Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique van Fulpen 26-11-2021

Vaatwasser is prima, en ook een compliment voor de installateur. Vriendelijke man en vaatwasser is keurig geplaatst.

Bart vd V 26-11-2021

Duidelijk aanbod, snel en vriendelijk geholpen, prettige ontvangst in showroom, professioneel.

Piet van Buuren 26-11-2021

Het is makkelijk om een product te kopen, en veel informatie. Levering tot in de puntjes correct. Top gedaan.

Inge 26-11-2021

Goed te vinden op de site en te volgen voor de bezorging.
Het juiste artikel met snelle service

Paul 25-11-2021

Goede service, zeer snelle levering en een zeer goed werkende servicedesk.
Servicedesk is tot 23.00 uur open, wat mij de mogelijkheid gaf om een correctie door te geven voor een levering van de volgende dag.

Elise 25-11-2021

Een droger besteld en die werd meteen de volgende dag al geleverd. Ik werd via e-mail en sms goed op de hoogte gehouden van wanneer de bezorging zou plaatsvinden en de bezorgers hebben de droger netjes op de juiste plek gezet en de oude weer weggehaald. Het ging allemaal vlot en naar tevredenheid. Informatie over het product op de website was ook duidelijk en overzichtelijk.

Alexander 25-11-2021

Dit is niet de eerste aankoop via Bemmel & Kroon. De reden om steeds weer uit te komen bij hun is:

1) de prijzen zijn super scherp
2) ze leveren super snel
3) klantenservice is op verschillende manier van contact goed en snel bereikbaar

Dat maakt deze partij voor mij een goede keuze.

Pieter 25-11-2021

Ik heb meerdere websites bezocht voordat ik de website van Bemmel en Kroon vond en eindelijk een duidelijke omschrijving las. Vervolgens was de prijs de laagste die ik was tegengekomen. En als klap op de vuurpijl werd mijn bestelling ook nog eens binnen 24 geleverd. Kortom: een welverdiende vette tien voor Bemmel en Kroon!

Hans van Polen 25-11-2021

Na een , op een prettige site, de koelkast besteld te hebben, waren de telefonische contacten soepel en zeer klantvriendelijk. Alles conform afspraak afgehandeld. Prima

Jacqueline 25-11-2021

Zoals altijd weer top.

Scherpe prijzen. Ik had mijn bestelling online en was nog wat vergeten. Gebeld en het werd gelijk geregeld.
Ook de wijziging naar een voorraad product kon ik s'avonds nog door bellen en toch werd er netjes de volgende dag geleverd.
Levering ook prima met een duidelijk tijdvlak te volgen.

Het verschil tussen de 9 en 10 punten zit voor mij in de keuze mogelijkheden bij de betaalmethodes. Grote aankopen wil ik graag met creditcard betalen omdat de producten dan gelijk verzekerd zijn.
Deze mogelijkheid wordt niet geboden. Het is middels iDeal of overschrijving.

wasmachine BEKO 25-11-2021

Een mooie winkel met goede en scherpere prijzen als web sites, met bezorgen en aansluiten en dag later keurig volgens onze wensen, reeds meerdere keren aankopen gedaan, aan te bevelen !!!

Cécile 25-11-2021

Aanschaf BEKO vriezer RFNE448E45W. Ordernummer 512063 Heb altijd een vrieskist gehad maar was het zoeken zat, dus over op een grote vrieskast. Bij Bemmel en Kroon uitgekomen na wat zoeken op internet. besteld 16/9, wordt z.s.m. geleverd stond er in het bericht na betaling. Daarna 2 maanden niets vernomen. Uiteindelijke levering keurig op tijd en goed aangekondigd via mail en bericht. Geleverd tot over de eerste drempel! Er werd niets uitgepakt om te kijken of de vrieskast gebreken vertoonde, er werd ook niet gevraagd of de oude mee retour genomen moest worden. Beetje jammer, nu maar hopen dat de vriezer naar behoren werkt.

Hans 25-11-2021

Heldere site met een duidelijk bestelproces. Telefonische voorlichting was top.

Van wissen 25-11-2021

Vriendelijk ontvangen. Goede uitleg van machines. Degelijk onderzoek om te bestellen. En gister gekocht vanmorgen keurig netjes afgeleverd wat een service.
Bij vorige aankoop ook zo goed gegaan.

Wim 25-11-2021

Zeer mooie afzuigkap, snelle levering
Alles ziet er goed uit. Top!!
Zeker volgende keer weer een bestelling plaatsen

C.Ergun 25-11-2021

Snelle levering en toppe bezorgers. Alles netjes aangesloten. Ze hebben van tevoren netjes gebeld of we thuis waren. Afgesproken tijd ook aanwezig.

Annet 25-11-2021

Wij zijn heel goed geholpen bij dit bedrijf , daarom hier de vaatwasser en een inductie kookplaat gekocht

Cheryl-ann 25-11-2021

Ten eerrste ik werd heel erg goed geholpn door die jonge man die mij had geholpen bij alpen aan de rijn , ikk reeg goed advies , iedereen in de winkel was vriendelijjk en hulpzaam .
Helemaal tevreden over pruduct , service en klantvriendelijk heid . Zeker aan te raden

CTsio 25-11-2021

Top klantenservice. Kompetente telefonische ondersteuning bij de aankoop een aanvullende informatie verstrekt. Goede servicevoorwaarden kwa levering en plaatsen. Uitstekende informatie rondom de levering binnen 24 uur en ook de servicemedewerkers ter plekke hebben alles geïnstalleerd en aangesloten. Uiteraard voor een extra bijdrage.

Ine 25-11-2021

ik heb gekozen voor deze shop omdat het artikel dat ik wilde kopen hier het goedkoopst was.
Het telefonisch contact was erg prettig. De afhandeling en de levering van het gekochte produkt was erg correct.

Patricia 25-11-2021

Goede service, meedenkend, vriendelijke bezorgers. Snelle levering. Top! Aanrader!

Orthofex 25-11-2021

Super snelle, en keurige aflevering, top bedrijf, dikke pluim ! Scherpe prijzen, voortaan altijd bij Bemmel en Kroon.

Marian wasmaschine 25-11-2021

Goede communicatie wbt levering en keurig geplaatst door heel vriendelijk en kundig personeel

Tanja 25-11-2021

Ruime keus in merken/binnen prijsklasses, kundig personeel.
Zaterdag gekocht, maandag geleverd en aangesloten, snel en netjes in amper 10 minuten.

H.J.Paul van der Zon 24-11-2021

De verkoper van de afwasautomaat gaf ons een goede uitleg van de Machine en daardoor was de aankoop snel gesloten ,de bezorging en plaatsing van deze Afwasautomaat was ook volgens afspraak .