoek het zelf maar uit met die aansluiting, ik ben een vrouw alleen dus had wel wat meer hulp verwacht, hij was echt onvriendelijk!
Dus nee, niet echt een aanrader deze winkel, koop er nooit meer iets!

Stefan Bosch 23-04-2022

Wij zochten een goede en betaalbare wasdroger en kwamen uit bij deze winkel. Werd keurig geholpen aan de telefoon. Bestellen ging makkelijk en vriendelijk. En de bezorging was uitstekend. Mannen waren vriendelijk en namen keurig verpakking en oude apparaat mee terug. Ik zeg top winkel!

Aleida V 23-04-2022

Blij met mijn machinekamer!! 😀 Groot assortiment met goede merken, goed advies en duidelijke communicatie met goede ondersteuning.
Verder snel en goed geleverd. Gekozen producten, Miele wasmachine en droger, vaatwasser, Liebherr koelkast en vriezer bevallen uitstekend!!

Mevrouw Braak 23-04-2022

Het bestellen op de website ging heel eenvoudig, vervolgens kreeg ik een e-mail wanneer ik mijn vaatwasser kon verwachten. ‘s Morgens kreeg ik een sms met een tijdvak van 2 uur waarin de levering er zou zijn.
De jongens waren keurig op tijd, zette de vaatwasser in de keuken en namen de oude weer mee.
Ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen als webwinkel voor vaatwassers!

Mannes B. 23-04-2022

Vandaag een Bosch Koel vries combinatie geleverd gekregen. De levertijd hiervoor was iets meer dan 2 weken, maar dat was voor mij geen probleem. Kreeg netjes een melding in de ochtend dat Bemmel en Kroon vandaag (23 april 2022) binnen een bepaald tijdvak zou komen leveren. Dit geschiedde ook zo, heel prettig. De bezorgers waren netjes, hebben het apparaat op de juiste plek gezet, en hebben de verpakkingsmaterialen weer mee teruggenomen. Een van de bezorgers is daarbij wel zijn werkhandschoenen vergeten, die liggen hier te wachten tot hij ze komt ophalen als hij in de buurt is. Welkom!

Aldus, een zeer goede service en een puike koel vries combi. Bemmel en Kroon is zeker aan te raden!

M. van Dijk 23-04-2022

Om 22:00 uur besteld en de volgende dag al in huis. Via de mail en middels een bericht is duidelijk aangegeven in welk tijdsblok de wasdroger bezorgd zou worden.

N. Steensma 22-04-2022

De aankomst was volgens afspraak en we werden vooraf ook nog gebeld hoe laat ze er zijn. Wij hadden eerder al goede ervaringen bij aankoop van een koelkast en een Mieke wasmachine. Kortom een klantvriendelijk goed bedrijf.

Thomas 22-04-2022

Zeer nette klantenservice, denken mee en zijn schappelijk. Snelle levering en duidelijke informatie omtrent tijdstip van levering.

ham 22-04-2022

overzichtelijke website - bij tel contact prettig geholpen - en m.b.t. de levering duidelijkheid over wanneer - en welk tijdstip geleverd wordt

Chris L. 22-04-2022

Voor de technische inrichting van onze destijds nieuwe keuken (2018) hebben we voor het eerst kennis gemaakt met Bemmel en Kroon die qua prijzen, beoordelingen en snelle levering boven de concurrentie uit sprongen. In het kader van bezuinigen gaan we nu over van gas naar inductie koken en zijn we zonder twijfel voor de levering van de nieuwe kookplaat met accessoires weer voor Bemmel en Kroon gegaan.

JH Breevaart 22-04-2022

Keurige afwikkeling van de 2 bestellingen gehad. Alles zoals het hoort. Betaling vooraf ging heel snel. Wij zijn zeer tevreden over de gekochte artikelen omdat het overleg wat onze wensen waren zeer professioneel was. Top

Nico 21-04-2022

Duidelijke website, snelle levering en prettige aflevering. Onze keus was niet leverbaar. We kregen voor dezelfde prijs een veel duurdere afwasmachine!

Maarten 21-04-2022

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Ik heb digitaal een bestelling van een wasmachine gedaan. De website was overzichtelijk en de informatie over het product dat ik had uitgekozen was duidelijk en compleet. Ook de informatie van de fabrikant was op het einde van het informatieblad toegevoegd.
De prijsstelling van winkel was zonder meer scherp te noemen, zeker ook omdat het ging om een A-merk. Bovendien was er tijdelijk ook een speciale actie. De bestelling ging vlot en de bezorging en plaatsing was goed geregeld.

RG 21-04-2022

Een wasmachine gekocht. Helaas wilde eerst de bezorger hem niet uitpakken en hem naar 2 hoog brengen. Ze namen m weer mee terug. Met Bemmel&Kroon gebeld en zij hebben ervoor gezorgd dat hij de volgende dag alsnog werd bezorgd! Dit keer zonder problemen naar 2 hoog getild en aangesloten. Ik ben perfect geholpen!

KbBert 21-04-2022

na maanden met niet te bepalen leverdatum geleverd.

- verzoek tot betalen voor item dat niet geverd kan worden… bezwaar ingediend
- 12 uur voor leveren betalings verzoek zonder afleverdatum
- 1 uur voor leveren ideal link telf kennisgeving van ideal betaal link, !!!
- geen pin betaling mogelijk bij aflevering,

Dit deugt echt niet, geen zaken mee doen met dit doorgeef lui, echt zaken niet op orde ..

Arthur 21-04-2022

Ik ben geweldig goed geholpen, prachtige koelkast voor een betaalbare prijs. Super nette service bij de bezorging. Bemmel en Kroon bedankt!

Remco van Haagen 21-04-2022

Hele grote koelkast helemaal naar binnen gebracht door de jongens. Super vriendelijk en ook in de winkel en via de telefoon heel goed geholpen. Een hele dikke vette 10+

A. De Corti 21-04-2022

Geweldige service en goede voorlichting over de apparaten. Levering kwieig op de afgesproken tijd. Ik zou iedereen Bemmel en Kroon adviseren.

M.Veerman 21-04-2022

goede service!
Helaas moest mijn bestelling bij de fabrikant besteld worden waardoor het iets langer duurde, maar was precies voor de verhuizing binnen.

Cor 21-04-2022

Alles keurig en correct geregeld, ook werden wij goed op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering.
Het bezorgen was prima gereld en uitgevoerd .

R.j.h.Stegers M.Stegers 20-04-2022

Ik wil graag een mening achterlaten over de firma bemmelenkroon.
Wij zijn kleiner gaan wonen en daarom gekozen voor een was/droog combi.de shop van bemmelenkroon viel op door de prijs en heel overzichtelijk en zeeeer netjes met een duidelijke info aan de telefoon.
S avonds voor 22.00 besteld en keurig zoals beloofd de volgende dag al in huis.
Ik werd heel netjes op de hoogte gehouden over de verzending op mijn mail.
Mocht ik weer wat nodig hebben en ik kan ze zeker aanbevelen,kies ik weer voor Bemmelenkroon.toppie ✅🍀👍

Stefan 20-04-2022

Snelle levering, scherpe prijs. Nog geen indruk over het afhandelen van problemen. Hopelijk heb ik dat niet nodig ;-)

Albert 20-04-2022

Uitstekende service en de bezorging is ook prima voor elkaar.
De bezorgtijd was ook perfect aangegeven.

JMJ van Kempen 20-04-2022

Wij wisten wat wij wilden en de verkoper heeft de bestelling correct uitgevoerd.