Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rob 09-03-2021

Ondanks het tijdvenster toch alle aandacht gekregen en een goed advies over de koelkast.

TvA 09-03-2021

Fijne website, heldere communicatie na de bestelling en top levering tot op de plek waar ik de wasmachine had gewild.

Hannah 09-03-2021

Prima shop. Vandaag besteld, morgen in huis, precies op afgesproken tijd.... 👍

Karl 09-03-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en keurig op tijd geleverd

Fam. F.Tilleman 09-03-2021

Shop is uitstekend. Mijn bovenladerwasmachine had het verleden week maandag begeven. Op internet gaan zoeken wie het voordeligste was met een goede Zanussi bovenlader, en ja hoor Zanussi bovenlader het goedkoopste bij Bemmel& Kroon in Nederland. Volgende dag uitstekend bezorgd, kosteloos! Zanussi is altijd mijn favoriete wasautomaat, gaan heel lang mee. Ik ben een vrouw van 72 jaar.

Rieke 09-03-2021

Ik heb een combimagnetron bij Bemmel en Kroon gekocht. De prijs was fors lager dan bij andere winkels. Hij werd snel geleverd. Top!
(ordernummer BKI959023 )

Kroon op het werk! 08-03-2021

Na een zoektocht van informatie lezen, artikel vergelijken en natuurlijk ook prijs vergelijken ben ik bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Buiten dat de website makkelijk toegankelijk is, is de keus enorm. Wat het uitzoeken aan gaat dus helemaal geen probleem.
Wat ik heel plezierig vond is het feit dat ik technisch advies nodig had en telefonisch heel goed ben geholpen. Geen gehaast en iemand die betrokken was bij zijn werk, zodat ik me zeker kon voelen dat ik de juiste keus kon maken.
Zo nodig; zeker tot een volgende keer!

densan8 08-03-2021

Snelle afhandeling van de order en snelle levering van het artikel, kon zelfs op zondag worden geleverd, top toch ?

Wouter 08-03-2021

Voor het eerst bij deze webshop wat besteld en ik moet zeggen de service is uitstekend! Supersnel geleverd. De volgende ochtend netjes een update/track en trace gekregen en later op de dag een sms van de bezorger gekregen dat het pakket over plus minus 30 minuten bezorgd wordt.. Echt een topservice!

Wouter

L.A.E. Vermaesen 08-03-2021

Wij zijn al jaren tevreden klant en staan in uw bestand.
De medewerker die ons te woord stond was correct en duidelijk met het beantwoorden van vragen en uitleg.
We hadden er zo'n goed gevoel bij dat we onze vaatwasser en magnetron gelijk besteld hebben.
De site is overzichtelijk.
Afbeeldingen van de twee bestelde apparaten zijn zelfs duidelijker dan die van de fabrikant - Inspiratiehuis.
Levering was op tijd en op maat, de monteur heeft netjes gewerkt en was correct.
We zijn en blijven klant en geven u een 10.
Veel succes met verdere zaken.

BKI959915 08-03-2021

We hebben deze winkel gekozen omdat er een actie liep van € 50,00 korting. We hadden het apparaat al gekozen en waren op zoek naar de goedkoopste. We zijn zeer tevreden mede omdat de levering heel snel was (donderdag besteld en we konden het op vrijdag al ontvangen, maar ons kwam maandag beter uit. De mannen die het apparaat kwamen brengen waren zeer klantvriendelijk en op ons verzoek werd het apparaat keurig in de keuken geplaatst.

Bart 08-03-2021

Order BKI955555 prima afgehandeld en nog sneller geleverd dan eerder aangegeven en dus verwacht. Vriendelijk geholpen en top apparaat ontvangen. Aanrader.

Fam. Roelofs 08-03-2021

Ordernr. BKI960527
Zeer tevreden Bemmel & Kroon !!!
We wilden een nieuwe droger, eerst gebeld met de klantenservice en door een uiterst vriendelijke medewerker te woord gestaan. Had alle tijd voor ons en gaf duidelijke uitleg over de verschillen tussen diverse drogers. Dus online besteld met de extra service. Via de mail kregen we een track&trace code toegestuurd van Dynalogic. De droger zaterdagmiddag besteld en zondagmiddag al in huis, bezorgd door 2 vriendelijke mannen die de extra service hoog in het vaandel hebben staan. Kortom een dikke duim voor Bemmel & Kroon !!

Niek Klumper 08-03-2021

Een zeer fijne leverancier om bij te kopen, helder en duidelijke website met een goede uitleg. Daarbij een fijne bijkomstigheid scherpe prijzen en een super snelle levering.

Stefan Vander 08-03-2021

Voldoet aan onze hoge verwachtingen! Fijn bedrijf dit, we werden goed geinformeerd en onze vriezer (ordernr. BKI956412) werd tijdig en keurig bezorgd.

Truida 08-03-2021

Goede behandeling goede bezorging vriendelijke behandeling voor de telefoon duim omhoog

Erik Slooff 08-03-2021

Op zondagavond een nieuwe Bosch wasmachine online besteld en om 11:00 op maandagochtend stond deze al te draaien! Bezorging en installatie ging heel soepel met heldere communicatie vooraf en tijdens de installatie. Bovendien bieden ze scherpe prijzen.

Paul 08-03-2021

Alles via internet geregeld. Door corona wat langere levertijd. Echter toen de spullen binnen waren, alles ook weer via internet geregeld en binnen 1 dag in huis. Afgeleverd door 2 vrolijke en vriendelijke bezorgers.

HPeterse 08-03-2021

Ik had een bestelling gedaan voor een wacmachine, maar die was niet meer voorradig! Kreeg ik gewoon een nieuwer model! Zodat ik de volgende dag gewoon mijn wasjes weer kon draaien.

Fam Kloosterhuis 08-03-2021

Bij het zoeken naar een nieuwe koel en vrieskast bij kieskeurig snel bij Bemmel en Kroon uitgekomen.
Door de scherpe prijs hebben wij bij hun besteld. We konden de dag van het bezorgen zelf kiezen zelfs in het weekend. Snelle en deskundige levering.

Amine 08-03-2021

Snelle levering en zeer vriendelijke bezorgers. Netjes op de dag zelf een e-mail gekregen met een tijdsblok en 30 min van tevoren een sms gekregen met de mededeling dat ze er binnen 30 min zijn.

JeHa 08-03-2021

Correcte afspraken kunnen maken met de telefonische verkoper over prijs en levering.

R. Bakker 08-03-2021

Het aankoop- en bezorgproces van onze nieuwe wasmachine verliep soepel en snel. Binnen 24u bezorgd, op zondag. De website belooft een sms voor 08u s'morgens met track en trace en een tijdvak van bezorging van 3 uur. Deze werd elke 15 minuten ge-update, tijdvak steeds kleiner. Met een 25min heads up met de precieze aankomsttijd. Nauwkeurig, transparant en helder, hele fijne communicatie. En het apparaat is uitstekend geplaatst en aangesloten, oude apparaat mee terug genomen. Wij zijn zeer tevreden!

koen 08-03-2021

Goed , Goedkoop
Helder duidelijke site
Uitstekend produkt en komen na wat ze beloven

John 08-03-2021

Het door mij bestelde artikel was niet meer voorradig en leverbaar, hiervoor werdt mij kosteloos een duurdere vervanger geleverd. Geweldige service van Bemmel & Kroon.
Ook de levering op zondag was een grote plus voor mij.
Ga zo door Bemmel & Kroon