Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Claudia 27-01-2021

Als eerste was het product makkelijk te bestellen via de website. Na bestelling bleek het product uitverkocht en kreeg ik gratis een vergelijkbaar maar wel duurder product . Dat vond ik zeer klantvriendelijk. Levering volgens afspraak precies op tijd, netjes aangesloten. Ik heb echt niets aan te merken . Volgende product bestel ik bij deze firma. 😀

Inge 27-01-2021

Na wat zoeken op internet vond ik een "weekenddeal" bij Bemmel en kroon. Dit betekent dat je moet bellen voor een prijsopgave. Het telefoongesprek was duidelijk, per direct een offerte in de mail en na bevestiging dezelfde dag nog informatie voer bezorging. Hiervoor kon ik zelf het moment kiezen, dat was ook heel prettig. Op de dag van bezorging een tijdblok ontvangen per mail. Echt niets aan toe te voegen.

Zjoekstra 27-01-2021

Telefonisch een wasdroger besteld. Zeer accuraat advies gekregen. Een mail met een link om te betalen. Bezorging volgens afspraak en installatie boven verwachting, omdat het apparaat niet alleen op zijn plaats is gezet, maar ook op de wasmachineafvoer is aangesloten. Top service! En het is een geweldige machine!

Wilmink 27-01-2021

Goede, snelle service. Komen hun afspraken na. Goed bereikbare klantenservice en mooie apparatuur

Margreet 26-01-2021

Ik heb met de winkel gebeld voor advies en ben ontzettend prettig geholpen, met goed advies. De service rondom het brengen was ook erg prettig. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, kundigheid en service.

Astrid 26-01-2021

Vergeleken met andere aanbieders was Bemmel en Kroon aanzienlijk goedkoper. Scheelde ca 50 euro op bedrag van 519 euro is dat toch de moeite. Het lukte niet om online via ideal te betalen. Het is mij nog onduidelijk of dit uberhaupt mogelijk was of dat je alleen zoals ik nu heb gedaan zelf moet overmaken (zonder ideal). Op mail werd zelfs op een avond in het weekend snel gereageerd. Ook het afleveren gebeurde volgens afspraak en werden keurig zoals afgesproken half uur van te voren gebeld.

Kees de Groot 26-01-2021

Goede sortering voor een redelijke prijs, en aflevering van het gekochte op tijd en op de juiste plek, met afvoer van vervangende apparaten zonder extra kosten

Michael Haamans 26-01-2021

Snelle en correcte levering na duidelijke website.
Hadden een type besteld maar door Bemmel&Kroon werd er een nieuwere en duurdere versie voor de oude prijs geleverd. Super service!!!

Dick 26-01-2021

Eenvoudige manier van bestellen
Hoge kwaliteit product voor scherpe prijs

Snelle bezorging: zondag besteld maandag geleverd
Zorgvuldige bezorging inc meenemen defect aparaat
Kortom aanrader!!

Guido Does 26-01-2021

Whooo zaterdag besteld en hij staat nu binnen en draait al.
Alle andere bedrijven hadden deze mooie droger niet meer maar Bemmel en Kroon wel als enige.
Info tav bezorging echt super. Je weet precies hoe laat ze komen.
Heren hebben deze loodzware droger zonder problemen en respect van interieur 2 verdiepingen omhoog gebracht.
Goede uitleg gekregen om aan te sluiten op de afvoer.
We zijn in ons nopjes.

Dave 26-01-2021

Binnen 24 uur een nieuwe droger en koelvriescombinatie geleverd. Niet alleen de scherpste prijs, maar uiterst netjes (telefonisch) geholpen en zeer vriendelijk bezorgers. Oude spullen ook afgevoerd. Kortom, absolute aanrader

Paul Arens 26-01-2021

Hallo, wij hebben al 2 keer een keuken gekocht, en zijn altijd fantastisch geholpen, laats nieuwe inbouw apparatuur besteld en laten plaatsen door het bedrijf waarmee hun samenwerken ook weer top. Groetjes Paul Arens

Amy Teunissen 26-01-2021

Levering was top! Snel en professioneel, bestellen ging makkelijk en de communicatie over de bestelling was top, erg duidelijk! Ook was de bezorging corona-proof. Ik hoor altijd goede dingen over ' Bemmel en Kroon' maar nu kan ik ook zelf zeggen dat het een goed bedrijf is. Bedankt!

Gerard 26-01-2021

Nette en snelle service. Duidelijke track en trace met een steeds kleiner tijdvak. En keurig optijd en netjes geleverd

Wim Versteeg 26-01-2021

Ik kwam Bemmel en Kroon toevallig tegen op zoek naar een vaatwasmachine .
Bij het kiezen van de vaatwasmachine was ik zo klaar wat ik wauw hebben,
Ondanks een grootte keus uit witgoed en met duidelijke beschrijving van het product .
snelle levering is ook wel een pluspunt .
De volgende keer als ik nog iets van witgoed moet kopen dan weet ik wel waar dat is bij Bemmel en Kroon.
De vaatwasmachine plaatsen was een koud kunstje, met de Q code die je kan scannen met je smartphone .
De was resultaat is ook top naar een paar keer gebruiken op het programma van 1 uur.
De prijs die was ook goed niet te duur, ja ik raad dit product aan .

