Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Daniëlle 12-06-2021

Onlangs een koelkast gekocht en deze werd netjes op tijd en door 2 zeer beleefde heren geplaatst en t oude apparaat werd mee genomen.

Jeffrey 12-06-2021

Goed geholpen zonder opdringerigheid. Uiteindelijk samen met de verkoper een mooie deal kunnen sluiten. Netjes thuisbezorgd op de afgesproken dag.

Jan 12-06-2021

Goed geholpen, mooie korting en zeer snelle levering! Toppie, echt een aanrader!

Gerard de Kok 12-06-2021

Deze onderneming heeft het goed voor elkaar. Vanaf aankoop tot levering. Al meerdere keren een keukenapparaat gekocht bij hen. Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Perfect gewoon.

Erik 12-06-2021

Wij hebben onze wasmachine en droger ontvangen van Bemmel & Kroon en zoals gewoonlijk alles was super goed geregeld. Van begin tot eind duidelijk, snel en vakkundig. Order bestelling ging supersnel en compleet. Communicatie tijdens bezorging tussendoor was super en de bezorging tot over de drempel was top. Vanwege eerdere bestellingen bij Bemmel & Kroon en de prima afhandeling destijds altijd...dus gewoon zonder twijfel weer bij hun besteld en geen spijt van. Ga zo door.

Adje 12-06-2021

Zeer eenvoudig en snel het juiste apparaat kiezen voor een zeer scherpe prijs. Prima prijs/kwaliteit verhouding en als laatste een prima bezorging voor wat betreft de communicatie en het afleveren op de vooraf genoemde tijd. Kortom betrouwbaar en snel!!!!

Scheffmann 11-06-2021

Prima service ook zodra er vragen waren rondom een bestelling.Moment van levering en tracking superduidelijk.

Richard Sym 11-06-2021

Wij wilden een oven, afwasmachine en droger bestellen. De verkoper heeft de juiste vragen gesteld over wat wij wilden en heeft niet geprobeerd te dure apparaturen aan te smeren. Alles was netjes gemonteerd en de oude apparaturen meegenomen. Ik heb meerde aankopen bij Bemmel en kroon gekocht en zou zeker het bedrijf aanbevelen.

Ruud Burnet 11-06-2021

Prijs technisch de goedkoopste en zij konden ook op tijd leveren. Dus dan is de keus niet moeilijk.

Wim Holleman 11-06-2021

Informatie goed en up to date. Leverde sneller dan anderen en goedkoper. Communicatie goed en bezorging prima.

Els wijdemans 11-06-2021

Wij hebben gekozen voor dit bedrijf vanwege de prijs en de positieve reacties op hun site, de site is duidelijk en het bestellen ging heel snel. Ze maken waar wat ze beloven, nieuwe droger stond 20 uur na het bestellen al weer bij ons te draaien , ook het aansluiten voor een kleine meerprijs klopte perfect en de bezorgers waren correct en vriendelijk en namen zoals beloofd oude droger mee! Zeker een aanrader!

Jack 11-06-2021

Goede prijzen en hele goeie service bij het afleveren van de goederen. Correcte installatie van de aangeschafte spullen.

Mireille 11-06-2021

Beste prijs, zeer goede klantenservice en verkoop!
Nergens anders kon ik een langere prijs voor mijn wasmachine vinden. Daarnaast werd ik zeer fijn geholpen door de klantendienst / verkoop inzake de bestelling. De machine was in voorraad, en daardoor heb ik het toestel binnen 24 uur geleverd gekregen. Communicatie was helder. Een erg fijne ervaring met deze webwinkel!

Marita 11-06-2021

Prima site, goede service. Zeer tevreden over de goede aflevering van de wasmachine.

Anne 11-06-2021

Fijne website, duidelijke info, bestelling liep prima en ik werd goed op de hoogte gehouden, bezorging en aansluiting apparaat ging ook heel goed. Prima bedrijf!

