Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Koelkast en vrieser 23-07-2022

Goede uitleg in de winkel netjes thuisbezorgt op tijd nog een tefoontje gehad hoelaat ze precies kwamen leveren

David Ellis 23-07-2022

Bestelling en toelichting over de koelkast ging vlot. Bezorging door Dynalogic is een ramp.

Zeer gehaast en kan geen vragen stellen. 5 Jaar geleden ook geklaagd. Service is nog slechter dan 5 jaar geleden.

Ben bang dat dit de laatste keer is dat ik bij Bemmel en Kroon bestel mede door de slechte ervaringen van Dynalogic.

Wopke Jong De 22-07-2022

Een specifieke oven van Siemens besteld. Lange levertijd, zoals bij veel zaken op dit moment. Bemmel & Kroon hebben top afgewikkeld. Kleine aanbetaling en besteld in afwachting van de duur van levering. Regelmatig contact gehad en prima te woord gestaan. De oven was binnen en binnen 1dag geleverd met een tijdslot van een uur. Dus top service van begin tot einde.

André van Oene 22-07-2022

Voor BenK gekozen omdat de bestelde wasdroger bij hen de goedkoopste was. Ik kende het bedrijf niet. Afhandeling van bestelling was zoals het hoort: correct.
Bezorging zou 's avonds tussen 19 en 21 uur plaatsvinden. Wasdroger werd echter bezorgd om 21.45 uur. Correcte en vrolijke bezorger maakte alles weer goed.

Paul 22-07-2022

Alles netjes afgehandeld, De prijs was ook correct, Snelle levering, In de toekomst zal ik hier vaker mijn apparatuur kopen.

Jan Osinga 22-07-2022

UItstekende producten , snelle levering, betrouwbaar en scherp geprijsd, waardoor ik zeer overtuigd ben geraakt van de kwalitieit van deze winkel

W.G. Sleking 22-07-2022

Doordat de oude koelkast ineens een probleem kreeg en we in het verleden goede ervaringen hadden met Bemmel & Kroon hebben we meteen een kijkje genomen of ze snel een nieuwe koelkast konden leveren.

De webshop heeft een handig navigatie menu. Duidelijk en makkelijk navigeren per type huishoud apparaat en zodra je het product hebt gevonden is er veel informatie aanwezig van het product. Foto's vielen iets klein uit op een 34 inch scherm, maar was verder wel oké.
Bestelproces was makkelijk en duidelijk. Je klikt op het winkelwagentje en kiest eventuele extra opties. Je kiest een bezorgdatum eventuele bijzonderheden (flat, begane grond, lift e.d.) en je kunt daarna verder klikken om je NAW in te vullen. Ze nemen eventueel je oude (kapotte) apparaat ook mee zonder extra kosten. Dan nog even controleren of alles klopt (prijs, NAW, bestelde apparaat) en betalen maar.
Meteen krijg je een mailtje dat je een bestelling hebt geplaatst en niet veel later een mailtje dat je betaald hebt.
Midden in de nacht stond er al een mailtje van de bezorgpartner Dynalogic klaar met verdere informatie voor de levering.
Levering zou de volgende dag plaatsvinden, wat inderdaad klopte. De bezorgpartner Dynalogic is een goede keuze van Bemmel & Kroon, aangezien ze je altijd netjes op de hoogte houden van het aflevertijdstip. Naarmate jouw afleveradres op de route dichterbij komt, zie je het tijdsvak ook daadwerkelijk steeds kleiner worden en ongeveer 20 tot 30 minuten voordat ze er echt zijn, krijg je een sms dat ze er bijna zijn.

Al met al wederom erg tevreden over de service en het gemak om iets te kopen bij Bemmel & Kroon.

Sander riep 22-07-2022

Supersnelle service tegen een goede prijs.
Gisteren ging onze inductie plaat kapot, vandaag konden we weer heerlijk nasi koken op een nieuwe 👍👍👍
Ordernummer BKI1108512

Valentin 22-07-2022

Besteld en direct geleverd!Op 2andere sites ,na een half jaar wachten en steeds weer beloven ,niets geleverd!Had ik het maar eerder geweten.Bemmelenkroon is top en punctueel!Bravo heb het aangesloten en we koken er nu op!Valentin

Joop 22-07-2022

Voldoende informatie en mogelijkheid om te vergelijken tussen producten. De bestelling gaat zonder problemen en de informatie rondom levering is correct.

loupelamp 22-07-2022

De vestiging van Bemmel & Kroon in Cruiqius werd ons aanbevolen door onze zoon. Zijn op 21 juni 2022 zeer vriendelijk bijgestaan en voorgelicht m.b.t. de aanschaf van een ETNA-kookplaat. In alle rust kon de bestelling plaatsvinden. Ook t.a.v. de tijdsspanne voor de op/aflevering van deze bestelling is door de verkoper een goede voorlichting aan ons gegeven. Inmiddels is de ETNA-kookplaat vandaag , 22 juli 2022, door de bezorgdienst bij ons afgeleverd. Alle waardering voor uw bedsrijf.

