Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard 10-01-2022

Goede internetwinkel. Snelle levering en oude wasmachine mee retour genomen! Super

sabrina 10-01-2022

beleefde mensen. komen afspraken na werken netjes en opgeruimd. als je een vraag stelt netjes antwoord en uitlegt. bedrijf is ten zeerste aan te raden. denken met je mee , en duidelijk antwoorden.

yvanka 10-01-2022

Snelle levering, uitermate vriendelijke en kundige verkoper die goed meedacht

Jeannette 10-01-2022

Top bedrijf. We hadden in augustus een vaatwasser besteld welke niet voorradig was door corona. In november kregen we bericht dat het apparaat er nog steeds niet was en een voorstel voor een andere type. Dit wilden we niet. Eind december kwam het gewenste apparaat. Echter toen bleek dat we een verkeerde hoogte hadden besteld. Een telefoontje was genoeg om de apparaten de volgende dag om te wisselen zonder kosten en bovendien werd de oude kapotte machine van 17 jaar ook meegenomen. TOP DUS. service en prijs en klantenservice verdienen dus een 10

Goede keuze en snelle levering 10-01-2022

Ik had met enige spoed een nieuwe wasmachine nodig. Op zondag gekeken bij de site van de Consumentenbond. Via hen het type nummer gekopieerd en op algemeen gezocht. Toen kwam ik uit bij de online winkel van Bemmel&Kroon. Mooie aanbieding in wat ik zocht plus nog een korting. Makkelijk te bestellen en meteen bericht gehad. Goede communicatie via de mail en sms vanuit de winkel en de bezorging via Logics. Maandag om 11.30 uur netjes op tijd geleverd. Het oude apparaat ingeleverd, de nieuwe geplaatst op zolder en keurig aangesloten door twee zeer vriendelijke medewerkers. Dat is nog eens fijn, bij shoppen online. Top !

henk 10-01-2022

Geweldige goede service,zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon
Snelle levering

Esdoorn 10-01-2022

Er was prijsvoordeel t.o.v. van concurrenten en de prettige ervaring in het verleden was de reden om de Samsung koelvrieskast RB36T670CSA te bestellen. Dat doen we nu niet meer, tenzij ze echt voordelig zijn. De reden; Bij de bestelling kun je niet aangeven dat je de deur gedraaid wil hebben, dus contact gezocht. Na een groot aantal keren doorverbonden te zijn waarbij je hetzelfde verhaal mag vertellen kwam ik, naar zeggen van de laatste contactpersoon, bij de winkel waar ik altijd graag kwam. Daar werd me verteld dat ze die middag meteen de deur gingen draaien voor een bedrag van 50 euro (gemiddeld 10 euro hoger als concurrenten) en het de volgende dag geleverd zou worden. Blij verrast, huidige koelkast snel leegtrekken, spul bij de buren omdat koelkast leeg en droog moet worden meegegeven. De volgende dag hoorde ik niets/ zag niets dus weer contact gezocht. De telefoniste was empathieloos en zei dat de kast nog bij de fabriek stond. Verbluft probeerde we haar te overtuigen van ons huidige probleem gecreëerd door hun medewerker. Dit leverde op dat ze zei dat er wel een koelkast gevonden is en dat die morgen zou komen en ze zei dat met een stem waarbij we de indruk kregen dat we nu verder niet meer moesten zeuren...en dat ze verder niets voor ons kon doen. Het was zelfs dat ze zei graag of niet. Okee, de kast kwam de volgende dag, maar wij hielen ons hart vast of het wel zou lukken met onze al gemaakte afspraken die dag. Aflevering was niet te vergelijken met andere leveranciers . Laconiek keurig geplaatst , maar de waterpasafstelling was naar hun zeggen niet nodig. Het hele gebeuren heeft ons met de nodige vraagtekens achtergelaten...

kikkert 10-01-2022

onbeschofte aflevering nemen ook geen oude machine mee want daar had hij geen tijd voor

W. Bakker 10-01-2022

Overzichtelijke website, groot assortiment, goede prijskwaliteitverhouding en heel snel antwoord op gestelde vragen!

Verzijl 10-01-2022

alles keurig volgens afspraak. Monteur voor installatie door hen verzorgd op een correcte manier

Joey 10-01-2022

Goede prijs en fijne winkel om zaken mee te doen! Bezorging verliep vlekkeloos en werd door vriendelijk personeel bezorgd

S van der Kraan 10-01-2022

Goede service, goed bereikbaar.
Levering duurde 1 dag langer dan verwacht maar communicatie was goed op zondag.
Besteld op zaterdag, maandag binnen. Topp!!

