Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Astrid 25-04-2021

Snel en goed geregeld, omdat het artikel niet op voorraad was is deze evengoed binnen een week afgeleverd. TOP

J Bakker 25-04-2021

Voor de 3''maal bij deze winkel gekocht .
2 x maal een wasmachine (merk Samsung) na 11 jaar .
En een koelkast (liebherr)
Prima service en altijd op tijd geleverd.

Marjan 24-04-2021

Zo fijn dat je je aankoop helemaal online kan regelen, zonder te bellen of een afspraak te maken om langs te gaan. Mijn order met ordernummer BKI974807 werd keurig geregeld op de dag dat ik wilde afgeleverd, door een bedrijf die super vriendelijke medewerkers stuurde. Track & Trace was duidelijk te volgen, de machine werd keurig afgeleverd, de oude machine en verpakkingsmateriaal ging mee. Heel erg bedankt voor de goede service!!!

Corry Nieuwenhuis 24-04-2021

Mijn stofzuiger van 20 jaar oud hield er mee op en ik had snel een vervangend apparaat nodig. Na enig zoeken in mij bekende winkels gekozen voor B&K voor weer een stofzuiger van hetzelfde merk, een witte gestroomlijnde Miele Silence uitvoering, voor 22.00 uur besteld en de volgende middag om 17.00 uur werd hij soor Dynologic bezorgd na een uitgebreide communicatie waar de bezorger was en met updates over de werkelijke bezorgtijd. Stipt op tijd geleverd op de tweede etage door vriendelijke bezorger. Order nr. BKI975495. Ik weer wel waar ik voortaan bestel!!!

EB 24-04-2021

Tip top service, prima op de hoogte gehouden van het leveringsproces, vakkundige mannen. Heel tevreden.

Kevin 24-04-2021

Klantenservice Den Haag dikke onvoldoende. Slecht bereikbaar en onvriendelijk teruggebeld. Zo haal je natuurlijk geen nieuwe klanten binnen.

Product keurig op tijd geleverd en aangesloten. 24-04-2021

het product de wasmachine uitgezocht op de site. Het gewenste product is leverbaar dus besteld. in een paar handelingen is het geregeld. volgens afspraak product, de wasmachine op tijd geleverd en geplaatst conform afspraak.
De bezorgers zijn zorgvuldig met het apparaat en hebben de oude machine meegenomen.

m. van marwijk 24-04-2021

ik heb dit bedrijf gekozen omdat ik een koelkast nodig had en zij het juiste inbouwmodel hadden. kocht ook een vriezer, niks mis mee en een combimagnetron. de combimagnetron bleek bij aflevering veel te groot, terwijl er wel gesproken was over de grootte. Blijkbaar niet voldoende. Om de combimagnetron in te ruilen voor een kleinere, bleek dat erg moeilijk. het apparaat zat nog in de doos, was er niet uitgehaald, omdat al direkt bleek, dat hij veel te groot was. na veel 5en en 6en kon hij toch omgeruild worden, maar kreeg ik de minderprijs niet terug. Ik baalde en dacht, wordt er blij mee. echt balen. had er echt vreselijk de pest in.

Ellen 24-04-2021

Ik ben zeer tevreden met de winkel Bemmel & Kroon, maar de levering door VBK Service vond ik matig. De leidinggevende meneer van VBK deed zijn werk, maar deed weinig moeite de klant tevreden te stellen. Mopperend deed hij wat hij vond dat van de extra service verwacht kon worden, maar meevoelen met de klant vond hij niet zo belangrijk.
De extra service die ik vroeg wilde hij eigenlijk niet doen, maar toen ik een fooi in het vooruitzicht stelde deed hij het wel.
Ik had van te voren de halve keuken vrijgemaakt, om voor hem het plaatsen makkelijk te maken, maar kreeg daarvoor geen enkele waardering.
Jammer, want ik vind Bemmel & Kroon een fijne winkel en wil daar wel klant blijven.

Theo 24-04-2021

snelle levering, goed contact. het was een lente aanbieding , dus ook nog een voordeel.