Herman en Wil de Zwart 22-07-2022

Ik heb in eerste instantie gekozen dat ik mijn inductie kookplaat zag staan voor een prima prijs en ik belde met iemand van de klantenservice die was super aardig kon alles goed uitleggen en heb hem 21 juli besteld en 22 juli ik hij bezorgd door ook een prima bezorgdienst . Het is dus een hele fijne zaak en we zijn erg tevreden. Herman en Wil de Zwart.

Gineke Haaima 22-07-2022

Levering prima in orde en snel. Werd keurig op de hoogte van levertijd. Wasmachine was keurig verpakt. Kreeg na bezorging mail met vraag of alles in orde was en bij vragen kon ik contact opnemen. Met telefoonnummer erbij 😀

Tinga 22-07-2022

Levering prima vlot en netjes gedaan
Op de site staat ergens goedkoper dan het verschil retour .
Ik kon de koel vriescombinatie bij een andere firma 60 euro goedkoper krijgen.
Na mijn mail aan de firma over de geld teruggave kreeg ik als antwoord dat dit de laagste prijs was die ze konden geven?
Jammer.

Jim 22-07-2022

Ik heb van Bemmel en Kroon gekozen vanwege de positieve ervaring van mijn buren. Zelf vond ik de verkoper arrogant, en niet klantvriendelijk. Geen informatie willen verschaffen over de product, en bij wat doorvragen erg stoïcijns doen. Ook in mijn ogen slecht koopmanschap, over een showmodel (wat niet meer geproduceerd wordt) wat tientjes korting terwijl ik als ex-verkoper zelf weet dat dit nergens opslaat zo een "korting" te geven. Maar, omdat ik het product moest hebben toch gekocht. Levering volgens afspraak, dus wat dat betreft geen klachten. Dus ja, voor mij toch volgende keer geen Bemmel en Kroon.

Jin 22-07-2022

In mijn online zoektocht naar een nieuwe, betaalbare inbouw koelkast kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht, die niet leverbaar was bij de grote (ms bekendere) witgoed shops. De site is erg gebruiksvriendelijk, de klantenservice, communicatie, extra hulp en oplettendheid waren erg goed en persoonlijk. Bovendien was de installatie door Ajtec perfect uitgevoerd en geven zij goed het tijdsbestek van te voren aan. Oftewel, ik zal een terugkerende klant worden!

Justin 21-07-2022

Ik had een Bosch inbouw koel-vriescombi besteld bij Bemmelenkroon. Die bleek helaas niet op voorraad en leveringsinformatie vanuit de fabriek bleef uit, een wereldwijd probleem. 1 belletje richting Bemmelenkroon zorgde ervoor dat ik de volgende dag een vervangend alternatief geleverd kreeg (Siemens) en dezelfde dag nog het verschil in aankoopbedrag op mijn rekening. Zeer betrouwbaar, scherpe prijzen, B&K doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Dik tevreden!

Anton 21-07-2022

Zelf voor leek op ICT gebied een makkelijke website. Snelle levering en behulpzame chauffeurs. Helemaal goed!

Marjolein van Tunen 21-07-2022

Volledige toelichting op de site.En mijn vragen werden telefonisch helder en snel beantwoord.Levering al de volgende dag op het afgesproken tijdstip en werd ook nog aangesloten!Perfect!

Anna 21-07-2022

Op woensdag middag laat een wasmachine besteld. De volgende dag gelijk in huis. En helemaal mooi ze nemen gratis het oude apparaat mee! Ik heb voor de extra service gekozen zodat hij ook gelijk werd geïnstalleerd. Vriendelijke bezorgers, waren met een kwartiertje weer weg !

marco akerboom 21-07-2022

BESTELDT EN GEEN ZORGEN GEHAD.... EN NETJES BEZORGD.... 0 minpunten........

grt marco

K.M. Waldschmit 21-07-2022

De levering was uitmuntend. De site was makkelijk en duidelijk. Prijs van de producten was in orde. Enige minpunt was dat de eerste verkoper onbehulpzaam en ongemotiveerd was om de klant te woord te staan. Ik ben blij dat ik een rondje heb gelopen en een andere medewerker heb aangesproken, deze persoon was wel vriendelijk.

A. Wallaard 21-07-2022

Wij zijn al jaren vaste klant bij Bemmel en Kroon vanwege de zorgvuldige uitleg in de winkel, klantvriendelijkheid en altijd de bezorging netjes uitgevoerd.
Nette service en lage prijzen

Andréa 21-07-2022

De levering van de wasmachine was keurig op tijd.
Hele aardige, behulpzame medewerkers, die de machine keurig geïnstalleerd hebben en de oude meegenomen hebben.

adriaan verhoeven 21-07-2022

prima service, alles heel glad verlopen. De installateur wist van wanten en hielp mee met het plaatsen in een niet-standaard keuken.