Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Daniel Menco 05-02-2021

Top ben heel blij met de wasmachine. Top levering en hele snelle installatie.

W.Mooijman 05-02-2021

Altijd Bemmel en Kroon Leveren goed af en goede artikelen tegen de beste prijs.

Rene11 05-02-2021

Goede prijs, snelle en goede levering en service. Nemen oude product weer mee. Niks op of aan te merken.

Mercia v B 05-02-2021

Ze hadden een goede actie van 50 euro korting bij aankoop. De volgende dag al geleverd en vlot geplaatst. Ruim assortiment. Werd met de track and trace goed op de hoogte gehouden. Kon gerust nog even met de honden gaan wandelen.

Martin K. 05-02-2021

Gekozen vanwege de scherpe prijs, keurig op tijd afgeleverd op 4 hoog zonder lift, alle verpakking meegenomen en de oude koelkast. heren een dikke fooi gegeven!!

P. de Hart 05-02-2021

Bestelling netjes en in goede order behandeld ook netjes afgeleverd zeker een aanrader

Jan B 05-02-2021

Alles is zeer snel en goed geregeld
Zeer snelle levering
De bezorgers hebben ook in deze moeilijke periode de bezorging, plaatsing en retour materialen geregeld
Dank daarvoor

j.reek 05-02-2021

Top winkel ondanks online,telegonisch goed te bereiken en keurig geholpen.
Scherpe prijs en de vaatwasser was snel bezorgd(dag erop,zelf te plannen),keurig op tijd en verpakt,bezorgers ook keurig netjes!. mvrgrt J.Reek

Gert-T 05-02-2021

Via een zoekopdracht voor een inductiekookplaat op de site van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Een beetje een drempel omdat je moest bellen voor de scherpe prijs. Goed dat we het toch gedaan hebben. Een scherpe prijs maar ook veel informatie gekregen. Later de aankoop nog gewijzigd in een ander type, ook daarbij netjes geholpen. Top geholpen.

Mj van der Veen 05-02-2021

de enige onlineshop die de koelkast had die ik al 6 mnd wilde hebben.:)) bovendien keurig geleverd op de afgesproken tijd .zeer vriendelijk personeel ook aan de telefoon toen ik vroeg wanneer ik de koelkast kon verwachten .ik wist dat hij van ver moest komen.aflevering perfekt door 2 vriendelijke jongemannen .ben dus superhappy met deze aankoop !

Pietro C 05-02-2021

Bestellen is uiterst makkelijk online en er is een duidelijke site.
En de prijs is perfect voor deze machine

Frans Martens 05-02-2021

De kookplaat die ik wilde bestellen en de volgende dag wilde installeren was niet op voorraad. Ik kreeg direct een ‘beter’ alternatief aangeboden met een leuke korting, die de volgende dag ook daadwerkelijk geleverd is. Top qua service en nakomen van afspraken!xxxxxx

Johanneke Duchatteau 05-02-2021

Een vaatwasmachine besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Na betaling meldde de factuur dat het product niet op voorraad was, maar binnen enkele dagen binnen zou zijn. Na 5 werkdagen had ik nog niets gehoord en heb ik ze na gebeld. De vaatwasmachine bleek pas op zijn vroegst 3 maanden later leverbaar te zijn. Kortom, website klopt niet en communicatie is belabberd. Ik heb de koop ontbonden.

Peter 05-02-2021

mooie website en door een extra actie was Bemmel en kroon de goedkoopste aanbieder

Koen 05-02-2021

Telefonisch besteld . Netjes te woord gestaan en snel geholpen . Vaatwasser 19.30 besteld volgende dag 15 30 binnen. Geweldige keuze en duidelijke uitleg op de site. Hier ga ik vaker kopen .👍

Karima Rijkse 05-02-2021

De monteur was erg vriendelijk en deed zijn werk goed. Ook tijdens de telefoon zijn we goed geholpen. Wij zijn erg blij met de service zowel thuis als via de telefoon. Ook weten we nu dat we ook voor de coocker bij jullie terecht kunnen. Als er iets kapot gaat hebben wij nu trouwe huis leverancier gevonden. Thanks voor jullie goede service.

Alexander 05-02-2021

Ik heb enige tijd geleden een wasmachine en wasdroger besteld via Bemmel & Kroon. Dit is goed bevallen vandaar dat ik onze nieuwe koelkast ook bij dit bedrijf heb besteld.
Antwoorden op vragen via e-mail komen echt letterlijk binnen enkele minuten zo niet sneller. Snelle handel, snelle levering en prima service.

Fam. Van Dorp 05-02-2021

Kwaliteit spullen van top merken! En een hele goede klantvriendelijke service!

Cor-Ting 05-02-2021

Snelle levering van de door ons bestelde Wasdroger.
Was de dag na de bestelling al geleverd.
Echter verkeerde droger besteld, Direkt na levering gebeld en de dag daarna alsnog de juiste droger mogen ontvangen.
Goede correcte oplossing en levering.

Pieter 04-02-2021

Goede hulp en service zowel bij het uitzoeken als bij het installeren. Kan het aanbevelen

René Klasen 04-02-2021

Ik heb al eerder keukenapparatuur bij Bemmel en Kroon gekocht en de levering hiervan is zeer professioneel verlopen. Ditmaal heb ik een vaatwasser gekocht. Ook hiervan is de levering professioneel verlopen. Als enige verbeterpunt zie ik de snelheid van levering en plaatsing. Mijn oude vaatwasser was stuk en het heeft twee weken geduurd voordat de nieuwe vaatwasser geleverd en geplaatst kon worden. De plaatsing heeft vakkundig en snel plaatsgevonden.

Cor 04-02-2021

Duidelijke online omgeving had nog wat aanvullende vragen. Die werden goed beantwoord, toen Ik ging bestellen ging er helaas ging er iets mis met de betaling door mijn eigen schuld even gebeld en in de avond kreeg ik een nieuwe link en een mail waarin stond dat het product wat ik wilde niet meer leverbaar was. Maar dat ik een nieuwere versie kreeg van wat ik uitgezocht voor de prijs van het product, wat ik oorspronkelijk wilde een top service

Ben 04-02-2021

We zijn super goed geholpen en we hadden een kleine beschadiging en werd snel naar onze tevredenheid opgelost.

Bas 04-02-2021

Prima webwinkel. Duidelijke omschrijvingen. Snelle levering en goede communicatie, ook in geval van installatie. Enige jammere is dat jullie niet zelf de installatie verzorgen en dit door externe partij gebeurt.
Verder absoluut geen klachten!

Gabriëlle 04-02-2021

Keurig afgeleverd zeer vriendelijke medewerker die meerdere apparaten retour voor mij meenam. Dat vind ik een goede service *****
Volgende bestelling wrs weer bij Bemmel en Kroon.