Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Clunk Eastwood 11-07-2021

Vrijdag wasmachine gekocht, zaterdag bezorgd. Dus wel snel.
Helaas bezorgd via Dynalogic, die het verrekken om gewoon even een mondkapje te dragen bij de klanten van Bemmel en Kroon.
Hier had ik de dag voor levering beide bedrijven notabene nog een mail over gestuurd.
Geen enkele reactie.
Dus een krappe voldoende.

F. Jansen 11-07-2021

Ik ben zeer tevreden over deze winkel! Levering ook op zondagen, en dat kwam goed uit met een kapotte wasmachine en 5 personen in huis. Zeer vriendelijke heren bij de levering, super ervaring!

Lodie Zandvliet 11-07-2021

Bij Bemmel en Kroon kopen wij al vele jaren onze witgoed dit tot volle tevredenheid. We krijgen bij alle machines en correcte en duidelijke uitleg, zelfs de prijzen zijn uitstekend en sterk concurrerend. Dan de snelle levering, die volgde telkens de volgende dag. Onze werd zelfs op zondag geleverd. We zijn dus zeer tevreden klanten en keren weer terug bij dit bedrijf indien we weer iets willen of moeten aanschaffen in he rt witgoed. Hartelijk bedankt voor de service!

Brigit 11-07-2021

Top, geen wachtlijst bij bellen voor info, adequate antwoorden en nog sfeervol ook. Na bestelling bleek apparaat niet op voorraad, krijg vervangend, zelfs nieuwe versie, ook daarbij weer zelfde goede tel. contact (metverkoper)
Levering precies op tijd, na perfecte en tijdige info. Zou niet weten wat beter te doen.

H. Vullinghs 11-07-2021

heldere vakkundige uitleg, vriendelijke adviseur. Webside overzichtelijk en klantvriendelijk
Zaterdag besteld en zondag geleverd en geïnstalleerd door 2 vrolijke, vriendelijke gasten.
Alles in 1 woord top.

jan van veen 11-07-2021

Ziet er goed uit snelle reactie en de levering was ook goed . vriendelijke klanten serviece
met duidelijke invormatie .goeie dial afgesloten

SheCha 11-07-2021

Een prettige verkoper die goede en eerlijke uitleg geeft over het product
En levertje, kosten die er extra bijkomen voor het laten plaatsen

C de Swart 11-07-2021

Kundig advies, , luistert goed naar de klant en denkt mee, , prijs/kwaliteit dik in orde. Snelle en professionele aflevering. Doen wat zij beloven.

A.M. Schinkel, Hoofdstraat 55, 2351AB Leiderdorp 11-07-2021

Prettig geholpen. Duidelijke uitleg en vriendelijk, deskundig personeel. Inbouw van de vriezer is perfect gedaan!
Ook keurig op de afgesproken tijd geïnstalleerd.

Jerry 10-07-2021

Duidelijke website met scherpe prijzen. Snelle levering. Een echte aanrader voor witgoed.

Bianca 10-07-2021

Koelkast besteld was de volgende dag al netjes geleverd! Via track and trace duidelijk te volgen wanneer hij werd bezorgd. Koelkast staat nu en ben er heel erg blij mee, ook voor de prijs! Kon hem ergens anders niet goedkoper krijgen en ook niet sneller. Dus kortom ben ik erg tevreden!

J. Klaessens 10-07-2021

Alles netjes volgens afspraak geregeld en geleverd. Op de dag van bezorgen een bericht gekregen met verwachte lever tijd. Later nog een bericht met de juiste lever tijd. En op dat tijdstip ook geleverd.
Een kleine geconstateerde beschadiging wordt gelijk serieus genomen en opgelost.
Dus, complimenten voor dit bedrijf.

Boogaard 10-07-2021

Wij waren op zoek naar een nieuwe Siemens koelkast en deze maar gelijk bij jullie besteld(502887). Erg duidelijke website en absoluut de laagste prijs, bovendien zeer snel en vakkundig geleverd. Ook in de toekomst gaan wij weer bij jullie bestellen.
Ga zo door!

STEENEIK 10-07-2021

Dit is DE WINKEL, waar we al ons witgoed kopen /gekocht hebben.
We worden met liefde, betrokkenheid geduld en vakkundigheid geholpen!
Dank u wel voor al uw zeer gewaardeerde inzet!
We gaan een heerlijk "verkoelde zomer tegemoet.

René 10-07-2021

Zeer snel geleverd, precies volgens de afspraak en bovendien de allergoedkoopste in prijs!

Anjana 10-07-2021

Shop is heel duidelijk. snel en makkelijk. Super vriendelijke heer aan de telefoon gehad ook al was het 23.00 uur toch heeft hij me geholpen zonder grof te zijn en haast te hebben. Snelle levering en heel duidelijk

Bart R 10-07-2021

Snel geleverd tegen een scherpe prijs. Jammer dat de reactie op mail meer dan 24 uur op zich liet wachten waardoor ik toch telefonisch contact heb opgenomen. Telefonisch was de koop zo geregeld en de volgende dag stond het apparaat al te snorren...

Marcel G 10-07-2021

Super snelle en keurige afhandeling. Werden goed op de hoogte gehouden van tijd levering via berichtjes en mail. Zo is online bestellen leuk 👍🏻

Herman 10-07-2021

De bestelling is conform verwachting volgens afspraak geleverd. Ook eerde bestellingen waren naar verwachting.

Sandra 10-07-2021

Geweldige service en altijd de goedkoopste. Volgende dag al geleverd keurige bezorgers heel vriendelijk

Cor Ona 10-07-2021

Snel! Ik had vrijdag een wasmachine gekocht, en die werd zaterdag geleverd.
Communicatie en verantwoordelijkheid helaas minder.

Ik had een dag voor de bezorgdatum een mail gestuurd dat ik verwacht dat de bezorgers een mondkapje dragen.
De persconferentie van vrijdag (9-7-2021) berichtte van een explosief stijgend aantal nieuwe corona-besmettingen, dus mag je aannemen dat bedrijven daar verantwoordelijk mee om gaan.
Dezelfde mail had ik tevens gestuurd naar Dynalogic, de door B&K gekozen vervoerder.

GEEN van beide bedrijven vond het echter nodig hier überhaupt op te reageren.
En dus kwamen er twee bezorgers mijn huis in ZONDER MONDKAPJE!

Vanwege de snelheid van levering komt het cijfer nog net op een voldoende, maar voor professionaliteit en verantwoordelijkheid richting de klant scoren beide bedrijven een NUL.

Corona is een kwestie van leven of dood (17.762 doden in NL en ruim 4 miljoen wereldwijd). TOCH zijn er nog bedrijven die hier blijkbaar schijt aan hebben, en hun klanten blootstellen aan bezorgers of monteurs die domweg weigeren om een mondkapje te dragen.
Bemmel en Kroon, doe hier iets aan!

Ap. 10-07-2021

Nette webshop en vriendelijke verkoper in de winkel. De verkoper kon ons duidelijk en kundig helpen.

Annlou 10-07-2021

Goede en deskundige medewerkers. Alles volgens afspraak en op tijd. Wij zijn zeer tevreden.

Henk van Dijken 10-07-2021

Top bedrijf vriendelijk geholpen, snelle levering. Vlotte reactie via mail.
Zeker een aanrader.

Sandra 09-07-2021

Voor de derde keer deze week hier iets besteld, en wederom tevreden.
Omdat we twijfelden uit twee fornuizen, eerst met de klantenservice gebeld.
De persoon aan de lijn kon ons niet verder helpen maar gaf wel een telefoonnummer en een naam om de volgende die persoon te bellen