CarolienVerschoor 26-01-2021

Review bij ordernummer BKI934314

Veel productinformatie op de website van Bemmel en Kroon en ook goed het product te vergelijken. De prijzen zijn helder en het bestellen is makkelijk. Je wordt daarna goed op de hoogte gehouden over de status en ook de aflevering vond plaats volgens afspraak door zeer vriendelijke en kundige heren. Alle verpakkingen werden netjes weer mee genomen. Dit was mijn tweede bestelling bij Bemmel en Kroon en ik zou het volgende keer zo weer doen!

Colette 26-01-2021

Snelle levering op afgesproken tijdstip. Inclusief track en tracé mogelijkheid via de vervoerder.

Marion 26-01-2021

In eerste instantie vriendelijke en goede informatie .... tot dat mijn wasmachine werd geleverd!
Ik had een machine uitgekozen met energielabel A+++. Nog even gebeld of het echt een goede machine is.
De dag erna wordt hij keurig geleverd, maar ... tot mijn verbazing zit er een label op van energieniveau C !!!!!!!!!
Gebeld natuurlijk; antwoord: " per 01-03-2021 worden de niveaus aangepast aan nieuwere en nog zuinigere machines" . Het was 18-01-2021!!!
1) 3 maanden vooraf plakken ze er een ander label op, Siemens/Bemmel en Kroon;
2) in de beschrijving zowel bij Siemens als bij Bemmel en Kroon staat A+++;
3) ik word hiervan niet op de hoogte gesteld;
4) wij hadden kunnen wachten tot 1 maart!!!!!!!

Tom 26-01-2021

Zeer duidelijke en volledige communicatie, vanaf het moment van aanschaf (aankoopbevestiging + factuur), tot aan het moment van levering (track & trace met realtime leveringstijd indicatie, plus een sms een half uur voor daadwerkelijke levering). Erg prettig! De website vermelde "voor 22.00 besteld, morgen in huis". Hier ging ik vanuit, aangezien bij het product "leverbaar" stond. Bij ander inzien bleek bij het product echter nog een "i" (info-tekentje) te staan. Bij het klikken daarop, werd aangegeven dat het product niet op voorraad was maar dat het besteld zou worden bij de leverancier van Bemmel en Kroon, dus dat de levertijd iets langer werd. Dat vond ik wat omslachtig, maar dat is dan ook de enige reden dat het een 9 is en geen 10.

Verder erg prettige dienstverlening, nette bezorging en goed product tegen een juiste prijs!

J.Poots 26-01-2021

Bemmel en kroon goed geholpen over de computer en goed geadviseerd op de vragen die mijn man stelde. Keurige levering 1 dag na bestelling en op tijd!!

Jeroen 25-01-2021

Ik had een nieuwe vriezer nodig en vond deze bij bemmelenkroon.nl
Nadat ik het serie nummer ingetikt had van de vriezer in Google, kwam ik bij bemmelenkroon uit voor de goedkoopste prijs.
Ik heb hem gelijk besteld en letterlijk binnen 24 uur had ik hem in huis.
Op zaterdagmiddag rond 4 uur besteld en aangezien hun ook op zondag leveren had ik hem rond kwart voor 1 in huis. En ik had hem zelfs binnen de 24 uur aanstaan.
Ik kreeg tussen door nog wel een e-mail dat de vriezer die ik eindelijk wilde niet meer te verkrijgen was, maar dat ik de verbeterde versie er van kreeg voor de zelfde prijs.
Ik ben blij dat ik deze keus heb gemaakt voor bemmelenkroon.

Evy 25-01-2021

Vriendelijke bezorgers. Duidelijke communicatie via mail en sms wanneer ze langskomen. Je weet hoelaat ze komen. Ideaal! De levering ging vlot en netjes. De oude koelkast hebben ze netjes meegenomen.

Michaël 25-01-2021

Afgelopen vrijdag een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Voor een goede prijs.

Levering op zondag aangevinkt en de bevestiging ontvangen dat er geleverd ging worden. Echter op zondag kreeg ik een mail van de transporteur dat zij de wasmachine niet hadden ontvangen en niet konden uitleveren. Balen, de klantenservice was ook niet open op zondag 9:30 ( dit staat wel op de website van bemmelenkroon) dus was een beetje gefrustreerd. De klantenservice zou om 14:30 geopend zijn. Echter werd ik om 13:30 netjes gebeld door een medewerker dat de levering verkeerd was geleverd in hun depot.

De medewerker was keurig netjes en heeft zijn excuses aangeboden. De levering is vandaag alsnog uitgeleverd.

Shit happens en toch netjes opgelost. De track&trace van de transporteur is erg netjes.

Ik zou hier toch wel weer wat bestellen.

Ria van Rooijen 25-01-2021

Voor de scherpen prijs werd goed behandeld bezorgers waren goed en leuk zeer tevreden

Martijn 25-01-2021

Super snelle levering, waarbij je netjes tot op het kwartier op de hoogte gehouden wordt over hoe laat de levering plaatsvind.
Hele vriendelijke heren kwamen de wasmachine plaatsen en aansluiten.
Vlug, secuur en met een vriendelijke toon! Ben zeer tevreden met de aankoop en levering van mijn aeg wasmachine