Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Kees 17-05-2022

Prima geregeld , goede info over bezorging , vriendelijke bezorgers die verpakking en oude apparaat weer meenemen

Monique 17-05-2022

De keuze was groot, de prijs prima en de levering keurig. Telefonisch keurig ingelicht. Plannen van de levering was erg eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status.

Jose Scholtes 17-05-2022

Wij werden in de winkel al luid en duidelijk geholpen, geen verrassingen, en vandaag geleverd, supernetjes op zijn plek gezet en duidelijke uitleg, wij zijn super tevreden.

Martin Kwaks 17-05-2022

Super snelle levering en top service! Heel erg tevreden over deze verkoper. Dit was de eerste bestelling die ik gedaan heb, maar er zullen er in de toekomst zeker meer volgen.

carel 17-05-2022

naast een webshop zijn er ook gewone winkels en zij nemen de oude wasmachine mee vanaf de plek waar hij staat. ook is het prettig dat ik gebeld werd dat ze er over een half uur zouden zijn. daarnaast waren de bezorgers heel vriendelijk.

Frank 17-05-2022

Door een eigen fout had ik een verkeerde oven besteld. Daar kwam ik achter nadat deze, geheel volgens afspraak netjes werd geleverd op de afgesproken dag. In afstemming met de vriendelijke, begripvolle en (niet onbelangrijk) bereikbare klantenservice vandaag 'het verhaal' snel en perfect opgelost. Complimenten voor de klantenservice / communicatie en het leveringsproces!! Zo hoort het te gaan! We gaan zeker een keer terug komen bij Bemmel & Kroon!

Jessica 17-05-2022

Online hebben wij gekeken waar we snel en voordelig de plaat konden bestellen.
We waren minder kwijt en de levering was 1 dag erna al. Netjes zoals het omschreven is. Beter kan je niet hebben.
Netjes per email de order en factuur ontvangen. Ook goed op de hoogte gehouden worden voor verzending. Alleen maar een top ervaring👌

Karel van der Graaf 16-05-2022

Voor de levertijd moest ik verwijzen naar Miele. Bemmel & Kroon hebben dat wel sportief opgepikt en de aanvankelijke mededeling daarover herzien. Resterend probleem kan nog zijn dat er verschillende berichten zijn over de vraag of voor de inductieplaat een 2-fasen of een 3-fasen aansluiting vereist is.

Peter Visser 16-05-2022

Heldere en transparante uitleg van de verkoper,geen opdringerigheid en verstand van de producten die ik gekocht heb ..( wasmachine en koelvriescombi).
Zelfs de levering op de 3e verdieping zonder lift werd met een glimlach gedaan.
Toppers!

Roel 16-05-2022

Zondag besteld, maandag in huis, na prima communicatie met bezorger viia mail en sms en precies op tijd een aanrader

Rick 16-05-2022

De wasmachine is super snel geleverd en netjes geïnstalleerd. In de ochtend een melding ontvangen hoe laat de bezorger ongeveer kwam. En hoe dichterbij het bezorgmoment kwam hoe specifieker de tijd werd.

Peter 16-05-2022

Jaren geleden al eens iets besteld. Toen heel tevreden, ook in de aftersales toen na 4 jaar iets kapot ging.
Nu nieuwe droger besteld (BKI1091164) op vrijdag, zaterdag rond de middag keurig geleverd. Apparaat zoals beschreven en ook nog eens in de aanbieding.

Anke 16-05-2022

Fijne communicatie, goede track en trace, duidelijke mails, fijne bestelsite

sk 16-05-2022

duidelijke informatie en correcte afhandeling van (lever) afspraken
hoe evt garantie kwesties worden afgehandeld kan ik nu nog niet zeggen (gelukkig)
zeer concurrerende prijsstelling voor dit bekend merk product

Jos 16-05-2022

Was op zoek naar bepaald type combimagnetron, nergens voorradig maar wel bij Bemmel en Kroon. Bij de keukenboer die onze keuken leverde zou ik nog 4 weken moeten wachten maar nu is onze keuken tenminste helemaal af. Binnen twee minuten was `t geregeld en andere dag in de middag was hij er al en werd direct op de plaats gezet.

L.Peters 16-05-2022

Makkelijk zoeken en bestelling
Fijne en goede aflevering
Nette afhandeling van alles

Bart Geervliet 15-05-2022

De avond ervoor besteld. De volgende ochtend in huis. Ik werd nog netjes nagebeld of mijn adres klopte.
De bezorging was keurig netjes en zij hebben de oude apparatuur meegenomen en de nieuwe keurig aangesloten. Heel goed!

Goede service - snelle levering 15-05-2022

Wij waren met spoed op zoek naar een siemens vaatwasser. Door leveringsproblemen elders. De klantenservice hielp ons goed en vriendelijk. Het apparaat werd snel en probleemloos geleverd. Waarbij de vervoerder uitstekend het aflever moment aangaf.

Zeer goede ervaring!

Orderreferentie BKI1090969

Sjoukje 14-05-2022

Goede website, zeer concurrerende prijzen en prettig dat je een bezorgdag en tijd kan kiezen.
De transporteur houdt je prima op de hoogte van de exacte tijd dat ze voor de deur staan.
Allemaal als erg prettig ervaren.

Frans 14-05-2022

Deskundig advies. Snelle bezorging met betrouwbare koerier
Ook na de aankoop ben ik deskundig geholpen

Snah1954 14-05-2022

Voorlopig positief over deze winkel want het juiste artikel is op tijd geleverd door een goede transporteur.
Twee mannen, chauffeur en bijrijder, hebben een 123kg zware koelkast tot in de keuken gebracht terwijl tot over de drempel van de voordeur de richtlijn was, thanks!

Groot 14-05-2022

goede prijs en veel keus, zo kwamen we bij etna terecht een voor ons minder bekend merk maar met 5 jaar garantie
snel en correct geleverd dus erg tevreden

D.Limpens 14-05-2022

Vandaag 14 mei gebeld om een afspraak te maken. Onze keuken wordt uitgebouwd en daar moet een nieuwe keuken in. Deze is door de architect al ingetekend. Ik wilde gewoon een afspraak maken met een adviseur om de definitieve keuken in te tekenen.
Aan de telefoon werden mij vragen gesteld over wel of niet greeploos en welke kleur etcetera, want dat was bepalend voor de afspraak en voor het gesprek. Ik wil echter in een gesprek nog vrijheid hebben om mogelijk iets te veranderen. Het leek alsof als ik voor zwart kies alle zwarte materialen klaarliggen en ik dan niet meer naar wit kan. Want de 2.5uur waren alleen voor het intekenen. Bij zo`n grote uitgave als een keuken maak je soms op het laatst nog een andere keuze na keukens gezien te hebben bij het bedrijf.
Voor mij is dit een bijzondere gang van zaken die ik ook niet ken bij het uitzoeken van een eerdere keuken en op mij niet klantvriendelijk over komt. De dame aan de telefoon was overigens wel vriendelijk.
Ik heb hierdoor geen afspraak gemaakt. Het bedrijf werd mij aangeraden door een collega, maar ga nu naar een ander.

Winterkoningkjes 14-05-2022

Na op de gebruiksvriendelijke site een was machine en droger te hebben uitgezocht de ze id de vestiging Zoeterwoude-Rijndijk bekeken daarbij geholpen door vriendelijk personeel deze daar gelijk bestelt. Bezorging en plaatsing is gedaan door eveneens vriendelijk en deskundig personeel. Apparatuur is volledig naar wens.