Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

MarcS 04-12-2021

Inmiddels voor de tweede keer een aankoop bij Bemmel & Kroon gedaan! Dit is met recht een winkel wat het goede gevoel geeft! Geen snelle verkopers maar een eerlijk advies waarbij de klant centraal staat! Prijzen zijn altijd scherper dan concurent! Op naar het volgende bezoek!

gkO 04-12-2021

Een fijn bedrijf met professioneel personeel die tijd heeft voor de klant en een duidelijke uitleg kan geven voor de aankoop.
Daar wij al eerder een aankoop hadden gedaan vonden wij het zeker de moeite waard weerom terug te keren voor onze nieuwe aankoop van een wasdroger.

Matthijs 04-12-2021

Tweede keer dat ik hier bestel. Alles is gegaan zoals je zou verwachten. De vgende dag bezorgd in een tijdvak. Erg tevreden.

Jan Nanninga 04-12-2021

vriendelijk en deskundig geholpen, namen ruim de tijd voor uitleg, levering correct

Rob 03-12-2021

Snelle communicatie, zelfs 's avonds. Model combi-oven dat ik besteld had bleek onverhoopt toch niet leverbaar. Kreeg kosteloos en duurder model. Topservice. Snel geleverd conform afspraak.

Walter 03-12-2021

Bereikbaarheid, snelheid van reageren op mail, de servicegerichtheid, de mogelijkheid om een bezorgmoment uit te kiezen.
De levering tot en met de installatie was top.

R.C. Maatman 03-12-2021

Vandaag onze nieuwe Bosch stofzuiger ontvangen. Van bestelling tot uitlevering wordt je netjes op de hoogte gehouden. Op een fantastische wijze wordt je geinformeerd wanneer en op welk tijdstip je thuis moet zijn voor ontvangst. De stofzuiger heeft inmiddels zijn werk fantastisch gedaan. We zijn zeer tevreden en blij met de goede service die we hebben gehad van de medewerkers van Bemmel & Kroon.

Henk 03-12-2021

kopen bij Bemmel en Kroon, is een goede en voordelige keuze als je iets aan wilt schaffen.

snelle en correcte levering, en ook nog eens voordelig geprijst.

Hans 03-12-2021

Super snel geleverd en zeer tevreden! Ook blij met vaatwasser Beko.
Ook goed geïnformeerd via de duidelijkheid

Ahm waasdorp 03-12-2021

Bij Bemmel en kroon wordt je vriendelijk ontvangen en goed geholpen,als ze het artikel niet snel kunnen leveren bieden ze een alternatief aan.Ook de aflevering de volgen dag verliep prima .
Ook namen ze het oude apparaat mee terug .Ben dik tevreden

Jens 03-12-2021

Goede prijzen, snelle levering! Erg tevreden mee! Zou het aanbevelen aan iedereen!

Ria 03-12-2021

Prima winkel en fijn telefonisch overleg.
Donderdag besteld Vrijdag in huis prima service aardige
Mannen die bezorgden

Mevrouw Odekerken 03-12-2021

Een zeer enthousiaste medewerker leidde ons rond in de showroom
Met een zeer lange ervaring en product kennis hebben voor de winkel Bemmel en Kroon gekozen.
We hebben drie apparaten gekocht,mede dankzij de juiste adviezen.
De installatie van de afzuigkap en de kookplaat moet nog plaats vinden en hier hoop ik net zo enthousiast over te zijn.
Ga zo door!

Flying Clog 03-12-2021

Een nieuwe vaatwasser nodig. Het team van B&K was vriendelijk, luisterde naar mijn wensen en gaf het beste apparaat tegen de juiste prijs.

Sanders 03-12-2021

Snelle reactie via mail. Je wordt goed op de hoogte gehouden betreffende levering.

Helemaal top.

Saskia 03-12-2021

We hebben online een bestelling gedaan. Vooraf telefonisch contact gehad, duidelijke uitleg en afspraak gemaakt, goeie service én goeie prijs!
Klantenservice is makkelijk te bereiken, de levering was goed te volgen en netjes bezorgd. Kortom een blije en tevreden klant!

Frans 03-12-2021

Ik heb een Inventum Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. Zeer prettig aan de telefoon geholpen en alles zeer snel geleverd. Oude koelkast is weer mee teruggenomen. Prima service!

leon 03-12-2021

fijne webshop, en zeker bezorging is top !
per uur te volgen en chauffeur zette zelfs de droger achterin huis

Evelyn 03-12-2021

Na eerdere goede ervaringen met deze winkel, een Quooker besteld bij Bemmel en Kroon. Door omstandigheden hebben we de bestelling moeten annuleren. De annulering is heel snel en netjes verwerkt. Het geld hadden we binnen enkele dagen op onze rekening.
Een volgende keer kopen we weer bij Bemmel en Kroon.

L. Schutte 03-12-2021

Enige tijd geleden een wasdroger en een wasmachine gekocht via internet bij Bemmel en Kroon beide apparaten werden de volgende dag, zelfs op een zondag gebracht en geïnstalleerd. Niets meer dan lof. Het was dan ook geen issue dat toen de vaatwasser zei van doe het zelf maar, ik houd ermee op. Een nieuwe besteld is bij Bemmel en Kroon en dat deze ook via Bemmel en Kroon gebruiksklaar gemaakt is.

Jeroen de Goeij 03-12-2021

Afgezien van het feit dat Bemmel en Kroon altijd de goedkoopste is geven ze daarnaast ook nog eens snel en eerlijk advies.
Als je dan hebt besloten je koop te doen bij hen is de verdere afhandeling ook een feestje om mee te maken. Alles gaat soepel en van een leien dakje. Zelfs de bezorgers die zich de hele dag een ongeluk sjouwen zijn oprecht supervriendelijk en totaal niet te beroerd om net ff iets meer te doen dan alles over de drempel te zetten. Ik ben al jaren trouwe klant bij Bemmel en blijft dat ook zeker. Hier kunnen heel veel ander bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.

Margo Herinx 02-12-2021

Vriendelijk personeel, goede en snelle service. Dezelfde dag nog gebeld door het installatiebedrijf voor een afspraak. Verschillende details werden doorgenomen o.a. serienummer van het oude apparaat. 3 dagen later de nieuwe vaatwasser in huis en aangesloten. Geweldig. Ik zal er zeker nog een keer terugkomen en beveel Bemmel en Kroon aan. Zo'n service vind je niet gauw meer.

G Uijleman Anthonijs 02-12-2021

Eerdere ervaringen waren goed, en nu ook weer prima en snel geholpen.
Kwaliteit advies service en prijs prima op orde.

Smit 02-12-2021

Makkelijk bestellen. Dezelfde dag nog gebeld door het installatiebedrijf voor een installatie afspraak. Ze nemen dan ook nog de technische details door. (inbouwmaten en op dat type wel past). Super!!!!

Jack 02-12-2021

Op de site een volledig overzicht van het product, en specificatie. Duidelijk over de levering en service mogelijkheid. Super snelle levering, en communicatie over tijdstip levering. Verwijderen en nieuw plaatsen perfect, maar chapeau voor de heren. Alles keurig opgeruimd en schoon gemaakt, inclusief stofzuigen. en super beleefd. Maakt de dag net even wat leuker in deze tijd. Top!