Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 23-11-2022

Heb al een keer een bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon en dat was zo goed bevallen dat ik weer voor deze firma heb gekozen
Niet alleen vanwege de correcte thuisbezorging en op zeer korte termijn , maar ook dat ze telefonisch perfect te bereiken zijn.
CHAPEAU. Tot een volgende keer !!

CBeers 23-11-2022

Zeer schappelijk geprijsd, klantenservice bereikbaar en via mail een snelle Reactie op vraag, op bezorgdag zelf tijdens transport ieder uur update over bezorgtijd.
Enig minpuntje is wat langere tijd tussen aankoop en bezorgdatum

Gert 23-11-2022

Scherp geprijsde producten,en de snelle levering,ende zeer klantvriendelijk personeel bij de aflevering ,alles keurig aangesloten en opgeruimd.

SvZB 23-11-2022

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Goede prijs, snelle levering, goede berichtgeving levertijd.

Fam. Posthumus 23-11-2022

Bemmel en Kroon is een zeer betrouwbaar bedrijf dat levert tegen scherpe prijzen. Tevens is de bezorging altijd top voor elkaar.
Wij hebben nu al meerdere apparaten bij hun besteld altijd naar volle tevredenheid. Klantenservice is zeer goed bereikbaar en geeft goede infrormatie.

M.Robelus 23-11-2022

Avonds wasmachine besteld. Opdracht bevestig meteen ontvangen. Levering volgende dag. Hier van keurig op de hoogte gehouden van levering tijdstip. En half uur voor levering berichtje dat de koerier onderweg was. Netjes geregeld

E Fijnaut 23-11-2022

Dinsdag een vriezer van Liebherr gekocht was nergens goedkoper te krijgen. Een afspraak ingepland voor vrijdag leverantie. Dit alles werd snel bevestigd. Later op de dag kwam ik er achter dat ik ook op woensdag thuis kon zijn en heb zonder problemen en snel de leverdatum kunnen vervroegen naar de woensdag. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de levertijd en daarnaast waren het twee nette mannen die zonder probleem de vriezer hebben geplaatst en de oude retour hebben genomen. Bestelnummer 560571.

j stevens 23-11-2022

Uitsluitend via de mail en telefoon een bestelling gedaan en dat is perfect verlopen. Vooral de telefonische afhandeling en wat details over de te kopen wasmachine en droger is erg prettig gegaan.

Evert 23-11-2022

De producten van Bemmel en Kroon zijn scherp geprijsd. Het is een betrouwbaar bedrijf en zij hebben een goede logistiek.

p 23-11-2022

mooi product, goede aflevering , op tijd, vriendelijk te woord gestaan. prijs goed

Paul 23-11-2022

Goed advies aan telefoon inzake de gewenste aankoop (inducteiplaat). Snelle levering.

Anja BKI1141704 23-11-2022

Overzichtelijke site, leuke aanbieding, makkelijk bestellen, snelle levering, zeer mooi product.
De bezorging op de afgesproken dag liet op zich wachten, maar dit was niet te wijten aan de winkel, maar de vervoerder.
Na gebeld te hebben goed opgelost en nadien werd er nog navraag gedaan of de koelvriescombinatie was geleverd.
Een tevreden klant dus!

Tineke 22-11-2022

Wasdroger gekocht en de andere dag al bezorgd, vriendelijke mensen en netjes
Overigens een prima prijs voor deze wasdroger.

Harteveld Fred 22-11-2022

Ik wil de webshop van van Bemmel & Kroon bij iedereen aanraden. Zeer gunstige prijzen en makkelijk een order plaatsen. Je wordt hierna goed geïnformeerd wanneer je aankoop geleverd wordt. Dit wordt keurig verzorgd door een externe partij

D. Ellermeijer 22-11-2022

De beste prijs voor onze nieuwe oven gevonden bij Bemmel en Kroon. Zeer snel geleverd en duidelijke communicatie via mail. De aankomsttijd werd netjes de ochtend van de leveringsdag bekend gemaakt. Vriendelijke chauffeur.

