Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Nr9ivo 11-09-2021

Zeer makkelijk te bestellen. Prima site duidelijk en overzichtelijk. Goede bezorging met prima installatie. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Product naar omschijving. Ik ben een tevreden klant

Tjebbe Dijkstra 10-09-2021

Van het plaatsen van de order tot met het afleveren van de bestelling ,is alles prima verlopen en op de afgesproken tijd stip afgeleverd,top.
Product geïnstalleerd, en werkt zo het moet en de prijs ten opzichte van de concurrenten is helemaal top.
Al met al dik tevreden!!!

Jan Hagens 10-09-2021

Super services, ook na 1 telefoontje werd het probleem opgelost. Het is altijd fijn als je bij een zaak zoals Bemmel en Kroon iets koopt er meegedacht wordt. Ik heb als diverse producten gekocht bij deze zaak en zal dan ook een volgend product wederom bij Bemmel en Kroon kopen

Saskia L 10-09-2021

5 jaar geleden een vaatwasser gekocht en laten installeren door Bemmel & Kroon. Was zeer tevreden over de snelle en klantvriendelijke service. Nu mijn inbouwkoelkast ook bij Bemmel & Kroon besteld. Vrijdag besteld en de woensdag erna is de koelkast al ingebouwd. Oude koelkast en al het inpakmateriaal netjes meegenomen. Vriendelijke installateur. Kortom: zeer tevreden!

R.Roopram 10-09-2021

Snel en accurate behandeling!
Ben zeer tevreden over de service! Koop daarom al mijn keuken apparaten bij Bemmel@kroon,

René 10-09-2021

Bemmel en kroon een prima zaak goede services. En vriendelijk personeel bezorging zeer tevreden alles optijd en van te voren gebeld voor levering top

Zeer tevreden! 10-09-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding en super snelle levering en goede service!

Gert Jan 10-09-2021

Heldere uitleg in eerste telefonisch contact.
Snelle afhandeling van de order.
Voorbeeldige levering van de afwasmachine in afstemming met de monteur.

henk 10-09-2021

Deze zaak heeft ruime sortering aan goede merken en we kregen een eerlijke en goede adviezen. Waren zeer kundig en wisten waarover ze spraken. Het brengen en installeren werd door vaklui gedaan.

M. van Staveren 09-09-2021

De dag ervoor besteld, volgende dag in huis. De goedkoopste na vergelijk. Snel een bericht via de email. Ga hier zeker vaker bestellen. Top geregeld.

Khan 09-09-2021

Koelkast bezorgd vol met schade aan de koelkast en onze woning. Nu ook durven zeggen dat de schade niet door de bezorgers van bemmel is gemaakt. Dat er zoveel schade is gemaakt is één ding maar het dan niet netjes willen oplossen is echt slecht!!

Verbeek 09-09-2021

Webshop duidelijk, scherpe prijs, levering en communicatie daarover op tijd en volgens afspraak.
Cijfer zou hoger zijn geweest als bijvoorbeeld ook verpakking mee terug zou zijn genomen.

Hulskamp 09-09-2021

Wasmachine en wasdroger combinatie besteld. Wasmachine zou enkele dagen levertijd hebben maar dat werd zonder overleg en zonder bericht opeens 3 weken. Na 3 weken geen bericht en na navraag bleek het opeens 14 weken te zijn geworden. Zonder excuus, zonder berichtgeving. Nadat ik de wasmachine geannuleerd verviel ook de combi korting. Ik zou nooit meer wat bestellen bij dit bedrijf. Onbetrouwbaar.

Joost M 09-09-2021

Uitstekende service, bij vragen komt er bijna onmiddellijk een uiterst correct antwoord. De prijzen van de toestellen zijn zéér correct. Altijd snel en correct geleverd zonder enig spoor van schade aan de verpakking. Topservice!!!

P.M.M Lutmers 09-09-2021

We werden telefonisch super snel en goed geholpen. Zagen meteen dat ik al klant was, informeerden me en ik kreeg binnen 2 min al de mails en afspraak. Super fijn als je de stress van een kapotte machine in je lijf hebt zitten. Een vriendelijk behulpzaam woord doet wonderen

Emile 09-09-2021

hele mooi duidelijke website met eenvoudige doorloop bij bestellen en betalen. Product (wasmachine) was veel goedkoper dan bij zichzelf goedkoop noemende concurrenten. Een aanrader.

ja 09-09-2021

ik vind de website goed en de levering was ook perfect de bezorging was ook goed en de vaatwasser is goed aangesloten

Jack 09-09-2021

Zeer goede service en zeer vriendelijke en deskundige bezorgers erg tevreden

Simone B. 09-09-2021

Ik heb voor deze verkoper gekozen, omdat ik mijn witgoed niet wit wilde hebben. Als 1 van de weinigen kon ik hier een antraciet kleur kiezen. Ik had ook nog wel diverse vragen. Alle vragen zijn beantwoord en zelfs om 8 uur in de avond kon ik nog bellen wanneer de producten bezorgd werden, dit omdat ik nog geen tijd had doorgekregen. Ik vind de service en de nazorg echt uitstekend.

Ligtvoet 09-09-2021

Wauw ! Onze inbouw oven met nr ZTW1014578 paste ineens niet ivm gasleiding die erachter loopt en zowel wij als van Bemmel niet hebben kunnen weten . Was een ongelooflijke zoektocht voor hen waar ze bijna 2 dagen mee bezig zijn geweest om de maat te vinden die wel past . Dikke vette 10! Al sinds ze in Zoetermeer zaten kopen wij bij hem al onze apparatuur.

Ligtvoet 09-09-2021

Jan 09-09-2021

Wij kochten een 2de koelkast. Werd binnen de beloofde tijd geleverd en keurig geïnstalleerd. De verpakking en het oude apparaat werd mee teruggenomen. Deze mensen waren uiterst vriendelijk, correct en beleefd

Bas 09-09-2021

Prima service en ze doen wat ze beloven. Prima te woord gestaan door medewerker voor advies en montage-afspraak volgens planning uitgevoerd. Vaatwasser netjes meegenomen en nieuwe geplaatst. Zeer tevreden ook door de ruime sortering

Wavandervreede 09-09-2021

Heel goed geholpen.afspraak netjes op tijd. Kom hier bij Bemmel en kroon al jaren. Altijd goed. Raad het ieder die het horen wil aan.Prijzen zijn toppie.

F. Mosselman 09-09-2021

Wij zijn zeer deskundig geholpen! Uiteindelijk moesten wij nog een andere vaatwasser uitkiezen voor onze keuken omdat we een knock to open nodig hadden. Deze was moeilijk leverbaar, Bemmel en Kroon heeft er alles aan gedaan om toch de vaatwasser te regelen voor ons. De Miele apparatuur die wij hebben aangeschaft voldoet volledig aan onze wensen, ordernummer BKI910022. Communicatie is duidelijk en helder, ze zijn goed bereikbaar en komen keurig hun afspraken na. Mocht er een volgende keer komen dan zullen wij zeker opnieuw bij Bemmel & Kroon kopen.