Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Karin 02-01-2022

Combi oven eerst bij een ander besteld, maar door een aanbieding bleek hij bij Bemmel&Kroon goedkoper. Dus toch daar besteld. Oven werd snel geleverd, je word op de hoogte gehouden wanneer je levering kan verwachten. Wij zijn er blij mee! Inmiddels al meerdere keren bij Bemmel&Kroon besteld en elke keer naar volle tevredenheid.

Danielle 02-01-2022

Echt topservice! Op zaterdag 1 januari eind van de dag een nieuwe wasmachine besteld online en zondag 2 januari is hij meteen geleverd. Zo snel!

JohanJ 02-01-2022

Een zoekactie naar een Miele stofzuiger gaf snel het resultaat voor Bemmel&Kroon. Mooie verrassing was dat het gekozen product goedkoper was dan bij de twee bekende webshops. Bovendien zat er nog een extra korting op het toch al lage aankoopbedrag. De informatievoorziening over het product was compleet en helder. Ik hoefde dus niet snel na te denken om de Miele stofzuiger bij Bemmel en Kroon te bestellen. Ik had eerder naar volle tevredenheid al een droger bij hen aangeschaft. De stofzuiger kon de volgende dag al worden bezorgd (een zondag). De levering was bijzonder professioneel (ik zag nog geen betere track&trace bij andere webshops). Precies op tijd kwam de bezorger. De levering was naar verwachting. Kortom: kijk eens verder dan de grote webshops waarbij Bemmel en Kroon een uitstekend en betrouwbaar alternatief is.

Bas 02-01-2022

Goede eindejaarsaanbieding (2021). Daarmee zeer concurrerende prijs. Duidelijke website met overzichtelijk de stappen/keuzes tijdens bestelproces. Zeer goede service, waaronder levering op zondag, plaatsen wasmachine (1e etage) en afvoeren oude wasmachine.
Enige kritische nootje is dat de wasmachine niet helemaal waterpas is geplaatst.

Joop 02-01-2022

Goed product snelle levering via prima vervoerder en voordelig in prijs en maken afspraken waar

Erwin 02-01-2022

Betrouwbaar, goede prijzen, snelle service, vriendelijk personeel. Kan geen slecht punt benoemen.

Albert 01-01-2022

Duidelijke site, goede prijzen, snel bezorgd. Bezorging uitstekend. Alle verpakkingsmateriaal mee retour. Machines neergezet, aangesloten en getest.

Gijs 01-01-2022

Wasdroger besteld die inmiddels naar volle tevredenheid staat te draaien. Wij hadden een foutje gemaakt bij de betaling maar dat was met één telefoontje geregeld. Vooral fijn dat ze even bellen dat ze binnen een kwartier voor de deur staan. Wij wonen drie hoog, zonder lift, ook dat was voor de bezorgers geen enkel probleem. Goede service en snelle levering. Fijne zaak om zaken mee te doen.
Chapeau!!!

Cynthia 01-01-2022

Super vriendelijk met telefonisch contact
Ze nemen echt de tijd
En super snel geleverd , vandaag besteld is echt morgen in huis als het op voorraad is !
Bedankt

Hermann 31-12-2021

Alleen omdat het raar is om een 10 te geven geef ik die niet, alles kan namelijk beter. Een 10 wordt het als mij het aankoopbedrag wordt terug gestort :)

Maar even serieus, super goed gelopen!
Elders was de machine weliswaar iets goedkoper (Exclusif ICI Paris bon) maar omdat mijn zus Bemmel en Kroon fan is dan maar daar de machine aangeschaft. B en K konden overigens ook sneller leveren werd gezegd en dat was niet gelogen, om 21:00 uur de machine besteld en levering de volgende dag om 16:00.

Helemaal top, thanks Bemmel en Kroon!

Yvette 31-12-2021

Hele fijne shop. En heel snel geleverd. Koken netjes op tijd en bellen even als ze onderweg zijn. Vaker producten hier besteld en zijn er erg blij mee.

Maarten 31-12-2021

Bij Bemmel en Kroon ben je verzekerd van scherpe prijzen en indien voorradig snelle levering. Ze adverteren voor 2200 besteld, morgen in huis. Maar om onduidelijke reden kon mijn bestelling pas een dag later bezorgd worden.

M. Isteyen 31-12-2021

Duidelijk internetsite. Klantenservice snel bereikbaar en vriendelijke medewerker. Wasmachine volgende bezorgd en geplaatst. De bezorgers waren ook vriendelijk en hulpzaam.xxxx bevalt ook prima. Top service.

