Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Remco 01-08-2022

Was op zoek naar een goede (warmtepomp)wasdroger en zag bij de Consumentenbond dat o.a. de AEG T9DENS87 als beste uit de test kwam. Vervolgens gegoogeld naar de meest concurrerende prijs en daar bleek Bemmel & Kroon de allerlaagste prijs te bieden. De concurrenten (Coolblue, BCC en Bol.com) hadden zojuist hun prijzen verhoogd. Bovendien bood B&K ook nog een kassakorting en een 5-jarige garantie tegen een heel scherpe prijs, De levering was ook nog eens heel snel, dus ik ben een héél tevreden klant.

Sveta 01-08-2022

Very good show room with a lot of appliance and very helpful employees. Fast delivery.

H van der Weijden 01-08-2022

we worden altijd goed geholpen in deze winkel , klantvriendelijk en duidelijke uitleg van de apparatuur die we hier halen en vriendelijk personeel

Ewout 01-08-2022

Levering was vertraagd. Wel netjes gecommuniceerd. Grote Amerikaanse koelkast afgeleverd en oude koelkast meegenomen

Ates 31-07-2022

Netjes snel geleverd. Gekozen model niet op voorraad, goed opgelost door gratis een €150 duurder type te leveren.

Nicole 31-07-2022

De omschrijving van de vaatwasser was erg duidelijk, duidelijker heb ik hem niet gevonden, mede door extra beeldmateriaal. Ook scherp geprijsd! Ik had goed rondgekeken, maar op veel plekken was de kleur die ik wilde òf niet meer te krijgen òf zoveel duurder...
Daarnaast waren de bezorging en aansluitkosten niet hoog en hebben ze een hele goede bezorgdienst uitgekozen, met hart voor hun vak! En binnen 24u bezorgd en aangesloten:).
Mijn eerste ervaring met hun, maar ik ben super tevreden!

GCRijn 31-07-2022

De prijs was voor mij de reden van mijn bestelling, de levering is 2x uitgesteld ivm niet op voorraad vaatwasser, dit was buiten de schuld van B&K maar ik moest zelf eerst een e mail zenden om hier kennis van te nemen een berichtje van B&K mag men verwachten en niet dat jezelf actie moet nemen om dat uit te vinden.

CB 31-07-2022

Bemmel & Kroon geven goede en duidelijke informatie om juiste keuze te maken in aanschaf van onze Liebherr producten
Klanten service levert zoals het woord aangeeft " Service" helemaal top.

Tim keersmaekers 31-07-2022

Grote tegenvaller, ik was de service van bol/cool blue gewoon, en hier komt Bemmel en kroon absoluut niet aan.

Mijn ervaring:

Begint al bij de levering, zondag besteld met keuze om het de volgende dag te laten leveren, ik nam het zekere voor het onzekere en zette de levering op donderdag, zodat er voldoende tijd was.
Je krijgt dan de melding dat men op de dag van levering je smorgens verwittigd.. beetje raar, maar ok, je gaat er dan van uit dat de levering op de geplande datum doorgaat.
dus donderdag verlof genomen,… niks gezien, vrijdag thuisgebleven, ook niks gezien…gebeld naar de klantendienst die doodleuk vertelde dat er niets was ingepland…en dan hebben we een datum afgesproken.
hier kan de communicatie dus veel beter en sneller gebeuren, want ik ging ervan uit dat de koelkast donderdag geleverd werd..

Dan wordt de Amerikaanse koelkast geleverd tot op zijn plaats (had de extra service bijgenomen)
Hiervoor hadden ze niet het juiste materiaal bij, enkel een te klein steekkarretje, wat resulteerde in beschadigde vloer en achterkant koelkast.
Wel waren ze zo vriendelijk om de koelkast aan te sluiten (elektriciteit en water).
Hierna had ik de inhoud van mijn vorige koelkast ingeladen en had nog een wasmand plaats te kort, na veel wikken, wegen en proberenhebben we dan na 6 dagen besloten contact op te nemen met Bemmel en Kroon om de koelkast te herroepen.
Ik voelde me wat verveeld met de zaak om dit terug te sturen en stelde te compensatie voor een ander model bij hun te kopen (wat toen 250€ duurder stond als op Coolblue, aan hun prijs) Deze koelkast was veel groter van binnen maar dezelfde grote buiten en zelfde merk.
Hierdoor kon met het verpakkingsmateriaal herbruiken, want al de dozen en piepschuim van de eerste koelkast was meegenomen.
Aangenaam gesprek gehad via telefoon met een persoon van de klantendienst en hij vroeg me dit op mail te zetten, zodat het verder behandeld werd.
Hierop kreeg ik een mail terug van de klantendienst met de melding dat na grondig onderzoek men niet inging op het voorstel omdat de inhoud niet veel verschilde tussen de 2 aparaten, 52 liter volgens hun onderzoek wat neerkomt op 2 flessen …🤔
Omdat het toestel was aangesloten wordt het bezien als 2de hands en moest ik 700€ laten vallen. (30%) en 45€ ophaalkosten..

