Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jan Bloemendal 17-07-2021

Telefonisch contact gelijk goed met de juiste prijs wat ik voor mijn product wilde betalen binnen 5 min alles geregeld en nog geen 20 uur later geleverd en wel aan huis met gelijk de oude machine retour meegenomen dus zeer tevreden

Kristel 17-07-2021

Ik vind het een heel overzichtelijke webshop. Ik was op zoek naar een diepvrieskast en kwam bij deze site uit. Erg makkelijke site om te bestellen, voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis en je kunt via internet ook nog de chauffeur volgen om te kijken wanneer hij er ongeveer is. Ik woon in Limburg en heb daardoor bij hun kunnen bestellen, ik zou naar de winkel toegegaan zijn omdat die niet bij mij in de buurt ligt. Al met al zeer tevreden!

Gerard 17-07-2021

Mooie fysieke winkel op het Forepark bij Den Haag. Veel artikelen zijn in werkelijkheid te bekijken, wat ons uiteindelijk deed besluiten om een andere koelkast te kopen dan die we, via (diverse) websites, hadden uitgezocht. Dit zonder opdringerig gedoe van een verkoop adviseur, die alleen vragen beantwoorde die ook daadwerkelijk gesteld werden. De materialen 'voelen' is in werkelijkheid toch anders dan van een afbeelding op je computer bekijken. We raden een bezoek aan deze winkel dan ook van harte aan!

We hebben voor de extra service gekozen, 'uitpakken en aansluiten'. Dat kost ook maar €20, maar daar had ik iets meer van verwacht. De koelkast werd op z'n plek gezet (het verpakkingsmateriaal en de oude koelkast mee genomen), maar het plaatsen op zich werd niet heel veel aandacht aan besteed. De koelkast stond na plaatsing uiteindelijk wat voorover, niet helemaal recht langs de wand, en dergelijke. Verder wordt het verpakkingsmateriaal (tape, plastic, piepschuim) wat zich in de koelkast bevindt, gelaten voor wat het is; dat moet je zelf verwijderen. Kortom, de koelkast werd niet echt gebruiksklaar afgeleverd (natuurlijk afgezien van dat je 4 uur moet wachten voordat hij aan mag), maar even waterpas en rechtzetten is zelf ook eenvoudig te doen.

Al met al tevreden, ik zou de koelkast zo weer bij Bemmel & Kroon, en op dezelfde manier bestellen.

FH 17-07-2021

Duidelijke website, snelle levering. Zeker een aanrader om hier te bestellen. Ook wil ik de chauffeurs bedanken. Wat een enthousiasme zo in de ochtend!

GVerhagen 17-07-2021

Bij het bestellen en installeren van een nieuwe geïntegreerde vaatwasser ipv een oude veel hulp gehad. Eerst bij levertijd. Vervolgens bij het bepalen of het past. Ook ajtec de installateur via B&K leverde kwaliteit af

BKI998877 Mooie Bosch wasmachine ! 17-07-2021

Na allerlei websites af te zijn gegaan, toch terug bij Bemmel&Kroon. Ze waren de goedkoopste maar mijn wasmachine was bij hun de volgende dag al geleverd, dat was niet bij andere sites het geval. De jongens moesten wel 2 trappen op helaas maar keurig op tijd op ons verzoek en netjes afgeleverd.

Ronald Baptiste 17-07-2021

In de winkel fantastisch geholpen. Het afleveren mbt de tijd en bereikbaarheid met de transportdienst was gewoon slecht. De jongens bij aflevering waren ongelooflijk vriendelijk. Dank je wel

Marcos 17-07-2021

Alles perfect gegaan en super snel. Goede prijs en na bestellen van het product een snelle levering zoals vermeld stond.

Heleen59 16-07-2021

Wasmachine kapot, na 20 jaar dienst. En overmorgen op vakantie. Én nog een was willen draaien... Een aantal online winkels geraadpleegd, zelfs aankoopprocedures gestart, maar die strandden steeds op afleverdatum. De moed zonk mij in de schoenen... Bemmel en Kroon gebeld, en ik werd zeer vriendelijk en accuraat geholpen. Natuurlijk konden zij de volgende dag een machine leveren! Ik werd middels mail van zowel Bemmel en Kroon als de koerier prima op de hoogte gehouden, de wasmachine werd volgens planning afgeleverd door twee zeer vriendelijke, behulpzame koeriers. De was draait nu en ik kan morgen blij en gerust op vakantie. Hulde aan Bemmel en Kroon!

René 16-07-2021

Voor de 2e maal bestelling gedaan bij Bemmel&Kroon, fantastische service. Hier wordt de klant gewaardeerd voor hun keuze. Kortom bestel met een gerust hart hier uw spullen, hier geeft men nog de ouderwetse service.