Heidi 31-12-2021

prima winkel, zeer goede service, ik had een fout gemaakt bij het bestellen en bij de betaling , is prima en snel opgelost.

Rudy 31-12-2021

prima service, Ik wilde online bestellen maar wilde nog wat weten na een telefoontje zeer vriendelijk en goed geholpen .
Dank voor de nette en snelle levering.

Wilma 31-12-2021

Jullie waren de enigste die nog een combimagnetron konden leveren.
We zijn er blij mee. Mooie oven en hij werkt perfect. Vriendelijke verkoper. Super snel geleverd!!!!!

Fritsjit 31-12-2021

Echt super snelle levering. Netjes afgeleverd, en oude magnatron meegenomen. Top.

John b 31-12-2021

Ik kon een combi oven ergens anders goedkoper kopen.
Na telefonisch contact kon ik voor zelfde prijs ook bij Bemmel en Kroon deze combi kopen.
We hadden jaren geleden onze wasmachine en droger ook bij hun gekocht. Zeer snelle en correcte levering.
Zijn erg tevreden.

Mevrouw Kemper, Almere 31-12-2021

Een fantastisch leuk en goed gerenommeerd bedrijf! 1 dag voor kerst gebeld (meerdere keren) met XXX van Bemmel en Kroon iedere keer heel vriendelijk en enthousiast te woord gestaan. Na een offerte aanvraag die ik binnen 5 minuten in mijn mailbox had, dit ivm de vraag dat de warmtepompdroger die ik op het oog had niet direct leverbaar was, ik een nieuwer model voor DEZELFDE prijs kreeg aangeboden, wat super! Het was een cadeau voor mijn dochter, dus afgesproken, dat mocht ik over willen gaan tot de aankoop, ik ook ná de kerst kon bellen en alles dan alsnog in orde zou komen. Zo gezegd, zo gedaan, en inderdaad, na de kerst kreeg ik wederom XXX aan de lijn en is álles piekfijn geregeld en goed uitgelegd. Dinsdag door de bezorger binnen de afgesproken tijd bezorgd en óók keurig (kan niet anders zeggen) geplaatst! Volgende keer ga ik zonder aarzeling wederom naar Bemmel en Kroon! ennn vraag ik naar mijn favo verkoper (al ken ik de man niet) Fijne jaarwisseling en zéker tot ziens! Mevr. Kemper

Dennis 31-12-2021

Quooker zeeppomp besteld om 15:00. By far de laagste prijs van internet. Duidelijke site en met dynalogic supersnelle levering, de andere ochtend om 9 uur al, waarbij je ook nog eens via mail en sms op de hoogte gehouden wordt van het tijdstip bezorgen. Hier is levering de volgende dag dus echt geen fabeltje.

G Kempe 31-12-2021

Website is duidelijk en belangrijk in weinig stappen bij het juiste product. Hierbij wordt duidelijke omschrijving gegeven en zie je de hierbij passende reviews.
Product werd netjes op tijd geleverd, volgens de gegeven planning.

Derrek 31-12-2021

Veel keuze, een goede prijs en snelle nette levering. Oude apparaat netjes mee terug.

Natascha Wagner 31-12-2021

Na online gekeken te hebben en mede door goede ervaringen van bekenden van mij uitgekomen bij bemmel en kroon. Uiteindelijk telefonisch besteld. Ik kon merken dat de medewerker verstand van zaken had en was klantvriendelijk. Snelle levering, goede service o.a. het bezorgen op 2 hoog, het meenemen van mijn oude koelkast en het instaleren door de vriendelijke bezorgers. Super blij met mijn nieuwe koelkast!

H. Bosman 30-12-2021

Na telefonisch contact met filiaal in Den Haag een LG wasmachine via de site besteld. Oude defecte retour.
Jammer dat we niet naar de winkel kunnen. Via internet bestellen ging ook uitstekend.
Zeer tevreden over de service, informatie en levering van Bemmel en Kroon.

Evi 30-12-2021

Via een keukencentrum kreeg ik de naam van Bemmel & Kroon, die vertelde mij dat het een vertrouwd adres is.
Dus gebeld met Bemmel & Kroon en werd te woord gestaan met een medewerker die mij goed advies gaf.
Dinsdag besteld en de volgende dag bezorgd en de oude combi magnetron werd gelijk mee genomen.
Ook vriendelijke jongens die zorgden voor de aflevering.