Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Lovestotravel 19-01-2022

Super snel geholpen. Informatie voorraad op site klopt. Contact met 1 verkoper mogelijk.

Berthus 19-01-2022

De door ons bestelde koelkast werd keurig afgeleverd en vakkundig ingebouwd in onze keuken.
De kundige montage en de vriendelijkheid van de monteur krijgen van ons een tien!

Dini Knoop 19-01-2022

De site was heel netjes en vooral duidelijk heel veel keuze .Snelle bezorging welke ook heel netjes en deskundig was

Cath59 19-01-2022

Prima product voor een méér dan goede prijs. En toen mijn internetbankieren app kuren vertoonde heeft de klantenservice mij uitstekend geholpen. Snelle levering ook en de mensen die de koelkast geïnstalleerd hebben waren vriendelijk, beleefd en hebben de tijd genomen om ons op weg te helpen (zo's smart ding is het). Top! Kan ik iedereen aanbevelen en heb ik in het verleden ook al bij gekocht en aanbevolen aan vrienden. Die waren ook zeer tevreden.

Janine 18-01-2022

Ik heb een Quooker besteld die bij veel andere aanbieders uitverkocht was. Kreeg 10% korting, zeer snelle reactie en koos voor montage erbij. Montage bedrijf ajtec heeft de kraan snel en zeer goed geïnstalleerd. Ben er heel blij mee!

MChammer 18-01-2022

Snel en goed geleverd. Bovendien de goedkoopste. Prima bedrijf voor huishoudelijke apparatuur.

Marjo 18-01-2022

Winkel verdient een 10 wat betreft service en meedenken naar oplossing.
Op vrijdag besteld, zaterdag geleverd, niet goed in onze ogen, zondag omgeruild, zelfde probleem en maandag omgeruild voor andere uitvoering.

Jolanda 18-01-2022

Fijne bejegening van personeel. Weten waar ze over praten.
Nadeel van het laten installeren is dat je bijna de hele dag mee zoet bent.
Planning zou beter zijn als ophalen, brengen en installeren in 1 keer gedaan wordt.

Peter 18-01-2022

Perfecte service, precies wat we wilden is geleverd en netjes en zeer snel geïnstalleerd
een top bedrijf

Bart 18-01-2022

Snel geleverd, ondanks dat het niet op voorraad was. Bestellen via website ging makkelijk en snel

jean michel 17-01-2022

zéér duidelijke websitei
ik wilde een aeg stoomoven kopen... maar moest een prijsofferte aanvragen...
heb ik gedaan..en onmiddellijk antwoorden.dan gebeld met met Bemmel&Kroon...super vriendelijk...en na bevestiging van betaling,kon ik direct een leveringsdatum aanduiden!
ik ben aangenaam verrast met deze website!
de levering was ook zoals aangegeven!!!
een dikke proficiat!!

Marco 17-01-2022

Bemmel en Kroon was de goedkoopste aanbieder van de koel-vriescombinatie die ik zocht (ordernummer BKI1056569). Bestelproces was erg eenvoudig en het feit dat er op zondag geleverd werd was ook erg mooi.

Wim van den Berg 17-01-2022

Nadat de vorige leverancier ons twee maanden had laten wachten op een retro Schneider koelkast en op de dag van levering duidelijk werd dat deze geheel niet leverbaar is in Europa op dit moment, is dit een verademing. Goede en heldere communicatie, binnen 1 uur werd duidelijk dat er uit voorraad leverbaar geleverd kon worden en binnen 2 dagen is er bezorgd. Ook de expeditie was opvallend, nooit zijn we zo goed op de hoogte gesteld bij aflevering over traject en tijdstip. Top!!! En wat een prachtige ETNA retro koelvries combinatie. 1 detail: de naad van bovenstuk wijkt iets naar achter toe waardoor een (donker) naadje zichtbaar is op de beige koelkast, maar verder ziet het er prima uit. Nu kijken hoe die werkt!

A Molendijk 17-01-2022

De shop is goed en voordelig met goede service. De bezorging is zoals omschreven op de site. Zeer snelle levering en netjes en vakbekwaam geplaatst!!

