Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

jm 07-12-2021

In september een offerte aangevraagd voor een inductiekookplaat Siemens ex 677Lyv5E.
Destijds aangeboden voor € 1209,-, dit was inclusief zomerkorting.
Recent werd op de site reclame gemaakt met ruim € 150 euro black friday korting. Omdat ik de koop nog even uitgesteld had opnieuw offerte aangevraagd. Tot mijn verbazing is nu de prijs €1325, (inclusief de door hen vermelde € 204,- black friday deal). U kunt zich de teleurstelling voorstellen. Kroon en van Bemmel verschuilt zich achter huidige prijzen maar van collega aanbieders heb ik gelijkwaardige aanbiedingen ontvangen met de prijzen van september. Niet alles is wat het lijkt!

Peter 07-12-2021

Prima afhandeling. Bestelling snel en correct bezorgd. De installatie zelf was ok maar kon beter. Afvoerslag van de droger werd niet vastgezet aan de machine zoals in de handleiding staat beschreven. Is verder geen probleem denk ik.

Revelina Tokromo 07-12-2021

Anderhalve week geleden heb ik te horen gekregen, dat mijn wasmachine officieel was overleden. De trommel bleek kaputski. De distributieriem onder de wasmachines. Na bijna 10 jaar moest ik dus weer op zoek gaan naar een nieuwe. Nadat ik de volgende woorden typte in de zoekbalk 'wasmachine stil zuinig aanbieding' (hey je bent een Nederlander of niet) zag ik een hoop linkjes. Best handig die button 'Shopping'. Dan krijg je afbeeldingen van het product, aanbieders én prijzente zien. Het is even doorjakkeren, maar dan heb je ook wat. Want je wilt immers het product naar wens met de scherpste prijs en een goede service. En aangezien ik een alleenstaande moeder ben, wilde ik mijn zuur verdiende eurocentjes goed spenden. Dat in de december maand. Zucht. Oké een nieuwe wasmachine it is.

Uiteindelijk heb ik Bemmel en Kroon verkozen boven die grote online blauwe jongens. Je weet wel, die met het dikke bolle blauwe mannetje en die koele blauwe. Dat kwam omdat ik constateerde dat die laatstgenoemde 74,95 durft te vragen voor 'aansluiten en op de gewenste plek neerzetten inclusief tussenstuk en installatie. Bemmel en Kroon doet alles voor een lief meerprijsje van 19,95. Zoals zij het zelf op hun website aangeven: "De wasmachine wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat je zelf niet hoeft te tillen. We pakken de bestelling tevens voor jou uit, verwijderen de transportbeveiliging en sluiten het apparaat aan. De oude wasmachine wordt afgevoerd vanaf de plaats van gebruik. Aansluiten op een trekschakelaar valt niet binnen de extra service."

En zo geschiedde! Vandaag kwamen de bezorgmannen van Bemmel en Kroon mijn wasmachine afleveren. Alleen de plek waar hij moest komen, was nog een uitdaging. Namelijk door mijn keuken naar het balkon naar de kamer waar het moest komen te staan. Ook dat bleek geen probleem (lang leven openslaande balkondeuren). Met een paar keer knipperen met de ogen werd mijn nieuwe wasvriendje op zijn plek gezet, geïnstalleerd en aangesloten. Voor maar 19,95! Geen geld toch?

Ook werd ik na de online aankoop door Bemmel en Kroon zeer goed op de hoogte gesteld. De aankoop via de mail en verloop via 'Track en Trace'. Hiermee kun je de tijd zien wanneer zij het product komen bezorgen (via sms, ja ja dat bestaat nog). Geen indicatietijd. Dus als je nog snel een boodschapje wilt doen, dan kan dat prima!

De bezorgmannen bood ik na hun service een blikje Cola Zero to-go aan, die blijkbaar zeer welkom was. Bij vertrek wensten zij mij beide een prettige dag en plezier met mijn nieuwe Bosch wasmachine. Na 10 jaar kom je erachter, dat een wasmachine ook erg stil kan centrifugeren.