TOP SERVICE 24-04-2021

Wat een geweldige service levert dit bedrijf!
Dinsdag besteld, vrijdag geleverd, kon eerder maar dat kwam bij mij niet uit, maandag wordt hij omgeruild vanwege een beschadiging onder de verpakking, doordat ik hem erg hard nodig had is hij blijven staan om hem later om te ruilen!
In één woord... TOP

Abo 24-04-2021

Bemmel & Kroon kon wél de vaatwasser leveren die elders nergens te verkrijgen was. Op de site bij hen gevonden, gebeld en binnen een paar tellen iemand aan de lijn gekregen. Supersnel geregeld en supersnel in huis.

Meijdenberg 24-04-2021

Goede winkel netjes geholpen en tw woord gestaan alleen het externe vervoersbedrijf was ik niet over te spreken de track en teace werkt niet.

Don 24-04-2021

Prima en net bedrijf! Goede service en montage was keurig geregeld. Monteur prima en zeer netjes persoon

N H 23-04-2021

Mooie combimagnetron besteld. Bleek echter niet direct leverbaar. Dit had ik niet goed gelezen. Maar toen ik hierover belde kreeg ik gelijk de keuze om een ander product te kiezen of om mijn geld terug te krijgen. Ik heb gewoon braaf gewacht, maar ik vond het een goede service dat ik er ook nog vanaf kon zien mocht ik dat willen.

Mart en EL 23-04-2021

Wij waren op zoek naar een nieuwe, vooraf uitgekozen modellen, wasmachine en droger combinatie die moeilijk op andere adressen leverbaar waren. Via de uitgesproken duidelijke en overzichtelijke site konden we snel bestellen. En werd het ook snel geleverd! Ook de levering verliep keurig netjes. (BKI974978)

Marjon Elst 23-04-2021

Ordernummer: BKI975216

Duidelijke website, vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Snelle orderafhandeling en bezorging. Up to date info over tijdstip van bezorgen. Installatie van apparatuur snel en vakkundig. Alleen maar positieve ervaring. Mvg Marjon Elst

Willem 23-04-2021

Duidelijke shop, scherpe prijs. Snel en correct geleverd met duidelijke status updates. Perfect!

Danielle Molenaar 23-04-2021

Top!!! Gisteravond besteld en nu al binnen!! En levering ging erg soepel. Krijg aldoor een update hoe laat ze er zullen zijn.
Bezorgers waren ook geweldig en namen ons oude Amerikaanse koelkast ene verpakkingsmaterialen mee. Heel blij mee!

Copesuri 23-04-2021

Wasmachine gekocht. Snel geleverd half 10 's-avonds besteld volgende dag 11 uur 's-morgens stond ie al te draaien! Netjes afgeleverd.

Jolanda 23-04-2021

Duidelijke uitleg en goed geluisterd naar wat mijn wensen waren. Supersnel geleverd ook nog eens. Ga ze zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

Irma 23-04-2021

Heb de afgelopen jaren mijn witgoed en keukenmachines gekocht bij Bemmel & Kroon. Ga iedere keer weer terug, want ben zeer tevreden.

Hans 23-04-2021

Betrouwbaar, snelle respons, prima levering en een scherpe prijs. Wat wil je nog meer?

Paul 22-04-2021

Vond op consumenten site beste prijs voor een nw. wasmachine. Dit was bij Bommel en Kroon 5% beterkoop. "s avonds 20.00u
besteld op hun site, meteen betaald en de garantie dat de machine daags erna geleverd zou worden. Kreeg ook meteen bevestiging van bestelling + aankoopbon per e.mail. Ook kun je het verloop van je bestelling volgen van inpakken, verzenden en bezorgen met tijdstip. 14.20u. waren de chauffeurs bij ons. Zeer vriendelijke en bekwame vakmensen (goede uitleg installatie).
Verrassing was ook dat onze wasmachine 2 dagen te voren uit Italie met de boot was aangekomen, met een productie datum van een week geleden.

marjon 22-04-2021

goede service, medewerkers denken goed mee in het adviseren bij het uitzoeken van het juiste apparaat