GJ_W 17-01-2022

Gemakkelijk bestelproces en snel geleverd. Ondanks problemen met de eerste geleverde oven, werden deze problemen goed opgelost door het meezoeken naar een oplossing en uiteindelijk het leveren van een nieuwe vervangende oven.

Anja 17-01-2022

Stipte.levering. netjes alles gei stalleerden ook weer netjes en alles verpakkingsmateriaal.meegenomem. zelf buiten uitgepakt om binnen rommel te voorkomen. Ook heel handig hettijdbestek en 20inuten van tevireneensmsmet deelname levertijd. Top.

Arjen 17-01-2022

Bemmel en Kroon had de koelkast waar ik interesse in had voor een redelijk aantrekkelijke prijs staan. Telefonisch bleek deze prijs nog wat scherper te kunnen en kon ik goede afspraken maken over wanneer de koelkast geleverd kon worden. Daarom koos ik voor ze.
Wel kwamen de foto's op de website niet 100% overeen met de werkelijkheid. Er staan geen roosters op de zijkanten op de foto terwijl deze er wel zitten. Zelfs op de site van de fabrikant zie je dit niet. Hier kom je dus alleen achteraf achter en gelukkig zat bij plaatsing niets de roosters in de weg.
Wat wel bij uitpakken bleek was dat de koelkast, waarschijnlijk al toen hij bij de fabrikant vertrok, krasjes had. Dit was goed met Bemmel en Kroon te bespreken toen ik het direct na uitpakken meldde. Ze boden me een goede oplossing hiervoor en kwam deze ook vlot na.

Sharine 17-01-2022

Bemmel&Kroon gekozen voor aanschaf van een combimagnetron, gezien de duidelijk lagere prijs van hetzelfde apparaat dan bij concurrenten (met nog extra actiekorting!). Op een zaterdagavond online gekocht en deze werd netjes de volgende dag (zondag) thuisbezorgd. Ook fijn dat er bij de bezorging een duidelijk tijdsvak wordt gegeven die steeds kleiner wordt, tot op een kwartier. Product is onbeschadigd aangekomen en werk goed. Ik ben zeer tevreden!

Anit Pluimert 17-01-2022

Om 21:30 besteld en de volgende dag geleverd , sneller kan niet we werden goed op de hoogte gehouden hoe laat het afgeleverd zou worden . Personeel aardig en netjes !

Henkl 16-01-2022

Op zoek naar een side by side koelkast en vriezer op basis van goede reviews, op de site bij van Bemmel gevonden tegen een hele mooie prijs, besteld en supersnel een dag later geleverd.

Michiel 16-01-2022

Aanbieding van Quooker Flex bij B&K. besteld en snel geleverd. En daarna zelf geinstalleerd . Prima beschrijving bij Quooker geleverd. Heerlijk kokend water direct uit de kraan....

Mosa 16-01-2022

Hele snelle verwerking van de bestelling en vlotte aflevering. Hele vriendelijke heren die onze vriezer hebben afgeleverd!

joke 16-01-2022

Geweldige service! ik wilde graag een stofzuiger bestellen lukt niet op de site. ik belde in de avond naar Bemmel en Kroon kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon en heeft mij prima geholpen. Stofzuiger is geleverd op de afgesproken dag. Top service

FK 16-01-2022

Prima service. We hadden snel een koelkast nodig omdat de oude het begeven had. Deze zijn momenteel helaas nogal schaars maar na even zoeken bij B en K uitgekomen. Na van te voren telefonisch contact gehad te hebben voor de beste optie hebben we bij hen een koelkast aangeschaft. De communicatie, ook via de mail en de levering, alles prima in orde. Koelkast zelf ingebouwd en draait nu prima. Erg blij mee :)

Eric der Kinderen 16-01-2022

Levering uitstekend op tijd en met zeer goede service. Correct verzorgde plaatsing van de machine en niet te beroerd om ook even mee te helpen met het verplaatsen van de wasdroger. Keurig verzorgd!