Mocht ik over 10 jaar weer een wasmachine-overlijdensbericht moeten ervaren, dan weet ik wel bij wie ik de nieuwe zal bestellen :) Mijn aankoop bij Bemmel en Kroon is meer dan positief! Een dikke 10 voor prijs/kwaliteit én serviceverhouding!

Janssen 07-12-2021

Zeer goede service en snelle levering. Aardige jongens moesten 1 trap omhoog ging zonder moeite

Marianne 07-12-2021

Wij kopen al een paar jaar het witgoed bij Bemmel en Kroon. Wij vinden de service, via ..., uitstekend. Als een probleem zich voordoet, wordt dit professioneel en klantvriendelijk snel opgelost.

Willem Spee 07-12-2021

Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten. In eerste instantie leek het er op dat wij geen koel/vriescombinatie zouden kunnen vinden gezien de plek in de keuken waar deze geplaatst moest worden. Echter na enig speurwerk door de medewerker kwam er toch een tevoorschijn. Het grotere model ter plaatse kunnen bekijken en tevreden naar huis. Goede en zeer vakkundige aflevering en plaatsing door de medewerkers van het bedrijf enkele dagen later. (Wederom) een tevreden klant

Barry 07-12-2021

Prima site die duidelijk navigeerbaar is en goede service. De wasmachine was snel geleverd en ook goed en snel in elkaar gezet. Erg fijne ervaring met Bemmel&Kroon.

NRA 07-12-2021

Snelle levering ondaNOS het feit dat aparaat (Liebherr CN 4015-21) eerst geleverd zou worden vanuiat de Liebherr (Buram Electro BV). Op de dag van levering was er algemene storing bij Dynalogic, vervoerende partij. Bemmel en Kroon gebeld en keurige uitleg gekregen over het probleem. We hebben ook samen kunnen lachen, ondanks het enorm groot probleem.

JC Bleek 07-12-2021

Wij hebben een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. De begeleiding van keuze van de samenstelling van de keuken ging goed. Het aanrechtblad kon pas na de plaatsing van de keuken ingemeten worden. Het aanrechtblad zou geplaatst worden zodra het binnen was. Het aanrecht blad staat inmiddels bij hen in de opslag. We wachten nu al 7 weken op de plaatsing van het blad en we hebben te horen gekregen dat het nog maanden gaat duren. Met als gevolg dat we nu al bijna 2 maanden een noodblad van spaanplaat hebben en dat we het daarmee nog maanden moeten doen. De reactie van Bemmel en Kroon is "Het plaatsen van keukens gaat voor!" Ze hebben hun product verkocht. Wij moesten betalen vóór de plaatsing en hebben dus geen poot om op te staan. Als klant blijven wij zitten met een keuken die half af is. Een erg slechte planning en een waardeloze service!!!!

Steffanie v Herten 07-12-2021

Makkelijk en snel bestellen, was ook de goedkoopste.
Product was niet op voorraad maar ik werd netjes op de hoogte gehouden.
Helemaal top: ik kon zelf een bezorgdatum kiezen toen de Quooker bij hun binnen was.

Edwin 07-12-2021

Was aan het kijken op prijs en zo, nu verschillende dat niets met de groote bedrijven. Verder alles netjes op tijd en volgens afspraak geleverd.
Super bij mee.

Rien Peters 07-12-2021

Combi stoomoven aangeschaft via Internet bij Bemmel & Kroon. Bemmel & Kroon makkelijk toegankelijk en duidelijk in communicatie m.b.t. datum en wijze aflevering.
Medewerkers die de oven kwamen bezorgen zeer beleefd en correct. Namen direct ook oude oven mee.

