Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marcel De Jong 02-12-2021

Heel erg tevreden over het contact met het bedrijf en het transport bedrijf
Goede kennis van zaken

Paul R 02-12-2021

De firma doet wat zij zegt! Een goede betrouwbare prijsgunstige leverancier van o.a. witgoed.

Hans 02-12-2021

Zeer goede service voor wat betreft de levering van het toestel. En ook de prijs was geweldig. 20 euro goedkoper dan andere winkels

M.G. 02-12-2021

Ordered few appliances of Siemens from the shop. 4 of 5 were delivered on time, as per agreed process and with right proactive communication. However the dishwasher was delayed by 3 months. The seller was explaining the shortage at the manufacturer. If so, i was missing proactivity from seller - either in communication to us or finding alternative. All following steps were triggered by myself. That was annoying.

Ronald 02-12-2021

Bij Bemmel en kroon bestellen was weer een waar genoegen. Website is overzichtelijk en de prijzen zijn zeer concurerend. Even vannacht gehad met de klanten service waar ik zeer correct en vriendelijk te woord werd gestaan. En de volgende dag de wasmachine in huis de beide medewerkers van de bezorgdienst waren zeer correct en vriendelijk wasmachine werd naar zolder gebracht en keurig aangesloten. De wasmachine is een ware verademing zeer stil en makkelijk in gebruik ondanks het feit dat deze machine maar 1400 toeren is komt de was er droog genoeg uit. Al met al een prima koop en prima service.

Jan van den Engel 02-12-2021

Bemmel en Kroon was een verademing. Prima service in info. Blijven zeker klant en bevelen ze iedereen aan.

Jan van den zengel 02-12-2021

B&K was ons aanbevolen. Goede keuze. Tot op heden de allerbeste zaak. Blijven klant.

Mirella Wolters 02-12-2021

Dit artikel besteld via internet omdat het bij hun goedkoper was en met 1 dag leverbaar.
Bestellen en betalen ging prima. Ook de communicatie na betalen tot aan leveren was goed. Alleen de bezorg tijd is paar x gewijzigd waardoor ik toch veel tijd kwijt was. Maar goed hij is wel binnen 1 dag geleverd en netjes naar de eerste verdieping getild. Ook de oude en de rommel is meegenomen. Aansluiting doen ze niet meer.
Omdat het gas is. Maar goed dat is me gelukt.

B Genç 02-12-2021

Binnen 24 uur stond de nieuwe vriezer bij mij in de garage. Hulde!

Prijzen zijn ook erg netjes vergeleken met de concurrenten.

Verder ook meteen geholpen met een vraag over de vriezer en de order. (3minuten wachttijd aan de telefoon)

M Rietveld Paling 02-12-2021

Prima ,maar dat wist ik al ,heb bij jullie al meer producten gekocht met goede resultaten

Marion 02-12-2021

Wij zijn naar de showroom geweest waar we vakkundig en vriendelijk zijn geholpen. We hebben een goede keuze kunnen maken. De volgende dag al geleverd door aardige bezorgers die alles keurig aan hebben gesloten . Mooi op tijd. Uit ervaring weten wij dat Bemmel&Kroon een goede service verleend. Wij kopen al onze apparaten hier want ze hebben ook vaak de laagste prijs!

Maria 02-12-2021

volop keuze, en indien nodig vakkundig personeel om te helpen. Volgende dag bezorgd en netjes oude apparaat en verpakking meegenomen. prima!

BeKi 02-12-2021

Zeer goed geholpen bij koop van een wasmachine. Echt top!! Telefonisch op zondag. Lastiger was het instaleren van mn Miele. Uiteindelijk wel gelukt!!

Willem van Braak 02-12-2021

Dit is na de aankoop van onze wasmachine de tweede aankoop via Bemmel en Kroon. Bestel- en afleverproces verloopt perfect. Alle fases in het proces worden duidelijk gecommuniceerd. Een aankoop via deze winkel is zeer aan te bevelen!

Elly 02-12-2021

Een mooie ruime winkel en vriendelijk personeel. De levering kon van mijn kant niet de volgende dag plaatsvinden. Bemmel & Kroon bezorgt niet zelf. Vanwege Black Friday was het heel druk waardoor mijn product pas om 18:20u bezorgd is.

Inge Hooghienstra 02-12-2021

Quooker voor een mooie prijs, top bezorging, en prima customer service. Bij ons ging er iets mis met de bestelling, per ongeluk dubbel besteld, maar is super snel opgelost. Wij zijn heel blij.

ben b 02-12-2021

netjes en snel geholpen in de winkel, juiste informatie doorgekregen
vlotte en correcte aflevering door de afleveraar

Pater 02-12-2021

Een bosch diepvrieskast besteld. Prijs is scherp. Kreeg na bestelling keurig een mail met de vraag wanneer de order BKI1039342 geleverd mocht worden. Keurig op juiste tijd en dag geleverd. Door de chauffeur 15min van te voren nog gebeld dat ze er bijna waren. En ze hebben het netjes op juiste plaats geplaatst.
Dik te vrede kan dit echt aanraden.

Sam 02-12-2021

Heldere communicatie via de website. Combinatie van product, kwaliteit, prijs en bezorging dikke voldoende

Hanny Albers 02-12-2021

We zijn heel tevreden, de afspraken worden goed nageleefd. De bestelling werd exact op de afgesproken tijd afgeleverd.

Dana 02-12-2021

Wij vinden de samenwerking met Bemmel en kroon zeer goed. We hadden een order geplaatst maar de apparaten bleken lange tijd niet op voorraad. Het contact met de medewerkers was zeer snel en kwamen iedere keer met een passend antwoord of nieuwe offerte voor andere apparaten. Ze dachten goed mee en uiteindelijk is het apparaat snel verzonden. De levering daarvan was netjes en bezorgers lette goed op de muren e.d in onze nieuwe woning.

K van Poortvliet 01-12-2021

Hele snelle service (de volgende dag bezorgd) en mooi op tijd en ook netjes binnen bezorgd. De klantenservice heeft gewoon een telefoon-nummer. Dat chatten via messenger bij Coolblue is toch verre van ideaal. Oh ja, de prijs was ook scherp.

Anoniem 01-12-2021

Duidelijke communicatie over prijsopbouw. Interessante actie inclusief levering en komt afspraken na.

M Rietveld Paling 01-12-2021

Ingrid 01-12-2021

Wederom bij Bemmel en Kroon een grote bestelling geplaatst. Aangezien 1 apparaat niet aanwezig was bij de leverancier werd de rest alvast geleverd; Keurig op tijd! Nu nog even op het laatste deel wachten.