Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Severin Souhuwat 16-02-2021

Zaterdag was de wasmachine en droger stuk. Bij van Bemmel en Kroon een nieuw set besteld van Siemens, en ten opzichte van de concurrent dezelfde machines €100 goedkoper. Dinsdag alles bezorgd en gemonteerd. Wij zijn ontzettend tevreden met de service, bezorging en montage. Je wordt over de levering en montage goed op de hoogte gehouden per mail.

Severin Souhuwat 16-02-2021

Laagste prijs, uitstekende service en snelle reactie bij vragen. Wij zijn ontzettend tevreden en zullen hier zeker nog meerdere spullen van afnemen.

Sjors 16-02-2021

Zaterdag avond om 21.30 een wasmachine besteld omdat de oude kapot was gegaan en zondagavond om 19.00 werd de nieuwe geleverd. Ze waren ook nog bijna 100 euro goedkoper dan de concurrentie. Kan het iedereen ook van harte aanbevelen.

Zandje2 16-02-2021

Snel afgeleverd en vakkundig gemonteerd. De oude is netjes verwijderd en de oude schouw is ter plaatse aangepast. Keurig vakwerk van de installateurs.

Robert Langman 15-02-2021

Prima prijs voor deze wasmachine.
Zondag besteld en maandag om 9 uur al geleverd door aardige mannen die geen moeite te veel was

GNA 15-02-2021

90 cm Siemens flexinductie kookplaat EX977LXV5E besteld. Niet op voorraad maar wel met een super aanbiedingsprijs. Wederom bij Bemmel en Kroon besteld wegens hun goede en overzichtelijke website en het snel en respectvol afhandelen van de uiterst scherpe en concurrerende offertes, zelfs op een zaterdag. Kookplaat binnen 9 werkdagen binnen en supersnel afgeleverd. Wij zijn super tevreden.

Irma 15-02-2021

Vanwege de verhuizing had ik een nieuwe diepvrieskast nodig. Bij Bemmel en Kroon vond ik de ideale diepvrieskast tegen een gunstige prijs. Voor € 29,95 wordt de bestelling keurig geleverd uitgepakt en geplaatst (aansluiten kon nog niet direct). Ik ben een zeer tevreden klant!

Linda 15-02-2021

Een nieuwe combi- magnetron van Etna besteld, maar door de langere levertijd de mogelijkheid gekregen om de bestelling te wijzigen. Vervolgens is onze nieuwe keuze binnen 2 dagen geleverd ondanks de slechte weersomstandigheden.
Goed meegedacht door de verkoper en een pluim voor de snelle levering.

fam.Van Iterson 15-02-2021

Het door ons te bestellen artikel was niet meer voorradig maar stond nog wel op de site, verkoper was klientvriendelijk.Er werd een alternatief aangeboden.

J.E.A.Vercruijssen 15-02-2021

De goedkoopste met de beste service .
Je word goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt,de magnetron was goed op tijd en aardige leveranciers
Ik kan iedereen Bemmel en Kroon van harte aanbevelen

Tien 15-02-2021

Prima geprijsd. Zondagavond een droger besteld en maandagochtend in huis (met keurige updates over tijdstip), en dat met die gladheid! Chauffeurs waren zo aardig om een trapje door naar boven te lopen en ook de oude machine mee terug te nemen. Hulde!

Erik 15-02-2021

goed telefonisch advies en zeer vlotte levering. Op zaterdag begaf onze koelkast het en zondag stond er al een nieuwe

Ramon 15-02-2021

Super makkelijk om te bestellen, goede en duidelijke communicatie en de levering was perfect op tijd.

Sandra 14-02-2021

Zeer toegankelijke site en fantastische service. Zaterdagavond om 21.45 een droger besteld, die we de volgende dag tegen 12 uur al in huis hadden. Oude droger en verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Zoals beloofd kreeg ik zondagochtend een mail met het tijdslot van verzending. Vervolgens een half uur voor bezorging een SMS en een kwartier voor bezorging een belletje. Heel fijne en nette levering ook nog eens voor de scherpste prijs op dat moment. Heel tevreden, ik raad Bemmel en Kroon zeker aan!

Supersnelle levering door Dynalogic 14-02-2021

Zaterdagavond besteld, zondag geleverd. Dat is snel. En ook nog eens tegen de laagste prijs. Ik had de inbouwvriezer op een andere website goedkoper gezien, maar kreeg een betere prijs van Bemmel & Kroon (na contact klantenservice).

Erik 14-02-2021

Wat een goede communicatie via mail , sms en track&trace ! Echt zelden gezien .

Berghof 14-02-2021

Netjes geregeld,en de volgende dag thuis bezorgd. Doormiddel van email en contact hoelaat ze bezorgen.

Marijke martinius 14-02-2021

Ik heb besteld via internet maar daar staat alles goed omschreven. Gratis bezorging en ook nog gratis meenemen van het oude produkt. Snelle levering. Alleen staat er in de mail dat de bezorgers een half uur voordat ze bij je zijn je bellen om te zeggen dat ze er bijna zijn. Bezorgers zeiden dat ze dat nooit dien. Niet dat dat verder iets uutmaakt maar dan kan het er beter niet staan.

Belangrijk 14-02-2021

Zeer correct gehandeld nadat de vriezer op zaterdag komen maar werd tijdig bericht dat het op de zondag werd bezorgd. Door te snelle handelen voel je je echt een klant, zo dat je je belangrijk voelde Top!

Louise Halderman 14-02-2021

Hij is zonet keurig bezorgd ik heb al zoveel goeds over dit product vernomen dat ik mij geroepen voelde om er ook een aan te schaffen dus bij deze,hij is zeer zuinig en ik ben er heel blij mee zeker aan te raden bij van Bemmel en Kroon na veel gegoochel de beste voordeligste machine gekocht scheelde mij 100 euro’s.

Jolanda van der Donk 14-02-2021

Super service en levering van goede producten👏🏽kortom TOP . Ik beveel deze winkel zeker aan!

Dick 14-02-2021

Inductieplaat besteld op zaterdag en zondag al geleverd
Ondanks coronatijd
Top

Ivdd 14-02-2021

Zeer snelle service en een democratische prijs.
Fijn dat het oude toestel ook zonder meer wordt meegenomen. De levering gebeurde erg snel en zo goed als volgens gepland tijdstip.
Het product werkt ook naar behoren, als hebben we het nog maar net in huis. Erg tevreden!

Nathalie van Doorn 14-02-2021

Wasmachine en droger kapot!
Door Corona niet zo snel een nieuwe gekocht. Nergens was dat wat ik wilde op voorraad in de winkels in mijn buurt.
Zoeken op internet.... Bemmel en Kroon gevonden, vandaag besteld, morgen geleverd!
Zo blij! En was ook zo... volgende dag was ik alweer aan het wassen, bedankt voor de goede service!

Anita 13-02-2021

Goede prijs/kwaliteit. Vriendelijke medewerker aan de telefoon. Aflevering volgens afspraak.