Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Henk 20-01-2022

Super goed telefonisch geholpen en meegedacht voor een alternatief zodat super snelle levering mogelijk was. Leuke mensen aan de telefoon die echt met de klant meedenken. Keurige mails die duidelijk en overzichtelijk zijn. Super blij met deze keuze van Bemmel en Kroon.

Gerda 20-01-2022

Werden keurig en heel vriendelijk geholpen. Goede uitleg gekregen van de vaatwasser die we hebben gekocht. En keurig op tijd geleverd.

Rijn 20-01-2022

We zijn in eerst in de winkel geweest,zeer overzichtelijk!. Goed geholpen met advies .genoeg keuze om het juiste apparaat te vinden.Volgende keer weten we waar me moeten zijn voor ons wit-goed.

wessel meekel 20-01-2022

Snelle en keurige bezorging. Zonder problemen naar twee hoog getild en ook geholpen met de aansluiting.

J.M. Veerman 20-01-2022

Grote collectie, veel keuzemogelijkheden. Scherpe prijs. Snelle en goede aflevering. Track en Trace.

Mevr. Spitteler 20-01-2022

Duidelijke uitleg, snelle levering en keurig geplaatst. Product voldoet aan de verwachting en werkt naar behoren

Wijnanda 20-01-2022

Keurig op tijd. Netjes afgehandeld. De bezorgers waren erg vriendelijk en beleefd

Cindy 20-01-2022

21:30 besteld, volgende dag geleverd.
Netjes afgeleverd op de 2 verdieping en aangesloten.

Francine 20-01-2022

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop bij de firma Bemmelenkroon.nl
De levering was volgens plan en binnen de aangegeven tijd. Zou deze firma zeker aanbevelen

Henk 20-01-2022

We hadden een wasmachine van Beko uitgekozen. De prijs was goed maar vooral de no-nonsense specificaties spraken ons aan. We willen een eenvoudige wasmachine zonder veel opties.
Helaas bleek deze machine niet goed te werken in onze situatie. De machine schudde het hele huis bij elkaar. Ik had nog grindtegels onder de machine gelegd voor extra massa op de vloer. Maar dat mocht niet baten. Contact gezocht met Bemmel en Kroon maar helaas bleek het probleem niet zomaar op te lossen. De verkoopafdeling zocht contact met Beko maar ook die konden geen soelaas bieden.
Omruilen was geen enkel probleem maar zou dat de oplossing zijn? Misschien was het gewoon niet de juiste machine in onze situatie.
Gelukkig dacht Bemmel en Kroon goed mee en we konden een andere machine van een ander merk geleverd krijgen. Op hun advies hebben we, met een beetje(!) bijbetalen een AEG genomen die snel en netjes werd geleverd én aangesloten.
Deze machine staat rotsvast en doet stil en snel wat een wasmachine doen moet. Ook netjes dat de verkoper nog even belde hoe het was afgelopen en of het probleem was opgelost.
Eind goed al goed en prima service van Bemmel en Kroon. Absoluut een aanrader om daar te kopen!

Dennis 20-01-2022

Op 1 Januari in de middag hier een wasmachine besteld. Toen ik in de avond keek was hij ineens 20euro goedkoper. Na 2 weken 50euro goedkoper!

Werd netjes de volgende dag geleverd met goede track&track gegevens.

Sander 20-01-2022

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Lekker no nonsens en to the point. Snel de deal kunnen maken. Oven stond snel klaar en met korting, omdat ik voor ophalen koos ipv bezorgen. Keurige en vriendelijke service bij het ophalen.

Jacco 20-01-2022

Zeer goede prijzen en uitgebreid assortiment.
Snel geleverd (kon de volgende dag al) en zonder schade, wat nogal eens gebeuren wil met grote koelkasten.
Beter dan de rode M of andere giganten!