Ruiter, de Hans 11-06-2021

Prima en prettige medewerkers slechts één minpuntje bij een apparaat van een kleine €3.000 zat geen aansluitsnoer bij. Is ook niet door de verkoper medegedeeld. Gelukkig had de installateur wel het juiste snoer bij zich. Alleen doende dat apart te worden afgerekend 🥴

aap 11-06-2021

Wij hebben gekozen voor Bemmel&Kroon vanwege de heldere website en de ruime keuze die zij bieden. Toen het gekozen apparaat niet leverbaar bleek was dat een grote teleurstelling, maar de firma wist dat uiteindelijk heel prettig op te lossen. Ze leverden verder prima op de afgesproken tijd en zorgden voor een uitstekende installatie. Een zaak om nog eens naar toe re gaan.

Bart 11-06-2021

Leuke kortingen, snelle communicatie, heldere beantwoording van vragen. Aangegeven levertijd prima gehaald.

christiaan 11-06-2021

Eerlijk gezegd kwam ik bij toeval uw shop tegen op internet en uw prijzen stonden mij wel aan dus ben ik verder gaan zoeken.
Omdat ik toch een vaatwasser nodig had ben ik gaan kijken en heb inderdaad wat gevonden in uw winkel tegen een hele goede prijs.
En omdat u zo snel kon leveren heb ik hem gelijk besteld en inmiddels is hij door zeer ervaren en uitermate vriendelijk personeel afgeleverd.
Dus alle lof over het personeel.

Frans 11-06-2021

Snelle hulp, duidelijke uitleg, geen bureaucratische lijnen (zoals bij BCC) en installatie separaat met profi bedrijf.
Als je hulp nodig hebt bel je gewoon de verkoper en krijg je niet géén hulplijn ('er zijn nog ....wachtende voor u) en hoef je geen scholier uit te leggen wat er wel of niet mis is.
Klasse!

SD 11-06-2021

Eerst zelf gaan zoeken op internet, maar kwam er niet goed uit. Bemmel & Kroon gebeld en dankzij de zeer snelle en goede hulp van xxxx direct een nieuwe vaatwasser besteld die de volgende dag geleverd is. Erg goede service; extra prettig als je hoogzwanger bent en enige haast geboden is :) Order BKI989231

Linda 11-06-2021

Oke een tien 10, soms geeft je als je heel tevreden bent een 9, want er is altijd ruimte voor verbetering. Nou zo werk ik niet tevreden is tevreden dus vandaar de 10 . waarom ben ik tevreden:
Leuke actie in prijs met extra korting, makkelijk aankopen , dus de website is overzichtelijk, vanaf de aankoop goed op de hoogte gehouden over de lever tijd, op de dag (mijn gekozen ) zelf via track and trace precies weten wanneer ze komen, de medewerkers die mijn wasmachine brachten vriendelijk en binnen no time aangesloten even 30 min wachten op het spoel programma welke de jongens hadden aangezet en kon ik eindelijk mijn wasje doen nou. Eerste was snelle 20 graden (even proberen ipv 30) prima schoon fris, goed product ook lekker stil. Dus heel tevreden. Oh ja eerder kreeg ik een dame aan de telefoon ook hier werd netjes vriendelijk mijn vragen beantwoord.

Pijper Bohle 11-06-2021

Top Zaak met Goede Service
Netjes en Keurig Afgeleverd ondanks het Warme Weer Super Dik Tevreden .

Sanne 11-06-2021

Zeer snelle reacties ook in de avonden en op zaterdag. Toen ons product niet geleverd kon worden hoeven we niet bij te betalen voor de de ‘upgrade’. Door de Pinksterdeal die gelde toen wij onze apparatuur kochten waren zij de goedkoopste in vergelijking met andere sites. Aanrader!

Antoinette 11-06-2021

Online wasmachine besteld. Makkelijk en keurig verder afgehandeld. Op tijd en netjes afgeleverd.