K. Vermeer 10-01-2022

duidelijke webshop. vooral de communicatie omtrent de levering was erg goed. De levering was dan ook volgens planning.

WilvBuuren 10-01-2022

Bestellen en leveren gaat super snel en de bezorgtijd wordt heel duidelijk doorgegeven. Ook het bellen voor aankomst is helemaal top.
Bezorger zeer hulpvaardig en vriendelijk. Top

Martijn Steggink 10-01-2022

Uiteraard is het bestelde geleverd, echter ben ik niet goed op de hoogte gehouden van een te late levering. bedoel ik niet geleverd na 1 week maar na black friday en vorige week (8 januari) geleverd. Gelukkig kon ik er op wachten en had het voor mij geen haast maar beter geinformeerd worden over de verwachte levertijd zou prettig zijn. bovendien stond er op de website direct leverbaar dus zou ik verwachtten dat er meteen contact met je opgenomen wordt . nu heb ik er zelf om moeten vragen en klopte de aangegeven leverdatum in december aangegeven ook al niet. Verder is Bemmel en Kroon een prima leverancier want ze hebben alles, ik verwacht ook dat dit om een incident ging wat levertijd betreft .

Brouwer 09-01-2022

Afgelopen week een droger besteld en deze is na enkele dagen zeer tot onze tevredenheid bij ons afgeleverd. Ook het bestellen ging heel makkelijk. Wij zijn erg tevreden.

B. Werkman 09-01-2022

Fijne service - werden zeer snel vakkundig geholpen. Waren op zoek naar een inductie unit van Gaggenau. Verrast over de scherpe prijs en uitstekende communicatie. De unit werd binnen enkele dagen bezorgd. Erg blij met onze keuze om met jullie zin zee te zijn gegaan.

peter 09-01-2022

prima geholpen , wou eigenlijk een ander artikel maar levertijd was onzeker; medewerker deed suggestie voor identiek artikel op voorraad

A van Berkum 09-01-2022

prima je kan makkelijk alles vinden. Ik was toe aan een nieuwe vaatwasser. na wat zoeken kwam ik hier terecht .
ik informeerde via de site . en kon alle info vinden. ook nog eens korting vanwege de feestdagen. deze machiene was energie zuinig en kon binnen paar dagen worden bezorgd. Na het weekend ff gebeld met nog wat vragen. werd zeer goed en klantvriendelijk geholpen. . Kortom een zeer goede ervaring met hun. Ik heb ff paar dagen gespaard en deze vaatwasser was zo stil dat ik een paar keer naar de keuken liep of hij echt aanstond en niet misschien stuk was een maandag ochtend machiene. hahah maar gelukkig natuurlijk zo stil alleen maar als je er direct voor staat hoor je beetje geluid ook nof even contacct meet een vraag. en weer zeer klantvriendelijk geholpen en mocht altijd terug bellen als ik het nog niet snapte.

Schreven 09-01-2022

Bestellen online ging goed , de informatie op de site is erg duidelijk. Snelle bezorging. De bezorgers hebben hun werk en extra service niet waargemaakt. Ik heb contact opgenomen met jullie , waarbij excuses is aangeboden en ik kon kiezen voor andere monteurs die wel de service kwamen leveren of het service bedrag te laten terug storten.
Uiteindelijk prima geholpen maar ik zal hierdoor niet snel nog een keer een bestelling plaatsen door de slecht ervaring van de mensen die komen leveren.

Zoehir Ezzeroili 09-01-2022

Zowel een wasmachine en Amerikaanse koelkast bij Bemmel & Kroon gekocht. Telefonische bereikbaarheid was top, wat ik altijd wel belangrijk vindt, en de levering was prima geen vertraging. Vandaag bestelt morgen al in huis!

PAS 08-01-2022

Belofte volledig waargemaakt! Op voorraad en levering de volgende dag ( op zaterdag)
Wasmachine aangesloten en getest. Ook waren zij de goedkoopste.

HvG 08-01-2022

s Avonds laat besteld en de volgende ochtend om 10 uur geleverd. Prijs van wasmachine was zelfs beter dan bol en coolblue. Perfecte communicatie en afhandeling! Ordernr BKI1054298

Jos van Rijswick 08-01-2022

Prima en vriendelijke hulp (Samantha) bij telefonische bestelling BKI1054019!
Supersnelle levering!
Dus helemaal top!

Manuela 08-01-2022

Gisteren een nieuwe vaatwasser besteld vandaag heel netjes en op tijd geleverd

Met de eerste keer gebruikt en hij draait te lang gebeld kreeg goed advies en helaas werkte het niet nu wordt hij morgen al zonder perdon omgeruild en ze gaan nu ook op hun kosten hem neerzetten en aansluiten
Zeer goede servis