Boting 16-07-2021

Wat werden wij vakkundig geholpen bij van Bemmel en Kroon. De verkoper dacht met ons mee en dat resulteerde in de aankoop van een koelkast, gasfornuis en afzuigkap. We vroegen of de koelkastdeur qua openen omgewisseld k9n worden en dit werd kosteloos gedaan. Chapeau hiervoor. De klant is koning daar en zeer goede service.

Ronald 16-07-2021

Prima goed in orde. Deskundig advies en snelle afwikkeling door de werknemers

Irene Antheunisse 16-07-2021

Keurig op tijd afgeleverd
Fijne aflevering naar boven
Aardige mannen
Oude wasmachine mee terug

Jasper 16-07-2021

Uitstekende ervaring: ik bestelde ‘s avonds om 22.30 uur toen ik toch per abuis een verkeerd artikelnummer had besteld. Ik wilde vriezer die in de schuur kom, maar bestelde per ongeluk een die dit niet kon. Ik zag dat ze telefonisch bereikbaar waren tot 23.00 uur en besloot erop te wagen. Heel snel en goed geholpen door iemand die er verstand van had. Direct gewijzigde order. Echt keurig afgehandeld. Dat is pas service. Ook bezorging was prima. Bestuurder belde 15 min. Voor bezorging. Aanrader!!!

John du Pau 16-07-2021

We zijn goed geadviseerd in de winkel, het bezorgen moment was perfect gecommuniceerd en de mannen die kwamen bezorgen hebben de was automaat en de magnetron perfect op zijn plaats gezet. Mijn vrouw en ik zijn uiterst tevreden.

Remy Paulus 16-07-2021

Zeer makkelijke bestelservice en vlotte levering, toestel was initieel niet op stock maar er werd stap voor stap ons op de hoogte gehouden.

Ingrid 16-07-2021

Mijn eerste bestelling via de klantenservice is helemaal niet uitgevoerd en is ook uit het systeem verdwenen. De nieuwe bestelling werd snel bevestigd en geleverd. Echter moesten de aparaten naar 2 hoog en dat werd de volgende dag alsnog gedaan. Al met al gedoe! De vorige keer hadden jullie top gepresteerd.

Prima eerste ervaring met deze winkel 16-07-2021

Duidelijke website, snelle en accurate levering die dankzij tracking steeds te volgen is. Vriezer vakkundig geïnstalleerd door de vriendelijke heren van de bezorgdienst

HetLien 15-07-2021

Bestelling , fijn advies in de winkel van Bemmel en kroon. Had een Bosch op internet gevonden maar deze werd sterk afgeraden ivm Spaanse fabrikaat. Lees, plastic binnenkant. Goed advies over welke vaatwasser dan wel. Verschillende opties laten zien in de aangegeven prijsklasse. Goede uitleg van alles opties.

De installatie door XXX was echt super. 19.45 vaatwasser besteld, volgende dag 09.00 uur al telefoon voor afspraak. Woensdag een e-mail met tijdsbestek voor de donderdag. Van tevoren gebeld door monteur. Na installatie van nog geen uur en meenemen oude vaatwasser een nieuwe werkende!

Perfect!

Peter 15-07-2021

Duidelijke website, correcte informatie, laagste prijs die ik kon vinden. Na 20.00 uur 's avonds de klantenservice gebeld en binnen een minuut iemand aan de lijn met een duidelijk antwoord. Ik ben zeer tevreden.

Ca 15-07-2021

Correct, professioneel, aantrekkelijk aanbod voor de bestelde goederen. Kreeg een forse korting. Communicatie is snel en correct. Bezorging, op tijd en goed te volgen voor de juiste levertijd

Chris 15-07-2021

De bezorging duurde wat langer dan verwacht en tijdens ons telefoon gesprek werd met er contact gezocht met de fabrikant en werd ik op de hoogte gebracht van de verwachte lever datum!

Jacques Perret 15-07-2021

Zeer goede service,
Vriendelijk personeel en goed advies gekregen bij het zoeken van mijn koelkast No Frost.Kreeg een offerte mee zodat ik thuis nog kon overleggen voordat ik tot aankoop overging.Daarna gebeld met de verkoopmedewerker,kon nog zelf kiezen welke bezorgdag.
Tevens ook voor de bezorgdienst,zeer vriendelijk en behulpzaam bij het plaatsen van het product,wat ik bij Bemmel&Kroon had besteld.
Met mijn vrienden over gehad,ruim arsortiment,mooie winkel en goede service.
Ik kom graag terug voor mijn volgende aankoop.

Suuz 15-07-2021

In de showroom werd ik vriendelijk geholpen, gelukkig ook een verkoper die naast een goed product verkopen ook meedenkt. Had namelijk een machine uitgezocht maar werd gebeld dat deze niet leverbaar was voorlopig. Een duurder model werd voor dezelfde prijs aangeboden. Helemaal super!
Oude machine netjes meegenomen en door de monteur netjes geïnstalleerd. Alles netjes op tijd en ook een zeer vriendelijke en kundige monteur.

Eline 15-07-2021

Heel goede service. Denken met je mee en wasmachine netjes werkend op zolder gezet.