Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3672 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sharieta 20-09-2022

Vriendelijke en aardige personeel. De medewerkers hebben zoveel advies gegeven, de nadeel en de voordeel aangegeven, waardoor het zo makkelijk was om een keuze te maken.

Angele 20-09-2022

Snelle, vriendelijke, deskundige service. De bestelde vaatwasser was binnen 1 dag aan huis afgeleverd.
Minpuntje was wel dat het bedrijf dat de vaatwasser zou komen installeren, pas een maand later kon langskomen. Toen maar zelf iemand anders geregeld. Maar ik kan niet anders zeggen dan dat het een prachtig apparaat is dat prima doet wat ie moet doen en heel stil is.

Martin 20-09-2022

Goede afspraken en service
Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte

MPerju 20-09-2022

Goede en duidelijke communicatie via email en sms. Super snel en perfect geleverd door de logistieke verlener.
Goed product voor een goede prijs

Jac 20-09-2022

Gisterenavond wasdroger besteld en vandaag voor 13.00 uur geleverd. Kortom heel snel en tegen een goede prijs.

Bezorgers hebben de wasdroger (sorry 2de etage) netjes en zorgvuldig naar boven getild, aangesloten en de oude weer meegenomen.

T.J.E. Rotterdam 20-09-2022

Bemmel&Kroon biedt een unieke combinatie van verkoop en plaatsing van hun aangeboden apparaten.
Bovendien worden na de bestelling alle nodige activiteiten met zorg uitgevoerd inclusief de transparante communicatie.

I van der Lubbe 20-09-2022

Goed en deskundig advies gekregen, eerder besteld en wilde de levering pas later hebben ivm verhuizing was allemaal geen probleem. In 1 woord top!

A. van den Berg 19-09-2022

Etna Kif670ds inductiekookplaat gekocht bij Bemmel & Kroon. Duidelijke website met voordelige aankoop en snelle uitstekende levering. Het plaatsen was, met behulp van de duidelijke video van Etna op YouTube, makkelijk zelf te doen. We zijn er heel blij mee en gaan zeker veel plezier beleven aan deze aankoop dankzij de goede service van Bemmel & Kroon en Etna.

Petra 19-09-2022

Geweldige service! Heel erg snel in het beantwoorden van de mail en we konden de droger zelfs op zondag laten bezorgen. Echt super. Heel erg blij mee.
Ps. Ongeveer 8 jaar geleden ook besteld bij Bemmel en Kroon. Toen was er wat mis gegaan bij de levering. Dit is toen heel snel en keurig opgelost. Echt een aanrader dus!

OllieBollie 19-09-2022

Bemmel & Kroon in Cruquius is een bijzonder fijne winkel. Uitermate deskundige medewerkers helpen je de juiste keuze te maken. En dat is handig, want er staat genoeg. De aflever-afspraak is ook prima verlopen en vanmiddag werd, in dit geval zijn koel-vrieskast, keurig op tijd bezorgd. Dit is de tweede keer dat wij bij Bemmel & Kroon in Cruquius een aankoop doen. Ook de eerste keer ging het allemaal prima. Een fijne winkel!!!

Sije 19-09-2022

Gewoon Top. Wij waren op zoek naar een koelvriescombinatie. Deze gevonden bij Bemmel en Kroon. Eenvoudige site dus gemakkelijke te bestelling en gelijk de volgende dag (traceerbaar) al in huis. Beter kan niet. Nogmaals top.

Louz Romeijn 19-09-2022

Ik ben vaste klant hier.
Heel erg prettig bedrijf
Zeer schappelijke prijzen en super service mn.*** heeft mij bijzonder goed geholpen.
Ook de bezorging verliep vlekkeloos en de heren ( xxx en yyy) waren deskundig en uitermate vriendelijk.
Ik ben zeer tevreden.

Andrea 19-09-2022

Dit was een van de weinige winkels waar ik een inductiekookplaat kon vinden die past in onze keuken.
De plaat was niet op voorraad. Deze is direct besteld. Hierover ben ik goed geïnformeerd. Toen de plaat binnen was bij de winkel kon ik zelf een dag kiezen voor bezorging. Ook dit is volledig naar wens gegaan.
Plaat ziet er goed uit. Nog niet geïnstalleerd.

L Schoofs 19-09-2022

Goede prijs-kwaliteitverhouding, makkelijk online te bestellen, wasmachine werd zoals afgesproken geleverd. Niets op aan te merken!

adamietje@kpnmail.nl 19-09-2022

heel goed ik zou dit iedereen aan bevelen geel goed behandeld niks op aan te merken

Bert Peeters 18-09-2022

Gekocht AEG T9DENS87 Warmtepompdroger, zaterdag om 18.00 uur besteld, zondag om 13.00 uur bezorgd, dat is echt snel, vakkundige monteurs hebben de oude wasdroger verwijderd en de nieuwe geplaatst en aangesloten, ze maakten zelfs de bovenkant van de wasmachine schoon voordat ze de nieuwe wasdroger erop zetten en dat gebeurde heel vakkundig en snel, mijn defecte wasdroger werd meegenomen. IK vind AEG 9000 serie de beste en de stilste machine. De prijs bij Bemmel en Kroon was €100, - lager dan andere winkels en ik kreeg nog €50,- korting ook! Top winkel!

Wiep 18-09-2022

Wij zijn zeer tevreden. De wasmachine en droger 's avonds besteld en de volgende dag in huis. Helaas was de levertijd niet volgens planning. Speciaal vrij genomen vanaf half 3, want tussen 3 en 6 zou het komen. Helaas kwam het pas om 7 uur.
Verder zijn het top producten, zeer blij mee.
BKI1124513

RD 18-09-2022

Interessante prijzen en ruime keuze. Bezorging met extra's is betaalbaar en betrouwbaar

Ruud 18-09-2022

Miele wasmachine en droger gekocht . Duidelijke uitleg in de winkel ontvangen. Prijzen van Bemmel & Kroon zijn goed en nog extra combinatiekortingen. We hebben de bezorgdatum aan moeten passen, maar dat was geen enkel probleem. Alles prima bezorgd en neergezet door koeriersdienst.

Wim 18-09-2022

Heb al mijn keukenapparatuur besteld i.v.m renovatie.
Ben geweldig geholpen en men was altijd bereidt om op tijd te communiceren , zonder hapering en ook op een fijne en accurate manier.
Heb mijn apparatuur in 2 delen laten leveren, dat was geen enkel probleem.
Ik ben vast van plan om de vlgd keer weer hier apparatuur te bestellen en kan het een ieder aanbevelen.

J.W. 18-09-2022

Geweldig geholpen door een medewerker ivm vervanging van de oude combinatie. Hij heeft mij geholpen doordat ik de maten van de deurtjes doorgaf en hij in de technische specificaties van de nieuwe Liebherr ICNd5253 combinatie de juiste deur maten kon vergelijken. Waardoor er geen verdere aanpassingen aan mijn keuken nodig waren

Dees 18-09-2022

Doen wat ze beloven, voor ons was dat levering volgende dag.
Goede prijs :)

Marcel 18-09-2022

Vaatwasser gekocht tegen een concurrerende prijs en binnen 24 uur geleverd.

R Thammana 17-09-2022

Nice experience ordering in Bemmel & Kroon . The order with ID : BKI1124464 has been delivered on time & installed as well at the location

ad van meurs 17-09-2022

Voor de zoveelste keer weer keurig geholpen met ordernummer BKI1119260 , een bedrijf waar je op kunt bouwen en hun verplichtingen goed na komt.