Daisy en Martijn 06-12-2021

Siemens TE657F03DE
Snelle levering, prima track en trace, vriendelijke chauffeur.
Machine werkt naar behoren, even uitproberen welke stand qua sterkte maar eenmaal gevonden is de koffie heerlijk. Duidelijke beschrijving hoe je welke koffie kan maken. Fijne programmering voor je favorieten.
Zelfs onze kinderen weten hoe de machine werkt en zetten koffie. Tijdens het malen van de koffie bonen hoor je bijna niks. Voor de vroege vogels ideaal want andere huisgenoten worden niet wakker van deze koffiemachine.

D. Gosen 06-12-2021

Ik heb laatst een combi oven hier gekocht en was zeer tevreden over uitleg en advies. Nu dus vaatwasser gekocht een ook weer prima in zaak geholpen. Ook de heren die vaatwasser brachten in één woord geweldig en zeer vriendelijk. Ik adviseer dit filiaal in Cruquius zeker aan. Bedankt
voor goede advies.

Joost 06-12-2021

Goede uitleg, goede levering, uitstekende verpakking. Klantvriendelijk, leuke korting.

Kanhai's 06-12-2021

Perfect geholpen door de medewerker. Een no nonsens uitleg over ons aan te kopen koffiemachine van Siemens TE657F03DE. Ook was dit product ruim binnen de besteltermijn geleverd

Fred uit Breda 06-12-2021

Betrouwbaar, scherpe prijs en goede service. Aflevering volgens afspraak, dat redden veel bedrijven niet meer. En de bezorger belt gewoon een half uur van te voren dat hij onderweg is. Kleine moeite, maar zoooo prettig.
En we hebben weer een mooie werkende koelkast.

J. Bos 06-12-2021

Scherpe prijzen. Snelle en goede levering via prima bezorgdienst. Kortom een aanrader

De Leeuw 06-12-2021

Duidelijk in mail- en telefonisch verkeer en fantastische service door hele vriendelijke, meedenkende medewerkers!

tonnie 06-12-2021

Bezorgers waren op tijd,en heel servicegericht,netjes,vriendelijk en behulpzaam

Petra Bakker 06-12-2021

We waren naar de stad gegaan op zoek naar een droogtrommel bij een grote media winkel. Alles wat we wilden hebben was uitverkocht. Thuis verder gaan zoeken en toen per toeval op de site gekomen van Bemmel en Kroon. Hier de droger die we wilden hebben gevonden, deze was op voorraad en...ook nog een goedkoper. Gisteren besteld en vandaag al geleverd. De gehele dag op de hoogte gebracht over de status van aflever tijdstip, dit werkt fantastisch (ook super vriendelijke bezorgers, wel eens anders mee gemaakt). Indien we weer iets nodig hebben, weten waar we de volgende keer moeten zijn.

Rick 06-12-2021

Ondanks dat deze webshop ook fysieke winkels heeft waren ze wel de goedkoopste aanbieder. De service is er ook niet minder om en levering is keurig optijd zoals aangegeven.

Oldy 06-12-2021

De website was overzichtelijk en bestellen ging eenvoudig. Een zeer snelle en keurige levering. Vriendelijke bezorgers die vrieskast keurig op de gewenste plek hebben neergezet. Per mail en telefonisch werd het tijdstip van bezorgen goed doorgegeven. Duidelijke informatie over de toepassing van de coronamaatregelen.

Arjan 06-12-2021

Duidelijke omschrijving en levering. van onze nieuwe gasfornuis. ordernummer BKI1039019

Ronald 06-12-2021

Ik zocht een inbouw koel-vriescombi, die vanwege de deurpanelen exact gelijk moest zijn aan het type wat vervangen werd. Bij veel leveranciers niet -direct- leverbaar, of het aanbod varieerde per dag. Bij Bemmel en Kroon stond op de website dat het type wel beschikbaar was. `Voor zekerheid even gebeld en snel geholpen. Er werd bevestigd dat er twee exemplaren waren. Daarna alles in orde gemaakt en gekozen voor inbouw door een bedrijf waar Bemmel en Kroon mee samenwerkt. `Dan moet je wel rekening houden met wat extra "levertijd", maar dat is logisch. Afspraken goed nagekomen en de machine draait