Ik had hierop gebeld om verdere uitleg te vragen over hun beslissing, maar daar beweerde men, dat Bemmel en kroon nooit een koelkast aansluiten, dat dit duidelijk in de afspraken staat.
Nu als een firma bij mij thuis een koelkast levert, het water aankoppelt(met de nodige fouten), het stopcontact insteekt en de koelkast in de voorziene nis schuift, ik dit zie als aansluiten van een toestel.
Hierop misbruiken zij dit regeltje op hun site, om zo onder het herroeprecht uit te komen vind ik.

Dus wat heb ik geleerd van mijn ervaring bij Bemmel en Kroon:

- slechte leveringscommunicatie
- slechte levering service hebben
- je niet kan terug vallen op een herroeprecht (waar Coolblue en bol wel heel sterk in zijn)
-een klantendienst heeft die niet kan tellen😜, want 2 flessen water komt niet overeen met 52 liter (wat dus wel ongeveer overeen komt met de wasmand spullen die ik niet terug in de koelkast kreeg)

Ik beveel deze firma niet aan, en o wat heb ik spijt niet bij een Coolblue of bol besteld te hebben.

Son 31-07-2022

Snel geholpen met de wasmachine. Monteurs wisten wat ze deden en deden voorzichtig met spullen. Toppers!

Genny 30-07-2022

Online mijn LG koelkast gekocht. Zeer tevreden van het geleverde product. Is zoals beschreven op internet.
Levering wel niet op aangegeven datum geleverd, en werd voor de deur afgezet door koeriers.

Gijsbert T 30-07-2022

De vaatwasser was hier in de aanbieding en daardoor € 100 voordeliger dan bij andere winkel

J Heijkamp 30-07-2022

Zeer gebruiksvriendelijk en spontaan personeel niet beroerd om aan mij nogmaals uit te leggen welk app.voor ons het beste geschikt is.

Eric 30-07-2022

We moesten een inbouwvaatwasser hebben, maar we hebben een keuken waar niet zomaar iedere machine in past .in de winkel (door meerdere verkopers) keurig geadviseerd en geassisteerd. Tot vreugde gaf verkoper nog extra korting en had nog model 2021 op voorraad, hierdoor boid hij nog lagere prijs kortom uitstekend geadviseerd
ZTW1109078 ordernummer

Ruud 30-07-2022

Bemmel & Kroon, het is 2x knipperen met je ogen en je hebt hem al THUIS, top geregeld! Prijs technisch goed te doen! De site is heel duidelijk en overzichtelijk, producten worden goed omschreven!

Richard T 29-07-2022

Ze waren precies volgens schema. Vriendelijke mensen. Koelkast voldoet prima. Top

Erwin de groot 29-07-2022

Op tijd geleverd, en op de minuut bezorgt ook de oude vaatwasser ook meegegeven .
Super strak geregeld

Y. Abdo 29-07-2022

De koelkast is heel goed, groot genoeg, heel breed en heel hoog en we vonden heel mooi.

Ralph M. 29-07-2022

Goede klantenservice en levering. Kreeg een aangepaste prijs voor de koelkast omdat deze op een andere site goedkoper was

C. Jansen 29-07-2022

BKI1103669, Bemmel&Kroon! Laat uit de firmanaam het woord Bemmel maar weg, want dit bedrijf levert tot in de verste hoeken van het land. En de kroon mag blijven zitten, want de bestelling is eenvoudig; de communicatie helder; de prijsstelling prima; de levering op tijd, en het product is fantastisch. Kortom: wij zijn helemaal blij. Drie keer duim omhoog voor Bemmel&Kroon!

Hans Hagen 29-07-2022

alles prima verlopen en alles netjes nagekomen wat belooft is. Ik was er ook blij mee dat er een andere koerier kwam want met sommige koeriers wordt ik niet blij als ik zie hoe ze met de pakketten omgaan.

letty 29-07-2022

vind het een mooie overzichtelijke winkel en het personeel is heel vriendelijk en kundig. De website heb ik ook bezocht en was overzichtelijk. Vriezer is netjes afgeleverd en geinstaleerd . Been zeer tevreden

Esther mulderij 29-07-2022

Top bedrijf ik heb deze week een inductie kookplaat besteld die ik bij niemand anders kon krijgen maar bij firma Bemmel en kroon wel. Wij zijn er erg blij mee. BKI1109531.
Ik raad daarom dit bedrijf aan.

Esther mulderij 29-07-2022

Ik heb een inductie kookplaat besteld bij Bemmel en kroon besteld en geleverd. Ik ben super blij met mijn kookplaat omdat niemand ons deze kookplaat kon leveren maar de firma Bemmel en kroon wel. Top bedrijf en snelle levering.

Stefan Bosch 29-07-2022

Bellem en Kroon is voor mij een bedrijf dat zeer klantvriendelijk en behulpzaam is.
Dit is mijn 2e bestelling bij hen geweest, en tot nu toe nog niet 1x teleurgesteld in de levering en producten en diensten.
Het bedrijf dat zij gebruiken voor de installatieservice is ook super goed en netjes. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden