Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Giovanni 03-08-2021

Ruime keukenshowroom met voldoende mogelijkheden om verschillende combinaties te bekijken. Snel en goed geholpen. Levering ruim binnen de afgesproken tijd. Order DH977369 Prettig geïnstalleerd door professionele installateur.

Prima winkel en snelle levering 03-08-2021

Toen één van de twee producten niet leverbaar bleken werd ik niet echt verleid om een ander artikel te kopen. Aan mij de keus en dat vind ik wel belangrijk.

corrina 03-08-2021

Snelle reactie van Bemmel en Kroon en ondanks dat ze de kookplaat niet op voorraad hadden liggen, konden ze hem heel snel alsnog leveren. Tussen het bestellen en het plaatsen zit nog geen week tussen, helemaal top. Ook de montage afspraak ging geweldig, ik werd meteen gebeld toen de kookplaat binnen was en de afspraak was dan ook snel gemaakt. De monteur zelf belde vlak voordat hij aankwam, dat hij binnen 10 minuten er was. Nadat hij de kookplaat gemonteerd had, legde hij geduldig uit hoe het werkte. Ordernummer BKI1001496

Gijs 02-08-2021

Goede webwinkel met een scherpe prijs! In de winkel zijn wij goed geholpen en alle apparatuur werd snel geleverd!

Bosch vaatwasser 02-08-2021

Het bleek erg moeilijk te zijn om een nieuwe Bosch vaatwasser te kopen.
Na lang zoeken kwam ik bij Bemmelenkroon terecht die het type wat wilde ook niet leveren.
Er werd mij echter een nieuwer type aangeboden welke 40€ duurder was welke ik echter voor
dezelfde prijs kreeg als eerder had uitgezocht.
Geweldige service en een nog snellere levering als was voorzien. TOPBEDRIJF.

A. Vrolijk 02-08-2021

Een overzichtelijke webshop en betrouwbare service. Al meerdere apparaten naar tevreden bij deze winkel gekocht.

Femke 02-08-2021

Snelle levering en mijn type wasmachine was niet meer leverbaar en ik kreeg een iets duurdere type geleverd! Top. Super fijn dat je
bijna de exacte tijd weet wanneer de levering is. Ook de medewerkers waren professioneel en snel!

Ej 02-08-2021

Al bij de aankoop van de producten zeer goed geholpen en geïnformeerd door de medewerker. Telefonisch contact en heel goed op de hoogte gehouden omtrent de levering en orderverloop.

Jacques Willems 02-08-2021

Prima winkel. Snelle levering en exact op tijd geleverd. De door mij bestelde wasmachine was helaas niet meer leverbaar. Zonder problemen werd een vervangende en betere wasmachine voor dezelfde prijs geleverd. Klasse service van Bemmel en Kroon.
De plaatsing van de wasmachine werd door de medewerkers zeer correct uitgevoerd. Dank daarvoor.

G 02-08-2021

Complete keuken gekocht bij een ander bedrijf, inclusief Siemens apparatuur.
Echter bleek bij oplevering dat niet alle apparaten waren geleverd. Het product (vaatwasser) dat bij ander bedrijf niet op voorraad was en door fabrikant Siemens niet op korte termijn leverbaar, bleek wel online beschikbaar bij Bemmel en Kroon.
En ook nog eens voor een veel lagere prijs!
Ik heb de ontbrekende vaatwasser dus direct besteld en keurig op tijd geleverd gekregen.
Het aankoopbedrag wordt weliswaar vergoed door mijn keuken leverancier, maar toch achteraf een gevoel dat ik teveel heb betaald bij hen.

Martin 02-08-2021

Goed te woord gestaan door vriendelijk en kundig personeel
Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding voor een No Frost diepvrieskast,
Extra nog een Zomerkorting en voor de prijs van€ 35,00 3 jaar extra garantie
Zeer snelle levering, Kortom een tevreden klant Chapeau !
ordernummerCEQ1002876

Karin 02-08-2021

Koelkast op voorraad, levering volgende dag, zeer acurate track en trace communicatie. Alles perfect!

Duscha Coenders 02-08-2021

BKI1002387 Is een super mooie hoge mooi afgewerkte koelkast met 3 vries lades erin
Wij hebben de breedte van 70 cm genomen en wij staan versteld hoeveel ruimte wij nog over hebben na het overzetten van de inhoud van onze Amerikaanse koelkast, sinds dat wij het in huis hebben oogt het in huis ook veel groter als verwacht .
Al met al het is een super mega mooie koelkast

Peter 02-08-2021

Snelle levering en vriendelijke mensen komen afspraken na zeer tevreden was goed verpakt

Dennis 02-08-2021

De gehele bestelling en aflevering liep vlekkeloos en toen er een probleem was met een geleverd product, is dat een dag na het aangeven verholpen. Geef normaal gesproken nooit een 10. Maar deze vind ik echt verdiend.

Ben Rinck 01-08-2021

Goede uitleg om keuze te kunnen maken en scherpe prijs. Keurig op tijd met leveren en netjes verpakkingsmateriaal meegenomen.

Michiel 01-08-2021

Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Goede extra service. Bezorging op zondag ook fijn.

Chantal 01-08-2021

Na wat vergelijkend warenonderzoek op internet kwam ik bij Bemmel&Kroon uit vanwege prijs, maar ook de leveringsvoorwaarden, zoals gratis bezorging en gratis oude apparaat retour.
Het model warmtepompdroger die ik bestelde was niet meer leverbaar en dus kreeg ik een upgrade naar een duurder model. Zonder vertraging of wat dan ook geleverd. Prima service!

Ordernr.506743. Factnr.1002856 01-08-2021

Prima bedrijf, vandaag besteld,morgen geleverd.
Via T&T code van de koerier,op vermelde tijd geleverd top!
Netjes in de keuken afgeleverd.
Oude koelkast meegenomen.
Beveel dit bedrijf aan, heel tevreden!

Fab 01-08-2021

Fijne website, je kunt eenvoudig je levermoment selecteren. Wij kregen keurig een sms'je met tijdsvenster en de bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Vriezer zat keurig in de verpakking.

Erna van Dorp 01-08-2021

Via Kieskeurig op deze shop uitgekomen. Afhandeling is snel en correct met duidelijke bevestigingen en aanvullende informatie. Kortom ze doen wat ze zeggen!

A.G.J. Krijbolder 31-07-2021

Ik heb telf. Inlichtingen gevraagd en kreeg een duidelijke uitleg en ook over de aflevering. Ben zeer te vreden ook over de aflevering zelf.

Caroline 31-07-2021

Ik was op zoek naar een vrijstaande vriezer en een vrijstaande koelkast, die ik naast elkaar wilde plaatsen. Als een set eigenlijk, beide apparaten bij elkaar horend, met dezelfde uitstraling. Ik had zelf al het nodige onderzoek gedaan en had gekozen voor 2 apparaten van Siemens. Echter, zelfs de Siemens website was onvoldoende duidelijk of de apparaten 'bij elkaar hoorden', met name de hoogte-afmeting was nogal onduidelijk. Uiteraard wilde ik apparaten met dezelfde hoogte hebben.
Telefonisch navraag bij Bemmel & Kroon leverde me gelijk al de nodige duidelijkheid op: ik moest een andere vriezer kiezen. Dezelfde vraag had ik via de mail ook aan Siemens gesteld, maar daarop kwam pas na 1.5 dag een antwoord.
De bestelling van alleen de koelkast deed ik bij Bemmel & Kroon; de vriezer bestelde ik rechtstreeks bij Siemens want die bood een zgn. B-keuze apparaat. Dit hield in: het was ook een volledig nieuw apparaat, technisch voor 100% gecontroleerd en in orde bevonden door Siemens, maar met een kleine uiterlijke schade, die je (helaas) als klant niet van tevoren kon beoordelen. Het apparaat werd daardoor met maar liefst € 150,= korting aangeboden. Dat vond ik dusdanig de moeite waard, dat ik het risico heb genomen. En dat bleek later een zeer goede keuze en kan ik ieder ander aanraden te doen. Zoals gezegd werd de koelkast dus wel door Bemmel & Kroon geleverd. De prijs was concurrerend met andere aanbieders. De bestelling verliep vlot en ik kon zelf aangeven op welke datum ik 'm geleverd wilde krijgen. Dat vond ik erg prettig.
Over de aflevering daarentegen was ik minder tevreden. De vervoerder kwam wel keurig op tijd, echter de bezorgers waren behoorlijk ongeïnteresseerd. Zij pakten het apparaat niet uit en namen ook het verpakkingsmateriaal niet mee. Dat was de zgn. drempelbezorging waarvoor ik blijkbaar had gekozen (was ik me niet echt van bewust); anders had ik extra moeten betalen voor het uitpakken en meenemen van het verpakkingsmateriaal.
Wij pakten het apparaat zelf dus uit maar zagen in de doos al een deuk in het karton; diezelfde deuk zat ook in de koelkast, helaas. Ik heb hiervan direct melding gemaakt bij B & K en moest hen wat foto's van de beschadiging toesturen. Daar werd gelukkig wel heel snel op gereageerd en zij boden me direct een tegemoetkoming van € 55,= aan, of ik kon er ook voor kiezen om het apparaat de volgende dag te laten omruilen. Ik heb gekozen voor de financiële tegemoetkoming; ik was daarmee tevreden. Maar alles in ogenschouw nemend, was ik nog meer tevreden over het B-keuze apparaat, geleverd door Siemens. Want inderdaad zat er een hele kleine, lichte deuk in de zijkant van de vriezer, maar deze was altijd nog stukken minder zichtbaar dan de deuk in de koelkast, geleverd door Bemmel & Kroon. Tip aan eenieder: kijk bij het bestellen van een huishoudelijk apparaat van Siemens eerst op hun website of ze het gekozen model misschien aanbieden als een B-Keuze. Het is zeker de moeite van onderzoeken waard!

Fa. Tornillo 31-07-2021

Snelle levering en goedkoop. Betrouwbaar. Waar Cool Blue mij in de steek liet, kwamen zijn met een snelle levering. De volgende dag werd er keurig bezorgd. Ordernummer: BKI1002620

Irene Bol-Sinkeler 31-07-2021

Prettig te woord gestaan en uitleg gehad tussen verschillende vaatwassers door vakkundig personeel. En niet onbelangrijk de prijs was zeer aangenaam ;)