Angela Das 19-01-2022

Nadat we inductieplaat hadden uitgekozen bleek deze niet meer leverbaar. Er werd goed meegedacht om naar een vervangende oplossing te zoeken.
Nadat we deze hadden besteld was er wederom goede communicatie mbt de leverdatum. Product werd op tijd geleverd en netjes geinstalleerd waarbij ook het gas zorgvuldig werd afgesloten. Overall een prima service

Jack 19-01-2022

1e keer bij Bemmel&Kroon wasmachine besteld en geleverd gekregen. Dit was een goede keuze. Overzichtelijke website, laagste prijs, duidelijke communicatie over levering en een correcte en vriendelijke aflevering van wasmachine en oude wasmachine retour meegenomen. Kortom een aanrader.

Aart 19-01-2022

Op aanraden voor het eerst kennis gemaakt met Bemmel en Kroon. Op locatie goed en duidelijk geholpen door Kees. Na enkele weken de oven te hebben gebruikt per ongeluk het glas van de binnendeur gebroken. Bovendien bleek de prijs van de oven aanzienlijk gedaald te zijn.
In het nazorgtraject wederom goed door Kees geholpen.
Een reductie op de prijs gekregen en een zorgvuldig nette serviceafhandeling ervaren.
Duidelijke afspraken, professionele en betrokken dienstverlening.

Gerlof 19-01-2022

drie dagen voor montage kregen we bericht dat de koelvries combi die we besteld hadden niet leverbaar zou zijn en dat we mogelijk nog 4 maanden moesten wachten tot hij geleverd werd! Hij zou in heel Nederland niet meer leverbaar zijn. Maar bij Bemmel en Kroon was hij nog op voorraad! 1 telefoontje later was het allemaal geregeld en de volgende dag was hij er al! Super geholpen en toplevering! Super blij met Bemmel en Kroon!

Olger 19-01-2022

Deze winkel verkoopt zijn producten altijd zeer scherp geprijsd. De Medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Ook de koerier, vaak Dynalogic geeft een goede service. Kortom deze website is zeker aan te raden

Ineke Peeters 19-01-2022

Zojuist werd onze nieuwe bij Bemmel en Kroon bestelde koelkast afgeleverd en ik kan wel huilen van vreugde! Gisteren besteld en vandaag al door vriendelijke bezorgers op z'n nieuwe plekje neergezet. Verpakkingsmateriaal meegenomen en ook de oude koelkast. Waarom ik zo blij ben? Ik heb dezelfde koelkast al 2 weken geleden besteld bij Keukenbaron24.com en geheel betaald. Alleen....dit zijn oplichters en ik ben in de val van internetfraude getrapt :-( De koelkast waarvoor ik zo hard heb moeten werken en sparen is nu dus meer dan dubbel betaald geworden en ik was hartstikke bang dat het weer fout zou gaan. Dus eerst correspondentie gevoerd met Bemmel en Kroon en de reviews bekeken. Nu is er dan toch ene als winnaar voor mij uit de bus gekomen en die Kroon verdient Bemmel van mij!! Super bedankt voor het herstelde vertrouwen en wat staat hij hier mooi te shinen mijn nieuwe aanwinst :-)
Ordernummer: BKI1057664

fam backbier 19-01-2022

Perfect advies, mooie prijs en natuurlijk geleverd volgens afspraak. Bemmel en Kroon denkt goed mee. Producten vandaag zeer netjes geleverd op de afgesproken tijd en plaats. alle apparatuur voor onze nieuwe keuken besteld, bizar wat de prijzen voor exact dezelfde apparatuur bij een keukenzaak zijn. Niet te geloven gewoon. Aanrader dus

Marcel 19-01-2022

Geweldig, bestelling netjes binnen 24 bezorgd
Vriendelijke bezorger.
Al met top!

Anne 19-01-2022

Goede service, duidelijke communicatie, houdt zich aan afspraken, nette bezorgers, pakket in goede staat ontvangen, duidelijkheid mbt bezorg tijden.

Ordernr: BKI1057502

Lovestotravel 19-01-2022

Super snel geholpen. Informatie voorraad op site klopt. Contact met 1 verkoper mogelijk.

Berthus 19-01-2022

De door ons bestelde koelkast werd keurig afgeleverd en vakkundig ingebouwd in onze keuken.
De kundige montage en de vriendelijkheid van de monteur krijgen van ons een tien!

Dini Knoop 19-01-2022

De site was heel netjes en vooral duidelijk heel veel keuze .Snelle bezorging welke ook heel netjes en deskundig was