Jo 22-11-2022

Hallo ik vind Bemmel en Kroon een eerlijke winkel met een zeer goede service, in heb daar al meerdere apparaturen gekocht, ondanks dat ik in Brabant woon koop ik toch steeds bij hun, de prijs kwalitijds verhouding is top. mvg, J.Haex

Frank 22-11-2022

Mijn ervaring(en) bij Bemmel & Kroon gaan uitsluitend over de vestiging in het Winkelcentrum Cruqius. Reeds in oktober 2020 ging ik daar naar toe om een wasmachine en wasdroger te kopen. Gelet op de prettige bediening toentertijd en prima levering besloot ik voor de aanschaf van een koel-vriescombinatie en combi-magnetron weer naar deze winkel te gaan. Wederom ben ik daar zeer prettig te woord gestaan. Heel prettig bij deze winkel is dat er niets wordt opgedrongen maar als je er een tijdje rondkijkt komt er toch iemand bij je en vervolgens wordt je heel prettig te woord gestaan. Toen ik 2 jaar geleden voor de wasmachine en wasdroger kwam had ik al huiswerk gedaan waardoor ik precies wist wat ik wilde, nu was dat niet zo het geval en nu ging het toch om de expertise van de verkoper, nogmaals ook nu werd me niets opgedrongen, ik kreeg goed advies omtrent mijn aankopen. Heel fijne begeleiding. Voor dergelijke huishoudelijke apparaten is Bemmel & Kroon een prima zaak. Kan deze zaak iedereen aanbevelen.

Rob 22-11-2022

Een snelle levering. Nette bezorgers. Goede prijs. Je kunt niet echt veel meer wensen!
Tevreden klant dus

BKI1144468 Zeer tevreden 22-11-2022

Prettige site qua lay out en zoekfunctie. Nette prijzen ten opzichte van andere aanbieders. Bezorging keurig op vooraf aangegeven tijd. vriendelijke bezorger. Gewoon heel goed allemaal!

J. Groenewegen 22-11-2022

Het bestellen gaat goed en vlot. Makkelijk contact te zoeken met de winkel. Duidelijke site.
Levering van mijn koelkast al één dag later na het bestellen thuis gebracht, binnen gezet, uitgepakt en afval, ook de oude koelkast, mee genomen.

Nette en beleefde bezorgers.

Tranjim 22-11-2022

Snelle en duidelijke communicatie over de geplaatste bestelling. Concurrerende prijs en uitstekende bezorgservice.

Janny Brekveld 22-11-2022

De koelkast is correct en snel op gewenste dag geleverd.
Heel mooi is dat je met track en trase heel goed kunt volgen wanneer zij bij je zijn.
Een pluim.

Eefke 22-11-2022

Het contact ging zeer snel en soepel. Zowel via de mail als via de telefoon werd ik snel geholpen. Het product dat ik had gekocht bleek niet meer voorradig te zijn en daarom werd ik dezelfde dag nog gebeld om te kijken wat mogelijk was. Er waren meerdere vergelijkbare alternatieven die eigenlijk duurder bleken te zijn, maar die ik voor dezelfde prijs, of een kleine meerprijs (wat onder de eigenlijke prijs zat) kon krijgen. Dezelfde avond nog een beslissing genomen en de dag erop werd het product al geleverd. Zeker tevreden.

Ellen 22-11-2022

Fijn bedrijf! Wij hadden in het verleden al eens een koelkast besteld en nu ook de wasmachine. Website werkt fijn om te zoeken naar producten, nette prijs en snelle levering. Oude wasmachine kon mee terug, super geregeld!

M. Kade 22-11-2022

Wasdroger kon niet meer geleverd, kwam met een zeer goed alternatief. Dit artikel is gelijk de andere dag nog geleverd.
Top gedaan.